Krua Thai Classic

Meer informatie over restaurant Krua Thai Classic

• Airconditioning , Catering
Daniel A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Uitstekend. Een topper onder de Thai restaurants.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk eten, prima prijs-kwaliteit verhouding, heel aardige bediening met goede service. Een absolute aanrader!
Marijanne V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We werden ontvangen door een erg chagrijnige vrouw. Boeking leek niet bekend. Je voelt je niet erg welkom. Onpersoonlijke en haastige benadering en sfeer. Zeer matig eten. Je wordt als klant zo snel mogelijk weer naar buiten gewerkt. Vervelende avond. Wij komen daar niet meer terug.
Probeer te doen alsof je het leuk vindt dat mensen bij je komen eten.
Zet die chagrijnige mevrouw in de keuken en niet in de bediening.
Geef tijd en aandacht aan mensen. Ik begrijp niet dat dit restaurant van Iens n 8,4 krijgt.
Dine L.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Mijn vriend en ik vonden het eten niet lekker. Bediening was vriendelijk.
Rob de W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Zoals gebruikelijk in veel Aziatische restaurants, werden we ontvangen met het vochtige warme handdoekje en bij het apéritief werd een kleine pangsit goreng aangeboden. Begonnen met een van de lekkerste Tom Kha Kai (pittige kokossoep met kip, champignons en citroengras) die ik de laatste tijd heb gegeten, terwijl tafelgenote een heerlijke garnalen-saté at, vervolgden we met kip in kokosmelk en groene curry, ook al heerlijk. We dronken jasmijn-thee en een Singha-biertje en goede koffie als afsluiting. Dit restaurant heeft een luxe uitstraling met goed zittende stoelen, chic gedekt en grote linnen servetten. Voeg daarbij een vriendelijke en correcte bediening waardoor dit restaurant haar drie hoge cijfers waar maakt.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gedineerd met zijn 4en, als starters Meang Kham en de viskoekjes, tussengerecht Tom kha en Tom yam soepen. 4 verschillende hoofdgerechten met variatie garnalen, vis, kip & rundvlees allen goed op smaak. Vriendelijk bediening & attente gastheer een absolute aanrader !
JLKrop .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na een middagje Amsterdam zin in Thais eten. Op basis van de recensies van restaurants in de buurt van het Waterlooplein gekomen bij Krua Thai Classic. Een geweldige keuze. 3 van ons kozen voor het theatermenu. Een heerlijk pittige en zeer authentiek smakende Tom Khai Kai soep, gevolgd door een Massaman Kai. Mooie stukjes malse kip en zelfs alleen de rijst was al zalig met de saus. Ook de licht pikante curry met rundvlees "smolt" op je tong. De bediening was top. Ontzettend vriendelijk (tegen het nederige aan) en doorlopend tijd voor een geintje. We zaten op een prima plek aan de rand van de vide en keken uit op de bar. Absolute aanrader als je in de buurt bent.
Martineferwerda .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg goed en heerlijk thais eten, vriendelijke bediening, met name Engels sprekend.
Decor is eenvoudig , niet hip, maar dat hoeft ook niet. Locatie is top en eten is fantastisch.
Een aanrader!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Wat een fantastische gerechten. Ik heb genoten. Als voorgerecht is het echt een aanrader om de gevulde bladeren te vragen. Ik weet de naam er niet meer van. Maar het personeel weet wat het is. Als hoofdgerecht had ik de garnalen. Zeer lekker maar klein minpuntje was, dat er maar vier garnalen waren. Zes was misschien voor een hoofdgerecht beter geweest. Ik had er net genoeg aan maar ik ben geen grote eter.
Als je de Thaise keuken wilt ' beleven' moet je echt hierheen gaan! Reserveren is slim want het is een druk bezocht restaurant. Ik heb er graag een reis voor over om hier te gaan eten.
Grakar .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hadden niet gereserveerd en mochten boven zitten maar wel met uitzicht op de entree van de zaak en buiten. Een prima plek. De bediening was vriendelijk, maar sprak geen Nederlands. We bestelden 4x het menu Tom Yam maar lieten ons overhalen (omdat we dan meer variatie zouden hebben) er twee in te wisselen voor het duurdere menu classic. De vis van het laatste menu vonden we echter wat minder. De beefreepjes waren uitstekend, evenals de overige hoofdgerechten en de bijbehorende rijst. De soep vooraf was prima en medium sterk. De overige gerechten volgens opgave ook, maar we vonden die toch aanzienlijk minder heet dan de soep. Al met al een prima thai's restaurant, misschien iets aan de dure kant.
Hvangrevenstein .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk eten. Vers, veel smaken en goede uitleg over de gerechten. Super vriendelijke bediening! Ze geven ook hele leuke tips voor op reis, zeker de moeite waard!
Tenjinf .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Aardige chefkok die heerlijk eten serveert. Het mooie interieur zorgt voor een gezellige sfeer en de geluiden van de keuken doen erg denken aan de sfeer in thailand.
De soup is voortrefelijk en de gerechten zijn ideaal om te delen.

