Over restaurant KROON Brasserie

Onbeperkte gastvrijheid

KROON in Doetinchem is een stadsbrasserie, een ontmoetingsplaats voor heel de stad. De kok werkt vooral met streek- en seizoensproducten en naast de traditioneel brasserie kaart, is er elke zondag een brunch. De grote zaal is ideaal voor een zakelijke bijeenkomst of een bruiloftsfeest. Ze bieden verschillende shows en spellen die jouw avondje uiteten verrijken!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant KROON Brasserie

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 10:00 - 0:00

• Af te huren , Bar , Catering , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
N J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
DE HIGH TEA, EEN AANRADER VOOR IEDEREEN!

Vandaag een high tea gehad. Eerst een prachtig plateau met hartige en warme gerechten. Heerlijk huisgemaakte soep en super lekkere broodjes. De echte uitsmijter was een crunchy zalm. Verrassende producten en meer dan genoeg!
Daarna een plateau zoet. Ook hier weer vernieuwende producten. Een bavarois van aardbei en de appeltaart waren mijn favoriet.
De meest verrassende en kwalitatief hoogstaande high tea die ik ooit heb gehad!
Bediening (Dana) deed het ook super.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten met de hele familie ( 40 personen).
Sfeervol en TOP bediening ( Rolf ).
Bedankt het was heerlijk.
Marlice B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat hebben wij genoten bij brasserie Kroon. Vanaf de ontvangst tot het vertrek hebben we de gastvrijheid ervaren. We waren best met een grote groep en hadden een speciaal menu gevraagd. Wat de keukenbrigade allemaal kan maken is geweldig. De verschillende stampotjes waren erg smakelijk en verrassend bereid. Heerlijk. En de bediening was op de achtergrond, maar op het juiste moment beschikbaar.
Met andere woorden. Kroon bedankt voor een fantastische avond !
Emmy A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Je kan er heerlijk eten voor een relatief lage prijs! De sfeer is gezellig en bovendien kan je er in de zomer heerlijk op het terras zitten met een lekkere lunch! De loungebanken hierbij zijn dan ook mijn favoriet!
Esposthuma .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij bestelden het 3 gangen maandmenu. De gerechten waren prijs- kwaliteitverhouding uitstekend. Leuke gadged het lampje op tafel hierdoor reageert het personeel snel om een besteling op te nemen. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Je voelt je hier gast! Een reden om weer terug te komen.
Esposthuma .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zondag 13 november heerlijk en gezellig diner gegeten bij Brasserie Kroon. We hadden een 3 gangen maand menu wat uitstekend qua prijs kwaliteitverhouding was. Het was goed en ook de smaakbeleving. Er werd door het personeel in dit geval een jonge man met passie uitleg gegeven van de gerechten. De klantvriendelijkheid staat bij hun hoog in het vaandel. Zeker een aanrader en voor ons om terug te komen.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gisteren met collega's genoten van een lunch bij KROON. Prima Panini's! Ik heb er zelf eentje met tonijn gehad en deze was erg lekker. De ruimte is mooi en hoewel ik het nog ken van de voorgangers op deze locatie, moet ik zeggen dat KROON er toch iets 'eigens' van heeft gemaakt. Een warme sfeer met prima tafels en stoelen. Maar wat ik vooral erg leuk vind is het lampje op tafel; draai deze om en hij veranderd van kleur en de bediening komt bij je. Uiteraard moest ik dit even testen en ze waren er erg snel bij. Netjes!
Wat mij nog meer opviel is dat ze aan de kinderen hebben gedacht. Niet alleen is er een ballenbak, maar ook de menukaart bied meer dan de standaard kroket, frikandel of uitsmijter die je doorgaans ergens voor de kleintjes kan bestellen. Mij zien ze dus binnenkort terug met gezin ipv collega's!
Dag Saskia,
Goed om te lezen dat je het fijn hebt gehad bij KROON Brasserie. Wij doen er alles aan om onze gasten (klein en groot) het naar hun zin te maken. Niet alleen voor kinderen, ook voor gasten met speciale dieet wensen, voedselallergieën of vegetariërs hebben wij aandacht. Onze chef en zijn team houdt ervan uitgedaagd te worden. We zien jullie graag terug bij KROON Brasserie. Het lampje is inderdaad een uitvinding!
Tot dan!
Bakje .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Driegangen maand menu voor 17,50. Was echt prima voor dat geld. Garnalen potje, geurig kippetje en cheesecake met ijs na. Wij hebben heerlijk gegeten.
JasperBon .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gisteren met een vriend een borrel en een 3-gangendiner gedronken/gegeten bij Kroon.
Na het bestellen van een Estrella Damm biertje kregen wij er een gratis amuse bij. Dit was een lekkere amuse en daarnaast vertelde de serveerder bij wat het was e.d.(goede kennis)
Na de borrel gingen wij verder naar het 3-gangen keuze menu. De mosterdsoep en de biefstuk waren erg lekker en daarbij was de timing wanneer wij het eten kregen top!
Dit restaurant is zeker een aanrader als je een goede service wilt hebben en goed eten wilt voor niet al te veel geld. Goede prijs kwaliteit verhouding!
Ingeee81 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We hebben hier vorige week zeer gemoedelijk met z'n negenen geluncht. Heerlijk buiten op de lounche- bank. De ouders lekker kletsen en genieten in het zonnetje en de kids spelen bij de speelfontein. Het eten was heerlijk, de salade rijk gevuld met vis en ook de broodjes smaakten naar meer. Zelfs de hond kreeg een bak water aangeboden en voor de kinderen werd ook nog knutselspul geregeld.
Fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad, daar doen wij het voor. Kom nog eens langs voor een diner. Wij hebben speciaal een 'Maand-Augustus-Menu' samengesteld. Een drie-gangen-menu voor de speciale prijs van 19,50 euro p.p.
Welkom!
Elrox .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Erg vlotte bediening en goede service wat betreft meedenken met allergieën! Fijne plek om te zitten waar je je welkom voelt!
Arlette S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Een hele gezellige sfeer! En een vriendelijke en leuke bediening. Je kunt er heerlijk buiten zitten! Kortom een geweldige tent!
Dag Arlette,
Dank voor je recensie, fijn om te lezen. KROON Brasserie doet er alles aan om haar gasten 'onbeperkte gastvrijheid' te verlenen. Dat buiten zitten zal de komende maanden minder worden, maar ook binnen tref je een gezellige sfeer. Mag ik je uitnodigen voor een lunch, brunch, dinner of gewoon voor een heerlijk kop koffie met iets erbij? We zien je graag terug in de brasserie.
Merinke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Ik ging met mijn vriendinnen wat drinken op en vrijdagavond. Het was een vrij drukke avond maar toch was de bediening er snel bij. Door het lampje op tafel konden de obers snel reageren als je iets wou.
De bediening was vriendelijk en maakte allemaal een praatje.
Ook bitterballen en bittergarnituur ging snel. Dit word mooi geserveerd.
Al met al lekker om een zomeravondje te vertoefen.
Anke J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Bij binnenkomst al een verward ontvangst. Wisten niet welke tafels vrij of gereserveerd waren.
Overvolle gedekte tafels.
Bediening slecht en traag. Wist veel dingen niet. Vergat menukaart etc.
Eten, 2 hoofdgerechten en 2 kindermenu's, duurde vreselijk lang voor het geserveerd werd en ook niet gelijktijdig.

