Kreeftenbar Amsterdam

• Af te huren
6,3
Piya .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Smakeloos. Letterlijk geen smaak bij de wok. We hadden er 4 gekocht. Alle 4 smakeloos. 1x nasi 3x noodle. Nasi was alleen witte rijst. Noodle was alleen gekookt. Groente en kip hadden geen smaak. Je kon niet eens proeven wat voor soort saus het was. We hadden het afgehaald. Ik weet niet hoe de gastvrijheid is als je binnen eet. Maar bij ons was het niet bepaald vriendelijk of goed geholpen. We kregen geen bestek en servetten bij. Ik raad de wok in ieder geval niet aan.
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Vriendelijke en attente bediening , sushi en oesters als voor gerecht erg goed , hoofdgerecht kreeft en krokante kip , uitstekend . Ook prijs kwaliteit verhouding goed , dit wordt een blijver.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
We hadden zin in kreeft, en dat kregen we. Prima basis Kreeften menu. Vooral de Sushi was top. Keuken was goed.

Restaurant is ook netjes modern ingericht.

Maar voor de rest Chaos! We hebben een (leed)vermakelijke avond gehad.
Duurde lang voordat we menu kregen, simpele vragen kon de (startende) bediende niet beantwoorden over de bereiding van de kreeft, tafel werd vergeten te dekken (pas toen het eten er al stond).

Om ons heen was het veel erger. Niet afgeruimde tafels, mensen die weg gingen omdat bestelling niet werd opgenomen, veel gezeur over rekeningen (apart per persoon afrekenen koste extra geld).

Je zag het gebeuren, je wilde ze bijna gaan helpen.

Mensen met horeca ervaring hadden het zo opgelost. Elke waitress een eigen wijk geven. Maar nu was het hap snap als kip zonder kop.

Als het niet snel verbeterd, kan het decor en eten dit niet redden. Beetje meer investeren in klantvriendelijkheid, personeel en opleiding!

Joris B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Wij halen altijd sushi en loempias af bij de kreeftenbar, sushi erg lekker en vers klaar gemaakt. Bediening kan beter. Maar voor de rest prima!
EefjeR .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Sushi afgehaald en thuis opgegeten. Heerlijk! Lekkere rollen, goede smaken vers. En voor iemand met dieet perfect glutenvrij klaar gemaakt.

Eerder ook al eens drie gangen kreeftenmenu in het restaurant gegeten. Ook erg lekker en een prijs zoals die nergens ziet. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Siwan L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen weekend met zijn 4-en hier geluncht.
Wij waren de 3e tafel die bezet was, druk was het dus zeer zeker niet.
Na 15 minuten wachten en vragen om de kaart kwam een dame zonder glimlach of andere vorm van vriendelijkheid de kaarten in onze handen drukken.
Na het een en ander aan eten besteld te hebben gaven we aan ook wat te willen drinken aangezien hier niet naar gevraagd werd.

Na de eerste ronde drinken genuttigd te hebben vroegen we om een wijnkaart en hebben we een fles witte wijn besteld. Bij het aan tafel brengen van de wijn bleek deze niet uit 2013 zoals op de wijnkaart, maar uit 2014 te zijn. DIt gelijk aangegeven bij het inschenken, maar er was geen andere meer.

De smaak van de sushi was zo-zo. De happen zijn veelal te groot en de vulling (veelal frituur of frituurachtige) was erg overheersend. Tevens hadden we een kreeftensoep, flensjes met pekingeend en loempia. Overall was de smaak verre van denderend, helemaal voor deze prijzen.

Na alles genuttigd te hebben en de tafel was afgeruimd duurde en duurde het, maar geen aanbod voor koffie, thee, wat dan ook. We liepen dan ook richting kassa om af te rekenen. De rekening had de fles wijn staan voor de prijs van het jaar 2013. Meerdere opmerkingen van onze kant dat 2014 toch echt een andere prijs behoort te hebben werd in de wind geslagen en werd de prijs niet aangepast.

