Kreta

Brugstraat 30 6591 BD Gennep Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kreta

Kan beter
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Kreta

Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Warm ontvangst , maar er was geen tomatensoep , de kok had deze weggegooid. Ok iets anders besteld. Bij het hoofdgerecht zat geen rijst, want ook deze was niet goed. Ok Dan maar gebakken ( frituur ) schijfjes. Niet bepaald culinair. Plus ik kom in een Grieks restaurant om dus echt Grieks te eten. De gyros was aangebrand en de bestelde bifteki speciaal (drie soorten gevuld gehakt ) was een stuk half rauw . De frietjes voor de kleine waren lekker .
Het nagerecht dame blanche zat vol harde stukken ijs.
De prijs 90 euro best behoorlijk prijzig voor een zeer slechte maaltijd . Zuur was dat een kennelijk vaste klantenstel 10 min na ons kwamen wel rijst hadden op hun bord. De sfeer in het restaurant is gezellig. Nee geen aanrader . De kennelijk baad stonk enorm naar siggarettenrook.
Aranka H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Vanavond met zijn tweeen heerlijk gegeten bij Kreta. Het eten stond snel op tafel en de smaak en hoeveelheden waren prima. Daarnaast vriendelijke bediening en heerlijke Baklava als nagerecht gehad.
Stefan-043 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Gister gezellig gaan eten met de hele familie (16 personen) ter afsluiting van een weekendje centerparcs heijderbos. Prima griek! Zeer vriendelijke bediening. Er waren door een paar personen het verzoek of ze een stuk vlees voor een ander stuk vlees konden ruilen. Dit was geen probleem! We hebben het er enorm naar onze zin gehad!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Kreta is een klein Grieks restaurant. Ik denk zonder verdere pretenties, maar je kunt er goed Grieks eten. De bediening is vriendelijk en het interieur is netjes.

De porties zijn gelukkig niet zo enorm als bij andere restaurants van die type en alles smaakt boven gemiddeld.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Wij werden vriendelijk ontvangen en op de bediening was niets aan te merken. Wij hadden een voorgerecht voor 2 personen wat niet echt goedkoop was. Het voorgerecht bestond uit verschillende koude en warme dingen en smaakte niet slecht. Het was leuk opgediend en mooi met de verschillende kleurtjes. Niet slecht maar de prijs was aan de hoge kant. Mijn partner had een vleesgerecht en ik zelf had een visgerecht met verschillende vissoorten die allemaal uit het vet kwamen. Het was een afgang. Hoe kom je op het idee om dat zo te doen. Alles smaakt daar door hetzelfde en was niet sappig. Het vleesgerecht was aan de vette kant en ook niet erg smakelijk. Verder lag er wat salade als garnering en dat was het. Dat viel ook tegen. Tenslotte bestelde mijn partner nog een portie baklava en die hebben wij toch al op verschillende plaatsen gegeten, maar nog nooit zo slecht als deze. Wij gaan hier niet meer eten
L_G .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Wij hebben verschillende keren gegeten bij Kreta.
Bediening is altijd vriendelijk en correct. Smaak van het eten is goed.
Tevens zijn e gerechten af te halen.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Aardige bediening. Restaurants is echt in griekse stijl ingericht. Als voorgerecht 1 gemengde schotel met zijn 2-en genomen en dat was ruim voldoende. Geen probleem voor de bediening.
Het hoofdgerecht viel tegen. Het vlees was niet mals en sappig, vette gefrituurde aardappeltjes en geen sla of andere groenten als garnering. Tzaziki moest ik apart vragen, was er niet standaard bij. Die smaakte wel heel erg lekker en was goed van dikte en kruiden.