Over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Authentiek Japans en hippe cocktails

Gek op de Japanse keuken en de beste cocktails? Dan moet je naar KU aan de gezellige Utrechtsestraat. Het keukenteam zet je authentieke, lichte Japanse gerechten voor. Wat te denken van kraakverse sushi, frisse salades, knapperige tempura en perfect gegrild vlees. De perfecte start van een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Ku Kitchen & Bar

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Wi-Fi
canakotta .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Goede ontvangst, wij mochten aan een tafel zitten voor 4 pers. ipv. aan de bar. Voorgerecht is sashimi perfect daarna hoofdgerecht suschi ook perfect en als nagerecht kregen we eigenlijk wat hoofdgerecht is, kip .....goed klaargemaakt, top. Eerste 2 gerechten is eigenlijk snoepen en daarna ...... Wij komen zeker nog een keer terug.
Margaretha Petronella T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was overheerlijk vlotte bediening!en zeer vriendelijk personeel.En ondanks dat het een klein restaurant is met
Open keuken totaal geen etenslucht uit de keuken Top!!!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Eerste en tweede gerecht kwamen wel heel snel op elkaar maar maakt ook niet uit. Super vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Eten dat om ons heen werd geserveerd zag er ook heerlijk uit. Zeker terugkomen.
T B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk eten, verrassende gerechten en zeer vriendelijk en bekwaam personeel.
Josine H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Meerdere malen geweest en nooit teleurgesteld. Heel vriendelijk personeel, snelle service en heerlijk eten in een sfeervolle pijpenla.
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten met die AH restaurant actie. Goede porties, heerlijke wijn en fijn sfeertje. De service had wel iets beter gekund. Na het bestellen van een fles wijn werd die niet uitgeschonken maar gewoon op tafel gezet en er werd tussendoor niet gevraagd of alles smaakte. Hoe dan ook, ik kom graag terug!
Tim T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten met daarbij geweldige service. Menu was echt van alles wat waardoor je een mooi overzicht van de heerlijke keuken
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
een heerlijk verrassingsmenu gegeten met de AH bonnen. Prima service. We voelden ons niet 'minder'omdat we met de bonnen van AH kwamen. We komen zeker nog eens terug!
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Uitstekend gegeten, prima prijs-kwaliteitsverhouding!! Bediening is uitstekend en zeer vriendelijk!
Enig minpuntje is de Akoestiek, daar is nog wel wat verbetering in aan te brengen!
We gaan er zeer zeker weer een keer naar toe!!
Raph .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het is altijd weer een feest om bij Ku Kitchen te gaan eten.

Het is een favoriet buurtrestaurant met een brede keuze en ook heerlijke cocktails.
De bedrijfsleider is uiterst attent en altijd bereid extra te lopen voor zijn (bekende) gasten!
Stephanie L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Top restaurant! Een verademing vergeleken met de all you van Eat restaurants. Hoge kwaliteit en klantvriendelijk. Hier kennisgemaakt middels AH actie; heerlijk 3gangen diner wat meer dan genoeg was! Vooraf; sashimi; gang 2; sushi en als laatste warm hoofdgerecht met tempura van zoete aardappel en gegrilde (supermals) kip. Ik kom zeker terug! Ps: probeer zeker de home made ice tea!
Sas A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Top bediening, het eten overheerlijk.
Jammer genoeg moesten We een film halen dus hadden niet veel tijd, ook daar speelde jullie goed op in
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier met de restaurantactie van AH heerlijk gegeten: snelle en vriendelijke bediening en de gerechten waren erg lekker en voldoende (ruim voldoende). De krukken zaten iets minder en wat zaten ietwat op de tocht maar het eten en de bediening maakte dit zeker goed. Een aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk eten. De lekkerste zalm en tonijn gegeten! Het voor en tussen gerecht was sashimi en sushi, en het hoofd was gegrilde kip, sla en gefrituurde zoete aardappel.
Evelien T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hele gezellige zaak, leuke bediening en heerlijk eten. Minpunten kan ik niet bedenken. Ik kom zeker binnen aanzienlijke tijd terug!
PatriciaS .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We kwamen hier met de AH restaurantactie. Het menu was goed gekozen en heerlijk. Ook voor mijn dochter die geen sushi lust hadden ze heerlijke mooie gerechten bereidt! Complimenten voor de kok. Ook complimenten voor de supervriendelijke en behulpzame bediening. Ku Kitchen is een aanrader!!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima ervaring, via AHactie. Erg lekker gegeten en hartelijke ontvangst. Gezellige drukte, zeer zeker voor herhaling vatbaar.
HNBM .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten met AH-actie. Vast menu van Sashimi, sushi en gegrilde kip. De kaart zag er aantrekkelijk uit dus we hadden nog wat bij besteld. Goede porties, kreeg niet alles op en werd netjes/vriendelijk voor ons ingepakt om mee te nemen. Flamed Edamame is zeker aanrader! Sushi, heerlijk en goede verhouding van ingredienten. Wij komen zéker terug :)
hoek2 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Alle gerechten waren heerlijk klaar gemaakt en mooi geserveerd in een gezellige en jonge ambiance. De bediening zou wat vriendelijker en persoonlijker kunnen, maar misschien was het daarvoor iets te druk. We komen zeker terug.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
super leuk restaurant bar met top personeel en heerlijk eten.
Cocktails zijn wel redelijk prijzig maar zijn de moeite waard.
Zal hier zeker weer terugkomen