Over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Authentiek Japans en hippe cocktails

Gek op de Japanse keuken en de beste cocktails? Dan moet je naar KU aan de gezellige Utrechtsestraat. Het keukenteam zet je authentieke, lichte Japanse gerechten voor. Wat te denken van kraakverse sushi, frisse salades, knapperige tempura en perfect gegrild vlees. De perfecte start van een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Ku Kitchen & Bar

9,4

Jouw recensie over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Gezellig restaurant, lekkere verrassende specialiteiten. Persoonlijke bediening
Yasmin S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Alles was perfect!
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Fantastische gerechten. kakel vers.
m.kempff K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ik vond alleen vreemd dat wij aan onze tafel een mededeling kregen of wij niet langer dan 1.5 uur aan tafel willen zitten, want de tafel is gereserveerd voor 20.30 uur aan andere gasten. Terwijl wij om 18.30 uur een plaats hebben gereserveerd. Ik vroeg mij af is het een soort restaurant van all you can eat binnen 1 uur. Maar verder
was het prima en waren om 19.30 uur weg.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het eten is top maar je moet wel de tijd hebben.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Minpuntje: kaart is alleen in het Engels net als het merendeel van het personeel
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
een favoriet. Heerlijke sushi, fantastische cocktails en aardig personeel. het kost wat meer maar dan heb je ook wat.
Anneliek V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Prima plek om een fijne avond te hebben. Het eten is lekker en van een goede kwaliteit. Wat beter moet is de bediening. Ze zijn vriendelijk maar niet alert. De wijn werd bijvoorbeeld pas geserveerd terwijl het eten al bijna op was. Te weinig capaciteit voor de hoeveelheid gasten?
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Superlekker gegeten, prijs prima. meubilair zit niet helemaal geweldig lekker, maar goed genoeg om zeker terug te komen!
Chloé L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Super sushi platter for 2, ruim voldoende voor twee personen en daarbij is de home made iced tea echt heel erg lekker...
stephan S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Een woord: heerlijk!
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten verse sushi en lekkere Sake toffe bediening die een goed uitleg over het menu geeft echt een aanrader ????????????
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Ik ga hier graag eten. Maar deze keer vind ik teleurstellend. Helaas is de kaart niet meer zo goed als een tijd geleden en ook de kwaliteit is er minder op geworden. Jammer hoor.
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Prettig restaurantje, sfeer en inrichting prima, lekkere cocktails! Handig de sticks en sushi voor 2 personen, geen voorgerecht meer nodig. Helaas hadden we geen tijd meer voor een nagerecht omdat we naar de film gingen. Kom hier wellicht nog wel eens terug!
Aletta J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een mix: sommige gerechten waren top, andere niet, ook Met de staf. Erg jammer dat er een “2 uur zittijd” was, als ik dat tijdens reserveren had geweten, was ik er niet heen gegaan. Hierdoor vond ik de avond en de plek, geen groot success.
Floris L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten en een fijne atmosfeer. Prettige bediening die je graag uitleg geeft over allerlei gerechten. Leuk om te zien dat het gemixed is tussen zakelijk - privé en jong - oud.
Wij komen zeker terug !
Mariëtte K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Alles even lekker!!! Heerlijk gegeten, komen zeker terug. Top sashimi (zo'n zachte tonijn heb ik nog nooit gegeten) eerlijke sushi en meeega verrassende burger. Witte wijn mag iets kouder, verder alles top
Natascha B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten met Mn dochter de sushi was echt heel erg lekker en de bediening super vriendelijk . Heerlijke cocktails . We gaan snel nog een keer .
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Altijd gezellig en heerlijk eten.
Herman C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
KU is een pareltje van de Amsterdamse Japanse restaurants. Topgerechten, hoge kwaliteit, innovatief, super bediening, unieke sfeer, geweldige keuken. Als je voor een redelijke prijs top japans wil eten: KU.....