Over restaurant Ku Kitchen & Bar

Authentiek Japans en hippe cocktails

Gek op de Japanse keuken en de beste cocktails? Dan moet je naar KU aan de gezellige Utrechtsestraat. Het keukenteam zet je authentieke, lichte Japanse gerechten voor. Wat te denken van kraakverse sushi, frisse salades, knapperige tempura en perfect gegrild vlees. De perfecte start van een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Ku Kitchen & Bar

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Wi-Fi
Raph .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het is altijd weer een feest om bij Ku Kitchen te gaan eten.

Het is een favoriet buurtrestaurant met een brede keuze en ook heerlijke cocktails.
De bedrijfsleider is uiterst attent en altijd bereid extra te lopen voor zijn (bekende) gasten!
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top restaurant! Een verademing vergeleken met de all you van Eat restaurants. Hoge kwaliteit en klantvriendelijk. Hier kennisgemaakt middels AH actie; heerlijk 3gangen diner wat meer dan genoeg was! Vooraf; sashimi; gang 2; sushi en als laatste warm hoofdgerecht met tempura van zoete aardappel en gegrilde (supermals) kip. Ik kom zeker terug! Ps: probeer zeker de home made ice tea!
Sas A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Top bediening, het eten overheerlijk.
Jammer genoeg moesten We een film halen dus hadden niet veel tijd, ook daar speelde jullie goed op in
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier met de restaurantactie van AH heerlijk gegeten: snelle en vriendelijke bediening en de gerechten waren erg lekker en voldoende (ruim voldoende). De krukken zaten iets minder en wat zaten ietwat op de tocht maar het eten en de bediening maakte dit zeker goed. Een aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk eten. De lekkerste zalm en tonijn gegeten! Het voor en tussen gerecht was sashimi en sushi, en het hoofd was gegrilde kip, sla en gefrituurde zoete aardappel.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hele gezellige zaak, leuke bediening en heerlijk eten. Minpunten kan ik niet bedenken. Ik kom zeker binnen aanzienlijke tijd terug!
PatriciaS .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We kwamen hier met de AH restaurantactie. Het menu was goed gekozen en heerlijk. Ook voor mijn dochter die geen sushi lust hadden ze heerlijke mooie gerechten bereidt! Complimenten voor de kok. Ook complimenten voor de supervriendelijke en behulpzame bediening. Ku Kitchen is een aanrader!!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima ervaring, via AHactie. Erg lekker gegeten en hartelijke ontvangst. Gezellige drukte, zeer zeker voor herhaling vatbaar.
HNBM .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten met AH-actie. Vast menu van Sashimi, sushi en gegrilde kip. De kaart zag er aantrekkelijk uit dus we hadden nog wat bij besteld. Goede porties, kreeg niet alles op en werd netjes/vriendelijk voor ons ingepakt om mee te nemen. Flamed Edamame is zeker aanrader! Sushi, heerlijk en goede verhouding van ingredienten. Wij komen zéker terug :)
Hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Alle gerechten waren heerlijk klaar gemaakt en mooi geserveerd in een gezellige en jonge ambiance. De bediening zou wat vriendelijker en persoonlijker kunnen, maar misschien was het daarvoor iets te druk. We komen zeker terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
super leuk restaurant bar met top personeel en heerlijk eten.
Cocktails zijn wel redelijk prijzig maar zijn de moeite waard.
Zal hier zeker weer terugkomen
Jopie V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lekker gegeten in een ontspannen sfeer.
Geschikt om met vrienden te gaan eten, maar ook met familie.
3 gangen menu was prima verzorgd en ruim voldoende.
Anoukwalburg .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gister zijn wij met de AH-actie naar Ku geweest. Bij binnenkomst werden wij heel hartelijk ontvangen. We kregen een tafeltje aangewezen. Deze had echter niet hele lekkere stoeltjes, maar voor een dinertje was het oke. Toen ik vroeg om een stopcontact voor het laden van mijn telefoon, kwamen ze aangesneld met allerlei stekkertjes die ik kon gebruiken.
Al snel kwam het voorgerecht op tafel; heerlijke sashimi van zalm en tonijn. Erg lekker. Het hoofdgerecht, 10 verrukkelijke sushi's, werden er al snel achteraan geserveerd. Omdat wij dit zelf iets te snel vonden, hebben wij gevraagd of er iets meer tijd tussen de sushi en het volgende gerecht kon. Dit was geen probleem en de kip kwam dan ook wat later.

