Kreta

Nesse 8 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • CARPACCIO - van ossenhaas met Parmezaanse kaas, pijnboompitten, kappertjes, frisse salade en mosterd honing dressing
      DOLMADAKIA- wijnbladeren gevuld met gekruid gehakt en rijst
      TRIO VAN VIS- krab - tonijn - viskuitpuree - koolsalade
  • Hoofdgerechten
    • KRETA SCHOTEL - souzuki, souflaki, kipfilet, lamskotelet, gyros en tzatziki en salade
      SLIPTONG - 2 stuks met friet, rijst en gebakken aardappeltjes
      VEGETARISCHE MOUSAKA - aubergines, aardappelen, courgettes, overgoten met bechamelsaus, tzatziki, rijst en salade
  • Nagerecht
    • BAKLAVAS - Gebak van filodeeg siroop en walnoten met vanille-ijs en slagroom
      VANILLE-IJS MET ADVOCAAT- en slagroom
      GIAOURTI TIS STANIS - Griekse yoghurt met honing en walnoten

Over het restaurant Kreta

Griekenland in Waddinxveen

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Kreta is gevestigd in vlakbij het gezellige centrum van Waddinxveen. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Kreta

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00
Tijdens terrasseizoen bij mooi weer geopend vanaf 15:00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kreta

Koos H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We Komen hier wel vaker, dit keer via AH actie, keuze, hoeveelheid en smaak is er niet minder om.
Gewoon goed.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Zalig gegeten, zeker voor herhaling vatbaar
Carolina H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Goede uitstraling
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
gezellig en heerlijk gegeten,zeer gastvrij ontvangen,en nette en keurige bediening.
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Mijn man en ik hebben hier heerlijk gegeten. Zowel in het restaurant en voor thuis besteld. De sfeer van her restaurant doet je bijna denken dat je ook daadwerkelijk in Griekenland bent. Een woord geweldig!
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ongedwongen en prettige sfeer, vriendelijke en vlotte bediening. Kwaliteit van de geserveerde schotels erg goed met name waren de vleesgerechten heel smakelijk. Porties meer dan voldoende. Naar onze ervaring een aanrader, zeker in vergelijk met andere Griekse restaurants.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
We hebben met vier personen een Kreta schotel gegeten. Deze was heerlijk. Vlees prima gebakken, heerlijke salade, duvec rijst prima en de maaltijd was gewoon heel goed. Voor herhaling vatbaar.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij waren bij restaurant Kreta omdat wij nog een restaurant bon hadden van de AH actie die bijna verliep. Het eten was (zoals altijd) prima, zo ook de ontvangst en de bediening. Waarschijnlijk mede door de AH actie was het erg druk in het (sfeervolle) restaurant en daardoor erg rumoerig wat wij wel als hinderlijk hebben ervaren. (mensen praten soms zo hard alsof de tafelgenoten doof zijn) Het drie gangen menu was, net als bij de vorige AH actie, in prijs aangepast. Wat normaal zo'n 24 euro kost, werd nu aangeboden voor zo'n 35 euro. Met wat drankjes waren we nu ongeveer 50 euro kwijt, een overigens prima prijs voor twee 3-gangen diners waarbij er veel keuze in de gerechten was. Wij komen zeker nog eens terug bij Kreta.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben hier gegeten met de AH-restaurant actie. We kregen we speciale kaart. Daar was niks mis mee. Ik zit in een rolstoel en ze hadden bij 1 tafeltje een stoel weggehaald zodat we meteen konden gaan zitten. De bediening was vriendelijk. Het enige waaraan ik me een beetje aan heb gestoord is het feit dat de eigenaresse chagrijnig rondliep
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Er was een aparte kaart voor de AH-zegelhouders. Die had een uitgebreid keuzemenu. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was netjes, snel en met aandacht. Alle lof voor Kreta
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goed eten, veel keuze en prima sfeer! De bediening was prima niet opdringerig.
De accommodatie was ook gezellig, het restaurant zat helemaal vol was goed dat we gereserveerd hadden.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten prima. Alles werd snel weg gehaald als je de laatste hap of slok nog in je mond had. Hier moest wat meer rust tussen zitten.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Was prima allemaal!! Kleine opmerking: er werd wel erg vaak gevraagd of alles naar wens was, soms moest de eerste hap nog genomen worden.
E.N. W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een nette en wat duurdere Griek met hoge kwaliteit en ruime klandizie. Op de AHIens-site wordt gesuggereerd dat er á la carte kan worden gegeten, dat was echter niet het geval. Er moest uit een wat kleinere (maar nog steeds zeer ruime) kaart worden gekozen met een vastgestelde prijs (€32,50). Dat vonden wij jammer en is ons inziens ook onnodig gezien de prijzen. Met dieetwensen werd prima rekening gehouden.
Nicolette G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met het gezin geweest.Kinderen voor het eerst Grieks gegetenen vonden het net als ons heerlijk.Vriendelijke bediening met ook oog voor de kinderen.Komen zeker nog eens.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
grieks restaurant Kreta in waddinxveen wij hebben daar met acht personen gegeten. het eten was goed en de bediening snel er heerst een fijne sfeer. ondanks dat het er druk was werden we snel geholpen het personeel was zeer aardig en ging ook mee in een praatje. zeer zeker een aanrader
Gast2 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hedenavond in Kreta gegeten. Hoeveelheid was zeer matig (twee kleine bolletjes rijst en 10 frieten bij het vlees). Verder ontbrak in ieder geval de mayonaise. Smaak was verder goed. Verder was de maaltijdsalade incompleet (Pijnboompitten op een hand te tellen en Fetakaas ontbrak) Koffie hebben we als tegoed doening gratis ontvangen. Nou, nou! Over de prijs viel verder niet te praten. OK! Never more Kreta!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en aardig personeel, voor herhaling vatbaar. Waren al meerdere keren hier geweest. Dus het was geen verrassing.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn met ons gezin wezen eten, opvallend is dat de Albert Heijn menukaart niet afwijkend is van de gewone menukaart maar dat er wel meer voor gerekend wordt. Met andere woorden, je betaalt 10 euro meer, en krijgt het tweede menu dus voor 10 euro ipv gratis. De kwaliteit is wel in orde. We moesten gisterenavond wel lang wachten op ons eten, tussen binnenkomst en hoofdgerecht zat 1 1/2 uur.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben geweldig gegeten en personeel was heel vriendelijk. Wij vonden het wel rumoerig.
Nog iets over de prijs. Wij vinden het wel een beetje vreemd dat hetzelfde drie gangen menu normaal €23.75 kost en bij deze actie €34.50 .