Over het restaurant Ku Kitchen & Bar

Authentiek Japans en hippe cocktails

Gek op de Japanse keuken en de beste cocktails? Dan moet je naar KU aan de gezellige Utrechtsestraat. Het keukenteam zet je authentieke, lichte Japanse gerechten voor. Wat te denken van kraakverse sushi, frisse salades, knapperige tempura en perfect gegrild vlees. De perfecte start van een avondje uit!

Meer informatie over restaurant Ku Kitchen & Bar

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Wi-Fi
Clercq .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met AH aktie geten, heerlijke sashimi vooraf, zelf nog portie sesame edame boontjes erbij besteld voor het wachten, daarna pp 8 sushi. en daarna hoopten we op kip of zalm terayaki maar het werd een soort aziatische burger wat veel teveel is. Wij hebben het niet opgegeten omdat we dat gerecht niet echt lekker vonden en omdat we dan veel te vol waren. Men was attent in de bediening en er ging hier en daar wat verkeerd maar dat kwam doordat er in de keuken te weinig mensen waren en de bediening gedeeltelijk nieuw was. Al met al zou ik hier zeker nog eens gaan eten. We kregen een koffie aangeboden voor het ongemak.
Deborah R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Er gezellig en lekker gegeten met een vriendin. Er zijn verschillende leuke zitjes wat een gezellige sfeer creëert. Het eten is erg lekker en het menu dat wij kregen wat erg goed samengesteld!
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Ik had 2 maanden vantevoren gereserveerd en toen belde men in de middag dat het niet door kon gaan, want 7 personen was te veel. Daarna is het keurig opgelost en hebben we een leuke avond gehad. We hadden de Ku burger als hoofdgerecht!! Goddelijk. en verder ook lekkere wijnen en prima sashimi en top sushi
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een van de lekkerste Japanse keukens in Amsterdam met een goede prijs kwaliteit verhouding. We hadden voor sushimi, daarna een set sushi en als hoofd een kip gerecht. Elke gerecht was zorgvuldig gemaakt en met net een leuke twist of lekkere toevoeging dan dat je normaal gewent bent. Het restaurant is sfeervol ingericht en het eten komt in hoog tempo, wat ik erg fijn vond omdat we met flinke trek binnen liepen. Ik kom zeker nog een keer terug bij Ku als ik mezelf weer eens wil trakteren op lekker Japans.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Erg goed gegeten in restaurant KU. Bediening was niet geheel volgens verwachting, was wat chaotisch. Restaurant was geheel vol en het leek of ze een persoon misten.

Verder erg lekkere en verassende cocktails.
Irène S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij kregen een menu. Echter, het was hetzelfde menu als de vorige restaurant actie van meer dan een half jaar geleden! Het was dus niet meer zo verrassend en origineel.
Paulette E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We hebben hier daadwerkelijk heerlijk gegeten! De bediening is uiterst vriendelijk en meedenkend. Ik raad KU Kitchen zeker aan!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Wel jammer dat je helemaal geen keuze had. Bediening is vlot en vriendelijk. Sake is overdreven duur (€10 voor een glas).
Iris C.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Héérlijk gegeten! Porties waren de juiste grootte, voldoende aandacht voor de opmaak van de borden. Niet de 13 in een dozijn sushi =) ik kom niet snel ergens terug maar hier zeker wel. Normale prijzen. Er mag iets meer tijd zitten tussen de gangen in. Topper!
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
De mensen van Ku Kitchen zijn superjong en superaardig. Het eten is van hoge kwaliteit met aandacht voor detail.
Het enige minpunt zijn de weinig comfortabele stoelen. Wij kwamen als 3e klant binnen en konden alleen nog terecht aan een hoge tafel. Deze tafels zijn oncomfortabel vanwege de hoogte t.o.v. de zitting, maar ook omdat hoge stoelen nooit lang lekker zitten. Misschien is het bewust, zodat je niet te lang gaat tafelen, maar ik vind het iedere keer een minpuntje wanneer ik kom.
Just V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Matig eten - kleine porties, geen keuze, te veel zout en de combi's zijn ook niet echt bijzonder lekker. Belangrijkste minpunt was echter de enorm lange wachttijd. Niet alleen vooraf, ook tussen de gangen.
philip.haring .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuk en sfeervol restaurant, goede bediening door jonge mensen, heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving. Gaan zeker nog eens langs.
yvonne-c .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten.
Als voorgerecht hadden wij stukjes zalm en tonijn met gember en wasabi.
Daarna kregen wij sushi.
En als hoofdgerecht gegrilde kip (green egg) en zoete aardappelfrietjes.
Het was veel, maar niet machtig.
De bediening was erg vriendelijk en er werd goede muziek gedraaid.
P P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Uitstekend gegeten afgelopen zaterdag bij Ku's! De sushi is werkelijk voortreffelijk! En komen daarvoor zeker nog een keer terug!
We zaten in het achterste gedeelte van het restaurant bij de lange bank. Naast ons zat een enorm luidruchtig tweetal, wiens gesprekken niet niet te horen waren. Jammer dat er niet iets meer ruimte is tussen de tafels!
Al met al wel een fijne avond gehad: personeel is zeer attent en snel.
John O.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
For some strange reason our fork booking had not been passed on to the restaurant however they did have a table available. Food was excellent service was good. The speed of cocktails coming out was a little sluggish but they were worth the wait.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Smal en diep restaurant verborgen op de Utrechtsestraat. De edamame en de sushi is heerlijk. Bediening vlot en vriendelijk. Zowel hoge tafels als zithoekjes wat zorgt voor een dynamische sfeer.
Linda R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ik heb al in best een aantal verschillende Japanse restaurants gegeten, maar nooit zo lekker als bij deze! Geen standaard sushi, maar échte Japanse gerechten. Super vers. Erg lekker. Bijzondere combinaties. Wel wat duurder dan de meeste 'all you can eat' Japanners, maar daar krijg je ook wel wat voor terug! Gezellige sfeer in het restaurant. Avondvullend diner.
canakotta .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Goede ontvangst, wij mochten aan een tafel zitten voor 4 pers. ipv. aan de bar. Voorgerecht is sashimi perfect daarna hoofdgerecht suschi ook perfect en als nagerecht kregen we eigenlijk wat hoofdgerecht is, kip .....goed klaargemaakt, top. Eerste 2 gerechten is eigenlijk snoepen en daarna ...... Wij komen zeker nog een keer terug.
Margaretha Petronella T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was overheerlijk vlotte bediening!en zeer vriendelijk personeel.En ondanks dat het een klein restaurant is met
Open keuken totaal geen etenslucht uit de keuken Top!!!
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Eerste en tweede gerecht kwamen wel heel snel op elkaar maar maakt ook niet uit. Super vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Eten dat om ons heen werd geserveerd zag er ook heerlijk uit. Zeker terugkomen.