Zeker een aanrader!
MennovdMeulen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Zoals altijd weer voortreffelijk gegeten bij Krua Thai. Perfecte bediening, gezellige sfeer en gastvrije ontvangst. Het uitgebreide voorgerecht genomen, Rundvlees met peper en Thaise basilicum, Mango en rijst met kokos als nagerecht. Dit restaurant is de beste Thai in Nederland. Het eten is hier nog lekkerder dan in Thailand zelf.
G.vanderwerff .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
wij hebben weer uitstekend gegeten en komen vast weer terug.
vooral omdat het eten er erg lekker is is ook de bediening zeer attent en vriendelijk.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk Thais eten, prima rijst, smaken met natuurlijke kruiden, dus eerlijk eten. Ook nu de ochtend erna, nog een fijna nasmaak!!!
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
ik ben heel gek op het voorgerecht van peperbladen dat gevuld wordt met kruiden, citroen, kokos en een soort siroop. Ook de kip met knapperige korst was heerlijk.
Dbakker.nl .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten met de familie. Uitstekende vriendelijke bediening. Vaak Thais gegeten. Dit restaurant is een van de betere Thai. Ontspannen sfeer en een heerlijk tussen gerecht van het huis er bij gekregen.
Coolspet .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gezellige sfeer. Persoonlijke bediening en uitleg over de gerechten. Nog een extraatje van de chef gekregen.
Geweldig lekker gegeten. Een aanrader!
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Ons idee om een keer bij het vroegere TomYam te gaan eten om weer een beetje 'sjieker' Thais te eten. Het was goed dat toen wij reserveerde werd aangegeven dat er een groep zou zijn we hadden hierbij echter niet verwacht dat de gehele zaak (beide etages) bomvol zou zitten.
Maar we waren gewaarschuwd dus bleven we toch maar om een tafeltje aan de zijkant.

Het personeel was erg druk maar op een of andere manier hebben we toch in net 1,5 uur 4 gangen gegeten, ook niet echt wat we verwacht hadden.

Het eten was weinig op aan te merken: prima Tod Man Pla en een aardige (maar niet al te pittige) Tom Kha Kai. We deelde de Meang Kham, leuk dat dit gerecht op de kaart staat en overheerlijk. Als hoofdgerechten de Khiao Wan Kai en de Panaeng Kai waren niet echt heel uitgesproken maar de aparte hete pepersaus maakte het geheel spannend genoeg.
De Khao Nieuaw Mamuang (kleefrijst met mango) smaakte ok maar was net als de andere gerechten niet al te uitgesproken.

We hadden - maar op basis van vroegere reputatie veel meer verwacht: qua aankleding maar zeker qua bediening en service. Ok was de verwachting dat de smaken dieper zouden zijn en de gerechten mooier qua opmaak.

We schrijven het dit keer toe en vergeven het vanwege de grote groep Thai en hun gevolg van tourleaders maar hopen de volgende keer meer spanning en smaak. (ps: wellicht kunnen ze ook de menukaarten eens aanpakken op schrijffouten)
Marloes J.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Erg leuke avond gehad met heerlijke soep vooraf, tussendoor een specifiek Thais hapje dat werd aanbevolen door de eigenaar (iets met peperblad en kruiden met tamarindes dat alleen door Thaise mensen thuis wordt gegeten, het wekt je spijsvertering op) vervolgens hadden we met zijn viertjes ieder een ander hoofdgerecht dat mooi in het midden op een plaat werd gezet zodat we konden delen. De gebakken rijst erbij was ook super lekker. Als toetje hadden ze een hele leuke verrassing voor mij omdat ik zwanger ben met kaarsjes en chocolade echt heel leuk gedaan. De service is verder persoonlijk en erg goed. Dit is ook echt een mooi restaurant om te eten in tegenstelling tot veel Thaise restaurants op de zeedijk waar het restaurant zich vaak niet leent om lang te tafelen. Echt een aanrader en op een leuke plek in het centrum tussen de munt en het Waterlooplein in. Wij komen terug! Dankjewel!