Kriekeput

Schaijkseweg 3A 5373 KL Herpen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kriekeput

Onno B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De Kriekeput is een restaurant dat in de bossen van Herpen ligt, er is een zwembad en een kinderspeeltuin, en dat maakt het een ideale plek voor gezinnen. Het terras is heerlijk zonnig, en de bediening snel en vriendelijk. Wanneer je blijft zitten nadat je je drankje ophebt (omdat je kinderen in het zwembad liggen) dan wordt daar geen probleem van gemaakt, echte Brabantse hartelijkheid.

Wij hadden allebei de Tournedos van Ossenhaas, en deze waren perfect naar wens bereid. We hebben er beiden van zitten smullen en konden er niks op aanmerken, hooguit dat de pepersaus wat peperiger mag. Maar het was zo'n aangename ervaring dat dat geen enkel probleem was. De salade en verse frieten waren ook prima.

Als je in de omgeving van Oss een relaxte middag wilt doorbrengen en aansluitend een hapje eten, dan kunnen wij de Kriekeput van harte aanbevelen.
Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het restaurant ligt in een bosrijke omgeving. We kozen voor een zevengangentapa’s-menu voor 25 euro. Als voorafje werd er brood met kruidenboter, aioli en huisgemaakte varkensrilette geserveerd. Vers en smaakvol, vooral de rilette. In elke gang kwamen streekgerechten terug, zoals de oesterzwammen uit natuurgebied de Maashorst, spek van de slager uit het naburige Schaijk, kaas van boer Spierings uit Oss en ijs uit Heeswijk-Dinther. Elk van de zeven gangen smaakte uitstekend en zag eruit als een plaatje. De wijnen zeer drinkbaar. Echt zwakke punten kwamen we niet tegen in dit feestelijke menu. De ambiance (met de kille plavuizen) zou iets meer gezelligheid kunnen ademen, maar de bediening maakte alles goed: vriendelijke en alerte gastvrouwen. Kortom, uitstekende prijs-kwaliteit en we wensen De Kriekenput in Herpen (tussen Oss en Nijmegen)

Het restaurant ligt in een bosrijke omgeving. We kozen voor een zeven gangen tapa’s-menu voor 25,-- euro. Als voorafje werd er brood met kruidenboter, aioli en huisgemaakte varkensrilette geserveerd. Vers en smaakvol, vooral de rilette. In elke gang kwamen streekgerechten terug, zoals de oesterzwammen uit natuurgebied de Maashorst, spek van de slager uit het naburige Schaijk, kaas van boer Spierings uit Oss en ijs uit Heeswijk-Dinther. Elk van de zeven gangen smaakte uitstekend en zag eruit als een plaatje. De wijnen zeer drinkbaar. Echt zwakke punten kwamen we niet tegen in dit feestelijke menu. De ambiance (met de kille plavuizen) zou iets meer gezelligheid kunnen ademen, maar de bediening maakte veel goed: vriendelijk en alert. Kortom, uitstekende prijs-kwaliteit en we wensen De Kriekenput toe dat meer mensen hun weg naar dit restaurant mogen vinden.
Inge_schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten! De bediening is erg vlot en vriendelijk, wanneer je graag iets aan wilt passen dan kan dat direct.
Na een heerlijke warme Italiaanse bol met lekkere kruidenboter, huisgemaakte varkensrilette en aïoli had ik vooraf de salade met lauwwarme geitenkaas. Deze was super lekker, met veel noten en een lekkere dressing. Mijn man had de carpaccio vooraf, hij was hier ook erg over te spreken.
Als hoofdgerecht had ik de gegrilde tonijn met een teriyakisaus op gewokte oosterse groenten, een heerlijke combinatie. We kregen er (op verzoek) huisgemaakte frites bij, deze waren ook echt ontzettend goed. Mijn man had de tournedos.
Bij mij paste er absoluut geen nagerecht meer in, het waren grote porties. Mijn man was helemaal weg van zijn bramen cheesecake. Hier zat yoghurt ijs bij.
Wij gingen zeer tevreden naar huis, en komen hier zeker vaker eten! De sfeer is ook erg prettig, het restaurant ziet er erg mooi uit.