KUA Mexican Kitchen

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant KUA Mexican Kitchen

Tish B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ik vind van eten wat we hebben gegeten dat bijna alles dezelfde nasmaak heeft.
Wietse V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben hier net voor de tweede keer gegeten, en beide keren was het geweldig! Het eten is echt authentiek Mexicaans, en heerlijk. Eigenlijk was alles wat we hadden, inclusief de bijgerechtjes en de wijn, erg lekker. De prijzen zijn ook nog eens heel prima, en de service erg leuk. Bonuspunten omdat ze ook nog eens kraanwater serveerden. Hier komen we zeker terug.
Tip: Wel even reserveren als je hier wilt eten; beide keren dat wij hier waren was het voor zover we konden zien vol gereserveerd.
Luc R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een heel leuke avond gehad in restaurant KUA Mexican Kitchen. De voertaal is Engels en hebben een uitgebreide uitleg over het restaurant en de traditionele Mexicaanse keuken gekregen. De gerechten waren heerlijk met een fijne authentieke smaak. Vooral de kip tortilla met de "Mole" was verrassend lekker van smaak. De bediening was top. Hier gaan we zeker een keer terugkomen!
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Leuke niet al te grote zaak met aardige bediening uit Spanje, mexico en France :)).
Porties zijn niet al te groot tov de prijs.
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Erg lekker mexicaans eten. Mexicaanse vriendin keurt het eten zelfs goed. Erg prettige service en een fijne huiselijke sfeer. Aanrader!
Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Echte authentieke mexicaanse gerechten. Alleen 18.95 voor drie taco's is wel erg veel. Hou rekening met hoge prijzen! Verder was alles super.
Sam Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Eten was lekker, weinig keus alleen.
Doordat het erg druk was was de service wat minder maar het is absoluut begrijpelijk.
De man die ons hielp was super vriendelijk en gaf goed advies mbt het menu.
Lina S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk Mexicaanse gerechten met liefde bereid, heel attente en vriendelijke bediening. Gezellig locatie, prima te bereiken, parkeergarage vlakbij.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Wat een leuke plek! Vriendelijke bediening en heerlijk echt Mexicaans eten! Leuke sfeer en op dinsdag & woensdag tussen 1730 en 1830 50% korting op cocktails!
John-Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Bij Kua vindt je een beetje Mexico in Nederland. Je kan hier authentiek Mexicaans eten vinden op een mooie locatie in Den Haag. We zijn hier al meerdere keren geweest en het verveelt nooit. Kua heeft ook het eten verzorgd op onze bruiloft, een Mexicaans feest voor 80 mensen met veel gasten uit Mexico. Iedereen was lovend over het eten. Ook de organisatie was piekfijn geregeld.
Vivian V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Een erg knus restaurant qua aankleding en goede service. Ons drankje was gevallen en kregen een nieuwe van het huis!
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben lekker gegeten en een gezellige avond gehad. Bij binnenkomst konden we profiteren van happy hour, 50% off cocktails (woensdagavond). Één van mijn vriendinnen had haar gerecht in de pittige variant besteld, maar dat was het totaal niet. Het restaurant zat vol, veel expats die luid aan het praten waren. We voelde ons een beetje opgejaagd in het maken van een gerechtkeuze.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Eindelijk een goeie "Mexican Kitchen" in Den Haag met goeie margaritas! Heel leuke inrichting en attentie voor de details. Menukaart is simpel en daardoor is alles verrukkelijk. Was alleen heel teleurgesteld dat de Capo Xocaletl (chocolade dessert) al uit was! Volgende keer ;)
Priscilla K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De margarita was een uitstekend aperitief om de avond mee te beginnen. De quesedilla's to share smaakten hier erg goed bij. Als hoofdgerecht had ik de vistortilla's en mijn tafelgenoot de vegetarische enchillada's. Beiden vielen zeer goed in de smaak. De portie enchillada's was wel veel groter dan de vis tortilla's. Hoewel het voor mij voldoende was. De guacamole bij de vis was wel wat karig. Wat ik erg leuk vond waren de originele mexicaanse frisdranken op de kaart en de mogelijkheid om een kleine mescal proeverij te doen voor of na de maaltijd.
Severd .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Authentiek Mexicaans restaurant, leuk ingericht. Erg druk, zat op de dinsdag om 19.30 uur stampvol. Maar dat verbaast me niet. De keuken is eveneens authentiek Mexicaans. De bediening is attent en snel. Wanneer je voor het eerst komt wordt de keuken uiteengezet, zodat je weet wat je gaat bestellen. De gerechten zijn klasse, goed warm, vers en... als je wensen hebt wordt er met liefde aan voldaan. Ik heb gevraagd om een pikant, scherp gerecht. En scherp dat was het; HEERLIJK! Goede prijs en erg gezellig.
GabyK .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk autenthiek Mexicaans. Goede service aan tafel waarbij ze gezellig meedenken en kletsen. Een gezellige inrichting. Ik kom zeker nog eens terug.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Nog nooit zo lekker Mexicaans gegeten
k. N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Unieke gerechten en heerlijke cocktails. KUA is voor de avondtuurlijke eter en een echte aanrader! Vergeet niet een kijkje te nemen op de toiletten.
P V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed gegeten en er hangt een erg leuke sfeer.
Nyssa S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker Mexicaans eten met vriendelijke bediening. Alle tafels waren gereserveerd, dus reserveren is aan te raden. Cocktails zijn lekker, vooral met happy hour goed betaalbaar. De tortillas zijn ontzettend lekker. Wij komen zeker terug.