KUA Mexican Kitchen

Meer informatie over restaurant KUA Mexican Kitchen

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Via vrienden dit restaurant gevonden. Daar wij zelf een jaar in Mexico hebben gewoond wilden we die sfeer weer eens proeven. Dit is uitstekend gelukt! Wat een gezelligheid en wat een vriendelijke bediening. Al de door ons gegeten gerechten deden denken aan onze tijd in Mexico. Heerlijk gekruid en lekker zoet. Zeker een gelegenheid om nog eens naartoe terug te keren.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk origineel mexicaanse recepten en dranken op de kaart.

Leuk, gezellig restaurant. Huiskamer stijl. Internationaal
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Hele vriendelijke bediening, veel kennis en informatie over het eten, je voelt je thuis. Het eten is vers en heel goed. Wel aan de dure kant, zeker de drankjes.
0102 V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Weer erg lekker gegeten hier. Veel keus voor onze kinderen (14 en 16) die beiden vegetariër zijn. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. Er ging wel wat mis met onze bestelling, waardoor we wat langer moesten wachten; het personeel is niet allemaal even ervaren lijkt het. Maar al met al is KUA een aanrader.
Mireille S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Vriendelijke en vakkundige bediening, heerlijke gerechten, uitstekende sfeer :-)! Zeer aan te bevelen en grote complimenten voor zowel de kok(s) als het bedienend personeel!
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Super .. eindelijk een 'normaal' restaurant dat uitblinkt in een eerlijke keuken met verse ingrediënten, vriendelijke service en goede sfeer. Will be back
itzel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ik ben zelf Mexicaans en ben blij dat er eindelijk een authentiek Mexicaans restaurant bestaat in Den haag! Naar mijn mening is het eten aan de prijzige kant maar dat komt natuurlijk o.a. door de producten die ze uit het buitland importeren. Maar het eten is wel erg lekker, authentiek en absoluut geen Tex-Mex zoals de meeste "Mexicaanse" restaurants.
De spaans sprekende bediening vind ik een dikke pluspunt en ze zijn allemaal erg aardig.
Snelle bediening (soms iets te snel).
Muchas gracias Kua!
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk en verrassend gegeten, dit is wat anders dan een pakje uit de supermarkt met taco's.
Seajewel7 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker gegeten; bediening was vriendelijk, snel en behulpzaam. Ik vond het een tikje aan de duurdere kant maar voor de rest echt mooi gedaan, ook qua sfeer.
Jim B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten en bijzonder gastvrije bediening voor een alleszins redelijke prijs!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk gezellig tentje. Heerlijke taco's met vlees en kip en zeer pittige sausjes. Vriendelijke bediening, leuk dat er uitleg was bij de gerechten. Zeker iets om terug te komen!
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De gerechten kwamen als zeer authentiek Mexicaans over. De Spaans sprekende bediening droeg daar ook aan bij. Het was een goede ervaring!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
KUA biedt, voorzover ik dat kan beoordelen, authentieke Mexicaanse gerechten. De ontvangst is heel hartelijk, de gastheren/vrouwen erg aardig. Wel hadden we in korte tijd drie verschillende waiters (voertaal Engels) aan onze tafel die ons graag iets te drinken wilden aanbieden. Komt wat ongeorganiseerd over.
De kaart biedt voldoende keuze. Wij startten met een ceviche en een sopa Azteca. Vooral de ceviche was lekker mals, vol met limoensap. De sopa op basis van een tomaten-kip bouillon, lekker maar best pittig. Daarna twee soorten tacos, één gevuld met pork, andere met garnalen. Bij de garnalen zat wat groene peper die te overheersend was. Nadat ik die had weggehaald kon ik de garnalen tenminste proeven die erg smakelijk en mals waren.
Hollands bier erbij gedronken aangezien ik de Mexicaanse biertjes en de Margarita's nogal aan de prijs vind. Overal een goede ervaring, maar EUR 80 voor 2 personen, voor weliswaar goed en authentiek, maar niet al te complexe gerechten vind ik wel een beetje prijzig.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Zeer sfeervol restaurant. De ontvangst en bediening was vriendelijk en professioneel. KUA pretendeert de originele Mexicaanse keuken te serveren. En dat maken ze volledig waar !
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dit is geen goedkoop Mexicaans restaurant maar ik heb bij geen enkele Mexicaan zo heerlijk gegeten als hier. Van de chips vooraf tot het dessert, alles was prima van smaak. Geen eenheidsworst, bij elk gerecht weer een ander complementerend sausje. Hoogtepunt was voor mij de enchiladas de vegetarianas picantes, enchiladas met paddenstoelen en groenten in een chipotlesaus met daarbij om het af te maken een klein bakje pittige saus.
De levendige sfeer en het attente personeel maakten de fijne ervaring verder af, het was een feestje!
Kevin N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fantastisch eten, uitstekende service zoals je hem in Nederland zelden vindt en een gezellige atmosfeer. Wij komen zeker terug!
Liselore V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Elke keer weer heerlijk bij Kua! De street style corn en tacos de alambre waren weer super. De service was top, afgesloten met een lekkere tequila reposado!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk authentiek eten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima maar geen hoogdravend eten voor redelijke (maar zeker geen goedkope) prijs. Goede service vriendelijk en precies zoals je het wenst. Zitjes vlak naast de deur in dit jaargetijde ongunstig vanwege het toch geregeld opengaan van de deur voor bezorgers, rokers etc. Leuk adresje om nog eens te bezoeken.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Authentiek Mexicaans en allemaal vers. De Margaritha vooraf smaakte al snel naar meer. Zaak groeit blijkbaar uit haar jasje want veel spontane bezoekers zonder reservering moesten op een gewone woensdagavond teleurgesteld op zoek naar een andere eetgelegenheid. Bediening is adequaat en relaxed en wij komen zeker terug!