Alle 4 waren we nogal teleurgesteld in de gehele gang van zaken en zullen we niet snel voor een herkansing gaan!
Pamela D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Lekker gegeten met 5 meiden , kreeftmenu is perfect ( lobsterrolls 4 st)kreeften soepje en een gegratineerde kreeft voor 25 eu daarnaast nog een lekker toetje ... Crème Brulee.Goede prijs kwaliteit verhouding en een echte aanrader!!
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Hier bij toeval terecht gekomen, een beetje vreemde locatie is het wel. Dat werkt waarschijnlijk niet in het voordeel van dit restaurant. Daarnaast lijkt het van buitenaf meer een soort afhaalrestaurant wat afleid, waardoor je geneigd bent snel door te lopen. Je kunt er ook afhalen, maar ook lekker eten.
Het kreeftenmenu is lekker voor weinig geld. We hadden nog extra oesters besteld, ook deze waren goed.
Apart decor, maar het ziet er wel gezellig uit. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Dan K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
We zijn met toeval in deze restaurant geraakt. Omdat we net te laat waren voor de supermarkt in de passage. We werden vriendelijk ontvangen Door de personeel . We zagen dat andere tafels heerlijke gerechten kregen. Dus we bestelden zelfde kreeften menu. Deze smaakte echt super goed. Blijkt achteraf in mijn vrienden groep meer mensen hier zijn geweest, en ze waren allemaal tevreden over deze restaurant en eten is echt een Michelin waard!
Eelke11 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Het kreeftmenu was heerlijk!
Bediening vriendelijk.
Nog een paar tips: zag een paar maal de serveerster achter de bar staan lurkend aan een plastic fles water, geen gezicht, Doe de luxaflex omhoog en was de ramen. Geeft een open sfeer en er valt genoeg te zien op de drukke Europa boulevard, etende gasten trekken vast nog meer bezoekers.
We hebben genoten!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met Valentijnsdag hier gegeten. Eerst duurde het al een kwartier voor we een kaart kregen (het restaurant zat ongeveer voor driekwart vol). Nadat we besteld hadden, duurde het nog een uur voordat de sushi op tafel stond (en om half negen heb ik inmiddels best trek) en toen was de bestelling nog niet compleet ook. De nalevering duurde weer meer dan een half uur. De sushi op zich was prima en smaakte goed. We waren van plan om nog meer te bestellen, omdat we nog trek hadden, maar we hadden geen zin in nog meer ergernis. En we waren niet de enige: diverse mensen naar de bar zien lopen om te vragen waar hun eten bleef en ook mensen zien vertrekken die het wachten zat waren. Het personeel liep wel rond, maar hield niet in de gaten of je nog wat te drinken had en verontschuldigde zich niet voor alle vertraging en we werden ook niet geïnformeerd.
Bij het afrekenen werd gevraagd door een andere serveerster of het gesmaakt had en op onze klacht dat het zo lang had geduurd, werd aangegeven dat ze het onderschat hadden. Dat kan gebeuren, maar er is was totaal geen creativiteit om dat op te lossen. Wij hadden bijvoorbeeld ook edamame besteld en ze hadden best voor kunnen stellen om die eerder te serveren. Die heb je immers snel bereid in tegenstelling tot sushi.
Als de ergernis weer weggezakt is, krijgen ze misschien nog een herkansing, want ik was ook wel benieuwd naar de kreeft.
Thomas11 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
De slechte recensies begrijp ik niet helemaal! Ik heb er tot nu toe twee keer gegeten en het was beide keren verrukkelijk (misschien omdat het lunch was en daardoor minder druk?) De kaart is super vriendelijk geprijsd met hun pronkstuk het 3 gangen kreeftmenu: lobster roll, kreeftensoep (met echte stukken!) en een halve kreeft uit de oven voor maar 25 euro. Goedkoop, lekker en altijd snel. Service is wat onwennig, maar je hoeft nooit lang te wachten. Top.
