Kreta

Meer informatie over restaurant Kreta

7,1
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ik bestel meestal mixed grill.
Erg lekker en nog warm als ik thuis kom want ze doen het in goeie warmhoudbakken.
vriendelijke mensen en idd als er een wachtrij staat schenkt hij ouzo.
Ik vind het een aanrader.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Mobiele Griek op de parkeerplaats bij de Emte in Uden, iedere zaterdag- en zondag middag open. Erg vriendelijke bediening maar regelmatig lange wachttijden in verband met drukte, vaak wordt er door de eigenaar een Ouzo geschonken om de tijd te doden.

De wachttijd zegt natuurlijk iets over de prijs/kwaliteit verhouding van het eten, die is zeker niet slecht. Tegenwoordig staat er ook een tafeltje en een paar stoeltjes buiten, niet echt de meest romantische plek maar je kunt in ieder geval tegen een heel schappelijke prijs in het zonnetje zitten eten mocht je dit willen.

Het is voor ons in ieder geval niet de eerste en zeker ook niet de laatste keer dat wij hier eten halen.

Henry H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Mijn Suzuki schotel weer bijzonder lekker het was lang geleden helaas. Heel goed ook die zij schermen tegen regen en wind! m.v.g. Henry Hendriks
R. L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Mobiele Griek op de parkeerplaats bij de Emte in Uden.
Vriendelijke bediening maar vaak lange wachttijden in verband met drukte.
Eten is geen hoogstandje maar gezien de prijs alleszins acceptabel.