Kreeftenbar

• Af te huren , Terras
7,1
Inge-b .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Afgelopen week voor het eerst bij de Kreeftenbar wezen eten. De bedoeling was het keuzemenu met een halve kreeft te nemen, maar ze hadden sinds kort een sushi boot op het menu staan, en dus die maar geprobeerd. Erg lekker moet ik zeggen. Een minpuntje was dat er voor wat betreft het hoofdingrediënt weinig variatie was, de meeste sushi met gefrituurde garnaal. De service was prima. En het was binnen leuk ingericht. Maar ook hier weer de tafels erg dicht op elkaar. Als je buren erg hard praten (wat bij ons het geval was) dan kun je elkaar nauwelijks verstaan.
Etkersten .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Inmiddels drie keer bij de Kreeftenbar op de Bergen in Eindhoven geweest. Ziet er leuk, fris en hip uit. Voor het kreeftenmenu komen wij niet terug, de sushi daarentegen is bijzonder en goed uitgevoerd: de straeberry roll met gefrituurde garnaal (nog warm en knapperig bij serveren) en aardbei (verrassend lekker fris contrast) is een echte aanrader. Jammer dat de service door onoplettend en gedesinteresserd personeel de kwaliteit van de ervaring flink aantast... Na de eerste keer toch terug geweest omdat de sushi zo lekker en bijzonder was, maar met zulke slechte service wordt dit voor ons geen vast adres.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Erg lekker gegeten bij de Kreeftenbar. Het zat ook goed vol, verschillende mensen kwamen binnen zonder reservering en die moesten weer vertrekken. Ik had een salade met gamba's, maar kreeg de verkeerde. Ik kreeg vrij snel een nieuwe, dus netjes opgelost. De sushi dragonroll was echt heel erg lekker. Omdat het wat krap was (wij zaten recht voor de trap) liet de serveerster wat vallen en kreeg mijn vriend een klodder mayonaise op zijn jasje. Het werd wel weggepoetst maar er zit helaas een flinke vetvlek op zijn jasje.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Met z'n tweetjes als lunch gegeten. De inrichting doet goedkoop aan en doet af aan de ambiance. De bediening was vriendelijk en kon ons goed helpen. We kozen sushi, tempura garnalen en een krabsalade. Op een vraag van mij over voorkeur kon direct een kleine aanpassing aan een gerecht gedaan worden, en alle gerechten waren prima op smaak.
We gaan hier zeker terugkomen om te dineren.
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Op een zaterdagavond hier geweest. Het kreeftenmenu is prima, ik zou wel de gekookte 'naturel' kreeft aanraden en niet de gegratineerde versie; je proeft dan bijna de kreeft niet meer. De bediening had heel veel betere dingen te doen dan ons te voorzien van drinken of de bestelling opnemen; de service was echt niet in orde. Inrichting is wel gezelig en modern.
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Gisteren gegeten bij de Kreeftenbar.
Vanwege het heerlijke weer buiten op het terras kunnen zitten. Je zit wel bijna bij de buren op schoot, maar ja de ruimte is schaars op de Kleine Berg. We kozen voor het kreeftenmenu wat voor 25 euro schappelijk geprijsd is. Vooraf 4 stukken sushi met kreeft, erg lekker. De tweede gang was een kreeftensoepje. Dit is een bouillon met stukjes kreeft. Smaakte goed, maar niet echt bijzonder. Het hoofdgerecht was een halve kreeft met noodles en salade. Wij kozen de thermidor variant. De kreeft was heerlijk, de noodles gewoon goed en de salade was iets te scherp voor mijn zin (waarschijnlijk iets teveel wasabi voor mijn smaak). De rode wijn is heerlijk! Bediening kan beter, niet echt attent. Al met al prima adresje om eens te gaan eten.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Dagje naar Eindhoven geweest en van te voren gereserveerd hier.
Het was lekker weer dus we konden lekker buiten zitten, en begonnen met een heerlijke witte spaanse huiswijn.
We hebben 4 halve rollen besteld.
Allen erg lekker maar helaas wel echt te groot.
ze moeten toch in 1x in je mond en dat is bijna onmogelijk wat echt niet prettig is.
hierdoor kun je de smaken ook niet goed proeven.

bediening was vriendelijk en qua prijs zijn ze wat hoger dan een all you can eat maar daar kies je ook voor en dat vonden wij geen probleem.
Sybrich .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Kreeftenmenu gegeten. De sushi was lekker, california roll. Daarna een kreeftensoep, had ik me erg op verheugd aangezien ik dat graag eet. Dit was echter een slappe bouillon met stukjes kreeft, geen 'echte' romige soep. Jammer. Ook de kreeft zelf vond ik niet erg bijzonder.
