KUA Mexican Kitchen

Meer informatie over restaurant KUA Mexican Kitchen

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Liselore V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Elke keer weer heerlijk bij Kua! De street style corn en tacos de alambre waren weer super. De service was top, afgesloten met een lekkere tequila reposado!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk authentiek eten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima maar geen hoogdravend eten voor redelijke (maar zeker geen goedkope) prijs. Goede service vriendelijk en precies zoals je het wenst. Zitjes vlak naast de deur in dit jaargetijde ongunstig vanwege het toch geregeld opengaan van de deur voor bezorgers, rokers etc. Leuk adresje om nog eens te bezoeken.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten. Authentiek Mexicaans en allemaal vers. De Margaritha vooraf smaakte al snel naar meer. Zaak groeit blijkbaar uit haar jasje want veel spontane bezoekers zonder reservering moesten op een gewone woensdagavond teleurgesteld op zoek naar een andere eetgelegenheid. Bediening is adequaat en relaxed en wij komen zeker terug!
Kristina S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Eten was heerlijk, orginele plek om te eten. Heel huiselijk gevoel maar toch heel speciaal Wat alleen jammer dat er geen bijgerechten werden geserveerd zoals aardappeltjes, salades of patat dat was voor de kinderen niet zo handig.
Amanda Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ober zeer vrindelijk, Margaritas waren zuper goed, we waren woensdag dus happy hour 50% off! en eten ook heel lekker, genug keus en authentic, kom ik zeker terug!
Alexandra_ .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Ik had soep. Die.was nieuw op de kaart. En vooraf guacamole met sprinkhanen. Aanrader is.ook de margarita. Diening is heel vriendelijk waardoor je je heel welkom voelt.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zoals we tevoren al wisten, nu ook weer heerlijk genoten van echte authentieke Mexicaanse cuisine, precies zoals we het kennen van onze reizen door Mexico. Vooraf tamales met hertenvlees en als hoofdgerecht een malse Angus steak met geroosterde groente. Partner genoot van zijn bief tortilla's. Ook hier een enorme selectie van tequila's en mescales en nu ben ik geen bierdrinker maar gewoon erg goed dat ze ook het Mexicaanse nationale biertje serveren (Modelo Negro). Wel erg rumoerig tentje maar dat ligt natuurlijk niet aan het personeel (dat heel erg aardig is) dus wil je romantisch dineren bij kaarslicht, kun je beter elders gaan (helaas).
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk ingericht met vele mexicaanse versieringen, aardig personeel wat een aantal aanraders op het menu vertelde, heerlijk eten... Ik vond het een top restaurant en ga er zeker nog een keer naar toe.
Sjaantjuh .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een leuk intiem Mexicaans restaurant. Fijne sfeer en vriendelijk personeel. Eten is goed, Mexicaanse huisgemaakte gerechten. Zeker een aanrader! Enige nadeel is dat het restaurant ook thuisbezorgd via Deliveroo, dus de deur gaat regelmatig open en dicht vanwege een of andere fietskoerier. Aangezien het restaurant niet groot is, valt dit best op en leidt dit af.
A H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zeer goede service en lekker eten. Wel tijdig reserveren.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een echt authentiek Mexicaans restaurant waarbij je het gevoel krijgt op vakantie te zijn.Alles klopt,voertaal Spaans en Engels.Geen tex Mex maar alles vers en authentiek.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Van de week hier wezen eten met mijn vriend en zo positief verrast door dit super leuke restaurant! We werden vriendelijk ontvangen kregen een leuk tafeltje en uitleg over dat ze alleen echt mexicaans eten serveren en dat we de pepertjes die vermeld stonden vooral niet met een korreltje zout moesten nemen. Iedere medewerker die ons hielp was super vriendelijk en behulpzaam en hebben er echt voor gezorgd dat deze avond perfect werd. Heerlijke margaritas gedronken en het eten was uitzonderlijk goed, zowel het voor, hoofd als nagerecht. Overduidelijk dat dit restaurant passie heeft voor wat ze doen, zowel in de bediening als in de keuken. Ik heb iedereen die ik de dagen erna heb gesproken verteld over deze leuke plek en zal ook zeker mensen blijven aanraden hierheen te gaan! Wij komen zeker terug
Gina A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het eten, de sfeer en de omgeving was erg goed. Het was precies zoals ik verwacht had. Heerlijk (ECHT) Mexicaans gegeten zonder poespas.
RayPlay .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Misschien door al die fijne recensies toch wel een tegenvaller. Fantasieloos, de meeste zaken te lang geleden klaargemaakt. Typisch een tent waar gezelligheid boven kwaliteit gaat.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ik heb nog nooit zo lekker Mexicaans gegeten! Vriendelijke bediening, leuke ambiance. Voor m'n verjaardag kreeg ik een grote sombrero en speelden we een spelletje waarmee we tequila wonnen. Ik kom zeker nog een keer terug om de rest van de menukaart uit te proberen.
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten, wel rumoerig.
Smaakexplosie .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Bij binnenkomst goed ontvangen. Leuke sfeer goede ambiance. Gastheer legde goed uit wat de kaart precies in hield. De margaritas waren echt heel lekker. En het eten was echt super goed. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Echt autentish Mexicaans met echt leuke Spaanse service. Heerlijk! De kaart mag iets eenvoudiger en korter maar verder is er echt niets aan te merken.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk gegeten in zeer ontspannen sfeer met fijn personeel. De warmte en de lawaaiigheid zouden minpuntjes kunnen zijn geweest maar droegen alleen maar bij aan de authentieke sfeer. Duidelijk geen franchise of conceptrestaurant maar een plek waar men weet wat ze doen!
Lekkere zachte maistortilla's gegeten, zoals je ze eigenlijk veel te weinig tegenkomt in Nederland. Ze waren gevuld met mooi gegrilde groenten en erbij een guacemole die duidelijk niet uit geen potje kwam plus een lekker pittige salsa. De ceviche die mijn tafelpartner als voorgerecht had maakte hem helemaal vrolijk en riep goede herinneringen op aan Latijns Amerika. Dat deed trouwens de hele maaltijd, heimweevoedsel!
Niet goedkoop maar elke stuiver waard!