Kruisweg

Kruisweg 1 9363 AA Marum Nederland Kaart

Over restaurant Kruisweg

Hollands eten op z'n best

In dit restaurant geniet je op een groot terras van heerlijk eten. Alles wordt vers bereid met dagverse seizoens- en streekproducten. De kaart is geïnspireerd op de Hollandse keuken en er worden hier de lekkerste gerechten bereid, zowel met vlees als vis. Voor ieder wat wils dus. Het bedienend personeel zorgt dat je een onvergetelijke avond beleeft.

Meer informatie over restaurant Kruisweg

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 22:00
- Ontbijt 08:00 - 10:30
Zaterdag 11:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
E1968 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Suiker op de worteltjes! Samenvatting van een terug naar de 50er jaren ervaring. Alles is in deze stijl. Eten, decor etc... Suiker dus op de worteltjes, boontjes tot snot gekookt, witlof met kaas en ham, gruwelijk vette tong en en schijfjes aangemaakte komkommer. Afgrijselijk!! Wijlen mijn oma wederopgestaan. Maar, ontzettend vriendelijke mensen en de tafel naast ons leek echt oprecht blij met het gebodene. Ongelofelijk! Misschien dat wie iets heeft met retro hier een topavond heeft. Kennelijk is hier een markt voor maar we slaan de volgende keer even over......
Vanderveenwr .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Goede, zeer vriendelijke bediening, eten was echt uitstekend, werd ook bijgevuld waar nodig was. We kregen rustig de tijd om tussen de gerechten door te kletsen.
Dus een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Eten en bediening was goed en verzorgd. Sfeervol restaurant. Alleen jammer dat we konden kiezen uit 2 gerechten, maar buiten dat om was het eten prima.
Bartjos .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Goed en smakelijk eten, ziet er verzorgd uit. Er wordt steeds gevraagd of alles naar wens is, zeer vriendelijk personeel.
Lokvision-events .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de kruisweg in Marum, we zaten in de heerlijk verwarmde restaurant gedeelte van het restaurant met uitzicht op het winterse gebeuren buiten. We werden keurig naar de voor ons gereserveerde tafel gebracht en onze auto konden we vlak bij de ingang parkeren hetgeen met de gladheid die avond een groot voordeel was. Het eten was heerlijk, de soep was fantastisch en zeer goed gevuld zowel de mosterd- als de kippensoep. Als hoofdmenu had mijn vrouw de schol en ik de schnitzel, allebeide waren zeer tevreden over de gerechten en de bijlagen waren ook uitstekend en werden aangevuld als er behoefte naar was. Ondanks het koude weer smaakte het ijsdessert voortreffelijk. We zaten heel lekker in het goed verwarmde restaurant bij het raam en de bediening was zoals uitstekend en prettig. We waren zeer tevreden. De rosé die mijn vrouw gedronken heeft was uitstekend en ik als de bob heb het bij alcoholvrije dranken gehouden. Na afloop nog een heerlijke kop koffie en we kunnen terug zien op een zeer mooie avond in de Kruisweg te Maren een aanrader waar we zeker terug zullen komen.
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Van een menukaart speciaal voor de Albert Heijn actie met beperkte keuze uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten en nagerecht. Prima eten en er leuk gezeten.
Ritske .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Goede ontvangst. De speciale kaart stond al klaar op tafel, hierbij keuze uit 2 soorten soep, vlees of vis en ijs met chocoladesaus en slagroom na. Voldoende bijgerechten. Lekker gegeten. Vlotte bediening.
J.w. B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Tussen Kerst en oud en nieuw in Marum, Kruisweg gegeten met het Iens/AH- menu: kippensoep of mosterdsoep vooraf, als hoofd keuze tussen scholfilet of schnitzel, na vanille-ijs bollen met warme chocolade saus! Alsof we bij mijn schoonmoeder te eten waren, circa twintig jaar geleden. Dat gezegd hebbend: de gerechten waren prima, de bediening zeer attent en voorkomend; wat wil je nog meer als gast???
