Kreta

Nesse 8 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Kreta

Griekenland in Waddinxveen

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Kreta is gevestigd in vlakbij het gezellige centrum van Waddinxveen. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Kreta

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hadden ruime keuze uit het "Albert Heijn menu". Gerechten waren heerlijk, doch wel wat aan de zoute kant.
Kreta blijft een heerlijk restaurant om af en toe eens uit eten te gaan.
kerkvlieta .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was er weer heerlijk en we hadden dit keer niet erg veel tijd en hadden dat vantevoren gezegd en daar hadden ze perfect rekening mee gehouden...
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
wij komen hier vaker en zijn altijd tevreden!
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Een 3 gangen menu en alle gangen kwamen netjes achter elkaar nergens lang op moeten wachten. Hier gaan we nog wel eens terug komen.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
heerlijk gegeten van de AH restaurantactie! was dit jaar duidelijk aparte kaart en was genoeg keuze!
altijd gezellig !voor herhaling vatbaar!
ISR Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant met heerlijk eten. Ook in combinatie met de AH restaurantactie werd er een gevarieerd menu aangeboden.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat voelden wij ons welkom bij Kreta! Zeer vriendelijke bediening, die moeiteloos wat extra's konden betekenen (een door ons verkeerde bestelling vlug "omboeken", vuurwerk in mijn nagerecht omdat ze wisten dat ik jarig was) We kwamen er met ons gezin van zes via de restaurantactie van Albert Heijn en hadden ruime keus uit een speciaal voor deze actie samengestelde menu kaart. Zeer goed geregeld! Hier komen wij zeker nog eens terug!
Trisha P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat hebben we lekker gegeten gisteren! Veel vlees heerlijk. En als dessert de Baklavas echt zo ontzettend lekker! Voor herhaling vatbaar! Er mag alleen iets meer tijd tussen de gerechten zitten!
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was zoals altijd weer van uitstekende kwaliteit. Een uitgebreide kaart, en goede wijnen voor een redelijke prijs.
De bediening is heel erg goed, je wordt er hartelijk en netjes ontvangen.
We gaan zeker weer terug met of zonder AH kaart.
Annie L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Door de enorme drukte ( het was op zaterdag) wel wat lange wachttijden, maar we hadden de tijd, waren gezellig een avondje uit dus......
Intan S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden toen gereserveerd met AH-restaurantactie. Kreta heeft een speciale menu-kaart hiervoor. Echter was er heel veel keuze qua gerechten.
GvD .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met een groter gezelschap heerlijk gegeten met de kaarten van AH.
Ruime keuze en alles werd tegelijk opgediend.
Vriendelijke bediening en gezellige entourage.
Eigenlijk helemaal top.
rik47 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gaan we nooit meer naar toe! Slechte keuken.
Erg zoute souzuki, frites droog en melig. Maar het wordt nog erger:
kwamen voor AH-dineractie, tweede maaltijd gratis.......Vergeet het maar! Ze komen met een speciale AH- keuzekaart, kost €34,50.
Die geheel identiek is aan hun 3-gangen keuzemenu, maar die kost €23,75!!! Derhalve voor AH-klanten tweede maaltijd voor halve prijs, niet volgens afspraak, puur bedrog. Zie je pas als je thuis controleert met op de site van Kreta gepubliceerde prijzen.
Bediening gevraagd om karaf water, komt er een veel te duur eenpersoons heel klein flesje, huiswijn inferieur, ga zo maar door.
Nora M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten, leuke bediening!
Gelukkig mag je als nagerecht ook gewoon koffie /thee kiezen want na 2 gangen zit ik al vol.
Chantalvanderbas .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker restaurant en vriendelijke bediening. Bij hoofdgerecht geen tzaziki, daarom gevraagd en op de rekening hier € 5,25 voor moeten betalen. Beetje jammer.
yoga88 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren iets later, maar hadden even opgebeld. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De menukeuze was uitgebreid. Voor elk wat wils. Drie tweepersoons ahrestaurantactie - en een kindermenu leverden een heel milde rekening op. Dat is nog eens leuk! Het was een heel geslaagd etentje met elkaar. Aanbevolen!
Titiadezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ik heb hier gegeten met de restaurantactie van de AH. Ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Lekker eten voor een goede prijs in een gezellig ingericht restaurant met zeer vriendelijke serveersters.
streekgerecht .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij zijn [altijd] erg tevreden als we bij het Griekse restaurant Kreta te Waddinxveen gaan eten.
Fijne sfeer ,de bediening is altijd aardig en bekwaam, het eten is altijd zeer goed!!!
Een restaurant waar we regelmatig naar toe gaan.
Rosanne K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goedendag,
Ik ben Rosanne 12 jaar oud. En wij eten vaak in een restaurant. Vanavond 11-12-2016 bij Kreta gegeten. Ik had als voorgerecht een heerlijke smaakvolle kippensoep. En als hoofdgerecht een goed gevuld en gezellig bord met Griekse specialiteiten. Als nagerecht een heerlijk ijsje. Het was heel gezellig en het restaurant was gezellig vol. Hele lieve en vriendelijke bediening. Team Kreta bedankt voor de gezellige avond.
LKE .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten. Het aangebodene was een 3-gangen menu met ruime keuze uit verschillende gerechten. Kortom, prima gegeten in een leuke omgeving en gezellige sfeer.