Over het restaurant KROON Brasserie

Onbeperkte gastvrijheid

KROON in Doetinchem is een stadsbrasserie, een ontmoetingsplaats voor heel de stad. De kok werkt vooral met streek- en seizoensproducten en naast de traditionele brasserie kaart, is er elke zondag een brunch. De grote zaal is ideaal voor een zakelijke bijeenkomst of een bruiloftsfeest. Ze bieden verschillende shows en spellen die jouw avondje uiteten verrijken!

Halve fles mineraalwater

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
a.ton1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Diner was OK. Mooi vlees maar een beetje taaie biefstuk (kan gebeuren, geen ramp) Warme groente op bord en salade separaat. Het enig wat niet OK was, is de friet. Ik begrijp niet dat men hiervoor kiest. Goede friet maken is een kunst en dat was deze friet niet. Niet warm en te vet. Waarom geen gebakken aardappeltjes of iets anders maar in ieder geval geen friet. Bij z'n mooi diner past dit niet. Voorgerecht en toetje waren zeer goed. Zonder korting zou ik het toch een prijzig diner vinden qua prijs / kwaliteit verhouding. Dus een OK diner met een paar puntjes ter verbetering voor het enthousiaste team.
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten met mijn partner, vers en heerlijk bereid! Bediening was vriendelijk zonder opdringerig te zijn en je kon aangeven wanneer je de volgende gang wilde hebben. Een aanrader!
Retti H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Leuke lokatie. Menu ok. Voorgerecht helaas niet warm. Veel te lang moeten wachten tussen voor en hoofdgerecht. Geen reactie gekregen op klacht.
Overall beleving matig
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Ontzettend leuke bediening. Zeker een aanrader. Ook de locatie is leuk; midden in het centrum van Doetinchem.
Michel E.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goede gerechten, leuke bediening. Wat wil je nog meer ? Niet te duur. Voor elk wat wils. In het uitgaanscentrum van Doetinchem. Overdekt terras natuurlijk ook aanwezig.
tmberlo .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De ober was een beetje overdreven vriendelijk. Het zal wel komen omdat het niet druk was want hij kwam wel 8 vragen of alles naar wens was. En daar houden wij niet van.
Marianne.niemeijer N.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten en top bediend
kolienwassink .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
In één woord was het TOP!!
Heerlijk gegeten d.m.v. de AH actie. Keuze uit 2 menu's. Het eten was werkelijk heerlijk en het toetje uit de kunst!!
De bediening was geweldig,niet overdreven maar heel prettig en leuk.
We hebben een fantastische avond gehad. Een echte aanrader!!
Maryschka J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Op zaterdagavond jl. gegeten in de Brasserie De Kroon voor de eerste keer en we zijn plezierig verrast. Wat een leuke zaak fris,modern en licht, het eten was heerlijk. Het komt van de hand van een fantastische kok .Tevens leuke en gezellige bediening we voelden ons vanaf het begin tot het eind in de watten gelegd. De Kroon is een echte aanrader voor de degene die graag een avond écht uit wil en lekker wil eten. Maar ook om lekker te launchen en te borrelende is Brasserie De Kroon de perfecte ambiance En met mooi weer hebben ze het leukste terras van het Simonsplein...
Dag Maryschka Janssen,
Wat een mooie en uitgebreide recensie. We krijgen er rode wangen van maar gaan ongestoord door op de ingeslagen weg. Ons motto is niet voor niets 'Krron Brasserie. Onbeperkte Gastvrijheid".

Mogen wij deze recentie gebruiken op onze website? Laat het ons even weten: info@kroon-brasserie.nl
Nogmaals hartelijk dank en graag tot gauw.

Team Kroon Brasserie
Pia M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ontzettend leuke bediening, lief, vriendelijk en, ook niet onbelangrijk, gevoel voor humor.

Komen graag terug.

vr. gr. Pia
Dag Pia Masselink,

Wat een mooie recentie. Wij werken met ons team er aan om het onze gasten naar hun zin te maken. De koks spelen de sterren van de hemel en de bediening loopt het vuur uit de sloffen, alles voor ons motto "KROON Brasserie Onbeperkte Gastvrijheid'. We zien je graag gauw terug met vrienden of bekenden, familie of buren.

• Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het was gezellig! Goed eten, in overleg geserveerd. Vriendelijk, leuk personeel. Persoonlijke aandacht van de manager. Helemaal TOP. We gaan gauw nog een keer.
Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn te lezen dat je het fijn hebt gehad. Wij gaan door zo!
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Hadden 2-keuze menu voor AH. Was goed en lekker. We zaten op het terras en zijn niet binnen geweest. Kan daar dan ook niets over zeggen.
Dag Esther,
dank voor je recensie, erg fijn om te lezen. Ja ons terras zo midden in het centrum van Doetinchem, wordt in de zomer hogelijk gewaardeerd. Neem toch eens de moeite om bij ons binnen te dineren, ook dat wordt door velen gewaardeerd. Wij zien je graag.
Team KROON-Brasserie
jg V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
prima keuken, vriendelijke bediening. uitstekende prijs kwaliteits verhouding. een aanrader voor doetinchem en omstreken.
Dag Heer of mevrouw Van Raaij.
Dank voor uw recensie. Dat is de tweede 10-10-10 binnen twee dagen, dat geeft ons de stimulans om zo door te gaan.
Gerald T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten vandaag! Snelle en zeer vriendelijke bediening. Je krijgt echt waar voor je geld. Kan het een ieder aanraden
Dag Gerald. Dank voor je recensie. 10-10-10 dat is niet niks, daar werden wij (de bediening en de keukenbrigade) erg blij van. Dank voor de genomen moeite om ons te recenseren.
i.brinkman3 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De keuze voor het menu was wel erg beperkt. Keuze uit 2. Voorgerecht en hoofdgerecht prima. Toetje met wafel zeer matig. Wafel niet vers gebakken. Kersen leek net jam. Aangezien wij voor 1 persoon betaalden was het toch wat prijzig. Bediening was correct en vriendelijk.
fredsmits44 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Bij ontvangst begonnen wij al over de sliptong, speciaal daarvoor hadden we geboekt bij hun, maar helaas die was niet geleverd door de leverancier. Dit vonden wij heel erg, waarop de eigenaar zei dat hij in de buurt zou gaan vragen bij collega's of zij nog sliptong hadden. En gelukkig dat lukte.
We hebben erg lekker gegeten.
Een punt dat opviel, was dat er werd gevraagd wanneer we de volgende gang wilden en daar hielden ze zich ook aan. De bediening was erg vriendelijk en er speelde leuke muziek op de achtergrond, die niet te hard staat. Een aanrader dus.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We vonden het een aangename ervaring in het voor ons onbekende 'Brasserie Kroon',kortom een goede ervaring en gingen blij weer naar huis. Hans & Beatrix
bw.piepers F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
De eerste keer dat we hier hebben gegeten, uitstekend qua eten, nette aankleding en zeer vriendelijk. Komen geregeld vragen of alles naar wens is en als er niet voldoende aan garnituur is, kun je dit gewoon bijbestellen.
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erreg lekker gegeten bij Kroon Brasserie, goede smaakcombi's, supervers en smaakvol! Compliment voor de kok en bedienend personeel!