De bediening wist ons niet te vertellen wat de bereidingswijze van de kreeft precies inhield (gekookt/thermidor enz). Uiteraard kan je niet alles weten, maar dit leek ons vrij essentieel.
Al met al niet slecht gegeten voor de prijs, maar 't was ook niet een topper.

Herman D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Interieur lijkt op een eetcafe maar het kreeftenmenu is top voor 25 euro. Goede california roll, soep en verse kreeft met sla en noedels. Het is geen grote hoeveelheid eten, wel voldoende. Chardonnay is middelmatig, rose is beter en goedkoper. Wij waren dinsdag en toen was service goed maar ik vermoed dat het weekend druk is en dus lang wachten.
Proevers02 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Kreeftenmenu gegeten, bestaat uit sushiroll, kreeftensoep en een halve kreeft, optioneel gekookt óf gegratineerd. De sushirol van kreeft is erg lekker, kreeftensoep valt tegen, halve kreeft was prima, goed bereid. Wij hadden de gegratineerde versie. Wat erg tegenviel, was de bediening; het wachten was absurd lang, twee serveersters voor twee verdiepingen is écht te weinig, we hebben zelf de dessertkaart vd bar gepakt omdat er simpelweg niemand kwam om deze te brengen terwijl dat wel beloofd was na afruimen vd borden vh hoofdgerecht. Toen er vervolgens ook niemand meer iets kwam opnemen, hebben we aan de br betaald en zijn we vertrokken, zonder dessert... Entourage is leuk, maar straalt een vlotte, moderne uitstraling uit, wat niet past bij een avondvullend programma voor drie kleine gangen. Prijs van 25 EUR voor het gebodene is in orde, maar zou ook niet hoger kunnen wat ons betreft.
EscoffierDeux .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Leuk informeel restaurantje in de gezelligste straat van Eindhoven, de Kleine Berg. We namen het kreeftenmenu voor 25,00 euro. Vooraf een heerlijke lobsterroll, een soort sushi. Eigenlijk ben ik niet zo'n liefhebber van sushi, maar dit was echt heerlijk. Daarna een kreeftensoepje, rijk gevuld met kreeftenvlees: gewoon goed. De derde gang was een half kreeftje met noedels en een bakje salade. Je kunt kiezen uit drie bereidingen van kreeft: gegratineerd, gekookt of Thermidor. We kozen voor Thermidor, d.w.z. de kreeft komt uit de oven met gebakken spinazie, knoflook, kaas en sauce Hollandaise. Jammer dat de delicate smaak van de kreeft door deze bereiding een beetje verloren gaat. De volgende keer ga ik toch maar voor een gekookt kreeftje. Maar er volgt zeker een volgende keer, want alles was smakelijk. De wijn, een sauvignon blanc, was een goede begeleider. Het personeel was o.k.
Drago .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Toen we binnen kwamen werden we niet ontvangen. Het was druk en vol en toen we uiteindelijk aan tafel werden gezet voelde het alsof we bij de buren aan tafel zaten. zo dicht zat alles op elkaar.
We namen het kreeftenmenu. VOoraf de sushi, die was echt fantastisch. Toen een kreeftensoepje die erg slecht van smaak was, niet boeiend ook. Als hoofdgerecht de kreeft die niet smaakvol was en ook niet goed was schoongemaakt. Heel jammer. We houden hier normaal wel heel erg van.
De bediening heeft het zeker niet goed gemaakt met grote afwezigheid en onhandigheden.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Weer heerlijk gegeten bij de Kreeftenbar! Vooral de lobster roll is gewoonweg heerlijk. De sushi is top hier, maar helaas ook wel een stuk duurder als bij de all-you-can-eat restaurants die Eindhoven rijk is. Bediening was dit keer beter als de voorgaande 3 keren. De dame vroeg steeds netjes of de volgende gang al mocht komen of dat wij nog even wensten te wachten. Daarnaast was ze steeds tijdig met het bijschenken van dranken. Nu lekker buiten in het zonnetje gegeten, maar ook van binnen ziet het er bij de Kreeftenbar prima uit.
Thijs T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
We hebben een 3-tal borden met sushi en sashimi als entree besteld, in totaal 24 stuks voor ons vieren. Super lekker en speciaal bereid, anders dan in een gewone "all you can eat" sushi bar.
Aanbevelingswaardig.
Daarna hoofdgrecht gestoomde en gegratineerde halve kreeft. Ook lekker, maar niet zo exclusief als de sushi.
Begeleidende witte huiswijn was prima en combineerde prima.
We zaten op de bovenverdieping, gemoedelijk en evenzeer snelle bediening door de aardige serveerster.
Kortom, Het aanraden waard, al is het niet erg goedkoop.
Paul356 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Dit is een commentaar voor de eigenaar en voor de gasten. Het idee is goed en de uitvoering minder.
