Over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Authentiek Japans en hippe cocktails

Gek op de Japanse keuken en de beste cocktails? Dan moet je naar KU aan de gezellige Utrechtsestraat. Het keukenteam zet je authentieke, lichte Japanse gerechten voor. Wat te denken van kraakverse sushi, frisse salades, knapperige tempura en perfect gegrild vlees. De perfecte start van een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Ku Kitchen & Bar

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Iris C.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Héérlijk gegeten! Porties waren de juiste grootte, voldoende aandacht voor de opmaak van de borden. Niet de 13 in een dozijn sushi =) ik kom niet snel ergens terug maar hier zeker wel. Normale prijzen. Er mag iets meer tijd zitten tussen de gangen in. Topper!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De mensen van Ku Kitchen zijn superjong en superaardig. Het eten is van hoge kwaliteit met aandacht voor detail.
Het enige minpunt zijn de weinig comfortabele stoelen. Wij kwamen als 3e klant binnen en konden alleen nog terecht aan een hoge tafel. Deze tafels zijn oncomfortabel vanwege de hoogte t.o.v. de zitting, maar ook omdat hoge stoelen nooit lang lekker zitten. Misschien is het bewust, zodat je niet te lang gaat tafelen, maar ik vind het iedere keer een minpuntje wanneer ik kom.
Just V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Matig eten - kleine porties, geen keuze, te veel zout en de combi's zijn ook niet echt bijzonder lekker. Belangrijkste minpunt was echter de enorm lange wachttijd. Niet alleen vooraf, ook tussen de gangen.
philip.haring .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuk en sfeervol restaurant, goede bediening door jonge mensen, heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving. Gaan zeker nog eens langs.
yvonne-c .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Als voorgerecht hadden wij stukjes zalm en tonijn met gember en wasabi.
Daarna kregen wij sushi.
En als hoofdgerecht gegrilde kip (green egg) en zoete aardappelfrietjes.
Het was veel, maar niet machtig.
De bediening was erg vriendelijk en er werd goede muziek gedraaid.
P P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Uitstekend gegeten afgelopen zaterdag bij Ku's! De sushi is werkelijk voortreffelijk! En komen daarvoor zeker nog een keer terug!
We zaten in het achterste gedeelte van het restaurant bij de lange bank. Naast ons zat een enorm luidruchtig tweetal, wiens gesprekken niet niet te horen waren. Jammer dat er niet iets meer ruimte is tussen de tafels!
Al met al wel een fijne avond gehad: personeel is zeer attent en snel.
John O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
For some strange reason our fork booking had not been passed on to the restaurant however they did have a table available. Food was excellent service was good. The speed of cocktails coming out was a little sluggish but they were worth the wait.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Smal en diep restaurant verborgen op de Utrechtsestraat. De edamame en de sushi is heerlijk. Bediening vlot en vriendelijk. Zowel hoge tafels als zithoekjes wat zorgt voor een dynamische sfeer.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ik heb al in best een aantal verschillende Japanse restaurants gegeten, maar nooit zo lekker als bij deze! Geen standaard sushi, maar échte Japanse gerechten. Super vers. Erg lekker. Bijzondere combinaties. Wel wat duurder dan de meeste 'all you can eat' Japanners, maar daar krijg je ook wel wat voor terug! Gezellige sfeer in het restaurant. Avondvullend diner.
canakotta .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Goede ontvangst, wij mochten aan een tafel zitten voor 4 pers. ipv. aan de bar. Voorgerecht is sashimi perfect daarna hoofdgerecht suschi ook perfect en als nagerecht kregen we eigenlijk wat hoofdgerecht is, kip .....goed klaargemaakt, top. Eerste 2 gerechten is eigenlijk snoepen en daarna ...... Wij komen zeker nog een keer terug.
Margaretha Petronella T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was overheerlijk vlotte bediening!en zeer vriendelijk personeel.En ondanks dat het een klein restaurant is met
Open keuken totaal geen etenslucht uit de keuken Top!!!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Eerste en tweede gerecht kwamen wel heel snel op elkaar maar maakt ook niet uit. Super vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Eten dat om ons heen werd geserveerd zag er ook heerlijk uit. Zeker terugkomen.
T B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk eten, verrassende gerechten en zeer vriendelijk en bekwaam personeel.
Josine H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Meerdere malen geweest en nooit teleurgesteld. Heel vriendelijk personeel, snelle service en heerlijk eten in een sfeervolle pijpenla.
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten met die AH restaurant actie. Goede porties, heerlijke wijn en fijn sfeertje. De service had wel iets beter gekund. Na het bestellen van een fles wijn werd die niet uitgeschonken maar gewoon op tafel gezet en er werd tussendoor niet gevraagd of alles smaakte. Hoe dan ook, ik kom graag terug!
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten met daarbij geweldige service. Menu was echt van alles wat waardoor je een mooi overzicht van de heerlijke keuken
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
een heerlijk verrassingsmenu gegeten met de AH bonnen. Prima service. We voelden ons niet 'minder'omdat we met de bonnen van AH kwamen. We komen zeker nog eens terug!
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Uitstekend gegeten, prima prijs-kwaliteitsverhouding!! Bediening is uitstekend en zeer vriendelijk!
Enig minpuntje is de Akoestiek, daar is nog wel wat verbetering in aan te brengen!
We gaan er zeer zeker weer een keer naar toe!!
Raph .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het is altijd weer een feest om bij Ku Kitchen te gaan eten.

Het is een favoriet buurtrestaurant met een brede keuze en ook heerlijke cocktails.
De bedrijfsleider is uiterst attent en altijd bereid extra te lopen voor zijn (bekende) gasten!
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top restaurant! Een verademing vergeleken met de all you van Eat restaurants. Hoge kwaliteit en klantvriendelijk. Hier kennisgemaakt middels AH actie; heerlijk 3gangen diner wat meer dan genoeg was! Vooraf; sashimi; gang 2; sushi en als laatste warm hoofdgerecht met tempura van zoete aardappel en gegrilde (supermals) kip. Ik kom zeker terug! Ps: probeer zeker de home made ice tea!