KUA Mexican Kitchen

9,2

Jouw recensie over het restaurant KUA Mexican Kitchen

Dayna S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Love it! Beste Mexicaan die ik ken. Lieve bediening en lekker eten. Authentiek!
Katherine V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Attentie was goed en het eten was heerlijk. Alleen een beetje klein en krap
Heather V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Erg genoten van de vriendelijke en bij de sfeer passende bediening! Komen hier sowieso nog een keer!
Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Goede bediening, eigenaar stond ons erg prettig ter woord, verder alles gedeleegerd aan de bediening denk ik. Zeer respectvol, meedenkend, lieten ons zelf proeven van de sausjes. Iets prijzig, zeker de moeite waard. Altijd genieten van de enchilada's. Ook angus steak taco's vielen goed in de smaak. Inrichting is erg leuk gezellig, echt zoals je in Mexico zou aantreffen. Flan was iets kruimelig, maar de andere toetjes geweldig! Tot snel
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heel lekker gegeten en gezellig personeel.. Als je boven zit is het wel snel druk en lawaaierig.
Younes R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Geweldige ambiance en heerlijke gerechten
Matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Erg goed!
Vicky C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Perfecte tijd om rustig te zitten en te genieten van het mooie Mexicaans intereur. Ober gaf verschillende opties en lichtte de keuken toe. Vooraf guacamole gedeeld, zeer smaakvol, zijdezachte avocado's gebruikt met nét precies de goede hoeveelheud jalepeños. Vega enchiladas zeer lekker, goed kruidig. Blij toe een lekkere orochata te mogen krijgen. tafelgenoten hadden pittig gerecht, tacos met beef en vega tacos. Allemaal te smullen!
Mexicaans bier viel goed in de smaak bij Dad, haha! Drie verschillende toetjes besteld, erg mooi gedecoreerd en vooral lekker! Flan smaakte authentiek en de cheesecake met passievrucht- hadden we dubbel moeten bestellen! ZEKER voor de herhaling vatbaar, Bedankt team KUA Den Haag!!
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Helemaal goed! Service was heel goed en er werd duidelijk uitgelegd als je vragen had over de kaart. Eten (voorgerecht en hoofdgerecht) waren fantastisch. Heerlijk tezamen met een Corona biertje. We komen zeker nog n keer terug !
G.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening.
De huisgemaakt gerechten waren heerlijk.
Zeker een plek om nog een keer te gaan eten.
Mary Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
vlees was droog, tortilla's waren ookm heel erg taai. Koffie (capucinno) was lekker, maar helaas niet goed qua temperatuur.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Hadden gereserveerd, maar mochten eerder aanschuiven. Het eten was heerlijk. Het voorgerecht met de gevulde jalepeños zou ik alleen aanraden voor de mensen die tegen extreem pittig kunnen. De taco's met de black angus beef waren voortreffelijk. WE komen hier zeker terug.
Minke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Lekker eten en goede smaken, uitgebreide menukaart en je kan je gerechten zelf nog pittiger maken. De sfeer is gezellig, huiselijk. In een paar woorden vond ik het een heerlijke avond.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Kua is gezellig ingericht, erg sfeervol en voelt authentiek aan. Het eten is heerlijk, net als de margaritas! En de service is top, ongedwongen, attent en oprecht vriendelijk.
Jill Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Via iets gereserveerd om even te eten voor een concert. We werden heel vriendelijk geholpen en kregen een leuke toelichting over de kaart en concept. Het eten was heerlijk en we komen zeker terug om neer van de kaart te proeven!
John H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
geen commentaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Marc Y.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Echt een aanrader!
Kirsten O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Op een of andere manier hadden we een groot restaurant verwacht, maar het was een super schattig, klein maar ontzettend gezellig, écht Mexicaans restaurantje. De bediening was ontzettend aardig en hebben mij goed geholpen met het aanpassen van gerechten aan mijn dieetwensen, top!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijke gerechten en heerlijke margarita's! Leuke bediening en goede uitleg. Authentieke uitvoering van Mexicaanse keuken.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018