Kreeftenbar. Dus een specialisatie, je wil iets bijzonders brengen, lijkt me.
Prijs/kwaliteit: Nu niet optimaal. Ik denk dat de bedoeling goed is maar de uitvoering toont totaal geen bezieling.
Over de bediening. Een meisje was superaardig maar kende de weinige wijnen die er op de kaart staan, niet. Dat kan natuurlijk. Misschien net begonnen. De andere juffrouw was nog minder geïnteresseerd in de klanten en brengt het eten zonder enige trots en kwakt de borden op tafel. Een "eet smakelijk" kon er niet van af. Zo ging het de rest van de avond. Eten redelijk maar ik had verwacht dat hier mensen zouden werken die zo enthousiast waren dat ze in een "kreeftenbar" werken, dat ik watertandend zou uitkijken naar het volgende gerecht. Helaas, het werd nog erger. De dames stonden de rest van de avond gebogen over hun GSM en vergaten dat er gasten waren die iets wilden bestellen. Resultaat: geen fooi en geen uitgangspunt om nog eens terug te gaan.
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Tijdens het winkelen maar weer eens geluncht bij ons favoriete sushiresaurant. Naast de heerlijke droge witte huiswijn bestelden we twee rolls, een unagi (paling) roll en een kreeftenroll. Zonder twijfel nog steeds de beste Sushi die we ooit hebben gegeten. De Kreeftenbar is naar onze mening nog steeds één van de betere zo niet het beste sushirestaurant wat wij tot nu toe kennen. Een smaakexplosie in je mond. Goed gevulde sushi, niet te droog en niet te nat of te plakkerig. Leuke strakke inrichting geeft een prettige sfeer. De prijs ligt wat bovengemiddeld maar dat is het dubbel en dwars waard.
Essiet .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Ga Nooit eten bij de Kreeftenbar op de Kleine Berg! Ik had Sashimi besteld, maar de zalm was smakeloos. De ober zei dat hij nog nooit zalm had geproefd, dus die wist niet hoe het smaakte.. Toen ik het op een nette manier tegen de manager zei werd ik ongelofelijk schofterig behandeld, heb nog nooit zoiets meegemaakt!
Hij zei met een geïrriteerde toon dat het mijn eigen schuld was, dat ik gewoon pech had en als ik niet de volle mep zou betalen (bijna 30 euro voor 2 personen voor een lunch) dan zou hij de politie bellen. Schandalig!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Ietwat ongerust na het lezen van de berichten op deze site gisteren hier gegeten.
Blijkbaar hebben ze het roer drastisch omgegooid want de bediening was uiterst vriendelijk en we hebben geen moment te lang moeten wachten.
Als Sushi-liefhebbers toch al veel en vaak sushi gegeten. Deze Sushi's overtroffen echter alles ! Heerlijk van smaak en erg verrassende combinaties zonder afbreuk te doen aan de typische sushi-smaak. Heerlijk!
Tempura erg goed. Sashimi beetje eenvoudig maar wel goede kwaliteit.
Enige minpuntje qua eten is de grootte van de rolls; je kunt een prachtige sushi-roll bestelen die in 8 stukken wordt gesneden. Deze zijn net iets te groot om in 1 keer in de mond te nemen ( wat bij sushi wel de bedoeling is )
De Kreeft hebben we niet gegeten maar zag er bij de andere tafels goed uit.
De tafels zijn iets aan de krappe kant waardoor er weinig plaats is als je meerdere gerechten besteld.
Ons tafeltje was vlak bij de deur en door het steeds open en dicht gaan van de deur ( mensen die buiten gaan roken ) kwam er telkens een zeer koude wind waardoor we het de hele avond redelijk koud hadden. Het gordijn bij de deur is te klein en niet functioneel.
Aankleding is simpel maar functioneel en gezellig.
Kortom, we gaan zeker nog eens terug.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Afgelopen week heerlijk gegeten bij de Kreeftenbar! Allereerst heerlijke sushirol, gevolgd door lekkere soep en een halve kreeft. Deze laatste was wellicht niet erg groot, maar wel goed klaargemaakt. De noodles die erbij werden geserveerd waren voor mij niet nodig geweest, maar de salade was wel weer heerlijk. Bediening was erg vriendelijk. Jammer dat het erg rumoerig is door een slechte akoestiek.

Samengevat erg lekker gegeten en dat voor een zéér schappelijke prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hautecausine .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Geweldig lekker alleen de stukjes van de sushirol net iets te groot om in een keer in je mond te stoppen. Maar ze zijn echt super lekker "overdone" met van alles erop en eraan zo krijg je je sushi nergens. Kijk maar eens naar het filmpje op de web-site dan weet je wat ik bedoel.