Kuifje's Corner

Meer informatie over restaurant Kuifje's Corner

• : Parkeerplaats

HENDERS .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Zondagmiddag na het shoppen hebben we hier koffie gedronken en 1 broodje kroket en 1 provencette gegeten. De correcte en vriendelijke bediening viel op. Wat we hadden besteld was gewoon helemaal goed.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Lekker in het zonnetje geluncht bij Kuifje's Corner in Arnhem.
Begonnen met een cola zero. Flesje cola kwam snel op tafel door aardige dame van de bediening. Ik zat buiten op het kleine terras voor de zaak, in de zon. Het is een soort van generieke lunchroom/bruine kroeg met kleine tafeltjes buiten en goede stoelen.
Het was lunchtijd maar niet super druk.
Na de cola besloten een Lunch gerecht te bestellen. 3 sneden bruin brood met 1 goede kroket, 1 zelfgemaakte hamburger en een gebakken ei met ham. Daarbij wat rundvleessalade en wat groene sla.
Prima kwaliteit, lekker warm en snel op tafel (belangrijk in de korte lunchpauze) en de dame van de bediening was vriendelijk.
Bij de lunch een biertje en afrekenen per pin. 13 euro is heel redelijk. Goed geluncht, voor herhaling vatbaar.
Bennohendriks .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
vandaag pannenkoek gegeten, was prima van smaak en zag er perfect uit zoals een pannenkoek hoort te smaken/er uitzien. de eigenaar gaat helemaal op in zijn werk en zorgt dat de gasten aan niets te kort komen. echt een aan rader en we gaan zeker nog eens terug om een lekker broodje te nuttigen. leuke gezellige eetgelegenheid.