Kruidenlucht

Meer informatie over restaurant Kruidenlucht

Voordelig
Howardddaniels .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Op 8 september hadden wij de jaarlijkse dagje uit met de Rabobank voor gepensioneerde en gelijkgestelde. Dit jaar was de diner bij de Kruidenlucht. Ik heb inmiddels redelijk wat restaurants bezocht, maar de Kruidenlucht staat op moment op plaats 2 van mijn favorieten. Alles was geweldig, bediening, sfeer en eten. Mijn complimenten!
Vanikke .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Weer heerlijk gegeten bij Arie, ondanks de drukte kwam alles zonder lang wachten op tafel, goede bediening.
Wij waren met 4 senioren, leeftijd tussen de 66 en 81 jaar, namen het 3 gangen menu, helaas geen vis keuze maar wij vonden de brocolli met 't sausje top!
Het was voor ons echter veel te veel, er ging veel retour keuken.
Tip: een senioren menu of zet de helft op tafel en geef aan dat er bijbestelt kan worden zodat er geen eten verspilt wordt.
Wij komen graag terug!
Etenisgoodwelovefood .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Mijn vrouw en ik besloten om soep als voorgerecht te nemen. Deze was lekker maar het was al bijna een hele pan. Daarnaast kregen we nog een heel stokbrood erbij.
Toen kwam het hoofdgerecht. De tafel was bijna te klein voor alle schaaltjes met verschillende gerechten. Zo kregen we vier soorten groenten, 3 soorten aardappels en dan nog datgene wat we hadden besteld. Dit was veel te veel van het goede!!
Je hoeft niet bang te zijn dat je niet met een volle buik naar huis gaat, pas wel op dat je niet te veel eet.