KUA Taco Bar

Hoogstraat 28A 3011 PP Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant KUA Taco Bar

Daniel Muñoz zet Mexico op de Nederlandse kaart. Deze echte Mexicaan doet geen concessies aan sfeer, kwaliteit en tradities. Taco’s, bier, cocktails en nog veel meer, ze doen het hier allemaal goed onder de Mexicaanse vlag. Dankzij het warme welkom dat je hier krijgt, voelt je bezoek direct als thuiskomen. Zelfs als je nog moet wennen aan de authentieke recepten. Alles vers, alles lekker.

Meer informatie over restaurant KUA Taco Bar

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 16.30 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant KUA Taco Bar

Toan N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We kwamen 10 minuten te vroeg aan voor onze reservering. Desondanks werd ons een gratis tequila aangeboden terwijl we buiten zaten te wachten. Eten is heerlijk en authentiek, en proeft anders dan de standaard (Hollandse) Mexicanen. Zeer vriendelijke bediening!!!!
Erwin T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
allemaal goede recenties gelezen en die kan ik alleen maar onderschrijven..Eerlijk en zeer smaakvol eten met lekker speciale biertjes erbij. De opmerking dat het wat aan de prijs is kan ik ook wel begrijpen. Ik moest 67 euro voor met zn 2-en betalen en ergens verwacht je dit toch niet bij een mexicaan. wel een aanrader , want heerlijk gezeten buiten op het terras
Rinus N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wat een teleurstelling! Het was zeker niet druk maar het was lang wachten voordat we bediening kregen. Ondanks dat er veel lege tafeltjes waren werden wij (2) verzocht aan een kleinere tafel te gaan zitten. Het eten was lauw had weinig smaak.
John-Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Bij de KUA Taco Bar vind je authentiek Mexicaans eten en alles vers bereid. Voor vegetariërs zijn er ook voldoende opties om lekker te eten. Ook hebben ze een grote variatie aan drankjes, inclusief een echte Michelada! Er hangt een leuke sfeer en de bediening is buitengewoon aardig.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goede sfeer, typisch mexicaans ingerichte zaak met vooral mexican in de bediening. Dit geeft een leuke sfeer. Verder heerlijke smaken en verse producten. Eten is snel klaar, waardoor je misschien ook wel iets te snel weer buiten staat.
lizette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg lekker eten! Fijne mensen, genoeg keuze ook voor vegetariërs en een goede sfeer. Wij komen zeker terug!
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker eten. Ingredienten zijn goed, smaak is goed. De hoofdgerechten zijn een beetje duur voor wat he krijgt. De flan (dessert) is een aanrader. De drankjes (ook fris) komt uit México. Aanrader! We komen zeker terug
Mickey V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
we werden meteen vriendelijk ontvangen. De Margaritha's waren heerlijk en sfeer is ontspannen. Ga hier vaak komen
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, guacamole en een pittige soep vooraf en verrukkelijke taco's als hoofdgerecht. Zeer attente bediening en een gezellige "cantina" sfeer. Ga hier zeker vaker eten met familie en vrienden.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Gezellig. Personeel komt direct als je wat wil. Men kan elkaar goed verstaan (dus geen galmmmm). Alles was erg lekker.
Geen min puntjes. Gaan we zeker nog eens heen.
Chaos .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Inmiddels meerdere keren hier gegeten, alleen maar goede ervaringen. Goede Mexicaanse taco's, Mexicaanse biertjes en een ruimte selectie tequila en mezcal. Bediening is vriendelijk en snel. Taco's erg lekker en pittig is ook echt pittig hier. Met afstand de beste Mexicaan in Rotterdam.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Je kunt hier lekker echt Mexicaans eten! De bediening is goed, je hebt snel je gerechten en die smaken echt heerlijk! Ik raad dit restaurant dan ook van harte aan om te gaan eten!!
VincentGiljam .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima zaak, zeer gezellig ingericht en een lekker losse sfeer. Probeer zeker de cochinita en de al pastor, zeer de moeite waard. Beste plek voor echt Mexicaans eten in Rotterdam.
Desirée V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Erg leuk tentje en hele attente, vriendelijke bediening. Aanrader!
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke taco's, buitengewoon aardige bediening.