KUA Mexican Kitchen

Meer informatie over restaurant KUA Mexican Kitchen

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 23:00

Daan K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Nog nooit zo lekker Mexicaans gegeten
k. N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Unieke gerechten en heerlijke cocktails. KUA is voor de avondtuurlijke eter en een echte aanrader! Vergeet niet een kijkje te nemen op de toiletten.
P V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed gegeten en er hangt een erg leuke sfeer.
Nyssa S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lekker Mexicaans eten met vriendelijke bediening. Alle tafels waren gereserveerd, dus reserveren is aan te raden. Cocktails zijn lekker, vooral met happy hour goed betaalbaar. De tortillas zijn ontzettend lekker. Wij komen zeker terug.
wine_lover S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijke Margarita! Taco's met Black Angus zijn geweldig.
Sheilaa .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, fijn dat ze nu een terrasje hebben. Lekker buiten in de zon gezeten. Van half zes tot half acht is het happy hour op woensdag! Jum
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
HEt was lekker weer en we hebben lekker buiten kunnen eten. Fijn want het restaurant zelf is vrij smal van binnen. Eten was lekker maar had er meer van verwacht. Prijs wat aan de hoge kant.
Aart J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Klein restaurant waar je heerlijk rustig kan eten. Bediening is super en de gerechten zijn stuk voor stuk heerlijk. We komen hier zeker nog een keer terug.
Jan Douwe S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuke gezellig authentiek mexicaans restaurant. Zeer vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten kwam wel erg snel achter elkaar, zat geen tijd tussen.
We konden gelukkig buiten zitten, binnen was wel erg donker en benauwd, zeker met t mooie weer.
Omar H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Echt Mexicaans eten! Taco's met Black Angus super. Enchiladas met kip overgoten met salsa picante, pulled chicken en geen blokjes zoals het hoort. Mocht nog wel wat pittiger en standaard een paar schijfjes limoen bij de gerechten serveren zou het helemaal afmaken. Goed personeel dat het leuk vindt om met z'n gasten om te gaan. Wij komen hier terug!
Sharon J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Echte Mexicaanse sfeer.. Echt Mexicaans eten (geen texmex waar de Mexicanen zo'n hekel aan hebben.. Dat is veramerikaans Mexicaans eten) fantastische bediening (dankjewel Chema en collega's) Wij komen zeker terug!
Antje B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Zo lekker gegeten! Very very tastefull. De gerechten zijn niet heel groot. Maar ik vond het fijn om niet 'stuffed' de deur uit te gaan. Als je echt een grote eter bent kun je het best een of twee bijgerechten bijbestellen of voor 3 gangen gaan. Heerlijk om te zien dat het personeel plezier heeft in hun werk en elkaar! Wat een leuke mensen..
Michico W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gerechten zijn authentiek mexicans, lekker dus, sfeer is goed klein n cossy en service is ook goed, een aanrader om terug te gaan
R. S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Met gezin gegeten. Kwaliteit van de gerechten was erg goed, keuze volop en de pitcher Margarita's was uitstekend! geen Tex Mex keuken maar zover ik dat kan beoordelen authentiek Mexicaans. Harteiljke (spaanstalige / engelstalige) bediening. Inrichting van het (kleine) restaurant is basic maar leuk. Mooie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Onvergelijkbaar in de positieve zin van het woord met het 'keten-eten' van Popocatepetl wat helaas niets meer te maken heeft met Mexicaans eten.
dorinealetta .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijke gerechten - echt Mexicaans 'fine dining'. Niet de standard gerechten, maar heerlijke regionale variaties met unieke smaken en mooi gepresenteerd. De service was fantastisch. Onze serveerster, Miros, wist met een big smile alles te vertellen over de gerechten en de regio's waar ze vandaag kwamen. Het is een klein restaurant met een gezellige, intieme sfeer. En de margarita's zijn erg aan te raden!
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Via vrienden dit restaurant gevonden. Daar wij zelf een jaar in Mexico hebben gewoond wilden we die sfeer weer eens proeven. Dit is uitstekend gelukt! Wat een gezelligheid en wat een vriendelijke bediening. Al de door ons gegeten gerechten deden denken aan onze tijd in Mexico. Heerlijk gekruid en lekker zoet. Zeker een gelegenheid om nog eens naartoe terug te keren.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk origineel mexicaanse recepten en dranken op de kaart.

Leuk, gezellig restaurant. Huiskamer stijl. Internationaal
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Hele vriendelijke bediening, veel kennis en informatie over het eten, je voelt je thuis. Het eten is vers en heel goed. Wel aan de dure kant, zeker de drankjes.
0102 V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Weer erg lekker gegeten hier. Veel keus voor onze kinderen (14 en 16) die beiden vegetariër zijn. De sfeer is goed en de bediening vriendelijk. Er ging wel wat mis met onze bestelling, waardoor we wat langer moesten wachten; het personeel is niet allemaal even ervaren lijkt het. Maar al met al is KUA een aanrader.