Kreta

• Catering , Huisdieren welkom
Dimphy B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Steenbergen mag Trots zijn op dit Grieks Restaurant
Beter dan menig ander Restaurant uit de regio
Niet dat de andere slecht zijn maar Kreta uit Steenbergen is gewoon beter
smaakvol eten
prima bediening
sfeervol inrichting
redelijke prijzen
Aanrader voor elke Gastronoom
Suus P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Het personeel is vriendelijk maar heeft absoluut geen horeca ervaring, wat niet prettig is. De kaart heeft voorgerechten welke in grotere portie ook de hoofgerechten zijn. Het vlees was overgoten met olie en het smaakte erg hetzelfde. tevens was mijn bord met eten koud, het voorverwarmen van het bord zou geen overbodige luxe zijn geweest. De tzaziki was meer een knoflooksaus. Nu moet ik ook zeggen dat een gemiddeld hoofdgerecht rond de 15 euro was, dus de prijs was er ook wel naar. De inrichting van het restaurant leek meer op een oerwout en een grote fout was dat de vluchtweg totaal was volgebouwd en de vluchtdeur niet bereikbaar. Betreft het toilet, er zijn voor de vrouwen zelfs tampons en maandverband beschikbaar! Helaas ook weer het wnige minpuntje. De afzuiging was volgepropt met doeken en de kap van de lamp was weg waardoor aanraking van de stroomdraden tot de mogelijkheid behoort. En meer dan 5 luchtverfrissers??? Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Pino P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2013
Klein restaurant met onkundig personeel, incomplete maaltijd met te kleine portie . Het vlees heeft allemaal dezelfde smaak. Dit restaurant voor ons 1 keer, nooit meer !
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Het decor is in orde, de bediening erg vlot en vriendelijk. Maar de kaart vind ik erg voorspelbaar en inspiratieloos. Alles met friet en een klein bolletje rijst, overal dezelfde salade bij. Het eten was prima klaargemaakt, de gyros smaakte goed. Maar ik vind het zo voorspelbaar, zonder fantasie. Een Italiaans restaurant kan zich ook onderscheiden door meer dan alleen pizza's te serveren. Kan je van een Grieks restaurant verwachten dat ze meer bieden dan alleen soufflaki, gyros en gebakken aubergine? Misschien ben ik wel te kritisch, maar ik vond het geboden menu veel te voorspelbaar.