Kromme Knilles

Donderdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

Voordelig
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Kromme Knilles proberen we te bezoeken als we daarna onze boot voor de winterstalling in Jirnsum afleveren. Al een aantal jaren komen we hier met plezier omdat de sfeer prima is en het eten goed. Enige opmerking die ik heb, is bij de uiensoep. Daar was een stukje stokbrood bij, in plaats van brood met gegratineerde kaas. Verder absoluut geen klachten en blijft voor ons een AANRADER.
Mormil M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Alhoewel het buiten eten bij Kromme Knilles geen feestje is (terras aan de straat) was het eten wel erg goed. Heerlijk varkenshaas saté met een lekkere pittige saus en gekruide dikke frieten en een
goede salade die ook nog lekker aangemaakt was, maar de volgende keer toch maar binnen eten en hopen dat er dan binnen geen verjaardag wordt gevierd.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Nadat we samen tot de conclusie waren gekomen dat de droge sherry niet meer de juiste kwaliteit had (werd perfect opgelost) hebben we hier heerlijk gegeten. Zalm was prima, de schnitzel (op een bijzondere wijze klaargemaakt), was een feestje. Fritjes, geb. aardappelen, enkele groentes en een heerlijk gemarineerde gemengde salade maakten er een etentje van om zeker hier terug te komen.
Luzeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede Kerstdag hier gegeten. Het was deze keer fantastisch. Heel mooi menu, geweldig klaargemaakt, geweldige bediening. Niets dan lof, volgend jaar weer!,
Jullie super bedankt dat we voor weer voor jullie mochten koken met kerst
Marco Q.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Lekker eten. Zeer snelle bediening. Heel gastvrij! Echte HORECA beleving.
Probeer het zelf en laat u overtuigen, zoals ze ons hebben overtuigd
Ekanters .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
De broche was heerlijk! Toen we binnen kwamen was het erg druk. Door het harde werken van de serveersters hebben we toch tijdig gegeten. En het was erg lekker! Wij komen nog een keer terug.....
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Wat een geweldige plek! Akkrum is heel vriendelijk en bij Kromme Knilles wordt je echt als klanten gekoesterd. Open, eerlijk, grappig en het eten is geweldig. Wij hebben vis en mosselen genomen. Meer dan genoeg te eten en de bediening komt snel vragen of je meer salade of friet wil.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Een lekker bruin eetcafe met prima gerechten en een bijzonder vriendelijke bediening. Het deed ons denken aan eetcafe D'ouwe Tak in Blaricum.
Onze asperges met lamsham waren top. Hier komen wij terug!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Op vakantie in Akkrum met 2 volwassenen en 2 kinderen dit eetcafe binnengelopen.
Sfeervol en beetje oubollig. Wat je kunt verwachten bij een eetcafe annex avondkroeg.
Eten was bovenverwachting goed. Vlees en vis prima van smaak en ruim in hoeveelheid.
Bediening zeer vriendelijk!
Voor een hapje op doorreis is dit zeker een aanrader.
A L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Een leuk en gezellig eet cafe.Het voor gerecht is voor mij altijd moeilijk kiezen.( het liefs nam ik alles) Maar neem de Gebakken geitenkaasje uit de oven met spekjes, mosterd honing dressing. Als hoofd gerecht Oosters rund pannetje,roer gebakken rund haasstukjes met chili en ketjap saus.Heerlijk!!! Met voldoende groente, aardappelen er bij. Een goede chef in de keuken, en een fijne bediening.
Sjaak .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Leuk netjes en gezellig eetcafé waar je voor een redelijke prijs een goede maaltijd krijgt . Er word binnen niet gerookt en is dus een fris eetcafé .
Wij zijn hier al een paar x wezen eten en blijven dit zeer zeker doen .
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
We hebben afgelopen zaterdag met vier personen in dit restaurant gegeten.
De zaak ziet er leuk uit. Echt een mooi oud cafe dat smaakvol is ingericht.
De bediening is helaas minder. Zeker vriendelijk maar erg langzaam. Aan het begin van de avond was dat begrijpelijk gezien de drukte maar later helaas niet meer want toen was de zaak bijna laag. Op tijd afruimen en vragen of het gesmaakt heeft is toch niet teveel gevraagd dan.
Het eten zelf is prima. Twee personen hebben de schnitzel gegeten, 1 de angus en 1 een kindermenu. Alles was lekker, alleen is het kindermenu wel heel simpel.
Hopelijk is mijn in staat de bediening te verbeten want dan is dit een goed adres.
Gerdareina .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Regelmatig eten wij in de Kromme Knilles. We hebben allebei een drukke baan en als we echt laat zijn en geen zin hebben om te koken dan gaan we naar Kromme Knilles. Een gezellig eetcafe met een hele gastvrije gastvrouw. Als het koud/slecht weer is brandt de kachtel en straalt de "warme omgeving" van een goed eetcafe je tegemoet als je binnenkomt. Het eten is gewoon goed, geen ingewikkelde dingen maar toch nog even iets meer als wat je thuis doet met je visje of schnitzel. Lekker achter een Amsterdammertje wachten op je eten in een mooi cafe. Prijs - kwaliteit verhouding is goed. Ook heerlijk om even bij te komen als er een grote wandeling is gemaakt. Dit eetcafe is een aanrader als je lekker knus wilt zitten, zonder witte gestreken tafelkleden, maar gewoon "aan tafel wilt gaan"