Kreta

Maandag 16:30 - 21:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 21:30

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Kreta

Doede K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Meerdere keren heb ik hier eten afgehaald.
Het eten is prima en je krijgt zeer ruime porties, waar wij met ons 2'en ruim genoeg aan hebben. Voor de prijs is het prima!
D F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Een fijne sweer met leuke achtergrondmuziek. Dit met een leuke bediening die alles uitlegde maakte het etentje tot een succes! Het eten smaakte heerlijk en was goed heet! Er was genoeg keuze, maar ook weer niet teveel. Een aanrader om er eens lekker te gaan eten.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Deze keer gekozen voor de zeebaars. Deze keer gevraagd om een tafeltje buiten in de schaduw: dat werd prima voor ons geregeld. Andermaal prima gegeten. De bediening kwam feedback vragen bij het tafeltje naast ons over de salade, de kok had een nieuw recept. Dat vind ik sterk.
Buitengewoon vriendelijk. Ik vroeg over de vegetarische kaart of e.e.a. vers bereid werd. Het decor een 7, hoewel sfeervol, mag e.e.a. wel een opgefrist worden. Helaas niet alles, kreeg wel een eerlijk antwoord. Andermaal plezierig gegeten, en een aanrader!
Vinze O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Kregen beiden aan tafel een glaasje ouzo aangeboden. Als voorgerecht wat stokbrood met knoflook en tzatziki. Erg lekker! De hoofdgerechten waren prima. Eenmaal de souvlaki en eenmaal de Kreta Schotel. Toetje (ijs met karamelsaus en een flensje) was erg goed! Personeel vriendelijk en professioneel. Decor typisch Grieks, inclusief bijbehorende muziek.
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Een prima Grieks restaurant.
kwaliteit goed, heerlijk mager vlees en heerlijke giros.
We hadden ook voorgerechten genomen een keer de midia en 1 maal de pikalia.
De serveerster gaf al aan dat dit vrij veel veel was, en inderdaad we dachten in eerste instantie dat de schotels toch voor 2 personen waren, want dit is ook mogelijk, maar nee hoor het was echt voor 1 persoon.
Echt een aanrader!!!!
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Bij ontvangst staat er al een glaasje ouzo voor je klaar. De bediening was vriendelijk en attent. Het eten was ruimschoots opgediend. Tijdens de maaltijd komt de bediening regelmatig langs. Zelf ben ik vegetariër, en ook de vegetarische kaart was prima! Voor ons zeker een plek om vaker te komen.
Marjan N.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
We hebben weer heerlijk genoten van Grieks eten! Relaxte sfeer, vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Swanique W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Vriendelijke bediening. Lekker gegeten. De inktvisringen (voorgerecht) was een flinke portie, maar heerlijk versgemaakt en geen prefab-fabrieksspul. Zalig! De vleesschotel was ruim gemeten, helaas waren onze lamskoteletjes erg vet en taai. Gyrosvlees daarentegen weer lekker mals.
nancy K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
De bediening is vriendelijk maar niet professioneel. Mijn vriendin en ik hadden mousaka en die was niet lekker. De bovenlaag smaakte naar citroen mousse. De porties zijn klein. Wij hadden ons erg op Grieks eten verheugd, maar het was een teleurstelling.