KUA Mexican Kitchen

Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Ines O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Blue tortilla met pollo en Molo poblano saus is echt aanrader!!!
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gastvrij restaurant, heerlijk eten en een prima sfeer!
Deb S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heel klein maar sfeervol. Eten was goed en service was heel vriendelijk. Zeer genoten. Voelde even of ik in Mexico was. Was zeker mn geld waard.
Katarina W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heel vriendelijk personeel, lekker eten. We zijn erg goed geholpen. De stoeltjes zitten alleen niet zo lekker.
..................................................................
Bedankt!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Zaterdag 3 febr. met 5 personen gegeten bij KUA. Wat een gezellig sfeertje, gezellige zaak, leuke bediening die je met vele adviezen bij staan. Gedeelde voorgerechten besteld, hert was lekker, ietwat droog maar is inherent aan het vlees. Goede smaak. Jalapeno pepers, nachos. Daarna diverse hoofdgerechten, voor mijzelf de varkensstoof met tortilla's heerlijk. Als dessert de cheesecake. Wijntjes, biertjes en koffie en we rekenenden € 37 pp. af. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Echt authentiek Mexicaans eten, heerlijk, uitstekende (Engelssprekende) service.
Marc F.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Een perfecte avond gehad! Heerlijk gegeten, goede cocktails (happy hour!) en zeer vriendelijke bediening. Goeie prijzen!
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima gegeten in dit sfeervolle restaurantje. Eten is erg lekker, goede porties. Op de kaart staat of iets pittig is of niet, dus je komt niet voor verrassingen te staan. Bediening spreekt engels en spaans, maar dat is geen probleem. Wat ons betreft een aanrader.
Jolentha Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Mijn enige minpunt is dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan, waardoor je niet helemaal vrijuit kunt kletsen! Verder is alles fantastisch!
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Erg lekker gegeten bij KUA. We hadden vooraf de guacemole en cesedillas gedeeld. Vooral de guacemole en lichte bonen spread vond ik erg lekker. Als hoofdgerecht de tacos (zachte) met black angus en groenten. Echt zalig!! Super mals vlees, goed gevuld, lekker pittige salsa en guacemole erbij. Echt heel erg lekker. Als toetje een lekkere cheescake met aardbei. Prijs/kwaliteit helemaal pirima. Bediening heel vriendelijk, snel en proberen ook Nederlands te praten wat ik erg kan waarderen. We komen hier zeker vaker terug!
Maarten en Iris V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We komen zeker nog een keer terug.
Verse ingrediënten, vriendelijk en behulpzaam personeel en erg lekker gegeten.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heel lekker, echt Mejico!, Margaritas deliciosas, y la comida riquisima! De bediening heel attent en servicegericht. We komen zeker terug.
Riekje V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het eten was heel goed. van de groente zijn ze natuurlijk afhankelijk van wat in europa groeit dus dezelfde smaak als in mexico wordt het niet.maar het is geen texmex eten en de gerechten zijn echt mexicaans en zeer smaakvol bereid. Het beste mexicaanse eten dat ik buiten mexico heb geproeft!
Ook de bediening is grotendeels mexicaans en zeer attent op een aangename manier. en de muziek leuk (toen ik er was draaiden ze cafe tacuba,geen afgedraaide mariachi platen). Daarmee mogen ze voor mij ook in een wat hoge prijs categorie zitten.
Jelle P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten was heerlijk, echt ambachtelijk en te proefen dat het niet voor een groot deel uit de sligro komt. De bediening was prima. Het restaurant zelf was matig, goede ventilatie is meschien een tip
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Met mijn zusje en moeder gingen wij naar KUA. Alledrie grote fans van de Mexicaanse krieken! We waren wat eerder dan onze reservering, maar dat was geen probleem.
We bestelde een liter margarita en deze leuke avond kon beginnen ;-)
Als voorgerecht alllemaal losse gerechten genomen. De ceviche was heerlijk, ook de quasedilla’s waren lekker. De hert in maisblad vonden we wat minder.
Als hoofdgerecht alledrie wat anders, maar alledrie hadden we echt een heerlijke gerecht! We hebben echt genoten van de goede kwaliteit vlees en de enorme smaakexplosie in onze mond!
We zaten we enorm vol daarna, dus een toetje paste er niet meer in. Gelukkig was de koffie oook erg lekker!
Hier komen wij nog wel vaker!
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk Mexicaans eten, fijne en zorgzame bediening, goede sfeer en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Echt authentiek Mexicaans eten! Super lekkere en vullende gerechten (vooral de elote is een aanrader). Een fijne sfeer en vriendelijke bediening. Een echte aanrader als u van Mexicaans eten houdt!
ashwinisewmar .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Echt teleurstellend! Het was super koud binnen. Bij binnenkomst gevraagd voor een tafel voor 2 op een warme plek (ik had gereserveerd) werd er gezegd dat er geen ruimte meer is, dus we moesten bij de deur zitten. 5 minuten later komt er een stel binnen die opeens wel achter in het restaurant kon zitten. Dit was echt belachelijk! Het menukaart was anders dan op de site. Mijn taco was helemaal doorweekt. Het leek net op een pannenkoek. Mijn vriend had iets besteld wat een hoofdgerecht moest zijn, bleek het een klein voorgerechtje te zijn. Wij hadden hele hoge verwachtingen, maar helaas was het allemaal anders gelopen. Het personeel is overigens wel heel vriendelijk!
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een pareltje in Den Haag! Ze hebben voorgerechten om te delen, maar individueel bestellen kan ook. Wij zaten samen met het hoofdgerecht te vol voor een nagerecht. Van mijn verjaardag wisten ze een feestje te maken en ze hebben een flinke selectie tequila. Reserveren is noodzakelijk, want op donderdagavond was elke tafel gereserveerd, dus spontaan binnen lopen geeft weinig kans.