Kreta

Nesse 8 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Kreta

Griekenland in Waddinxveen

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Kreta is gevestigd in vlakbij het gezellige centrum van Waddinxveen. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Kreta

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kreta

Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten prima. Alles werd snel weg gehaald als je de laatste hap of slok nog in je mond had. Hier moest wat meer rust tussen zitten.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Was prima allemaal!! Kleine opmerking: er werd wel erg vaak gevraagd of alles naar wens was, soms moest de eerste hap nog genomen worden.
e.n.westerhuis .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een nette en wat duurdere Griek met hoge kwaliteit en ruime klandizie. Op de AHIens-site wordt gesuggereerd dat er á la carte kan worden gegeten, dat was echter niet het geval. Er moest uit een wat kleinere (maar nog steeds zeer ruime) kaart worden gekozen met een vastgestelde prijs (€32,50). Dat vonden wij jammer en is ons inziens ook onnodig gezien de prijzen. Met dieetwensen werd prima rekening gehouden.
Nicolette G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Met het gezin geweest.Kinderen voor het eerst Grieks gegetenen vonden het net als ons heerlijk.Vriendelijke bediening met ook oog voor de kinderen.Komen zeker nog eens.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
grieks restaurant Kreta in waddinxveen wij hebben daar met acht personen gegeten. het eten was goed en de bediening snel er heerst een fijne sfeer. ondanks dat het er druk was werden we snel geholpen het personeel was zeer aardig en ging ook mee in een praatje. zeer zeker een aanrader
Gast2 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hedenavond in Kreta gegeten. Hoeveelheid was zeer matig (twee kleine bolletjes rijst en 10 frieten bij het vlees). Verder ontbrak in ieder geval de mayonaise. Smaak was verder goed. Verder was de maaltijdsalade incompleet (Pijnboompitten op een hand te tellen en Fetakaas ontbrak) Koffie hebben we als tegoed doening gratis ontvangen. Nou, nou! Over de prijs viel verder niet te praten. OK! Never more Kreta!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en aardig personeel, voor herhaling vatbaar. Waren al meerdere keren hier geweest. Dus het was geen verrassing.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn met ons gezin wezen eten, opvallend is dat de Albert Heijn menukaart niet afwijkend is van de gewone menukaart maar dat er wel meer voor gerekend wordt. Met andere woorden, je betaalt 10 euro meer, en krijgt het tweede menu dus voor 10 euro ipv gratis. De kwaliteit is wel in orde. We moesten gisterenavond wel lang wachten op ons eten, tussen binnenkomst en hoofdgerecht zat 1 1/2 uur.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben geweldig gegeten en personeel was heel vriendelijk. Wij vonden het wel rumoerig.
Nog iets over de prijs. Wij vinden het wel een beetje vreemd dat hetzelfde drie gangen menu normaal €23.75 kost en bij deze actie €34.50 .
wout W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
goed gegeten , goede prijskwaliteit verhouding en leuke inrichting
Lisa1109 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten, tafeltje op het terras aan de Gouwe (overigens hebben ze een goede airco, waardoor het binnen heerlijk koel was) . Vriendelijke bediening, kwamen regelmatig langs om te vragen of we nog wat wilden drinken/alles naar wens was. Ruime porties, het toetje was (jammer genoeg) eigenlijk te veel.
FrederiekvdL .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Met Goodsnfoods meegedaan. Ze hebben het 3 gangenmenu verhoogd naar 34,50 euro, wat normaal voor 23,75 euro wordt aangeboden (op internet bekeken). Dit is niet juist. Dit was absoluut geen diner van 34,50 euro.
Kregen wel vooraf een ouzo. Eten was redelijk, moesten nog wel 2 euro voor kraanwater betalen, die we bij de wijn hadden gevraagd. In dit geval zou ik er nog een schijfje citoen bij doen????.
Sorry, voor ons geen Kreta meer.
Izabela W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor de 2de keer gegeten. De sfeer, bediening en het eten was uitstekend! Gebruik van Ah bonen gehad, ruime keuze uit menu. Ik kom daar nog zeker regelmatig terug.
joop-lida .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Lekker gegeten. Goede bediening. Alleen erg grote porties vond ik. Jammer dat er dan zoveel weggegooid moet worden. Misschien de mensen de keuze laten of ze vele of weinig willen eten? (Ik had nu bijv. 2 grote stukken zalm, terwijl ik aan 1 ruim voldoend had gehad)
Ook typisch dat je bij de AH restaurant-actie opeens voor het menu 34,50 betaalt, terwijl je normaal voor het driegangenmenu 23,95 betaalt....
Ook leuk dat ze je als verwelkoming een lekker glaasje ouzo geven!!!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
vlees droog, lamskotelet weeïg, patat slap, eigenaresse keek ons geïrriteerd weg op dr horloge wegens drukte. Nooit meer.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Nee hier is niks Grieks te vinden. vlees zeer droog, bifteki (gekruid gehakt) had niet eens de textuur van gehakt. Het was een zompige platgeslagen massa. lamskotelet was miniscuul. weeïge smaak en verbrand. harde stukken in de gyros. patat slap. voorgerecht leek rechtstreeks uit de johma fabriek te komen. Ik maak zelf een 10 keer betere tonijn salade! Dan 1 met smaak! personeel doet z'n best, vergeet alleen te lachen. eigenaresse staat mij geïrriteerd weg te kijken op dr horloge. tsja als je drukte niet aankan.. Ik sta zwijgend met haar af te rekenen. Geen belangstelling Hoe ons diner was, geen blik, geen fijne avond gewenst niks.. ongelooflijk. Mijn hart ligt in Griekenland en vooral bij het eten. Maar dit, nooit meer!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
gezellig gezeten en heerlijk gegeten
Cor R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De service was rommelig, personeel heeft duidelijk te weinig restaurant ervaring en communiceerd blijkbaar niet met elkaar waardoor er als er bv drankjes zijn opgenomen er nog 2x iemand komt vragen terwijl er al besteld is. Bij de ah actie kun je niet een ander nagerecht nemen als je het verschil wilt bijbetalen omdat dat niet kan vanwege de kassa, niet echt klant vriendelijk. Maar al met al wel lekker gegeten.