KUA Mexican Kitchen

9,3

Jouw recensie over het restaurant KUA Mexican Kitchen

A.J. B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het was ontzettend klein en je zat nogal op elkaar. Bovendien als de ingangsdeur open ging kreeg je veel koude tocht naar binnen want je staat dan gelijk in het restaurant. Het eten was wel goed, maar de nachos waren taai en nogal dik. Kortom, we hadden ons meer van dit restaurant voorgesteld.
Samira F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het eten was heerlijk en op dinsdag en woensdag hebben ze happy hour tussen 17:30 en 19:30 waar alle cocktails halve prijs zijn! Het is maar goed als je van te voren een reservering hebben.
Laila B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Eten was traditioneel en erg lekker!
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijke ongecompliceerde Mexicaanse gerechten. Pure smaken en duidelijk met veel liefde bereid. Heerlijk Mexicaans biertje erbij. Gezellige sfeer. Bijna huiskamergevoel. Aanradertje om even bij te kletsen met vrienden/vriendinnen. Attent en zeer vriendelijk personeel. Gewoon eens proberen en zeker dat je terug zult gaan.
Marc Y.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Zelfs kritische Mexicaans-eter vond het eten geweldig. En is elke keer het geval!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Voor het eerst gegeten bij KUA, echt heerlijk. Een aanrader.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heerlijk en speciaal eten (en cocktails), precies waar ik naar op zoek ben als ik uit eten ga!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heel gezellig restaurant met zeer lekkere gerechten van een hoog niveau. Zeer authentieke sfeer met een erg aangename bediening. Gerechten worden duidelijk voorgesteld en de serveersters hebben kennis van zaken. Dit is geen typisch 'Mexicaans' restaurant maar een echte aanrader als je voor de echte Mexicaanse smaak wil gaan.
Rutger W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Heb hier een paar keer eerder met veel plezier gegeten. Vandaag echter een grote teleurstelling.
Twee keer zaken die besteld waren niet op tafel was al vervelend, maar de enmoladas die op tafel kwamen waren een grote teleurstelling.
Geserveerd in een bak saus zorgde ervoor dat de tortilla's van 3 van ons zompig, nat en slap waren. Ook de overige gerechten miste smaak.

Op onze vragen daarover kregen we de reactie dat dit 'een nieuw recept' was. Geen enkele poging om iets met onze duidelijke ontevredenheid te doen. Ook bij afrekenen een wat neutrale opmerking dat de nieuwe receptuur voor een 'andere textuur' zorgde, maar geen reactie op onze duidelijk negatieve ervaring.

Ik hoop van harte dat er eenmalig in de keuken iets mis is gegaan en ik in de toekomst weer net zo lekker kan eten als de keren hiervoor.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Zoals altijd erg lekker gegeten. De Sopa Azteca was super!
Annelies G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een authentiek Mexicaans restaurant! Vriendelijke service en gezellige sfeer
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Een leuk klein restaurantje met heerlijke, authentieke Mexicaanse gerechten. Ik heb smaken geproefd die ik nog niet eerder geproefd heb, super leuk! Ook het personeel komt allemaal uit Mexico, wat het gevoel vergroot dat je in het buitenland bent. Absoluut een aanrader!
Romana R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Heerlijk eten, elke keer weer ben er nu 4 keer geweest! Gezellig restaurant en vriendlijk personeel zeker een aanrader als je echt Mexicaans wilt eten
Jesse I.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker goed en sfeervol
Alison B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Kua is altijd genieten. Vriendelijke, attente bediening, lekkere cocktails en heerlijk, authentiek Mexicaanse gerechten. Wij komen hier vaak en graag!
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lekker vers Mexicaans eten, 3 tortillas zijn ruim voldeoende voor een volle buik.
Het voorste gedeelte is wat fris in de winter vooral bij de deur.
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Snel en heel vriendelijk ontvangen. Kon gelijk aan tafel en tijd gegeven om te gaan zitten. Alles uitgelegd over het menu. Heerlijk eten van starter tot desert. Alle personeel waren heel vriendelijk en behulpzaam. Wij waren niet gehaast. Top avond.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Op aanraden van een vriendin hierheen gegaan, en het restaurant maakte het helemaal waar. Heerlijk eten en goede service. We komen terug!
K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Fantastisch , traditional Mexican , verrassend lekker 120 tekens 120 tekensßßssssssssssssssssfffffffffffffnnjuujkkjgyyyyyhhhnnhhhjjjjjhhhh
Ellis D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Authentieke mexicaanse keuken, erg uniek. Behulpzaam personeel wat met enthousiasme en smaak over alle gerechten en de mexicaanse cultuur kan vertellen. Heerlijk eten!