Kroast

Kleine Koppel 36 3812 PH Amersfoort Nederland Kaart
31-337520332

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Kroast

KROAST Amersfoort is een nieuwe hotspot om te lunchen, dineren of gewoon een drankje te doen. Het diner bestaat uit verrassende kleine gerechten om met elkaar te delen (shared dining). Ook gezinnen met kinderen zijn van harte welkom! Op vrijdag en zaterdag is er een nanny in de speciaal ingerichte speelruimte.

Meer informatie over restaurant Kroast

Vanaf het station: neem de uitgang Mondriaanplein, volg de Mondriaanlaan tot de rotonde en steek deze over. Loop de Eemlaan uit en volg de boulevard naar links. Je vindt ons na 100m aan de linkerzijde
  • Kom je met de auto?
    KROAST ligt aan de Eemhaven. Dit industriële gebied staat ook wel bekend als De Nieuwe Stad. Als gast van KROAST kunt u een uitrijkaart voor €6,00 kopen voor parkeergarage Eemplein, vraag ernaar bij onze medewerkers.
  • : Betaald in de Eemgarage en gratis aan de zijde van de Brabantsestraat. Uitrijkaarten bij ons verkrijgbaar

Maandag 12.00 - 17.00 uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag 10.00 - 22.00
Donderdag 10.00 - 23.00
Vrijdag 08:30 - 23.00
Zaterdag 12.00 - 23.00
Zondag 12.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Kroast

Yvo D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, goede service en heerlijke combinatie van kleine gerechten.
Genoten van diner in binnentuin.
Berna V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was super!
Alexandra J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Mooie plek! Heerlijke gerechten. Persoonlijk en met veel aandacht voor kinderen.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk eten, niet te grote porties voor niet te veel. Je kunt altijd nog bijbestellen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Volgende keer nemen we ons kroost ook mee, die kunnen na de pannenkoek namelijk lekker knutselen onder begeleiding van een echte oppas!
karinvl .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
leuke lokatie, mooie gerechten , echt heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wij hebben binnen gegeten, maar er is buiten ook een fijne plek om te kunnen eten
Hetty R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heel gezellig etentje
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gezellig in de binnentuin gezeten. Rustig en sfeervol. Gerechten ( verrassingsmenu 3 gangen) qua opmaak, uitleg, smaak zeer goed. Bediening vriendelijk en deskundig. Heerlijke avond gehad. Aanrader.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Lekker gegeten, heerlijk in de tuin gezeten. Bediening had wel wat assertiever/alerter mogen zijn (wat betreft drankjes, extra gerechtjes, etc)
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuk en persoonlijk ontvangst (bordje met naam!), vriendelijke bediening. Buiten op terras gezeten, terwijl je bij veel restaurants met een reservering binnen wordt geplaatst. Met het heerlijke weer was het natuurlijk erg prettig om buiten te zitten. Heerlijke kleine gerechtjes (voor ons eentje voldoende, voor anderen wellicht twee of drie), met lekkere frietjes en salades als bijgerechten. Het dessert met basmati crème is een echte aanrader!
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Mooie, locatie met gelegenheid om bij mooi weer buiten te eten op een gezellig terras. Opzet van tafels is fijn, je kunt lekker zitten en hebt genoeg ruimte aan tafel. De inrichting is sfeervol en hip. Je kunt er kleine gerechtjes eten, genoeg keuze van de kaart. Het eten was lekker, de wijn goed en een pluspunt is dat je een normaal gesprek kunt voeren met je tafelgenoten (goed elkaar kunnen verstaan) Parkeren is gratis en wij hadden de mazzel dat we via Iens ook nog 20% korting op de rekening kregen. We komen zeker een keer terug, absolute aanrader! Ook voor gezinnen met kinderen aangezien er een aparte speelruimte voor kinderen is.
Andrik V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Het eten was hier ontzettend goed, leuk terras, fijn personeel en een zeer kundige chefkok!
Annabelle V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het eten was verrassend goed! Service ook goed, maar kan nog wat verbeterd worden. Verder ook een ruimte voor kids beschikbaar, daar gaan we de volgende keer gebruik van maken.
Jits H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeer kindvriendelijk, goede bediening!
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Slechte ervaring. Het eten was smakelijk, maar veel te weinig eten voor die prijs.
We hebben 50 euro betaald p.p.
TIP: sla deze tent over!
Dank voor uw reactie. Jammer dat u dit zo beleefd heeft. U heeft ongeveer 30,00 p.p. voor de maaltijd betaald. Hiervoor heeft u een fine dining menu genoten. Voor de producten en kwaliteit waarmee we werken een hele goede prijs. Wellicht waren uw verwachting anders. Jammer dat we daar niet aan hebben kunnen voldoen en past een ander type restaurant beter bij u. Bedankt voor uw komst en feedback.
Peggy R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijke avond gehad, heerlijk getafeld en de kinderen hebben genoten; voor herhaling vatbaar :-)
Shakuntala S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het restaurant is vrij duur voor wat het biedt. Het menu is beperkt (weinig keuze). De gerechten zijn klein en prijzig.
Hallo, wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Ons shared dining concept bestaat inderdaad uit een menu van diverse gerechten welke allemaal de grootte hebben van een voorgerecht. Deze gerechten variëren qua prijs tussen de 8 en 12 euro, het idee is dat je meerdere gerechten bestelt welke je met elkaar kunt delen (maar dat hoeft niet natuurlijk).
Lillian V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Geweldig! Wij hebben heerlijk gegeten. Ons zoontje werd uitstekend opgevangen. Hij kon heerlijk scharrelen, aan tafel komen en weer terug naar de Nanny. Hij heeft zich uitstekend vermaakt. Een aanrader hier om met jonge kinderen uit eten te gaan.
Wat leuk om te horen Lilian! Graag tot een volgende keer!
Serai B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het waren hele kleine gerechten voor een aanzienlijke prijs. Daarbij kreeg ik ook een verkeerd gerecht geserveerd, wat wel redelijk snel werd recht gezet, maar mijn bestelde gerecht was koud. Een excuus kon er niet vanaf. Al met al niet een plek waar ik naar terug kom.
Hallo Serai, wat jammer dat je dit zo ervaren hebt! We voeren bij KROAST een zogenaamd 'shared dining' concept, dit betekent dat al onze gerechten de grootte van een voorgerecht hebben zodat je gezellig kunt varieren en delen met elkaar. De gerechten hebben de prijs van een voorgerecht, tussen de 8 en 12 euro.
Wel erg vervelend dat je het verkeerde gerecht hebt ontvangen, hopelijk kunnen we dit de volgende keer met je goedmaken!
tamara S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie locatie en inrichting, leuk dat er vermaak is voor kinderen. Kwaliteit valt helaas tegen, niet heel smakelijk en te kleine porties voor de prijs. Bediening was wisselend.