Kabeljauw was hard en droog. Pasta was koud.... Erg slecht en erg jammer.
Tijdens eten geen bediening meer gezien. Kwamen geen drinken meer aanbieden. Zelf naar bar gelopen en ook daar werd je niet gezien....

Dit kan geen lang bestaansrecht hebben. Voor ons was het eens maar nooit weer.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Ik had de salade met zalm en makreel besteld. Eenmaal geserveerd zat er geprakte tonijn op. Ik lust tonijn maar vind geprakte tonijn in combinatie met zalm niet lekker. Het stond niet op de kaart dus hoort het er dan niet op. Stel je lust het echt niet, word je verrast.
Dan zat er in het laatste stuk makreel zoveel graat dat ik bijna over mijn nek ging en niet anders kon dan het eruit te spugen.
Alles gemeld bij de jonge dame, ze luisterde netjes, maar verder geen respons.
Tip; Ben je nieuw als brasserie, zorg dan voor een goede service. Dat nekt je als je daar niet aan voldoet.
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We kwamen om 19.00 met 7 personen. Er was een kennismakingsmenu voor 17,50 waar we allemaal gebruik van wilden maken. Maar ondanks dat het niet druk was én onze makkelijke bestellingen (5x soep en 2x salade) kwam het voorgerecht pas na 50 minuten op tafel. Ook het hoofdgerecht en het dessert liet lang op zich wachten. Uiteindelijk hebben er 3 uur gezeten, wat eigenlijk niet helemaal de bedoeling was. De bediening was wel vriendelijk, maar nog niet helemaal op elkaar ingespeeld. Vooruit, ze zijn net open. De zeebaars was goed bereid, maar de portie was klein en had geen bijgerechten. We snoepten daarom maar wat friet bij de biefstuk van de anderen weg. Ook maar 1 bakje salade voor 7 personen.
De locatie is mooi en we zaten gezellig. Met wat verbeteringen, met name in snelheid van de keuken, is het prima voor avondeten.
Sebastiaan-85 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hebben gevraagd om een lekker vlees gerecht buiten de kaart om. De chef heeft voor ons een heerlijke malse eenden borst bereid met daarbij een zeer goede grand marnier saus. Ook de groenten waren perfect gegaard en hadden een vleugje truffel smaak. Kroon brasserie is zeker aan te raden door de perfecte service, het geweldige eten en de goede sfeer!
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij hebben heerlijk geluncht, de service was goed en het is een leuke plek om te zitten! Kortom: hier ga ik zeker vaker eten!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Net een heerlijke lunch gegeten met een broodje zalm en een vega broodje! Beide zijn zeker aanraders voor de fijnproever!
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijke koffie gedronken, fijn met een glaasje water erbij. Mijn zoontje heeft genoten van de frietjes met kroket. Fijne service en oog voor detail.