Kruisherenrestaurant

Kruisherengang 19 6211 NW Maastricht Nederland Kaart
31-433292020

Over het restaurant Kruisherenrestaurant

In het centrum van Maastricht staat het voormalige vijftiende-eeuwse Kruisherenklooster. Dit complex is getransformeerd tot een zeer bijzonder designhotel met daarin het restaurant van Kruisherenhotel Maastricht.

Een unieke plek waar oudheid en design met elkaar verweven zijn. In de kerk bevindt het Kruisherenrestaurant zich op de entresol die u dichter bij het plafond brengt. Vanaf hier heeft u een goed zicht op de historische plafond- en muurschilderingen. De eigentijdse lichtobjecten die door de lucht lijken te zweven, zorgen voor een buitenaardse sfeer.

In deze bijzondere entourage bij het Kruisherenrestaurant in Maastricht kunt u genieten van mooie gerechten, die gemaakt worden van pure producten uit de regio.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Architecturally impressive, the Kruisherenrestaurant is suspended between the eaves of the nave, offering remarkable views of original wall and ceiling frescos.

Modern lighting and contemporary furniture populate the mezzanine and offset the historic atmosphere, giving the space a truly unique design direction. Open daily for breakfast, lunch and dinner, Chef and his team create culinary masterpieces from locally-sourced produce, complemented by wines from across the globe.

Meer informatie over restaurant Kruisherenrestaurant

• : Valet parking & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Uitmuntend
9,2
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Kruisherenrestaurant

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Zelden zo lekker gegeten in zo'n mooie sfeer. Super bediening. Kortom: ga er naar toe en ervaar het zelf
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Mooie zaak, komen zeker terug. Enkel in de bediening is er niemand die de leiding neemt en daardoor loopt men door elkaar. Ook de wijnflessen in de hand openen aan tafel loopt geeft geen goed beeld en het lukt ook niet goed.
A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Leuke en rustige locatie met zeer vriendelijke bediening. Wij hebben de 5-gangen genomen, en elke gang was top. Desserts zijn meestal niet aan ons besteed, maar in dit geval was het gewoonweg subliem. Een echte aanrader en een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben minder goed gegeten bij enkele Michelin sterrenzaken.
Sonia B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
wij werden opnieuw zeer aangenaam verrast door de vriendelijkheid en attentie van de mensen die ons ontvingen en bedienden - dit is echt uniek ! bedankt hiervoor. Sonia Bauwens
Mullenders H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Hoewel we door parkeerdrukte in Maastricht veel te laat waren, werden we desalniettemin perfect en zeer gastvrij ontvangen voor de gereserveerde lunch. De bediening was perfect en het aangeboden menu idem dito. Na afloop regende het lichtjes en kregen we "van het huis" ook nog welgemeend een paraplu mee.

Het Kruisheren restaurant is een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Thamare V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk genoten van onze kerstlunch in dit prachtige hotel dat gesitueerd is in een oude kerk in het centrum van Maastricht! Zowel de gerechten als de bediening waren van uitstekende kwaliteit!
denise.boonen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het eten + aangepaste wijnen waren zoals gewoonlijk weer helemaal ok - professionele doch zeer vriendelijke bediening op een top locatie - echte aanrader
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Uit de kunst !!
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Voldeed aan de verwachtingen. Eten van hoge kwaliteit, erg mooi opgemaakt en duidelijk, niet overdreven, uitleg. Goede bijpassende wijnen.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Voor mij was het de tweede maal dat ik bij jullie kwam eten . Het was weer een schot in de roos !!!! Het eten was super lekker en ook de bediening verdiend een grote pluim !! Ik kom zeker nog terug .En ook mijn vriendin die met mij mee was gaat met haar man nog komen genieten van jullie voortreffelijke kookkunst !. Vriendelijke groeten
G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Zeer lekker gegeten. Mooie presentatie en originele gerechtjes, die bij iedereen in de smaak vallen. Vriendelijk personeel en een mooie plek om een gezellige avond door te brengen.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Erg mooie gerechten in een bijzondere omgeving. Perfecte bediening. Erg genoten. Prachtig uitzicht op de middeleeuwse architectuur en bouwkunst.
Mat J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Bij het verlaten van het restaurant ben ik uitgegleden. Personeel heeft prima hulp verleend. Het euvel was bekend.
Heb een dag later een bouquet bloemen namens het kruisherenteam ontvangen. Zeer attent.
edwardverhoeve .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
De hoge verwachtingen meer dan waar gemaakt. Indrukwekkend hoe deze oude kerkbeuk is gerenoveerd in een heerlijke warme ruimte waar wij fantastisch hebben gedineerd.
Harry E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
top !!
Désirée I.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Sfeervol, zeer vriendelijke en correcte bediening, alle gangen uitstekend verzorgd, mogelijkheid om te wisselen in menu.
D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
In zo'n ambiance/uitstraling is een goede sommelier wel op zijn plaats en zal het aan het restaurant weer iets extra's toevoegen.
Joyce H.
Great experience!
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
De gangen kwamen redelijk snel. Ze hadden goed ingespeeld op mijn vraag om iets speciaals te doen bij het nagerecht voor mijn dochter.
Z.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijke en mooie gerechten in een rustieke omgeving. Elk gerecht was een plezier om te zien en bijna 'zonde' om op te eten.