Kroast

Kleine Koppel 36 3812 PH Amersfoort Nederland Kaart
31-337520332

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Kroast

KROAST Amersfoort is een nieuwe hotspot om te lunchen, dineren of gewoon een drankje te doen. Het diner bestaat uit verrassende kleine gerechten om met elkaar te delen (shared dining). Ook gezinnen met kinderen zijn van harte welkom! Op vrijdag en zaterdag is er een nanny in de speciaal ingerichte speelruimte.

Meer informatie over restaurant Kroast

Vanaf het station: neem de uitgang Mondriaanplein, volg de Mondriaanlaan tot de rotonde en steek deze over. Loop de Eemlaan uit en volg de boulevard naar links. Je vindt ons na 100m aan de linkerzijde
  • Kom je met de auto?
    KROAST ligt aan de Eemhaven. Dit industriële gebied staat ook wel bekend als De Nieuwe Stad. Als gast van KROAST kunt u een uitrijkaart voor €6,00 kopen voor parkeergarage Eemplein, vraag ernaar bij onze medewerkers.
  • : Betaald in de Eemgarage en gratis aan de zijde van de Brabantsestraat. Uitrijkaarten bij ons verkrijgbaar

Maandag 12.00 - 17.00 uur
Dinsdag Gesloten
Woensdag 10.00 - 22.00
Donderdag 10.00 - 23.00
Vrijdag 10:00 - 23.00
Zaterdag 12.00 - 23.00
Zondag 12.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Kroast

Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Blij verrast, heerlijk 3 gangen diner, met veel aandacht voor opmaak aan gerechten.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten bij Kroast. We hadden het drie gangen verassingsmenu gekozen en we werden ook echt iedere gang verrast met heerlijke, creatieve en verfijnde gerechten!

Erg vriendelijke bediening en gezellige entourage.

Aanrader!
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Keuken wat teleurstellend. Bediening aardig, maar niet top.(eerst krijgt de gast met de warme bestelling het eten opgediend, de ander krijgt circa 10 min. later de koude bestelling. Onhandig en ongezellig!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor het eerst gegeten bij Kroast, volgens website erg kindvriendelijk, maar in tegenstelling tot soort gelijke restaurant was dat obsoluut niet storend. Gezellige relaxte sfeer en geweldig menu van de chef. Ga zo door en wij komen zeker terug
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Reservering was niet doorgekomen maar werd direct opgelost. Leuke plek, originele en lekkere gerechten, medewerkers zijn professioneel maar niet stijf. Aanrader!
Martine O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening. Hele gezellige, kindvriendelijke ambiance. Zeker een aanrader!
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ideaal restaurant om met een kind te gaan eten. Leuke speelplek kinderen en toch rustig en heerlijk eten. Ook zonder kinderen zeker een aanrader!
Annemiek C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Gezellige, gastvrije tent met lekker eten en een ontspannen sfeer.
Gilda W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
HEERLIJK ONTSPANNEND, ONGEDWONGEN EN VRIENDELIJKE BEDIENING
Yvo D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, goede service en heerlijke combinatie van kleine gerechten.
Genoten van diner in binnentuin.
Berna V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het was super!
Alexandra J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Mooie plek! Heerlijke gerechten. Persoonlijk en met veel aandacht voor kinderen.
J. W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk eten, niet te grote porties voor niet te veel. Je kunt altijd nog bijbestellen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Volgende keer nemen we ons kroost ook mee, die kunnen na de pannenkoek namelijk lekker knutselen onder begeleiding van een echte oppas!
karinvl .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
leuke lokatie, mooie gerechten , echt heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Wij hebben binnen gegeten, maar er is buiten ook een fijne plek om te kunnen eten
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heel gezellig etentje
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gezellig in de binnentuin gezeten. Rustig en sfeervol. Gerechten ( verrassingsmenu 3 gangen) qua opmaak, uitleg, smaak zeer goed. Bediening vriendelijk en deskundig. Heerlijke avond gehad. Aanrader.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Lekker gegeten, heerlijk in de tuin gezeten. Bediening had wel wat assertiever/alerter mogen zijn (wat betreft drankjes, extra gerechtjes, etc)
Rosa S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuk en persoonlijk ontvangst (bordje met naam!), vriendelijke bediening. Buiten op terras gezeten, terwijl je bij veel restaurants met een reservering binnen wordt geplaatst. Met het heerlijke weer was het natuurlijk erg prettig om buiten te zitten. Heerlijke kleine gerechtjes (voor ons eentje voldoende, voor anderen wellicht twee of drie), met lekkere frietjes en salades als bijgerechten. Het dessert met basmati crème is een echte aanrader!
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Mooie, locatie met gelegenheid om bij mooi weer buiten te eten op een gezellig terras. Opzet van tafels is fijn, je kunt lekker zitten en hebt genoeg ruimte aan tafel. De inrichting is sfeervol en hip. Je kunt er kleine gerechtjes eten, genoeg keuze van de kaart. Het eten was lekker, de wijn goed en een pluspunt is dat je een normaal gesprek kunt voeren met je tafelgenoten (goed elkaar kunnen verstaan) Parkeren is gratis en wij hadden de mazzel dat we via Iens ook nog 20% korting op de rekening kregen. We komen zeker een keer terug, absolute aanrader! Ook voor gezinnen met kinderen aangezien er een aparte speelruimte voor kinderen is.