Kriti

Meer informatie over restaurant Kriti

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 16:30 - 22:00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Kriti

Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het eten is hier prima. Echter is de servicegraad enorm slecht. Personeel is onvriendelijk als het druk is.

We hebben vanaf binnenkomst tot het eerste stuk brood (zonder tzatziki of boter) 1 uur en 1 kwartier gewacht. Iets daarna volgde dan eindelijk het voorgerecht. Ondertussen is er niemand bij ons komen kijken, geen drankje aangeboden en geen excuses gekregen.

Slechte service werd zelfs ontkent door een bediener.
Smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Ontvangst met het bekende glaasje Ouzo, hier ook een damesvariant.
Vooraf scampi met tomaat en kaas overbakken. Smaakte prima. Een stukje brood had misschien op z'n plaats geweest. Hoofdgerecht Moussaka, kwaliteit en portie grootte prima in orde. Bediening attent en vriendelijk.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Vandaag met 4 pers hier gegeten, erg vriendelijk personeel. Omdat t wat drukker was kregen we een kleine salade aangeboden. De porties zijn behoorlijk aan de maat, een toetje ging er niet meer in. Ikzelf had de soutzuki, wat erg goed smaakte...ik zeg een aanrader