Kruimeltje

Meester Tigchelaarstraat 6 1787 BB Julianadorp Nederland Kaart

Over het restaurant Kruimeltje

Een gezellige avond in Julianadorp

Restaurant Kruimeltje is een gezellige gelegenheid voor jong en oud, hier ontmoet iedereen elkaar. Een gezellige zithoek met open haard, een uitgebreide kaart en een groot terras met uitzicht op de bloembolvelden en zonsondergang. Wat wil je nog meer? Een heerlijk menu? Dat hebben ze hier ook! Van pannenkoeken tot heerlijk vlees, voor ieder wat wils.

Meer informatie over restaurant Kruimeltje

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:00
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het eten was eenvoudig, maar van prima kwaliteit. Voor de kinderen was het wachten geen probleem, konden spelen en tv kijken. Het personeel is jong, maar petje af voor hun inzet. Chapeau!!
henk G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Op zaterdag 14 januari 2017 hebben wij hier gegeten met 53 personen (twee koren) na terugkomst van het korenfestival in Paradiso te Amsterdam. Ondanks dat we, door het weer, een half later dan afgesproken aankwamen geen boze gezichten maar een warm welkom. We kregen de volledige serre tot onze beschikking. Voor iedereen een heerlijk driegangen keuze menu en fantastisch bediend door enthousiast personeel. Geweldig om te zien hoe zij iedereen binnen de kortste keren wisten te bedienen. Kortom een dikke pluim voor het volledige team. Hier willen we graag terugkomen! Dank en complimenten namens Algemeen gemengd koor Mescalanza en A capella vrouwenkoor Eigenwijz.
VanBurgh .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij hebben gisteren hier onverwachts gegeten. Van de buitenkant ziet het er misschien wat sober uit maar niets is minder waar! Vriendelijke bediening die voor je klaar staat en heerlijk gegeten, het eten stond ook snel op tafel. We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding van de dag, een wiener schitzel met alles er op en er aan. Ook de pannenkoek smaakte heerlijk, zelf zouden we de saus en het ijs echter in een bakje serveren zodat het iets minder smeert, maar het eten smaakte er absoluut niet minder om. Het was een heerlijke afsluiting van onze vakantie!
klaskehuisman .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Via de AH actie hier terecht gekomen. Het eten was prima. De service was goed. Prettige bediening. Gezellige locatie. Zeker de moeite waard om er nog eens heen te gaan.
Markap .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Uit eten met AH-bon. Hier werd goed mee omgegaan! Veel mogelijkheden. Daarnaast een leuke kaart waaruit gekozen kan worden. Origineel is het kunnen 'bijkopen' van extra's voor €1. Zoals een extra warme groente als witlof met ham en kaas uit de oven. Wij hebben prima gegeten, er is een attente bediening. Het decor is ingericht op vakantiegangers en kinderen. Wij waardeerden ook de achtergrondmuziek. Goed gekozen, maar gelukkig echt op de achtergrond. Waar voor je geld.
mirjam1975 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Was hier samen met mijn vriendin die gastric bypass heeft gehad met alles werd daar rekening mee gehouden. Fijne service en top vriendelijkheid ! Wij komen terug.
AnneHen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten was erg lekker, de patatjes verdienen zeker een verbetering, de mayonaise in snackbar zakjes die ook nog eens heel moeilijk open te maken zijn doen erg primitief aan.
De sfeer is gemoedelijk.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Erg lekker gegeten met de AH/Iens actie. Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer. Het is er zeer kindvriendelijk maar voor ons was het niet hinderlijk zonder kinderen.
cp27vader .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
de tomatensoep met kaas was lekker, de snietsel met stroganofsaus en gebakken aardappels en salade was zeer goed, het ijs met slagroom en chocolade was verkoelend, en de koffie als afsluiter was goed.
magda68 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Gezellige bediening, en lekker eten.
De inrichting was huiselijk en gaf een gezellige sfeer.
Er was voldoende variatie in de maaltijden.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten, koglbiefstuk met gebaaken champignons en alles erop en er aan.
Ondanks de goede dessertkaart besloten wij de avond met capuccino en een tia maria.
En toen taxibedrijf Hilverdink voor de terugweg geen rolstoelbus beschikbaar had is het personeel tot het uiterste gegaan om ervoor te zorgen dat we toch veilig en snel thuis kwamen. Hele dikke complimenten hiervoor!!!!!
Voor de service dus eigenlijk een dikke tien +
Henriette L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Met bon van Albert Heyn gegeten. Dat verliep prima. Voorgerecht prima, meloen met ham, hoofdgerecht voor mij, varkenshaas met sate saus, frites en sla. Niet heel bijzonder maar wel ok.
Mijn man had 3 soorten vis, wel ok maar een soort vis was heel zout gekruid. Nagerecht, we hebben speciale koffie met tia maria .
Al met al geen klachten maar ook niet bijzonder.
Wel heel vriendelijke bediening.
Inrichting wat oubollig
kostbouter .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Het was niet de eerste keer dat wij bij Kruimeltje zijn gaan eten. Wij komen er al een paar jaar. Gezellig maar vooral geschikt voor kinderen.
ingid .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijke paling met stokbrood en Kipsaté ook prima. Vlotte bediening, terwijl alle tafels bezet waren. Kortom een aanrader.
jgjm V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het voorgerecht mosselen het kruimeltje waren geweldig lekker,maar aan de varkenshaas saté was ook niets op aan te merken ,heerlijke salade en keuze uit patat en gebakken aardappeltjes,gewoon erg goed allemaal, voor herhaling vatbaar
awpvanderree .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Wij dineerden met twee echtparen en twee kinderen (6 en 8 jaar). Het was erg druk en de bediening was daar duidelijk niet op ingesteld. Daardoor verliep er erg veel tijd tussen de diverse gangen van het diner. Voor de kinderen duurde het allemaal veel te lang. Weliswaar was er speelgelegenheid maar het weer was er niet naar. Jammer voor een restaurant dat kindvriendelijk wil zijn. Het personeel was vriendelijk. Maar de aankondiging in het restaurant "wij kunnen niet toveren" geeft al te denken. Wij zullen hier niet gauw een tweede keer naar toe gaan.
nicole S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Het is een sfeervol restaurant met een vriendelijke bediening.
Het eten was goed en erg lekker.
Zeker een aanrader om naar toe te gaan ook met kinderen.
b.v.bree .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het was weer voortreffelijk en gezellig, net als de vorige keer blijf ik het zeggen, jammer dat ik het niet eerder heb geweten.
heb het al aan vele kennissen verteld.
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Prima gegeten buiten op terrasje. ! persoon vegetarisch en die had te veel aan de heerlijke wrap.Ik had de ossehaas spies.Goede prijs kwaliteit verhouding.Voor kinderen veel speel gelegenheid.
ydv321 V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
We vonden het erg lekker gezellig en de bediening was super de soep was heerlijk hoofd gerecht ook en de dame blanche zeker en nog mooier dat het ons een lekker Duitse heeft gescheeld met de ah actief