Kroast

Kleine Koppel 36 3812 PH Amersfoort Nederland Kaart
31-337520332

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kroast

KROAST Amersfoort is een nieuwe hotspot om te lunchen, dineren of gewoon een drankje te doen. Het diner bestaat uit verrassende kleine gerechten om met elkaar te delen (shared dining). Ook gezinnen met kinderen zijn van harte welkom! Op vrijdag en zaterdag is er een nanny in de speciaal ingerichte speelruimte.

Meer informatie over restaurant Kroast

Vanaf het station: neem de uitgang Mondriaanplein, volg rechtsaf de Mondriaanlaan tot de rotonde en steek deze over. Loop de Eemlaan uit en volg de boulevard naar links. Je vindt ons na 100m aan de linkerzijde
  • Kom je met de auto?
    KROAST ligt aan de boulevard in de Eemhaven. Dit gebied staat ook wel bekend als De Nieuwe Stad. Als gast van KROAST kunt u een uitrijkaart voor €6,00 kopen voor parkeergarage Eemplein.
  • : Betaald in de Eemgarage en gratis aan de zijde van de Brabantsestraat

Maandag 12.00 - 17.00 uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag 10.00 - 22.00
Donderdag 10.00 - 23.00
Vrijdag 08:30 - 23.00
Zaterdag 12.00 - 23.00
Zondag 12.00 - 22.00

Let op: op 1ste en 2de kerstdag zijn wij gesloten. Kerstavond vol!

Jouw recensie over het restaurant Kroast

Jasmijn M.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het concept van kleine porties, waardoor je meerdere gerechten kiest, zorgt ervoor dat we allerlei verschillende gerechten hebben geproefd en de ene was nog lekkerder dan de andere. Wat een smaak explosies en aparte combinaties, werkelijk heerlijk eten. De prijs vond ik wel wat aan de hoge kant, per portie betaal je gemiddeld tussen de 8-11 euro, maar door de grootte hebben we wel ieder 3 porties genomen, dan wordt het wel een stuk prijziger. Dat mag echt wel wat goedkoper. Maar goed de sfeer, vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten zorgt dat we hier zeker wel een keer terugkomen.
Laurens G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heel lekker gegeten, voorafgaand aan een bezoek aan Fluor (minder dan 100m). Vriendelijke bediening, verfijnde gerechten, snelle service. Aanrader.
Jol V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst, gezellige sfeer, heerlijke gerechtjes. Lekkere wijn. Wij komen zeker nog een keertje terug!
martijn L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
heerlijk gegeten voor valentijnsdag alles was uitstekend verzorgd, zeer vriendelijke ontvangst aanrader!
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten, passende porties tegen een hele mooie prijs.
Len V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie, leuke presentatie van de gangen van ons menu. Verrassend. Hartelijk. Gastvrij. Er werd rekening gehouden met onze planning (bios).
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Eten was lekker, kleine porties, maar genoeg met wat friet en groenten erbij. Lekkere wijn.
We hadden voor zn 2 en gereserveerd, maar zagen ineens mijn dochter en fam daar, zonder bezwaar werden er stoelen bijgezet.
Meijer V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Bijzonder hartelijke ontvangst! Lekker en kwalitatief hoogwaardig eten! We komen zeker terug en nemen dan onze kinderen mee. Echt een aanrader!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Complimenten voor Kroast! Samen met een collega mogen genieten van het driegangenmenu van de chef. Voor alle drie de gangen gold dat de smaken goed op elkaar afgestemd waren. Tevens waren de combinaties verrassend en was het telkens weer een genot om naar te kijken.
Dit, in combinatie met de attente bediening en de mooie locatie (gratis parkeren!), maakt dat ik iedereen aanraad om eens bij Kroast te gaan genieten!
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prijs-kwaliteit verhouding was goed, maar de prijs-kwantiteit verhouding was niet zo goed. De porties waren wel erg klein!
Heerlijk gegeten, maar ik zou er toch niet zo snel weer naar toe gaan.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Een erg vriendelijke bediening, eigenlijk best lekker eten en een ruime tafel - alleen waarom zijn die porties zo klein?!? Gelukkig zaten bij de 10 Chef's menu's die we hadden 10 porties frites, anders waren we wel erg hongerig weer weg gegaan.
Wanneer de porties nèt iets ruimer waren geweest dan hadden wij KROAST hoger laten scoren!
Fabienne J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We snappen nu de naam van het restaurant wat beter, er was erg veel kroost aanwezig. Niet de beste optie voor een etentje voor twee. Het eten was verder wel van goede kwaliteit, maar zoals in andere recensies wordt aangegeven zijn de porties erg klein. Samen met de sides dishes was het genoeg, maar de rekening staat niet in verhouding tot het genoten eten. Personeel was wel erg vriendelijk en de inrichting mooi.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Leuk restaurant, mooi ingericht, leuke speelkamer voor m.n. de kleintjes. Lekker gegeten!
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke geluncht, kinderen hoor je niet kunnen er heerlijk hun Eigen gang gaan! Goede en vooral vriendelijke bediening. Gerechten zijn goed op smaak!
Ani B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Eten was heel goed. Maar het is duur. Heel kleine portie van 8 tot 10 euros.
Hero D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben heerlijk en gezellig gegeten en de services was goed in orde!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Vriendelijke danes jn bediening. Spelen ook super leuk in op de kinderen. Eten van goede kwaliteit.
Marijke R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Hele leuke locatie, goede bediening. heerlijk eten voor een goede prijs. Alleen: erg lawaaierig als alle tafels bezet zijn. iedereen gaat ook steeds harder praten om verstaanbaar te zijn. Verder een aanrader! Top
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We werden super goed geholpen. Waren zelf veel later dan de afspraak en dat was geen probleem. Kortom; aanrader!
Ab B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellige plek en helemaal top met kinderen.