Kreta

Nesse 8 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Kreta

Griekenland in Waddinxveen

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Kreta is gevestigd in vlakbij het gezellige centrum van Waddinxveen. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Kreta

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben geweldig gegeten en personeel was heel vriendelijk. Wij vonden het wel rumoerig.
Nog iets over de prijs. Wij vinden het wel een beetje vreemd dat hetzelfde drie gangen menu normaal €23.75 kost en bij deze actie €34.50 .
wout W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
goed gegeten , goede prijskwaliteit verhouding en leuke inrichting
Lisa1109 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, tafeltje op het terras aan de Gouwe (overigens hebben ze een goede airco, waardoor het binnen heerlijk koel was) . Vriendelijke bediening, kwamen regelmatig langs om te vragen of we nog wat wilden drinken/alles naar wens was. Ruime porties, het toetje was (jammer genoeg) eigenlijk te veel.
FrederiekvdL .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Met Goodsnfoods meegedaan. Ze hebben het 3 gangenmenu verhoogd naar 34,50 euro, wat normaal voor 23,75 euro wordt aangeboden (op internet bekeken). Dit is niet juist. Dit was absoluut geen diner van 34,50 euro.
Kregen wel vooraf een ouzo. Eten was redelijk, moesten nog wel 2 euro voor kraanwater betalen, die we bij de wijn hadden gevraagd. In dit geval zou ik er nog een schijfje citoen bij doen????.
Sorry, voor ons geen Kreta meer.
Izabela W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor de 2de keer gegeten. De sfeer, bediening en het eten was uitstekend! Gebruik van Ah bonen gehad, ruime keuze uit menu. Ik kom daar nog zeker regelmatig terug.
joop-lida .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker gegeten. Goede bediening. Alleen erg grote porties vond ik. Jammer dat er dan zoveel weggegooid moet worden. Misschien de mensen de keuze laten of ze vele of weinig willen eten? (Ik had nu bijv. 2 grote stukken zalm, terwijl ik aan 1 ruim voldoend had gehad)
Ook typisch dat je bij de AH restaurant-actie opeens voor het menu 34,50 betaalt, terwijl je normaal voor het driegangenmenu 23,95 betaalt....
Ook leuk dat ze je als verwelkoming een lekker glaasje ouzo geven!!!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
vlees droog, lamskotelet weeïg, patat slap, eigenaresse keek ons geïrriteerd weg op dr horloge wegens drukte. Nooit meer.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Nee hier is niks Grieks te vinden. vlees zeer droog, bifteki (gekruid gehakt) had niet eens de textuur van gehakt. Het was een zompige platgeslagen massa. lamskotelet was miniscuul. weeïge smaak en verbrand. harde stukken in de gyros. patat slap. voorgerecht leek rechtstreeks uit de johma fabriek te komen. Ik maak zelf een 10 keer betere tonijn salade! Dan 1 met smaak! personeel doet z'n best, vergeet alleen te lachen. eigenaresse staat mij geïrriteerd weg te kijken op dr horloge. tsja als je drukte niet aankan.. Ik sta zwijgend met haar af te rekenen. Geen belangstelling Hoe ons diner was, geen blik, geen fijne avond gewenst niks.. ongelooflijk. Mijn hart ligt in Griekenland en vooral bij het eten. Maar dit, nooit meer!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
gezellig gezeten en heerlijk gegeten
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De service was rommelig, personeel heeft duidelijk te weinig restaurant ervaring en communiceerd blijkbaar niet met elkaar waardoor er als er bv drankjes zijn opgenomen er nog 2x iemand komt vragen terwijl er al besteld is. Bij de ah actie kun je niet een ander nagerecht nemen als je het verschil wilt bijbetalen omdat dat niet kan vanwege de kassa, niet echt klant vriendelijk. Maar al met al wel lekker gegeten.
LKE .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij hebben met z'n vieren weer heerlijk gegeten bij restaurant Kreta in Waddinxveen. Het restaurant had voor de Iens/AH-actie een aparte kaart, waarop een ruime keuze aan gerechten vermeld staan (veel vlees-, een paar vis- en een paar vegetarische gerechten).
Kortom, een gezellig restaurant met prima eten en drinken met vriendelijk en deskundig personeel.
erik .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Eigenaar zit er al vele jaren, vertrouwd adres voor goed grieks eten, met 3 generaties aan tafel heerlijk relaxed gezeten, niet duur, vriendelijke jonge dames in bediening, veel lokaal publiek ook gewoon in korte broek. Aanrader om af en toe keer grieks te eten!
Izabela W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ik heb samen met mijn partner heerlijk gegeten. We namen 3-gangen menu, alle 3 gerechten waren uitstekend.
Binnenkort verhuizen wijn naar Waddinxveen, ik weet zeker dat restaurant Kreta onze vaste plekje wordt.
verwoerdvanwijk .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Op Hemelvaartsdag van de AH-actie hier gegeten. Hoewel het terras helemaal vol was en er eigenlijk binnen voor ons was gereserveerd werd er toch nog een tafeltje buiten op het terras voor ons gecreëerd.
H S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk, lekker en gezellig.
We werden vriendelijk ontvangen. Eten was fantastisch. Niet te weinig, niet te veel, maar precies goed. De sfeer was huiselijk en gezellig.
W S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het was zeer geslaagd en komen weer terug bij u
André V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten met 6 personen. Gezellige bediening zonder l te veel drukte.
jacques M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Kwam vaker in dit restaurant. Na een lange tijd er niet te zijn geweest viel het op kwantiteit te wensen overlaat. Ook de kwaliteit is ook iets achteruit gegaan.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Bij het in eerste instantie bestellen van een voorgerecht om daarna, na dit uiteraard gegeten te hebben, een hoofdgerecht toe te voegen vond ik de opmerking om liefst beiden tegelijk te bestellen omdat dat makkelijker was voor de kok overkomelijk maar wel ongepast
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hadden ruime keuze uit het "Albert Heijn menu". Gerechten waren heerlijk, doch wel wat aan de zoute kant.
Kreta blijft een heerlijk restaurant om af en toe eens uit eten te gaan.