Kreta

Nesse 8 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Over restaurant Kreta

Griekenland in Waddinxveen

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Kreta is gevestigd in vlakbij het gezellige centrum van Waddinxveen. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Kreta

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Rieshavenaar .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar! Fijne bediening! Super! Mooie locatie, heerlijk en goed bereid eten. We gaan zeker nog een keer daar eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed eten en vriendelijk personeel. Restaurant is mooi ingericht, je waan je op vakantie in Griekenland. Mijn vrouw en ik hebben een gezellige avond gehad.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten met familieleden, die het griekse eten niet kenden. Zij waren verrast en hebben lekker gegeten. We hadden een fijne avond.
Arjanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten.We mochten van de ah aktie uit de hele kaart kiezen.
Vlotte bediening Komen er graag nog eens terug.
Kerkvlieta .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We waren er met de Albert heyn actie, het keuzemenu was erg uitgebreid, de service was echt perfect, een hele lieve,spontane meid.... En het eten was erg goed en veel
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten met de AH actie, speciaal menu maar met genoeg keuze! Aardige gastvrouw en personeel. Gezellige inrichting.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het is goed eten bij deze griek.
Goede sfeer, gezellig! goede kwaliteit.
Heel welwillend vriendelijk personeel. vriendelijke eigenaresse die de boel goed maar niet op vervelende manier in de gaten houd. vlotte bediening niet opdringerig.
Alleen we vinden prijs en hoeveelheid vreemd.
Dames hebben er genoeg aan, mannen niet, met de AH aanbieding krijg je duidelijk kleinere porties als de buurman naast je zonder AH anbieding. Maar al met al goed toeven.
Ellenvanlienden .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten, mooie ingrediënten, rui porties.
Uitstekend Grieks restaurant, waar we graag terugkomen!
We zaten aan het raam, met uitzicht op brug en Gouwe. Erg leuk.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Gewoon heerlijks Grieks eten! Wij komen en graag en regelmatig. Vriendelijke meisjes in de bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellige locatie, lekker gegeten, goede wijn
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Als van ouds weer voortreffelijk. Heerlijk gegeten met 2 personen voor € 34,50 excl. de drankjes.
Zeer uitgebreid keuzemenu met zowel vlees als vis. Voor herhaling vatbaar.
Laila E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heb heerlijk gegeten en de bediening was echt top. Zou het een ieder die ik ken aanraden om daar te gaan eten. Personeel was erg vriendelijk en zagen er gekleed uit. Hoe druk het ook was ze bleven rustig en vriendelijk.
Henk_rehorst .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
met 8 personen hadden wij iets te vieren.
helemaal geslaagd bij Kreta .
heerlijk gegeten en gedronken.
nog meer kaarten liggen.
gaan zeker weer terug.
Mariaheeringa .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Een speciale kaart voor de AH-actie: we konden uit heel veel voor- hoofd en nagerechten kiezen! Voor herhaling vatbaar!
Alexander.visman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ik kom er graag en het is er altijd gezellig druk en de bediening loopt gladjes.
Ook het eten is altijd top van kwaliteit . Vriendelijke eigenaren !!
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Eten was goed. Bediening ook. We zaten buiten, en er mag gerookt worden. Wij roken niet en dat was jammer dat rokers geen aparte plek buiten hebben. Wel binnen! Personeel bood ons ander plek aan buiten om te eten. Dat was goed opgelost!
Yoga88 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met de spaarkaart van AHrestaurantactie in de aanslag hadden we geboekt voor een etentje voor twee. Dat er via internet gereserveerd kan worden en ook heel eenvoudig omgeboekt vind ik heel plezierig. De ontvangst op zondagavond in het redelijk bezette restaurant was vriendelijk. Gelijk met ons bestelde drankje - tap bier en een glas witte wijn - kregen we een glaasje ouzo. Lekker. De uitstraling van het oude pand met Griekse kenmerken is grappig aan de buitenkant en er is een leuke sfeer inclusief Griekse muziek binnen. Het actie menu is aangepast en duurder dan het menu op de normale kaart, maar dat is begrijpelijk - waarschijnlijk draagt AH niets bij, zo werken zulke acties immers - en er is voldoende keus. Mijn man en ik eten graag soep vooraf; de tomatensoep (V) en de Kretasoep met ballen, geserveerd met stokbrood smaakten uitstekend. Als hoofdgerecht kozen we voor Rhodes schotel (2 vleessoorten en tzaiziki) en Saganaki (salade met gepaneerde en gebakken feta en extra stokbrood (V)). Het zag er heerlijk uit en het smaakte ons prima. Regelmatig werd ons gevraagd of het goed en lekker was. Ja hoor! Niets mis mee! Als dessert namen we ieder een ijsje; 1 portie met amarenen en 1 portie met advocaat. De rekening wees 42,90 euro aan. Voldaan gingen wij weer naar huis.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik was hier met de ah actie het was zeer goed kon kiezen uit 14 voorgerechten en 22 hoofdgerechten en heel veel nagerechten het eten was heel lekker ga zeker nog een keer terug de bediening was vriendelijk
Estherduring .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten met de AH actie. Je mag uit de hele kaart kiezen.
Het voorgerecht pita is erg lekker en als hoofdgerecht kan ik de Stifado zeker aanraden.
Sandraroos .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Via de AH actie een tafel gereserveerd voor 7 pers. We konden heerlijk op het terras zitten met uitzicht op het water en de boten die voorbij komen. Aparte kaart voor de actie met hele ruime keus en alles was heerlijk! Leuke en gezellige bediening. Dus hier komen we zeker nog een keertje terug.