KUA Mexican Kitchen

Femke M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Omar H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Echt Mexicaans eten! Taco's met Black Angus super. Enchiladas met kip overgoten met salsa picante, pulled chicken en geen blokjes zoals het hoort. Mocht nog wel wat pittiger en standaard een paar schijfjes limoen bij de gerechten serveren zou het helemaal afmaken. Goed personeel dat het leuk vindt om met z'n gasten om te gaan. Wij komen hier terug!
Sharon J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Echte Mexicaanse sfeer.. Echt Mexicaans eten (geen texmex waar de Mexicanen zo'n hekel aan hebben.. Dat is veramerikaans Mexicaans eten) fantastische bediening (dankjewel Chema en collega's) Wij komen zeker terug!
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Zo lekker gegeten! Very very tastefull. De gerechten zijn niet heel groot. Maar ik vond het fijn om niet 'stuffed' de deur uit te gaan. Als je echt een grote eter bent kun je het best een of twee bijgerechten bijbestellen of voor 3 gangen gaan. Heerlijk om te zien dat het personeel plezier heeft in hun werk en elkaar! Wat een leuke mensen..
R. S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Met gezin gegeten. Kwaliteit van de gerechten was erg goed, keuze volop en de pitcher Margarita's was uitstekend! geen Tex Mex keuken maar zover ik dat kan beoordelen authentiek Mexicaans. Harteiljke (spaanstalige / engelstalige) bediening. Inrichting van het (kleine) restaurant is basic maar leuk. Mooie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Onvergelijkbaar in de positieve zin van het woord met het 'keten-eten' van Popocatepetl wat helaas niets meer te maken heeft met Mexicaans eten.
dorinealetta .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijke gerechten - echt Mexicaans 'fine dining'. Niet de standard gerechten, maar heerlijke regionale variaties met unieke smaken en mooi gepresenteerd. De service was fantastisch. Onze serveerster, Miros, wist met een big smile alles te vertellen over de gerechten en de regio's waar ze vandaag kwamen. Het is een klein restaurant met een gezellige, intieme sfeer. En de margarita's zijn erg aan te raden!
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Via vrienden dit restaurant gevonden. Daar wij zelf een jaar in Mexico hebben gewoond wilden we die sfeer weer eens proeven. Dit is uitstekend gelukt! Wat een gezelligheid en wat een vriendelijke bediening. Al de door ons gegeten gerechten deden denken aan onze tijd in Mexico. Heerlijk gekruid en lekker zoet. Zeker een gelegenheid om nog eens naartoe terug te keren.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk origineel mexicaanse recepten en dranken op de kaart.

Leuk, gezellig restaurant. Huiskamer stijl. Internationaal
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Hele vriendelijke bediening, veel kennis en informatie over het eten, je voelt je thuis. Het eten is vers en heel goed. Wel aan de dure kant, zeker de drankjes.
0102 V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Weer erg lekker gegeten hier. Veel keus voor onze kinderen (14 en 16) die beiden vegetariër zijn. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. Er ging wel wat mis met onze bestelling, waardoor we wat langer moesten wachten; het personeel is niet allemaal even ervaren lijkt het. Maar al met al is KUA een aanrader.
Mireille S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Vriendelijke en vakkundige bediening, heerlijke gerechten, uitstekende sfeer :-)! Zeer aan te bevelen en grote complimenten voor zowel de kok(s) als het bedienend personeel!
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Super .. eindelijk een 'normaal' restaurant dat uitblinkt in een eerlijke keuken met verse ingrediënten, vriendelijke service en goede sfeer. Will be back
itzel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Ik ben zelf Mexicaans en ben blij dat er eindelijk een authentiek Mexicaans restaurant bestaat in Den haag! Naar mijn mening is het eten aan de prijzige kant maar dat komt natuurlijk o.a. door de producten die ze uit het buitland importeren. Maar het eten is wel erg lekker, authentiek en absoluut geen Tex-Mex zoals de meeste "Mexicaanse" restaurants.
De spaans sprekende bediening vind ik een dikke pluspunt en ze zijn allemaal erg aardig.
Snelle bediening (soms iets te snel).
Muchas gracias Kua!
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk en verrassend gegeten, dit is wat anders dan een pakje uit de supermarkt met taco's.
Seajewel7 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker gegeten; bediening was vriendelijk, snel en behulpzaam. Ik vond het een tikje aan de duurdere kant maar voor de rest echt mooi gedaan, ook qua sfeer.
Jim B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk eten en bijzonder gastvrije bediening voor een alleszins redelijke prijs!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Leuk gezellig tentje. Heerlijke taco's met vlees en kip en zeer pittige sausjes. Vriendelijke bediening, leuk dat er uitleg was bij de gerechten. Zeker iets om terug te komen!
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De gerechten kwamen als zeer authentiek Mexicaans over. De Spaans sprekende bediening droeg daar ook aan bij. Het was een goede ervaring!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
KUA biedt, voorzover ik dat kan beoordelen, authentieke Mexicaanse gerechten. De ontvangst is heel hartelijk, de gastheren/vrouwen erg aardig. Wel hadden we in korte tijd drie verschillende waiters (voertaal Engels) aan onze tafel die ons graag iets te drinken wilden aanbieden. Komt wat ongeorganiseerd over.
De kaart biedt voldoende keuze. Wij startten met een ceviche en een sopa Azteca. Vooral de ceviche was lekker mals, vol met limoensap. De sopa op basis van een tomaten-kip bouillon, lekker maar best pittig. Daarna twee soorten tacos, één gevuld met pork, andere met garnalen. Bij de garnalen zat wat groene peper die te overheersend was. Nadat ik die had weggehaald kon ik de garnalen tenminste proeven die erg smakelijk en mals waren.
Hollands bier erbij gedronken aangezien ik de Mexicaanse biertjes en de Margarita's nogal aan de prijs vind. Overal een goede ervaring, maar EUR 80 voor 2 personen, voor weliswaar goed en authentiek, maar niet al te complexe gerechten vind ik wel een beetje prijzig.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Zeer sfeervol restaurant. De ontvangst en bediening was vriendelijk en professioneel. KUA pretendeert de originele Mexicaanse keuken te serveren. En dat maken ze volledig waar !