Kui-Ping

Erg rustig
Erg kort
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Echt één van de betere 'doorsnee' Chinese restaurants. Een zeer constante, hoge kwaliteit en korte wachttijden. Prima ingericht ook en vlotte, vriendelijke bediening. Een absolute aanrader.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Een doorsnee Chinees met een vrolijke en snelle bediening. De kaart is zoals je bij alle andere Chinese restaurants aantreft. Niet spannend. Wat er op tafel komt smaakt goed en is goed bereid. De prijzen zijn zeer vriendelijk te noemen. Kortom een goed Chinees restaurant waar je goed kunt eten.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Vaste afhaal Chinees terwijl we in Helpman /Groningen wonen. Nu 2x een eenpersoonsgerecht opgehaald van Gado Gado en Babi Ketjap met rijst en nasi. Beide gerechten niks op aan te merken en voor 15,50 meer dan genoeg voor 2 personen.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Heerlijk gegeten: Gado-gado met mihoen, gebakken banaan erbij. Dame Blanche als dessert gehad. Ik geef een 10, vroeger at ik heel vaak Chinees eten, het was een aangename verrassing hoe verfijnd deze (vegetarische) maaltijd was bereid.
De service was ook geweldig. Ik was alleen, ging 's avonds naar een toneelstuk te Haren. Toen ik aangaf beperkt tijd te hebben voor het toetje kreeg ik het supersnel, hoewel het druk was met een grote groep.
Het is een mooi ingerichte zaak.
Wat een prettige bijkomstigheid was: mensen uit de groep kwamen bij mijn tafeltje om me lekkere hapjes aan te bieden van hun tafel, in mijn eentje eten was mede daardoor prima.