Over het restaurant KROON Brasserie

Onbeperkte gastvrijheid

KROON in Doetinchem is een stadsbrasserie, een ontmoetingsplaats voor heel de stad. De kok werkt vooral met streek- en seizoensproducten en naast de traditionele brasserie kaart, is er elke zondag een brunch. De grote zaal is ideaal voor een zakelijke bijeenkomst of een bruiloftsfeest. Ze bieden verschillende shows en spellen die jouw avondje uiteten verrijken!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant KROON Brasserie

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 10:00 - 0:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Maryschka J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Op zaterdagavond jl. gegeten in de Brasserie De Kroon voor de eerste keer en we zijn plezierig verrast. Wat een leuke zaak fris,modern en licht, het eten was heerlijk. Het komt van de hand van een fantastische kok .Tevens leuke en gezellige bediening we voelden ons vanaf het begin tot het eind in de watten gelegd. De Kroon is een echte aanrader voor de degene die graag een avond écht uit wil en lekker wil eten. Maar ook om lekker te launchen en te borrelende is Brasserie De Kroon de perfecte ambiance En met mooi weer hebben ze het leukste terras van het Simonsplein...
Dag Maryschka Janssen,
Wat een mooie en uitgebreide recensie. We krijgen er rode wangen van maar gaan ongestoord door op de ingeslagen weg. Ons motto is niet voor niets 'Krron Brasserie. Onbeperkte Gastvrijheid".

Mogen wij deze recentie gebruiken op onze website? Laat het ons even weten: info@kroon-brasserie.nl
Nogmaals hartelijk dank en graag tot gauw.

Team Kroon Brasserie
Pia M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ontzettend leuke bediening, lief, vriendelijk en, ook niet onbelangrijk, gevoel voor humor.

Komen graag terug.

vr. gr. Pia
Dag Pia Masselink,

Wat een mooie recentie. Wij werken met ons team er aan om het onze gasten naar hun zin te maken. De koks spelen de sterren van de hemel en de bediening loopt het vuur uit de sloffen, alles voor ons motto "KROON Brasserie Onbeperkte Gastvrijheid'. We zien je graag gauw terug met vrienden of bekenden, familie of buren.

• Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was gezellig! Goed eten, in overleg geserveerd. Vriendelijk, leuk personeel. Persoonlijke aandacht van de manager. Helemaal TOP. We gaan gauw nog een keer.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn te lezen dat je het fijn hebt gehad. Wij gaan door zo!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Hadden 2-keuze menu voor AH. Was goed en lekker. We zaten op het terras en zijn niet binnen geweest. Kan daar dan ook niets over zeggen.
Dag Esther,
dank voor je recensie, erg fijn om te lezen. Ja ons terras zo midden in het centrum van Doetinchem, wordt in de zomer hogelijk gewaardeerd. Neem toch eens de moeite om bij ons binnen te dineren, ook dat wordt door velen gewaardeerd. Wij zien je graag.
Team KROON-Brasserie
jg V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
prima keuken, vriendelijke bediening. uitstekende prijs kwaliteits verhouding. een aanrader voor doetinchem en omstreken.
Dag Heer of mevrouw Van Raaij.
Dank voor uw recensie. Dat is de tweede 10-10-10 binnen twee dagen, dat geeft ons de stimulans om zo door te gaan.
Gerald T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten vandaag! Snelle en zeer vriendelijke bediening. Je krijgt echt waar voor je geld. Kan het een ieder aanraden
Dag Gerald. Dank voor je recensie. 10-10-10 dat is niet niks, daar werden wij (de bediening en de keukenbrigade) erg blij van. Dank voor de genomen moeite om ons te recenseren.
i.brinkman3 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De keuze voor het menu was wel erg beperkt. Keuze uit 2. Voorgerecht en hoofdgerecht prima. Toetje met wafel zeer matig. Wafel niet vers gebakken. Kersen leek net jam. Aangezien wij voor 1 persoon betaalden was het toch wat prijzig. Bediening was correct en vriendelijk.
fredsmits44 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bij ontvangst begonnen wij al over de sliptong, speciaal daarvoor hadden we geboekt bij hun, maar helaas die was niet geleverd door de leverancier. Dit vonden wij heel erg, waarop de eigenaar zei dat hij in de buurt zou gaan vragen bij collega's of zij nog sliptong hadden. En gelukkig dat lukte.
We hebben erg lekker gegeten.
Een punt dat opviel, was dat er werd gevraagd wanneer we de volgende gang wilden en daar hielden ze zich ook aan. De bediening was erg vriendelijk en er speelde leuke muziek op de achtergrond, die niet te hard staat. Een aanrader dus.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We vonden het een aangename ervaring in het voor ons onbekende 'Brasserie Kroon',kortom een goede ervaring en gingen blij weer naar huis. Hans & Beatrix
bw.piepers F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De eerste keer dat we hier hebben gegeten, uitstekend qua eten, nette aankleding en zeer vriendelijk. Komen geregeld vragen of alles naar wens is en als er niet voldoende aan garnituur is, kun je dit gewoon bijbestellen.
Ann B.
Angelien G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ontvangst bijzonder prettig. Leuke bijkomstigheid dat er een muziekbandje was in de stad.
Medewerkers bijzonder servicegericht.
Goed gevoel van over gehouden.
Jeannet G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Uitstekend 3-gangen menu voor een goede prijs en voor ons voordelig dankzij de AH-actie. Zeer goed personeel, fijne vlotte en persoonlijke bediening
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was prima , we moesten alleen erg lang wachten op het eten ! En als het heel erg druk was dan begrijp ik dat ...maar er zat bijna niemand .
TinyR .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ondanks beperkte menukeuze ivm het AH menu, heerlijk gegeten!
Bediening super en zeer klantvriendelijk! Voor herhaling vatbaar!
mercedes13 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gegeten via de AH actie. Het menu viel erg tegen. Carpaccio welke op een gebaksschoteltje past (wel lekker overigens) De mixed grill bestond uit 2 hard gebakken spareribs, een droog mini karbonaadje vol vet en een kipsaté die erg vet was. Dus niet de vermelde biefstuk, kip en varkenshaas zoals de site aangeeft. Als toetje de wafel met kersen. Deze was prima, maar hier valt ook weinig aan te verpesten. Jammer, maar voor ons zeker geen 2e keer naar dit restaurant. Het was de 29,50 euro absoluut niet waard. Meisje van de bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
Nicoline W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten en verrassend! De gerechten waren ook erg mooi gepresenteerd en lekker. En de bediening was top! Een fijne ambiance, echt een avondje uit! Wij komen graag een keer terug!
Dag Nicoline,
Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten. Dank voor jullie recensie, dat geeft ons een goed gevoel en stimuleert ons om op deze wijze door te gaan. Nogmaals dank en graag tot ziens bij KROON Brasserie Brasserie Brasserie.
arico .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was erg lekker, voor een prima prijs. Personeel ook erg vriendelijk. Minpuntje was wel het rumoer van een ander gezelschap en ook de lange wachttijd tussen de gerechten.

Dag Arico,
Dank voor je recensie. Fijn te lezen dat het eten lekker was en voor een prima prijs. Ook onze medewerkers beoordeelde je als erg vriendelijk. Jammer van het rumoer dat je ondervond van het ander gezelschap. Wij hebben dat niet altijd in de hand, maar nemen je opmerking serieus en overleggen óf en zo ja wat we in zo'n geval zouden kunnen doen. Daarnaast, vond je de wachttijd tussen de gerechten lang. Ook dit zullen wij opnemen met onze medewerkers.

Nogmaals dank voor de recensie en het mooie rapportcijfer; een 9.
Graag tot ziens bij KROON Brasserie
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ontzettende aardige bediening !!!! Ondanks dat we een aangepast menu (dekamarkt) kregen vonden we het heel lekker super!!!! Vorig jaar was ik er en toen was het duidelijk minder
Heb begrepen dat het overgenomen is door een andere eigenaar
Anne, dankjewel voor jouw reactie. Fijn te lezen dat het super vond. Pas vorig jaar juni is KROON Brasserie op deze locatie begonnen en doen er alles aan om onze gasten een 'onbeperkte gastvrijheid' te geven. We zien je graag terug.
Pim B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Super gastvrij! Fijne service! Makkelijk gebruik maken van de Heiniken bierapp! Lekker hapjes bij de borrel. Kortom een fijne ervaring en gezellige avond gehad.
Dank voor je reactie Pim. Ja het is dubbel genieten met de Heineken Biertegoed-actie. Thuis een krat heerlijk bier en als bonus nog eens een GRATIS heerlijk, vers getapt biertje bij KROON Brasserie. Wat wil je nog meer, we zien je graag terug.