Kunst en Eerlijke Koffie

Dinsdag t/m Vrijdag 08:30 - 17:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 18:00

Cklein .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vanmiddag de 'Farmers lunch' genuttigd (24,50). Aardappelsoep, verschillende soorten brood met toppings, vers sapje en als afsluiting koffie/thee met een stuk taart. Alles was goed op smaak, heerlijk brood en de cheesecake smaakte ook goed.

Vriendelijke bediening maar niet altijd even snel.

Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Bijzonder gegeten en gedronken bij KEEK. Een groenten- vruchtensap met flink wat gember, lekkere thee (zelf doseren), pittige knolselderijsoep en een kaasscone met eiersalade en pesto. Lekker! De dames zouden allemaal wat beter op mogen letten; we moesten erg ons best doen een nieuw drankje te bestellen. En dan duurde het ook wel even, voor het er was... Verder is het wat rumoerig, ik moest hard praten om mezelf verstaanbaar te maken. Maar t ligt wel leuk, tussen de gekke oude winkeltjes. Wij komen zeker terug.
Eline_verhaar .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Heerlijke lokatie waar duidelijk een ongedwongen sfeer hangt. De bediening is redelijk vlot en tijdens het wachten kun je lekker om je heen kijken. Naast de zeer gunstige locatie, geniet deze room ook nog een mooi uitzicht. De broodjes waren niet bijzonder, maar ook zeker niet slecht.
Kortom: toch een aanrader voor mensen die eens ongedwongen en gezellig willen eten!
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Ondanks drukte vlotte bediening.een beetje lawaaierig met veel kwetterende dames. Met zijn 4 3verschillende sandwiches en een scone geprobeerd en nergens een gebrek te vinden.het zijn wel klassiekers en een originele toets mankeer je wel .Toch wel een terugkeeradres
Missy S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Heerlijke High Tea, wij namen de uitgebreide, dan hoef je echt verder niets meer tot het avondeten.
Het was er alleen bomvol, wat leidde tot een kakafonie van geluid en compleet beslagen ruiten. De zitplaatsen stonden dan ook behoorlijk dicht op elkaar. De bediening had het erg druk, we hebben zelf een keer of twee aan de bar ergens om moeten vragen omdat het water of iets anders op was. Maar dat neemt niet weg dat de thee en de hapjes superlekker waren. Het geld en de moeite zeker waard en dus voor herhaling vatbaar.
Foodie3000 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
De high tea hier is echt aan te raden maar naast thee schenken ze bij KEEK ook heerlijke koffie en superlekkere (amerikaanse) koekjes! Ook hebben ze vaak leuke evenementen zoals lezingen en muziekavonden! Een van mijn favoriete lunchrooms in Utrecht sowieso.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Gezellig en sfeervol ingericht tentje. Samen met een vriendin genoten van een high tea. Op tafel potjes met verschillende soorten losse thee. Bediening was erg vriendelijk, nam de tijd om alles uit te leggen en kwam geregeld even checken of we nog voldoende water voor de thee hadden. Verder kregen we een soepje, een vers sapje, hartige en zoete scones en allerlei (huisgemaakte) taartjes. Het smaakte allemaal heerlijk!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Ik heb hier een aantal keer een sweet tea op en ook wel eens lunch. Alles is erg lekker en zelfgemaakt. Ze hebben ook erg lekkere thee en sapjes. Er is genoeg keus in de producten. Het enige nadeel vind ik dat de porties vrij klein zijn voor wat je betaalt. De puntjes taart bijvoorbeeld zijn echt best karig. Hetzelfde geldt voor de sweet tea: voor 12.50 krijg je een etagere met wat (heerlijke) stukjes taart, een kopje thee en een klein glaasje sap..maar het is allemaal vrij weinig.
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Samen met vriendinnen genoten van een heerlijke high-tea. Alles was heerlijk, de thee, het soepje, het sapje, de hartige hapjes en de zoete hapjes. Het 'decor' is fantastisch, wat een leuke sfeer. De bediening is vriendelijk. We waren er op een drukke zaterdagmiddag. We hadden helemaal niet het idee dat het erg druk was, terwijl het kleine pand bomvol zat. Kunst en Eerlijke Koffie is een aanrader voor wie van lekker en goed eten en van een fijne sfeer houdt!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2014
We komen hier regelmatig, voor koffie, voor de taart, voor een lekkere lunch, en voor de kunst. Ditmaal boterhammen. Ik had volkorenbrood met rode humus. Het klinkt simpel, maar het is mooi aangekleed, met sla en geroosterde zaden. De smaak is puur, de ingrediënten zijn vers. De cappuccino smaakt als vanouds voortreffelijk. Goeie koffie, mooi opgeschuimde melk. mijn lief had verse geitenkas met vijgenchutney, al even lekker. Het is altijd druk in KEEK. Het overkomt me vaker dat ik geen plek vind. Je kunt er reserveren.
Gitta M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Bewust gezocht naar een gelegenheid met eerlijk eten. Het ligt iets uit het centrum maar het is de wandeling zeker waard. De kaart biedt niet teveel keus maar mijn favoriet, de geitenkaas ontbrak niet. Stevige gesneden brood, besmeerd met niet te zoete vruchtenjam, verse sla met smaakvolle dressing en als kers op de taart: vijg. De combinatie was heerlijk. De bediening is vriendelijk en vlot. Het natte handdoekje bij de toilet werd onmiddelijk vervangen nadat ik er iets van had gezegd.
Je kunt hier ook heerlijk high tea'en! Alles zelf gemaakt!
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
Voor de tweede keer bij Keek gelunched. En voor de 2e keer viel het eten tegen. Ik had een broodje halloumi met rauwkost. De rauwkost was niet knapperig, maar slap en zompig. De smaak van de halloumi viel tegen, maar wellicht is dat persoonlijk. Wel een heel lekkere verse jus met framboos gehad. De bediening was vriendelijk, maar we moesten erg lang wachten op ons drinken. De inrichting is leuk met steeds een wisselende collectie van schilderijen aan de muur. Het concept van puur en biologisch eten en drinken is ook fijn. Kortom, een leuk ingerichte, gezellige lunchroom met aardige bediening, maar waarbij het eten helaas tegenvalt.
Antonia .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Ik ga hier geregeld lunchen, gezellige laagdrempelige sfeer. Bediening is altijd vriendelijk, porties zijn fatsoenlijk van grootte en gemaakt met zo het lijkt verse ingredienten, verschillende soorten beleg. Prijs/kwaliteit is goed, en chai latte is erg lekker!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Laatst hier op zaterdagmiddag High Tea gedaan met 6 vriendinnen. Ik kwam hier voor het eerst maar het is zeker goed bevallen! Erg leuke locatie, leuk gezellig tentje en erg vriendelijke enthousiaste bediening. Niets op aan te merken eigenlijk. Daar komt bij dat het de high tea erg lekker was en ook erg veel zoals je van een high tea kan verwachten: lekker soepje, erg veel lekkere taartjes, lekker brood met verschillend beleg, vers sapje erbij en leuke presentatie van verschillende thee. En alles biologisch en zelf gemaakt! Echt een aanrader. Tot nu toe mijn favoriete high tea adres in Utrecht.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Lunch genuttigd, was erg weinig voor €9!
Beleg van kaas en gegrilde groente zeer karig en de soep was smaakloos.
De koffie daarentegen was erg goed van smaak.
Al met al één van vele kleine lunchzaakjes, niet echt onderscheidend helaas.
Iets te duur en niet bijzonder lekker helaas.