Kriti

• Af te huren , Catering , Terras
Erg kort
Smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ontvangst met het bekende glaasje Ouzo, hier ook een damesvariant.
Vooraf scampi met tomaat en kaas overbakken. Smaakte prima. Een stukje brood had misschien op z'n plaats geweest. Hoofdgerecht Moussaka, kwaliteit en portie grootte prima in orde. Bediening attent en vriendelijk.
Jilljanssens .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Dit was onze eerst keer dat we zijn gaan grieken. Daarna nog meerdere grieken bezocht en daarom kan ik nu recentie geven over de bevindingen. Het is er gezellig en het eten was heerlijk. Voor mijn vrouw was de visgerechten wat teveel in knoflook dedrempt. Maar het smaakte toch nog goed. De porties zijn ruim voldoende en de prijzen zijn normaal. Het heeft ons tot grieks restaurant liefhebbers bekeerd.
Iriskersten .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Heel erg lang op het eten moeten wachten, we waren met 7 personen. Voorgerecht duurde een uur, hoofdgerecht duurde 1,5. Terwijl het restaurant aan ons gevraagd had of de reservering naar 18u verplaatst kon worden i.p.v. de 19u die we hadden afgesproken omdat het anders te druk voor de keuken werd.

Personeel reageert geërgerd en snauwt je af bij het stellen van de vraag: Heeft u een idee hoelang het nog duurt?.

Al met al een erg slechte ervaring, de moeite en geld NIET waard
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Vandaag met 4 pers hier gegeten, erg vriendelijk personeel. Omdat t wat drukker was kregen we een kleine salade aangeboden. De porties zijn behoorlijk aan de maat, een toetje ging er niet meer in. Ikzelf had de soutzuki, wat erg goed smaakte...ik zeg een aanrader
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Met een grote groep van 14 personen bij Kriti gegeten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de inrichting van het restaurant is een beetje oubollig maar niet ongezellig. Het eten was goed van smaak en vooral de lamskoteletjes waren uitstekend. Ook het overige eten was goed op smaak. Er is een ruime keuze en staan ook diverse wat minder voor de hand liggende gerechten op de kaart.
De wijnkaart is erg simpel en vooral de huiswijn kan beter. Weinig smaak en waterig, is overigens wel goedkoop. Voor de rest niet zo veel keus in wijn. Omdat we allemaal behoorlijk vol zaten, de porties zijn ruim, geen dessert genomen. Per persoon omgerekend ongeveer 25 euro kwijt voor een voorgerecht, hoofdgerecht en wijn. Al met al best voor herhaling vatbaar.