KUA Mexican Kitchen

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant KUA Mexican Kitchen

Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een pareltje in Den Haag! Ze hebben voorgerechten om te delen, maar individueel bestellen kan ook. Wij zaten samen met het hoofdgerecht te vol voor een nagerecht. Van mijn verjaardag wisten ze een feestje te maken en ze hebben een flinke selectie tequila. Reserveren is noodzakelijk, want op donderdagavond was elke tafel gereserveerd, dus spontaan binnen lopen geeft weinig kans.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk authentiek Mexicaans eten, vriendelijke bediening. Marguéritas zijn gevaarlijk lekker. Onverwacht was de aanwezigheid van happy hour op dinsdag/woensdag tot 19:30 uur :-)

Aanrader! Best Mexican restaurant in the Netherlands!
Rianka S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige gemoedelijke sfeer. Door miscommunicatie waren we later maar dat was geen probleem. Een echte aanrader
Yancy T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik heb een heerlijke avond gehad met mijn vriendinnen. Ik heb genoten van de sfeer en de beste margaritas van Den Haag! De bediening was top! Wij waren bij Kua op een belangrijke feestdag voor de Mexicanen, dia de los muertos. Het was super gezellig gemaakt bij Kua. Mijn fish tacos en de street style corn waren heerlijk en mijn vriendinnen hebben genoten van de enchilladas en carnitas. Ik kom zeker vaker terug om te genieten bij de beste Mexicaan van Den Haag!
V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Heerlijk gegeten, er was eerst wat verwarring over onze reservering maar die werd vriendelijk opgelost. Het personeel leek oprecht enthousiast en vriendelijk en stond open voor vragen over de mexicaanse cultuur, gerechten en voedsel. Heerlijk avondje!
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We komen zeker weer een keer.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd maar werden ondanks vele lege tafels in de gang naast de trap gezet. Het eten was matig. De ENCHILADAS DE VEGETARIANAS hadden nou niet echt veel Mexicaanse smaak, behalve de pittige saus eroverheen. De ENMOLADAS DE POLLO viel tegen. De mole poblano laat zich moeilijk combineren met rauwe ui, zoute kaas en fijngestampte gekruide kip. De mole op zich was niet slecht. Met alleen kip en maispannekoek een goed gerecht.
Karolin K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Excellent!
Ilse C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een ontzettend charmante tent. De vriendelijkheid van de staf spat ook van het knusse behangetje. Je zit dicht bij elkaar. Meestal vind ik dat wat minder, maar door de goede sfeer die er hangt is het hier geen enkel probleem. Ik kies twee keer in de roos: groene pepers in een korstje met wat kaas erin en erbij. Ik vind het fantastisch. Maar als jij vindt dat de jalapeños in een jasje die je in de gemiddelde kroeg krijgt pittig zijn, moet je hier vanaf blijven. Het is de categorie die mijn indo oma 'heet' noemde. Brand in de mond! Heel goed. Hoofdgerecht is ook een briljante beleving. Tortilla's van blauwe mais, met boterzachte kip er in en een donkere, volle cacao saus. Zo romig en hartig heb ik niet vaak geproefd. Top!
caroline B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
goede kaart, goede prijs/kwaliteit verhouding. Helaas was het te koud om buiten te zitten: volgende keer weer op het terras!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten in relaxte omgeving, huiselijk bijna- we zaten boven- met perfecte service.

Als je van mexicaans eten houdt is dit een een 'must'.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed restaurant, fijne bediening en heerlijk Mexicaans eten.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Super en heerlijk echt Mexicaans eten, geen texmex! Heel gezellig en huiselijke sfeer met uitstekende service. Kortom een aanrader voor iedereen die van Mexicaans houd!
Tish B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ik vind van eten wat we hebben gegeten dat bijna alles dezelfde nasmaak heeft.
Wietse V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben hier net voor de tweede keer gegeten, en beide keren was het geweldig! Het eten is echt authentiek Mexicaans, en heerlijk. Eigenlijk was alles wat we hadden, inclusief de bijgerechtjes en de wijn, erg lekker. De prijzen zijn ook nog eens heel prima, en de service erg leuk. Bonuspunten omdat ze ook nog eens kraanwater serveerden. Hier komen we zeker terug.
Tip: Wel even reserveren als je hier wilt eten; beide keren dat wij hier waren was het voor zover we konden zien vol gereserveerd.
Luc R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een heel leuke avond gehad in restaurant KUA Mexican Kitchen. De voertaal is Engels en hebben een uitgebreide uitleg over het restaurant en de traditionele Mexicaanse keuken gekregen. De gerechten waren heerlijk met een fijne authentieke smaak. Vooral de kip tortilla met de "Mole" was verrassend lekker van smaak. De bediening was top. Hier gaan we zeker een keer terugkomen!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuke niet al te grote zaak met aardige bediening uit Spanje, mexico en France :)).
Porties zijn niet al te groot tov de prijs.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Erg lekker mexicaans eten. Mexicaanse vriendin keurt het eten zelfs goed. Erg prettige service en een fijne huiselijke sfeer. Aanrader!
Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Echte authentieke mexicaanse gerechten. Alleen 18.95 voor drie taco's is wel erg veel. Hou rekening met hoge prijzen! Verder was alles super.
Sam Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Eten was lekker, weinig keus alleen.
Doordat het erg druk was was de service wat minder maar het is absoluut begrijpelijk.
De man die ons hielp was super vriendelijk en gaf goed advies mbt het menu.