Kreta

Nesse 8 2741 ES Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Kreta

Griekenland in Waddinxveen

Maak kennis met de pure Griekse keuken. Restaurant Kreta is gevestigd in vlakbij het gezellige centrum van Waddinxveen. In Griekenland kent elke provincie zijn eigen specialiteit en daar houden ze hier in de keuken graag aan vast. Geniet van een verrassende variatie aan mediterrane smaken en laat je door de vriendelijke bediening lekker in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Kreta

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wat voelden wij ons welkom bij Kreta! Zeer vriendelijke bediening, die moeiteloos wat extra's konden betekenen (een door ons verkeerde bestelling vlug "omboeken", vuurwerk in mijn nagerecht omdat ze wisten dat ik jarig was) We kwamen er met ons gezin van zes via de restaurantactie van Albert Heijn en hadden ruime keus uit een speciaal voor deze actie samengestelde menu kaart. Zeer goed geregeld! Hier komen wij zeker nog eens terug!
Trisha P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat hebben we lekker gegeten gisteren! Veel vlees heerlijk. En als dessert de Baklavas echt zo ontzettend lekker! Voor herhaling vatbaar! Er mag alleen iets meer tijd tussen de gerechten zitten!
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het eten was zoals altijd weer van uitstekende kwaliteit. Een uitgebreide kaart, en goede wijnen voor een redelijke prijs.
De bediening is heel erg goed, je wordt er hartelijk en netjes ontvangen.
We gaan zeker weer terug met of zonder AH kaart.
Annie L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Door de enorme drukte ( het was op zaterdag) wel wat lange wachttijden, maar we hadden de tijd, waren gezellig een avondje uit dus......
Intan S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden toen gereserveerd met AH-restaurantactie. Kreta heeft een speciale menu-kaart hiervoor. Echter was er heel veel keuze qua gerechten.
GvD .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met een groter gezelschap heerlijk gegeten met de kaarten van AH.
Ruime keuze en alles werd tegelijk opgediend.
Vriendelijke bediening en gezellige entourage.
Eigenlijk helemaal top.
rik47 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gaan we nooit meer naar toe! Slechte keuken.
Erg zoute souzuki, frites droog en melig. Maar het wordt nog erger:
kwamen voor AH-dineractie, tweede maaltijd gratis.......Vergeet het maar! Ze komen met een speciale AH- keuzekaart, kost €34,50.
Die geheel identiek is aan hun 3-gangen keuzemenu, maar die kost €23,75!!! Derhalve voor AH-klanten tweede maaltijd voor halve prijs, niet volgens afspraak, puur bedrog. Zie je pas als je thuis controleert met op de site van Kreta gepubliceerde prijzen.
Bediening gevraagd om karaf water, komt er een veel te duur eenpersoons heel klein flesje, huiswijn inferieur, ga zo maar door.
Nora M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten, leuke bediening!
Gelukkig mag je als nagerecht ook gewoon koffie /thee kiezen want na 2 gangen zit ik al vol.
Chantalvanderbas .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker restaurant en vriendelijke bediening. Bij hoofdgerecht geen tzaziki, daarom gevraagd en op de rekening hier € 5,25 voor moeten betalen. Beetje jammer.
yoga88 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We waren iets later, maar hadden even opgebeld. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De menukeuze was uitgebreid. Voor elk wat wils. Drie tweepersoons ahrestaurantactie - en een kindermenu leverden een heel milde rekening op. Dat is nog eens leuk! Het was een heel geslaagd etentje met elkaar. Aanbevolen!
Titiadezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ik heb hier gegeten met de restaurantactie van de AH. Ruime keuze uit voor-, hoofd- en nagerechten. Lekker eten voor een goede prijs in een gezellig ingericht restaurant met zeer vriendelijke serveersters.
streekgerecht .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij zijn [altijd] erg tevreden als we bij het Griekse restaurant Kreta te Waddinxveen gaan eten.
Fijne sfeer ,de bediening is altijd aardig en bekwaam, het eten is altijd zeer goed!!!
Een restaurant waar we regelmatig naar toe gaan.
Rosanne K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goedendag,
Ik ben Rosanne 12 jaar oud. En wij eten vaak in een restaurant. Vanavond 11-12-2016 bij Kreta gegeten. Ik had als voorgerecht een heerlijke smaakvolle kippensoep. En als hoofdgerecht een goed gevuld en gezellig bord met Griekse specialiteiten. Als nagerecht een heerlijk ijsje. Het was heel gezellig en het restaurant was gezellig vol. Hele lieve en vriendelijke bediening. Team Kreta bedankt voor de gezellige avond.
LKE .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten. Het aangebodene was een 3-gangen menu met ruime keuze uit verschillende gerechten. Kortom, prima gegeten in een leuke omgeving en gezellige sfeer.
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
hebben hier zondag gegeten met de actie van het ah menu. wat een tegenvaller! vooraf duidelijk gevraagd of glutenvrij mogelijk was bij het ah menu en dat kon. we kregen een kaart waarop aangegeven stond welk gerecht je met welke voedselintolerantie mocht hebben maar die kwam nauwelijks overeen met het menu en dus maar de serveerster om hulp gevraagd. zij is het gaan nakijken in de keuken en kwam ons vertellen dat er in geen enkel vleesgerecht gluten zouden zitten. nou dat bleek dus niet waar! ook bij het dessert was gewoon een wafeltje gestoken??????. op de site van het restaurant staat aangegeven dat een 3 gangen menu €23,75 kost en ook op een groot bord bij de ingang. wanneer je de menukaart krijgt blijkt dit opeens €34,50 te zijn bij het ah menu. nog niet duur maar geef het duidelijk van te voren aan! het eten was niet onsmakelijk maar zeker geen topper. aan de vis die ik had vond ik weinig smaak zitten en het ijs bij het dessert was van het goedkoopste soort uit de supermarkt. al met al een aardige tegenvaller.
rieshavenaar .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar! Fijne bediening! Super! Mooie locatie, heerlijk en goed bereid eten. We gaan zeker nog een keer daar eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goed eten en vriendelijk personeel. Restaurant is mooi ingericht, je waan je op vakantie in Griekenland. Mijn vrouw en ik hebben een gezellige avond gehad.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten met familieleden, die het griekse eten niet kenden. Zij waren verrast en hebben lekker gegeten. We hadden een fijne avond.
Arjanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten.We mochten van de ah aktie uit de hele kaart kiezen.
Vlotte bediening Komen er graag nog eens terug.
kerkvlieta .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We waren er met de Albert heyn actie, het keuzemenu was erg uitgebreid, de service was echt perfect, een hele lieve,spontane meid.... En het eten was erg goed en veel