Krua Thai Classic

9,1

Jouw recensie over het restaurant Krua Thai Classic

Im H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Op 12 augustus gegeten in dit restaurant met een vriend. Smaak van de gerechten was prima en prettig dat je kunt aangeven hoe pittig je het wilt hebben. Wij zaten boven en daar is het wel flink volgestouwd met tafels en stoelen maar wij hebben dat niet als storend ervaren. Zeer te spreken ben ik ook over de vriendelijke bediening. Die waren ook zeer attent waar het gaat om het bijschenken van de wijn en het water. We hebben er niet 1 x om hoeven vragen. Zeker ook voor die bediening kom ik graag nog eens terug. De enige opmerking betreft de prijs kwaliteit verhouding. Dat kan beter. Ruim €100,- voor twee gangen, 1 flesje wijn, een cola, een biertje, een koffie en een Irish Coffee vind ik prijzig voor de kwaliteit die je krijgt. Maar al met al heb ik het er wel voor over om nog eens een keer te genieten van de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Omdat er een grote groep kwam eten was er een tafel voor ons 4-en in een soort nis bij de voorraad servetten, wijn en rechauds neergezet. Op klapstoeltjes i.p.v. op de comfortabele restaurants stoelen. Voelde als 2-rangs gasten. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Erg goede Thai. Eten is verfijnd. Personeel heel professioneel, vriendelijk en geeft goede adviezen. Sommige tafeltjes staan wel dicht op elkaar.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Heerlijke gerechten, echt Thais, en uiterst vriendelijke service, een aanrader!!!
Jose E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fantastisch gegeten, gezellig restaurant en zeer vriendelijke bediening. De eigenaar (?) vraagt bij je tafel naar voorkeuren en stelt dan menu samen. Wat heerlijk was maar wel een beetje mee uitkijken want kan meer en duurder uitpakken dan je van plan was.
We komen hier zeker terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Lekker!
Elad F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
wat een goede verassing. ik heb in veel plekken geweest... top professionele service. aardige personeel. lekker eten, goede sfeer, ik, zeker zou terug komen voor nog een keer..
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig klein restaurant. Lieve en enthousiaste bediening. Komen zeker terug!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Authentiek Thaise keuken en vriendelijke bediening: TOP!
Ellen-Astrid F.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Prima gegeten. Wel erg zout, denk ik, want we hadden ,s avonds alle vier veel dorst.
psvanvliet .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Lekker eten, vriendelijk gastvrije service in het hart van Amsterdam. Thais eten met liefde en aandacht bereidt. Het restaurant is niet groot en je zit dicht op elkaar. Maar dat is geen probleem.
anne marie G.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Hele gezellige plek, lekker eten en warme sfeer.
Edo S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
afgelopen weekend gegeten.
Hartelijke gastvrije ontvangst.
Lekker Singha biertje met wat lekkere pangsits.
Heerlijke gerechten en ook op advies van de gastheer als tussengerecht de Meang Kham genomen. Wilde peper blaadjes met daarop allerlei kruiden en pepers, wat palmsuiker eroverheen gieten.
Echt heel leuk klein gerechtje met veel smaakexplosies.
Hoofdgerechten authentiek Thais lekker.
Kortom: Dat was geen straf! Aanradertje.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het afgelopen jaar hier tien keer gegeten. Geweldig warm ontvangst, hartelijke sfeer en overheerlijk eten!
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Nu tien keer hier gegeten. In een woord geweldig! Wij blijven terugkomen. Overheerlijk diner en geweldig dessert. Bravo!!
margasuvaal S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor de derde keer hier weer gegeten, het eten is prima zo ook de bediening. Ik wilde het teatermenu, maar het voorgerecht van het operamenu, dat was prima. Zullen blijven terugkomen!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super heerlijk gegeten. Top bedieming, top zaak!!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als inwoner van amsterdam zoek je de pareltjes in eigen stad.
Dit is er 1 van.
Jarenlang regelmatig in Thailand geweest.
Deze keuken is heerlijk en verfijnd.
En wat een bevlogen, vriendelijke, humoristische gastheer.

Heerlijk !

Voor ons groot herhalingsgevaar :)
Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geweldig vriendelijke ontvangst! Een bijzonder enthousiaste eigenaar die ons direct een voorstel deed voor heerlijk diner. Smaakvol en met zorg klaargemaakt Thais! Komen we zeker terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellige plaats om tot rust te komen in de drukke stad. Het eten was lekker maar wat te pikant voor mij. We werden hartelijk ontvangen en als je de juiste ober hebt, krijg je nog een extra uitleg over de gerechten in dit restaurant.