KUA Mexican Kitchen

Judith S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Thijs G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De gerechten kwamen als zeer authentiek Mexicaans over. De Spaans sprekende bediening droeg daar ook aan bij. Het was een goede ervaring!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
KUA biedt, voorzover ik dat kan beoordelen, authentieke Mexicaanse gerechten. De ontvangst is heel hartelijk, de gastheren/vrouwen erg aardig. Wel hadden we in korte tijd drie verschillende waiters (voertaal Engels) aan onze tafel die ons graag iets te drinken wilden aanbieden. Komt wat ongeorganiseerd over.
De kaart biedt voldoende keuze. Wij startten met een ceviche en een sopa Azteca. Vooral de ceviche was lekker mals, vol met limoensap. De sopa op basis van een tomaten-kip bouillon, lekker maar best pittig. Daarna twee soorten tacos, één gevuld met pork, andere met garnalen. Bij de garnalen zat wat groene peper die te overheersend was. Nadat ik die had weggehaald kon ik de garnalen tenminste proeven die erg smakelijk en mals waren.
Hollands bier erbij gedronken aangezien ik de Mexicaanse biertjes en de Margarita's nogal aan de prijs vind. Overal een goede ervaring, maar EUR 80 voor 2 personen, voor weliswaar goed en authentiek, maar niet al te complexe gerechten vind ik wel een beetje prijzig.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Zeer sfeervol restaurant. De ontvangst en bediening was vriendelijk en professioneel. KUA pretendeert de originele Mexicaanse keuken te serveren. En dat maken ze volledig waar !
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dit is geen goedkoop Mexicaans restaurant maar ik heb bij geen enkele Mexicaan zo heerlijk gegeten als hier. Van de chips vooraf tot het dessert, alles was prima van smaak. Geen eenheidsworst, bij elk gerecht weer een ander complementerend sausje. Hoogtepunt was voor mij de enchiladas de vegetarianas picantes, enchiladas met paddenstoelen en groenten in een chipotlesaus met daarbij om het af te maken een klein bakje pittige saus.
De levendige sfeer en het attente personeel maakten de fijne ervaring verder af, het was een feestje!
Kevin N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fantastisch eten, uitstekende service zoals je hem in Nederland zelden vindt en een gezellige atmosfeer. Wij komen zeker terug!
Liselore V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Elke keer weer heerlijk bij Kua! De street style corn en tacos de alambre waren weer super. De service was top, afgesloten met een lekkere tequila reposado!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk authentiek eten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima maar geen hoogdravend eten voor redelijke (maar zeker geen goedkope) prijs. Goede service vriendelijk en precies zoals je het wenst. Zitjes vlak naast de deur in dit jaargetijde ongunstig vanwege het toch geregeld opengaan van de deur voor bezorgers, rokers etc. Leuk adresje om nog eens te bezoeken.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Authentiek Mexicaans en allemaal vers. De Margaritha vooraf smaakte al snel naar meer. Zaak groeit blijkbaar uit haar jasje want veel spontane bezoekers zonder reservering moesten op een gewone woensdagavond teleurgesteld op zoek naar een andere eetgelegenheid. Bediening is adequaat en relaxed en wij komen zeker terug!
Kristina S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Eten was heerlijk, orginele plek om te eten. Heel huiselijk gevoel maar toch heel speciaal Wat alleen jammer dat er geen bijgerechten werden geserveerd zoals aardappeltjes, salades of patat dat was voor de kinderen niet zo handig.
Amanda Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ober zeer vrindelijk, Margaritas waren zuper goed, we waren woensdag dus happy hour 50% off! en eten ook heel lekker, genug keus en authentic, kom ik zeker terug!
Alexandra_ .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Ik had soep. Die.was nieuw op de kaart. En vooraf guacamole met sprinkhanen. Aanrader is.ook de margarita. Diening is heel vriendelijk waardoor je je heel welkom voelt.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zoals we tevoren al wisten, nu ook weer heerlijk genoten van echte authentieke Mexicaanse cuisine, precies zoals we het kennen van onze reizen door Mexico. Vooraf tamales met hertenvlees en als hoofdgerecht een malse Angus steak met geroosterde groente. Partner genoot van zijn bief tortilla's. Ook hier een enorme selectie van tequila's en mescales en nu ben ik geen bierdrinker maar gewoon erg goed dat ze ook het Mexicaanse nationale biertje serveren (Modelo Negro). Wel erg rumoerig tentje maar dat ligt natuurlijk niet aan het personeel (dat heel erg aardig is) dus wil je romantisch dineren bij kaarslicht, kun je beter elders gaan (helaas).
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk ingericht met vele mexicaanse versieringen, aardig personeel wat een aantal aanraders op het menu vertelde, heerlijk eten... Ik vond het een top restaurant en ga er zeker nog een keer naar toe.
Sjaantjuh .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een leuk intiem Mexicaans restaurant. Fijne sfeer en vriendelijk personeel. Eten is goed, Mexicaanse huisgemaakte gerechten. Zeker een aanrader! Enige nadeel is dat het restaurant ook thuisbezorgd via Deliveroo, dus de deur gaat regelmatig open en dicht vanwege een of andere fietskoerier. Aangezien het restaurant niet groot is, valt dit best op en leidt dit af.
A H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zeer goede service en lekker eten. Wel tijdig reserveren.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een echt authentiek Mexicaans restaurant waarbij je het gevoel krijgt op vakantie te zijn.Alles klopt,voertaal Spaans en Engels.Geen tex Mex maar alles vers en authentiek.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Van de week hier wezen eten met mijn vriend en zo positief verrast door dit super leuke restaurant! We werden vriendelijk ontvangen kregen een leuk tafeltje en uitleg over dat ze alleen echt mexicaans eten serveren en dat we de pepertjes die vermeld stonden vooral niet met een korreltje zout moesten nemen. Iedere medewerker die ons hielp was super vriendelijk en behulpzaam en hebben er echt voor gezorgd dat deze avond perfect werd. Heerlijke margaritas gedronken en het eten was uitzonderlijk goed, zowel het voor, hoofd als nagerecht. Overduidelijk dat dit restaurant passie heeft voor wat ze doen, zowel in de bediening als in de keuken. Ik heb iedereen die ik de dagen erna heb gesproken verteld over deze leuke plek en zal ook zeker mensen blijven aanraden hierheen te gaan! Wij komen zeker terug
Gina A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten, de sfeer en de omgeving was erg goed. Het was precies zoals ik verwacht had. Heerlijk (ECHT) Mexicaans gegeten zonder poespas.