Kreta

Nesse 8 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Kreta

Griekenland in Waddinxveen

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Kreta is gevestigd in vlakbij het gezellige centrum van Waddinxveen. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Kreta

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
H S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuk, lekker en gezellig.
We werden vriendelijk ontvangen. Eten was fantastisch. Niet te weinig, niet te veel, maar precies goed. De sfeer was huiselijk en gezellig.
W S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het was zeer geslaagd en komen weer terug bij u
André V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten met 6 personen. Gezellige bediening zonder l te veel drukte.
jacques M.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Kwam vaker in dit restaurant. Na een lange tijd er niet te zijn geweest viel het op kwantiteit te wensen overlaat. Ook de kwaliteit is ook iets achteruit gegaan.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Bij het in eerste instantie bestellen van een voorgerecht om daarna, na dit uiteraard gegeten te hebben, een hoofdgerecht toe te voegen vond ik de opmerking om liefst beiden tegelijk te bestellen omdat dat makkelijker was voor de kok overkomelijk maar wel ongepast
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hadden ruime keuze uit het "Albert Heijn menu". Gerechten waren heerlijk, doch wel wat aan de zoute kant.
Kreta blijft een heerlijk restaurant om af en toe eens uit eten te gaan.
kerkvlieta .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was er weer heerlijk en we hadden dit keer niet erg veel tijd en hadden dat vantevoren gezegd en daar hadden ze perfect rekening mee gehouden...
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
wij komen hier vaker en zijn altijd tevreden!
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Een 3 gangen menu en alle gangen kwamen netjes achter elkaar nergens lang op moeten wachten. Hier gaan we nog wel eens terug komen.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
heerlijk gegeten van de AH restaurantactie! was dit jaar duidelijk aparte kaart en was genoeg keuze!
altijd gezellig !voor herhaling vatbaar!
ISR Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten. Ook in combinatie met de AH restaurantactie werd er een gevarieerd menu aangeboden.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat voelden wij ons welkom bij Kreta! Zeer vriendelijke bediening, die moeiteloos wat extra's konden betekenen (een door ons verkeerde bestelling vlug "omboeken", vuurwerk in mijn nagerecht omdat ze wisten dat ik jarig was) We kwamen er met ons gezin van zes via de restaurantactie van Albert Heijn en hadden ruime keus uit een speciaal voor deze actie samengestelde menu kaart. Zeer goed geregeld! Hier komen wij zeker nog eens terug!
Trisha P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat hebben we lekker gegeten gisteren! Veel vlees heerlijk. En als dessert de Baklavas echt zo ontzettend lekker! Voor herhaling vatbaar! Er mag alleen iets meer tijd tussen de gerechten zitten!
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was zoals altijd weer van uitstekende kwaliteit. Een uitgebreide kaart, en goede wijnen voor een redelijke prijs.
De bediening is heel erg goed, je wordt er hartelijk en netjes ontvangen.
We gaan zeker weer terug met of zonder AH kaart.
Annie L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Door de enorme drukte ( het was op zaterdag) wel wat lange wachttijden, maar we hadden de tijd, waren gezellig een avondje uit dus......
Intan S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden toen gereserveerd met AH-restaurantactie. Kreta heeft een speciale menu-kaart hiervoor. Echter was er heel veel keuze qua gerechten.
GvD .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met een groter gezelschap heerlijk gegeten met de kaarten van AH.
Ruime keuze en alles werd tegelijk opgediend.
Vriendelijke bediening en gezellige entourage.
Eigenlijk helemaal top.
rik47 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gaan we nooit meer naar toe! Slechte keuken.
Erg zoute souzuki, frites droog en melig. Maar het wordt nog erger:
kwamen voor AH-dineractie, tweede maaltijd gratis.......Vergeet het maar! Ze komen met een speciale AH- keuzekaart, kost €34,50.
Die geheel identiek is aan hun 3-gangen keuzemenu, maar die kost €23,75!!! Derhalve voor AH-klanten tweede maaltijd voor halve prijs, niet volgens afspraak, puur bedrog. Zie je pas als je thuis controleert met op de site van Kreta gepubliceerde prijzen.
Bediening gevraagd om karaf water, komt er een veel te duur eenpersoons heel klein flesje, huiswijn inferieur, ga zo maar door.
Nora M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten, leuke bediening!
Gelukkig mag je als nagerecht ook gewoon koffie /thee kiezen want na 2 gangen zit ik al vol.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker restaurant en vriendelijke bediening. Bij hoofdgerecht geen tzaziki, daarom gevraagd en op de rekening hier € 5,25 voor moeten betalen. Beetje jammer.