Al met al een goede ervaring. Lekker gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige omgeving. Wij komen weer terug!
Joeri789 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Goed eten, prima prijs en drie-gangen is meer dan voldoende. Leuk, gezellig en knus restaurant! Leuk om een avondje te eten en/of borrels te drinken.
Benno11 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Onverwachts hier naar binnengegaan op een zondagavond. Er was gelukkig (blijkt achteraf) nog plaats. Een salade van tonijn ( spicy) was erg goed, de sashimi super vers en seafood bento een prima combinatie van diverse schaal-schelpdieren , een avocado met een warme pittige jus en prima sushi. Kortom, alles krakend vers en voor een prima prijs. Aanrader!
Olga.adam .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De bediening is echt supervriendelijk; behulpzaam en aardig. Maar de rest...we waren vorige jaar ook met AH actie,het is erg achteruit gegaan,de nederlandse kok had het handen vol,petje af,toch smakt het anders dan je eet bij echte japanese,de porties is aangepast aan de prijs ( het is één portie die moet je met zijn tweeën delen,behalve sushi 6 stuk per man,die waren niet te eten,het lijk of ze een paar dagen van te voren waren klaargemaakt,koud,droog en aan het bord vastgelijmd. Voor ons nooit meer
Dear guest, sorry that you're disappointed. However, despite the fact that our Japanese sushi chef is quite petit, she was very much working that evening. The sushi is always prepared on the spot and saved on room temperature. As for the portions, you get 2x sashimi combi so thats 16 pcs. of sustainable fish. After this you each get 6 pieces of sushi maki. At last you get a Yakuza chicken each.
For some its too much, for most it's enough and for some it's too little. As you have now spend €32,50 for 2 people you are free to order a nice dessert or more sushi.
If anything was missing from your menu which was stated above please contact us on info@ku114.nl and we will make it up to you.

Kind regards,
Team Ku Kitchen & Bar
Lucius81 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Met de AH diner bon geweest. Sashimi, sushi en warme gerechtjes gehad. Van tevoren aangegeven dat eentje van ons een schelpdieren allergie heeft, heel keurig rekening mee gehouden door het personeel, ook erg lief dat er door meerdere naar gevraagd was. Het was niet uitzonderlijk veel zoals je je buik rond kunt eten bij een all you can eat, maar het was zeker voldoende. Dat kan trouwens ook liggen aan de heerlijke cocktails die we erbij hebben genomen. Qua decor redelijk hip, leuk gedaan. Stoeltjes zijn inderdaad schools, maar voor mijn (kleine) gezelschap prima te doen. Kan me voorstellen dat de inrichting niet iets is voor iets oudere mensen. Ik zou hier vaker heen gaan als ik uit de buurt kwam, en eigenlijk liever dan een all you can eat.
Foodielicous .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Leuke bediening en hele fijne sfeer. Het menu was helaas net iets te klein om te vullen als je echt trek hebt. Overigens was het eten wel echt super lekker en vlot geserveerd. Jammer alleen dat de airco niet goed werkte wat bij 30 graden wel een must is. Ik kom zeker terug!
Wladi82 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Prima (h)eerlijk uitgebalanceerd menu. Verschillende elkaar aanvullende gangen. Net genoeg ruimte over voor één toetje. Goede kwaliteit.
Vriendelijk vlot personeel.
Inrichting af en toe een beetje uberhip met kleine tafeltjes en hoge oude schooltijd stoelen.
Tevreden -net als collega's die eerder waren geweest- aanrader.
Met AH-bon
Josine H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op donderdagavond heerlijk bij KU gegeten met de AH-actie. Pijpenla met goede sfeer. Bediening is vriendelijk en snel. GT's een aanrader :-)