Kumpulan Bronbeek

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Kumpulan Bronbeek

Louis B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gado gado... aanrader, heerlijk en gezond met verse knapperige groenten. Wel,aan te raden om de pindasaus apart te bestellen, ambiance is natuurlijk bijzonder... een kleine ervaring uit het koloniale tijdperk van de vorige eeuw.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We namen 4 x rijstafel en 2 x nassi voor kinderen. Alle gerechten waren te zout en de pindasaus over de Gado Gado te overvloedig en te zoet. De pisang goreng was een homp deeg waar je niet door kwam. Geen Indische kok lijkt. Kortom behoorlijk teleurstellend van wat we jaren geleden gewend waren toen we nog in de regio woonden en financieel hebben bijgedragen tot het ontstaan van Bronbeek. Mijn kinderen kregen een slechte Indisch ervaring. Ook aan de prijs!
Harold T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zoals mijn vader (Javaan) altijd voor ons kookte.
Wat heerlijk om echte "blauwe hap"te eten.
Nette restaurant en fijne bediening.
Ook veteranen die wel een praatje willen maken......
Ontspannen sfeer
danie63 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Van de week hier gegeten. In een prachtige ambiance ban het landgoed. De bediening was heel vriendelijk en vlot. Wij hadden niet gereserveerd en er werd geregeld dat wij buiten een plekje konden zoeken om te eten. We hadden hoge verwachtingen van het eten maar dat viel wat tegen. De soto soep was zoutig en de nasi rames had naast een hele lekkere eigen bereide gerechten ook een aantal kant en klaar uit een potje.....dat viel tegen. Eten was aardig maar de omgeving en ambiance top!
Tuus .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Eten zeer matig, vleesgerechten gaan nog wel, maar de groentegerchten doorgegaard en smaken muffig. Twijfel over de versheid ( maar zal toch niet waar zijn??) De ikan bali (vis) was wel ok. Door prijs en presentatie op website zou je veel meer verwachten. Wij zijn de kwaliteit van rumah makan melati en kraton rosmeijer gewend.Komen hier niet meer terug.
Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Mooie, statige omgeving. Personeel vriendelijk en correct. Eten matig (smaakt als opgewarmd en niet vers). Als Indo, die zelf kookt, weet ik wat kwaliteit is en in de Kumpulan wordt dat niet geboden. Sayang!
P_Roever .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Een bijzonder restaurant.
De inrichting is nogal gedateerd en simpel maar misschien past dat wel bij Bronbeek en de 'Indische' uitstraling.
De bediening welwillend maar enigszins amateuristisch.
Maar het eten is erg goed en (voor zover ik het kan beoordelen) authentiek Indonesisch.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Vriendinnendag doorgebracht in Bronbeek. Als afsluiting heerlijk gegeten in Kumpulan. Er was een receptie in het restaurant. Wij mochten plaats nemen in een mooie zaal bij de ingang. De keuze van de gerechten werd ons geadviseerd door de voortreffelijke ober. Alles smaakte heerlijk.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Op uitnodiging van vrienden bij restaurant Kumpulan Bronbeek een rijsttafel gegeten. De gerechten hebben een authentieke smaak en zijn van goede kwaliteit. Ook het restaurant straalt de sfeer van het verleden uit. De bediening is matig en laten de nodige steken vallen.
Al met al kijken wij terug op een hele geslaagde avond.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Gegeten bij Kumpulan om te kijken of het geschikt is voor een 60e verjaardag - samen met een rondleiding door Bronbeek.
Je zit er leuk, maar dan moet je wel in de serre zitten: daar is het mooi en ruim. Het geheel is at gedateerd en ademt de sfeer van weleer in Indië - en daarvoor kom je dan ook.
Het eten is niet slecht, maar mist de verfijnde smaak die je hoopt. Vleesgerechten zijn wat taai.
De bediening is vriendelijk, maar over het geheel genomen wat amateuristisch (maar misschien hoort dat wel bij de sfeer van vroeger). Niemand die vraagt of je wel genoeg hebt, of het smaakt, of je iets wit drinken.
Die 60e verjaardag vieren we maar ergens anders...
aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Met z'n tienen hier rijsttafel gegeten. De gerechten hadden niet de verfijnde smaak die je van een dergelijk restaurant zou verwachten maar het was zeker niet slecht.
Het was jammer dat we geen uitleg over de verschillende gerechten kregen. De bediening was trouwens sowieso erg pover, je moest zelf je drankjes halen en men kwam niet informeren of het eten voldoende was.
Het interieur, met authentieke Indonesische elementen, is behoorlijk gedateerd en zeker niet intiem maar in de serre zit je redelijk comfortabel. Er is geen bar dus als je vooraf een drankje wil drinken zal je dat staande moeten doen.
Samenvattend, je kan hier tegen een acceptabele prijs goed Indisch eten maar verwacht niet teveel van de bediening en houd er rekening mee dat de keuken al om 18.00 uur sluit.
Arno E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Ik heb hier gegeten met een grote groep van 20 personen. De keuze in gerechten is niet heel groot, maar smaakte prima. De typische Indonesische gerechten smaken authentiek en dit komt mijn inziens door de vele Indonesische mensen die er werken. Saté vond ik heerlijk. De eenvoudige inrichting is gedateerd en doet wat rommelig aan, maar straalde toch een aangename ongedwongen sfeer uit. Personeel vriendelijk, maar niet heel vlot. Moesten soms lang wachten op drinken. Kinderen (tot 8 jaar) mochten een beetje meehelpen in de bediening, vonden ze prachtig. Ook konden de kinderen vrij bewegen (spelen) in het restaurant, zonder meteen tot last te zijn. Prima. Het terrein Bronbeek rondom het restaurant is mooi met de statige gebouwen. Al met al, puur indonesisch eten en pure ongedwongen sfeer zonder uiterlijke poespas. Heb ervan genoten.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Bij diverse gelegenheden als symposia en reunies hoort een Indonesische rijsttafel in de Kumpulan er gewoon bij. De entourage is er heel geschikt voor en de kwaliteit van het eten is voortreffelijk. Goed warm, divers, voldoende en vers De bediening wordt echter met het jaar abominabler.
Overigens, je kunt niet zomaar daar neerstrijken. Reserveren is verplicht als men van buiten komt.