Over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Authentiek Japans en hippe cocktails

Gek op de Japanse keuken en de beste cocktails? Dan moet je naar KU aan de gezellige Utrechtsestraat. Het keukenteam zet je authentieke, lichte Japanse gerechten voor. Wat te denken van kraakverse sushi, frisse salades, knapperige tempura en perfect gegrild vlees. De perfecte start van een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Ku Kitchen & Bar

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alles verliep top tot dat om 20:00uur de serveerster aan tafel kwam en vroeg of we onze sushi wilden opeten en wilden afronden. De volgende gasten stonden alweer te wachten en wilden graag aan (onze ook gereserveerde) tafel. Tegen die tijd hadden wij ons hoofdgerecht nog niet op en waren we nog niet eens toegekomen aan een toetje en thee of koffie!. Op de een of andere manier hanteren ze een doorloopsnelheid van 2 uur per tafel. Maar niet zo netjes dat je dit niet communiceert aan je gasten! Uiteindelijk was ik het er niet mee eens en kwam er 10 minuten later een andere tafel vrij waardoor de nieuwe gasten daar konden gaan zitten en wij ook konden blijven. Een tip voor de volgende keer: wees vooraf duidelijk naar je gasten toe, dit voorkomt irritatie en ontevredenheid!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Onwijs vriendelijke bediening en erg lekker eten!
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Super lekker gegeten, hele fijne bediening, goede sfeer en heerlijke cocktails.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Slechte service, prima eten
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Erg goede en vriendelijke service. Kregen een extra gerechtje aangeboden, omdat we iets langer moesten wachten op ons bestelde gerecht. Heerlijk gegeten, alleen was het dessert wat we wilden bestellen helaas op.
Annemijn M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Alle gerechten waren echt heerlijk! Dit was mijn beste sushi ervaring ever. Bedankt voor de goede service.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Overheerlijke sushi in een knus restaurant! Ruime keus aan diverse gerechten (voornamelijk sushi) maar alles was overheerlijk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam
jeanine L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten was bijzonder smaakvol en vers. De bediening was behulpzaam en prettig. Het was wel een beetje donker , jammer want de gerechten zagen er ook prachtig uit. Mooi in balans allemaal .
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Bediening is erg vriendelijk, zeker voor Amsterdamse begrippen, maar werkt slecht samen. Voor gasten maakt dat echter niet zoveel uit. We moesten vrij lang wachten op de sushi maar dat was het meer dan waard! Cocktails ook goed. Geluidsniveau zeer slecht, konden elkaar in een vol restaurant heel slecht verstaan. Desalniettemin lekker gegeten in een gezellige plek, kom hier zeker terug!
Margie H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie. 1e gang sashimi, zeer vers. 2e -verschillende soorten sushi, iedere sushi unieke smaak & lekker. 3e -rijst met gegrilde zalm, tonijn en avocado. Hierna waren we (2en) eigenlijk voldaan, maar wilden toch de matcha, matcha proberen. Deze dan gedeeld. Ook lekker ;) Alles bij elkaar top diner!!!
sonjatakes B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We werden keurig ontvangen de serveerster kwam naar ons toe zij sprak alleen engels en te snel dit was zeer irritant ik vroeg of zij ook nederlands spreekt maar dat was niet het geval, toen kregen wij een nederlands sprekende ober, hij vertelde ons rustig en duidelijk wat ons A.H. Menu inhoud, er werd ons 2maal een fles leidingwater gegeven dat was zeer netjes, het eten was uitstekend we kregen de keus tussen gebakken zalm of een grote hamburger voordat laatste hebben wij gekozen,en die was ook van uitstekende kwaliteit als voorgerechten kregen wij shashimi en 8 stuks sushi dit was ook van uitstekende kwaliteit ,alleen de tafeltjes staan erg dicht op elkaar dat is minder prettig ,het was een leuke ervaring
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Bijzonder verse, heerlijke zalm en tonijn, zeer speciale sushi en een overheerlijke burger! We hebben genoten !
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met de Ah actie wezen eten. Leuke variërende gerechtjes. De sushi was erg lekker. De bediening was vriendelijk en de entourage was leuk. Wij komen zeker terug!
Kris B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
hier heen gegaan met de ahrestaurantactie en zeker geen spijt. eten was heerlijk. bediening erg behulpzaam en vriendelijk. enige minpuntje is als je met ze 2e bent je een beetje krap zit met je buren. al met al toch een heel fijn restautant
Elisabeth W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We vonden het een leuk restaurant. De service was een beetje matig en het menu van de ahrestaurant website was niet erg duidelijk. Maar het eten was erg lekker!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Erg lekker gegeten, vers en divers aanbod, goeie drank en spijs combi, vriendelije en spontane bediening, leuke inrichting en goeie sfeer
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
een volledig onbekend restaurant voor me, dat op een doordeweekse dag volledig met een zeer jeugdig publiek helemaal bezet was, ondanks dat een zeer vriendelijke en soepele bediening. het geboden menu was alleszins redelijk, de wagyu burger was zelfs aan de forse kant.
ellen L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden gereserveerd met de AH-actie. Super lekker menu! Het hoofdgerecht was werkelijk verrukkelijk! Gaan zeker weer! De bediening was super vriendelijk!
bvangorcum .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima restaurant, aardige bediening en we hebben lekker gegeten. Alleen jammer dat er geen keuze was bij het hoofdgerecht. We aten daar met de AHrestaurantaktie.
Robbert-jan M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk, er waren een aantal bijzondere cocktails en personeel was vriendelijk. Komen hier zeker terug. Bedankt!