Krua Thai Classic

Meer informatie over restaurant Krua Thai Classic

• Airconditioning , Catering
margasuvaal S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Voor de derde keer hier weer gegeten, het eten is prima zo ook de bediening. Ik wilde het teatermenu, maar het voorgerecht van het operamenu, dat was prima. Zullen blijven terugkomen!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Super heerlijk gegeten. Top bedieming, top zaak!!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als inwoner van amsterdam zoek je de pareltjes in eigen stad.
Dit is er 1 van.
Jarenlang regelmatig in Thailand geweest.
Deze keuken is heerlijk en verfijnd.
En wat een bevlogen, vriendelijke, humoristische gastheer.

Heerlijk !

Voor ons groot herhalingsgevaar :)
hugo M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Geweldig vriendelijke ontvangst! Een bijzonder enthousiaste eigenaar die ons direct een voorstel deed voor heerlijk diner. Smaakvol en met zorg klaargemaakt Thais! Komen we zeker terug.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gezellige plaats om tot rust te komen in de drukke stad. Het eten was lekker maar wat te pikant voor mij. We werden hartelijk ontvangen en als je de juiste ober hebt, krijg je nog een extra uitleg over de gerechten in dit restaurant.
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met zijn viertjes hier gegeten. Het personeel was erg vriendelijk en attent. De sfeer was erg ontspannen. Het eten was allemaal op smaak en voldoende. De wijnkaart biedt genoeg keus. Enige minpunttje was de koffie. maar ja daar ga je eigenlijk ook niet voor naar de Thai :-)
klaas S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
vond het eten de vorige keer stukken beter .
tishamaira K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het is altijd een feest om hier te eten,
Vriendelijke bediening etennis erg goed.
Bedankt voor de geslaagde kerstdag
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vriendelijke bediening en goede gastheer, hielp ons perfect om menu samen te stellen. Het eten was gevarieerd en lekker (aanrader mango desert). Wij komen zeker terug.
Daniel A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Uitstekend. Een topper onder de Thai restaurants.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk eten, prima prijs-kwaliteit verhouding, heel aardige bediening met goede service. Een absolute aanrader!
Marijanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We werden ontvangen door een erg chagrijnige vrouw. Boeking leek niet bekend. Je voelt je niet erg welkom. Onpersoonlijke en haastige benadering en sfeer. Zeer matig eten. Je wordt als klant zo snel mogelijk weer naar buiten gewerkt. Vervelende avond. Wij komen daar niet meer terug.
Probeer te doen alsof je het leuk vindt dat mensen bij je komen eten.
Zet die chagrijnige mevrouw in de keuken en niet in de bediening.
Geef tijd en aandacht aan mensen. Ik begrijp niet dat dit restaurant van Iens n 8,4 krijgt.
Dine L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Mijn vriend en ik vonden het eten niet lekker. Bediening was vriendelijk.
Robde W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Zoals gebruikelijk in veel Aziatische restaurants, werden we ontvangen met het vochtige warme handdoekje en bij het apéritief werd een kleine pangsit goreng aangeboden. Begonnen met een van de lekkerste Tom Kha Kai (pittige kokossoep met kip, champignons en citroengras) die ik de laatste tijd heb gegeten, terwijl tafelgenote een heerlijke garnalen-saté at, vervolgden we met kip in kokosmelk en groene curry, ook al heerlijk. We dronken jasmijn-thee en een Singha-biertje en goede koffie als afsluiting. Dit restaurant heeft een luxe uitstraling met goed zittende stoelen, chic gedekt en grote linnen servetten. Voeg daarbij een vriendelijke en correcte bediening waardoor dit restaurant haar drie hoge cijfers waar maakt.
freek H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gedineerd met zijn 4en, als starters Meang Kham en de viskoekjes, tussengerecht Tom kha en Tom yam soepen. 4 verschillende hoofdgerechten met variatie garnalen, vis, kip & rundvlees allen goed op smaak. Vriendelijk bediening & attente gastheer een absolute aanrader !
JLKrop .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na een middagje Amsterdam zin in Thais eten. Op basis van de recensies van restaurants in de buurt van het Waterlooplein gekomen bij Krua Thai Classic. Een geweldige keuze. 3 van ons kozen voor het theatermenu. Een heerlijk pittige en zeer authentiek smakende Tom Khai Kai soep, gevolgd door een Massaman Kai. Mooie stukjes malse kip en zelfs alleen de rijst was al zalig met de saus. Ook de licht pikante curry met rundvlees "smolt" op je tong. De bediening was top. Ontzettend vriendelijk (tegen het nederige aan) en doorlopend tijd voor een geintje. We zaten op een prima plek aan de rand van de vide en keken uit op de bar. Absolute aanrader als je in de buurt bent.
martineferwerda .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg goed en heerlijk thais eten, vriendelijke bediening, met name Engels sprekend.
Decor is eenvoudig , niet hip, maar dat hoeft ook niet. Locatie is top en eten is fantastisch.
Een aanrader!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wat een fantastische gerechten. Ik heb genoten. Als voorgerecht is het echt een aanrader om de gevulde bladeren te vragen. Ik weet de naam er niet meer van. Maar het personeel weet wat het is. Als hoofdgerecht had ik de garnalen. Zeer lekker maar klein minpuntje was, dat er maar vier garnalen waren. Zes was misschien voor een hoofdgerecht beter geweest. Ik had er net genoeg aan maar ik ben geen grote eter.
Als je de Thaise keuken wilt ' beleven' moet je echt hierheen gaan! Reserveren is slim want het is een druk bezocht restaurant. Ik heb er graag een reis voor over om hier te gaan eten.
grakar .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hadden niet gereserveerd en mochten boven zitten maar wel met uitzicht op de entree van de zaak en buiten. Een prima plek. De bediening was vriendelijk, maar sprak geen Nederlands. We bestelden 4x het menu Tom Yam maar lieten ons overhalen (omdat we dan meer variatie zouden hebben) er twee in te wisselen voor het duurdere menu classic. De vis van het laatste menu vonden we echter wat minder. De beefreepjes waren uitstekend, evenals de overige hoofdgerechten en de bijbehorende rijst. De soep vooraf was prima en medium sterk. De overige gerechten volgens opgave ook, maar we vonden die toch aanzienlijk minder heet dan de soep. Al met al een prima thai's restaurant, misschien iets aan de dure kant.
Hvangrevenstein .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk eten. Vers, veel smaken en goede uitleg over de gerechten. Super vriendelijke bediening! Ze geven ook hele leuke tips voor op reis, zeker de moeite waard!