Kroast

Kleine Koppel 36 3812 PH Amersfoort Nederland Kaart
31-337520332

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Kroast

KROAST Amersfoort is een nieuwe hotspot om te lunchen, dineren of gewoon een drankje te doen. Het diner bestaat uit verrassende kleine gerechten om met elkaar te delen (shared dining). Ook gezinnen met kinderen zijn van harte welkom! Op vrijdag en zaterdag is er een nanny in de speciaal ingerichte speelruimte.

Meer informatie over restaurant Kroast

Vanaf het station: neem de uitgang Mondriaanplein, volg de Mondriaanlaan tot de rotonde en steek deze over. Loop de Eemlaan uit en volg de boulevard naar links. Je vindt ons na 100m aan de linkerzijde
  • Kom je met de auto?
    KROAST ligt aan de Eemhaven. Dit industriële gebied staat ook wel bekend als De Nieuwe Stad. Als gast van KROAST kunt u een uitrijkaart voor €6,00 kopen voor parkeergarage Eemplein, vraag ernaar bij onze medewerkers.
  • : Betaald in de Eemgarage en gratis aan de zijde van de Brabantsestraat. Uitrijkaarten bij ons verkrijgbaar

Maandag 12.00 - 17.00 uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag 10.00 - 22.00
Donderdag 10.00 - 23.00
Vrijdag 08:30 - 23.00
Zaterdag 12.00 - 23.00
Zondag 12.00 - 22.00

Let op: op 1ste en 2de kerstdag zijn wij gesloten. Kerstavond vol!

Jouw recensie over het restaurant Kroast

Jip P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
tamara S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Mooie locatie en inrichting, leuk dat er vermaak is voor kinderen. Kwaliteit valt helaas tegen, niet heel smakelijk en te kleine porties voor de prijs. Bediening was wisselend.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Relaxed, lekker en gezellig gegeten.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten is heerlijk maar best weinig, gelukkig waren er goeie frieten bij!
Annelies B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Goed restaurant, eten prima, bediening vriendelijk en ambiance sfeervol.
Misschien iets aan de dure kant?
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Leuke gerechten, wel aardig aan de prijs gezien je meerdere kleine gerechtjes besteld van ongeveer 9 euro per stuk. Gezellig ingericht.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Met ons gezin uit eten want ons zoontje was jarig. De slingers hingen boven de tafel, leuk! Snelle, vriendelijke bediening met oog voor de kinderen. Kids aan de pannenkoek. Picanha was heerlijk, sukade zacht en het buikspek was vol op smaak. Kleine maar smaakvolle gerechtjes. De zalm met biet zag er aantrekkelijk uit maar dat viel mij tegen. Crispy huid van de zalm is prima, maar een nat stuk huid is niet te genieten. Wij komen terug want met kids is Kroast ideaal!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ontzettend leuke locatie en zeer gezellig ingericht. Vriendelijk ontvangen en veel aandacht voor het serveren van mooie gerechtjes. Niet zuinig met wijn per glas en daarnaast nog ongevraagd voorzien van glaasje water. Dit is de eerste, maar zeker niet de laatste keer. Tot ziens!
Debbie B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, in een mooi restaurant. Zowel het interieur als het servies ziet er top uit. Erg gastvrij en vriendelijk personeel. Een aanrader!
J.J. K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Mooie kleine gerechten: mooi gepresenteerd en goed van smaak. Voor hoofdgerecht word je aangeraden er twee te bestellen. De porties kunnen wel wat groter voor de prijs die je er voor betaalt. Een gerechtje met ravioli, bevat één ravioli. Een gerecht met kokkels, bevat één kokkel. Dat komt toch wat schraal over terwijl het gerecht naar meer smaakt.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten en attente bediening. Zeker een aanrader!
Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het concept van kleine porties, waardoor je meerdere gerechten kiest, zorgt ervoor dat we allerlei verschillende gerechten hebben geproefd en de ene was nog lekkerder dan de andere. Wat een smaak explosies en aparte combinaties, werkelijk heerlijk eten. De prijs vond ik wel wat aan de hoge kant, per portie betaal je gemiddeld tussen de 8-11 euro, maar door de grootte hebben we wel ieder 3 porties genomen, dan wordt het wel een stuk prijziger. Dat mag echt wel wat goedkoper. Maar goed de sfeer, vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten zorgt dat we hier zeker wel een keer terugkomen.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heel lekker gegeten, voorafgaand aan een bezoek aan Fluor (minder dan 100m). Vriendelijke bediening, verfijnde gerechten, snelle service. Aanrader.
Jol V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, heerlijke gerechtjes. Lekkere wijn. Wij komen zeker nog een keertje terug!
martijn L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
heerlijk gegeten voor valentijnsdag alles was uitstekend verzorgd, zeer vriendelijke ontvangst aanrader!
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten, passende porties tegen een hele mooie prijs.
Len V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie, leuke presentatie van de gangen van ons menu. Verrassend. Hartelijk. Gastvrij. Er werd rekening gehouden met onze planning (bios).
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten was lekker, kleine porties, maar genoeg met wat friet en groenten erbij. Lekkere wijn.
We hadden voor zn 2 en gereserveerd, maar zagen ineens mijn dochter en fam daar, zonder bezwaar werden er stoelen bijgezet.
Meijer V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Bijzonder hartelijke ontvangst! Lekker en kwalitatief hoogwaardig eten! We komen zeker terug en nemen dan onze kinderen mee. Echt een aanrader!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Complimenten voor Kroast! Samen met een collega mogen genieten van het driegangenmenu van de chef. Voor alle drie de gangen gold dat de smaken goed op elkaar afgestemd waren. Tevens waren de combinaties verrassend en was het telkens weer een genot om naar te kijken.
Dit, in combinatie met de attente bediening en de mooie locatie (gratis parkeren!), maakt dat ik iedereen aanraad om eens bij Kroast te gaan genieten!