Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Authentiek Japans en hippe cocktails

Gek op de Japanse keuken en de beste cocktails? Dan moet je naar KU aan de gezellige Utrechtsestraat. Het keukenteam zet je authentieke, lichte Japanse gerechten voor. Wat te denken van kraakverse sushi, frisse salades, knapperige tempura en perfect gegrild vlees. De perfecte start van een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Ku Kitchen & Bar

9,2

Jouw recensie over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met de Ah actie wezen eten. Leuke variërende gerechtjes. De sushi was erg lekker. De bediening was vriendelijk en de entourage was leuk. Wij komen zeker terug!
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
hier heen gegaan met de ahrestaurantactie en zeker geen spijt. eten was heerlijk. bediening erg behulpzaam en vriendelijk. enige minpuntje is als je met ze 2e bent je een beetje krap zit met je buren. al met al toch een heel fijn restautant
Elisabeth W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We vonden het een leuk restaurant. De service was een beetje matig en het menu van de ahrestaurant website was niet erg duidelijk. Maar het eten was erg lekker!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg lekker gegeten, vers en divers aanbod, goeie drank en spijs combi, vriendelije en spontane bediening, leuke inrichting en goeie sfeer
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
een volledig onbekend restaurant voor me, dat op een doordeweekse dag volledig met een zeer jeugdig publiek helemaal bezet was, ondanks dat een zeer vriendelijke en soepele bediening. het geboden menu was alleszins redelijk, de wagyu burger was zelfs aan de forse kant.
ellen L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden gereserveerd met de AH-actie. Super lekker menu! Het hoofdgerecht was werkelijk verrukkelijk! Gaan zeker weer! De bediening was super vriendelijk!
bvangorcum .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima restaurant, aardige bediening en we hebben lekker gegeten. Alleen jammer dat er geen keuze was bij het hoofdgerecht. We aten daar met de AHrestaurantaktie.
Robbert-jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk, er waren een aantal bijzondere cocktails en personeel was vriendelijk. Komen hier zeker terug. Bedankt!
karel L.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Prima prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. De gerechten worden verrassend gepresenteerd en smaken ook zo. Zeker voor herhaling vatbaar
agnes V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Fantastisch gegeten, goede ambiance, aardige bediening, hele goede huiswijn, we zin gek op de eigenaar!
Het duurt niet lang tussen de gangen door, he tis zeer evenwichtig....
Jopie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Gezellig restaurant. Aardige en kundige bediening en heerlijk eten.
Een echte aanrader!!
We gaan hier zeker nog eens naar toe.
Catharina K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Vooral de bediening was uiterst sympathiek! Veel jongelui komen er blijkbaar, vandaar dat ik heb ingevuld, rumoerig! Zij vinden het misschien , levendig.
AA B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Erg lekker gegeten en prima geholpen door de bediening.
Inrichting en sfeer zijn goed!
Aanrader! Ik ga nog een keertje terug.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten gisteren bij Ku Kitchen. Bediening was erg vriendelijk en bekwaam. De menu kaart was verfrissend en uitgebreid. En de sfeer van het restaurant en de aankleding was ook top. Kan dit restaurant aan een ieder aanraden die houdt van de aziatische keuken, maar moe is van de AYCE sushi tenten.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Eten is van zeer goede kwaliteit en de locatie is zeker aan te bevelen voor lunch of diner.
Clercq .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met AH aktie geten, heerlijke sashimi vooraf, zelf nog portie sesame edame boontjes erbij besteld voor het wachten, daarna pp 8 sushi. en daarna hoopten we op kip of zalm terayaki maar het werd een soort aziatische burger wat veel teveel is. Wij hebben het niet opgegeten omdat we dat gerecht niet echt lekker vonden en omdat we dan veel te vol waren. Men was attent in de bediening en er ging hier en daar wat verkeerd maar dat kwam doordat er in de keuken te weinig mensen waren en de bediening gedeeltelijk nieuw was. Al met al zou ik hier zeker nog eens gaan eten. We kregen een koffie aangeboden voor het ongemak.
Deborah R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Er gezellig en lekker gegeten met een vriendin. Er zijn verschillende leuke zitjes wat een gezellige sfeer creëert. Het eten is erg lekker en het menu dat wij kregen wat erg goed samengesteld!
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ik had 2 maanden vantevoren gereserveerd en toen belde men in de middag dat het niet door kon gaan, want 7 personen was te veel. Daarna is het keurig opgelost en hebben we een leuke avond gehad. We hadden de Ku burger als hoofdgerecht!! Goddelijk. en verder ook lekkere wijnen en prima sashimi en top sushi
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een van de lekkerste Japanse keukens in Amsterdam met een goede prijs kwaliteit verhouding. We hadden voor sushimi, daarna een set sushi en als hoofd een kip gerecht. Elke gerecht was zorgvuldig gemaakt en met net een leuke twist of lekkere toevoeging dan dat je normaal gewent bent. Het restaurant is sfeervol ingericht en het eten komt in hoog tempo, wat ik erg fijn vond omdat we met flinke trek binnen liepen. Ik kom zeker nog een keer terug bij Ku als ik mezelf weer eens wil trakteren op lekker Japans.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg goed gegeten in restaurant KU. Bediening was niet geheel volgens verwachting, was wat chaotisch. Restaurant was geheel vol en het leek of ze een persoon misten.

Verder erg lekkere en verassende cocktails.