Hester P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vriendelijke bediening, het eten was heerlijk alleen het decor is erg de stijl van een bruin cafe en aan vernieuwing toe
Huisma15 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het was in een woord geweldig .
lekker gegeten vriendelijke bediening .
heb er niks meer aan toe tevoegen we gaan zeker nog weer eens heen en we gaan het iedereen aanraden
MuenHa .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het eten was erg lekker, we hebben gekozen voor mosterdsoep vooraf en daarna hadden we keuze uit schnitzel en scholfilet, beide waren erg lekker. Als toetje kregen we ijs met chocoladesaud. Kortom het was erg lekker. De ontvangst was vriendelijke en ook de bediening was vriendelijk en behulpzaam . Kortom een aanrader.
Awgdeboerhummel .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
De kruisweg restaurant.
Erg prettig opgezet.
Verschillende zaaltjes.
Netjes ontvangen.
We hadden heldere kippensoep /Groninger mosterdsoep.
Snitsel /forelfilet gebakken aardappelen,patat
Sperziebonen, appelmoes,spinazie in een rolletje spek.er werd geregeld aan gevuld.bediening was erg prettig.
En vanille ijs met chocoladesaus en slagroom toe.er was genoeg.
Voldaan naar huis gegaan.
Echt een aanrader.
Marian_stolk .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Lekker gegeten in een leuke kerstsfeer.
Een vast menu voor de AH-eters, keuze uit kippensoep en mosterdsoep. De mosterdsoep was lekker romig, met spekjes en lente-ui. Ook was er keuze uit scholfilet en schnitzel, allebei erg lekker. Voldoende aardappeltjes en groente aanwezig. Als nagerecht stond ijs met chocoladesaus en slagroom op het menu. Wij hadden echter liever een kop koffie en cappuccino, dit was geen probleem. Kortom, heerlijk gegeten.
Ankieburuma .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De sfeer was zeer ontspannen en gezellig. De bediening nam de tijd voor je. De omgeving was rustig, de tafeltjes niet te dicht op elkaar. Het eten was goed van temperatuur, de groente vers, vlees en vis goed van smaak.
Remi D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Geweldig restaurant. Goed eten, fijne bediening. Heerlijk bereid eten. Behulpzaam personeel. Leuke ambiance! Wij komen hier geregeld.
Bvdho83 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
wij hebben samen met onze 2 zonen heerlijk gegeten bij de kruisweg, de bediening was vriendelijk en vlot, zeker een aanrader!
Oost-a .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Prima dinerkaart met uitstekende kwaliteit. Plezierige bediening en een heel gemoedelijke sfeer, dus allemaal dik in orde en voor herhaling vatbaar.
Hvandervelde47 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
We hebben er heeeeeeeeeerlijk gegeten
Kippensoep vooraf waar de kip niet over heen gevlogen was
Lekkere malse schol filet
De bediening was vlot en vriendelijk
Roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Prima bediening, eten prima, meerdere malen gevraagd of er voldoende was van alles.
Gerechten volgen elkaar snel op. Eetzaal kon wat gezelliger, ademt sfeer van hotel uit.
Renault58vdveen58 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
we konden kiezen uit 2 soorten soep kippensoep en mosterd soep we kozen kippensoep waarbij de ober ons verzekerde dat de kip er niet overheen gevlogen was wat ook niet het geval was. Het hoofd gerecht was vis of een schnitzel wij hadden een schnitzel waarbij gebakken aardappels werden gereserveerd en warme peertjes en appelmoes en rolletjes witlof met ham en kaas. Daarna kregen we nog vanille ijs met slagroom en gesmolten chocola . De ober kwam tussendoor te vragen of het smaakte en of overal genoeg van was anders konden we zo meer krijgen. de sfeer was ook goed kortom wel voor herhaling vatbaar iedereen was vriendelijk en we hadden niet het idee dat we anders werden behandelt omdat we een zegelboekje van de AH bij ons hadden. Het was er wel gezellig we zaten bij het raam en konden mooi naar buiten kijken .