Roger M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Vanavond bij de krreftenbar in Amsterdam aangeschoten, was opvallend stil voor een zondagavond, bij binnenkomst waren er, slechts enkele tafels bezet. We konden zelf een tafel uitkiezen en de bediening kwam al snel de menukaart brengen waarbij direct gevraagd werd of we alvast wat wilden drinken. Gekozen voor het kreeftenmenu, en na niet al te lang tijd wachten werden de kreeftenrolls gebracht welke zeer goed smaakten. Hierna een overheerlijke kreeftensoep welke aan tafel werd ingeschonken. Het hoofgerecht bestond uit een kreeft (wij kozen voor de gegratineerde variant) met salade, patat en fritesaus. Niet bij het menu inbegrepen als toetje een dame blanche besteld welke ook vrij vlot gebracht werd. Deze was leuk opgemaakt. Al met al een leuke avond gehad met goed eten en de bediening was uitstekend.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
De 1e keer dat we hier langskwamen kregen we geen hoogte van wat voor concept/specialiteiten dit restaurant had. want op de ramen hangt nl. een Wok to Go -menu met o.a: een Thai Chicken vanaf eur6.50 er staan wat tafels in de hal van het kleine winkelcentrum maar we zien er bijv. geen afhaalcounter die is binnen daarnaast een aquarium met kreeften in het restaurant. dat ziet het er redelijk modern uit (het interieur van de vorige lounge bar?) wij besloten het er een keer op te wagen bij onze binnenkomst op dinsdagavond is slechts 1 tafel bezet en er hangt die typische lucht die je vaak ookin Chinese restaurants ruikt de bestelling wordt niet ter plaatse gewokt! dat had ons al achterdochtig moeten maken.. thuisgekomen blijkt het gewoon een bakje ordinaire en matig gevulde licht pittige mie met gekookte kip waarvan helemaal niets is gewokt en er zijn ook totaal geen thaise kruiden als koriander of citroengras of bijv. cocosmelk een thai curry gebruikt! maar gewoon geschept uit zo'n warmhoudbak voor o.a buffetten en vaak gebruikt in keukens van chinese restaurants de au bain marie! e.e.a gedrenkt in een flauwe rode chilisaus is gewokt! saus te zijn i.p.v de curry-cocos saus.. in ieder geval totaal geen thaise smaak of curry-cocos te bekennen! m.a.w.het lijkt eerder op een slechte imitatie van een ordinair chinees restaurant! we zijn benieuwd hoe lang deze zaak hier blijft..
Geachte meneer de fijnproever,
Graag nodig ik u uit om een kijkje te nemen in onze keuken. Dan pas kunt u ons beoordelen hoe onze sauzen worden gemaakt. Wij zijn erg verrast van uw reactie, wat juist bij velen een positieve indruk hebben achtergelaten. Wij geven toe dat het concept Wok to go recept met Kreeftenbar concept soms verwarrend is voor de gasten. Wij zijn hard bezig om deze concepten duidelijker te onderscheiden. De manier waarop u ons beoordeel vinden wij erg onprofessioneel.
Nihal K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
wok to go gekocht noedels lagen boven de wokgroente en vlees heel onpraktish. wou mijn bestelling meenemen maar kreeg het in een plastic zak mee waardoor het ongelovelijkveel was gelekt. smaak was al dit moeite niet waard. drama
Lodewijk K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Inmiddels 2 keer gegeten bij de kreeftenbar. Het concept is gecombineerd met een wok to go wat een beetje verwarrend is (gericht op het ROC?). Kreeftenmenu voor 25 euro is echter prima! De kreeften worden zo uit het aquarium gevist en zowel de thermidor als gegratineerde variant hebben mij uitstekend gesmaakt!
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Afgelopen maandag hierbinnen gelopen en na een wat moeilijke binnenkomst, gaat u maar ergens zitten !
Hebben wij het kreeftenmenu besteld, supervriendelijk meisje en later een zeer behulpzame jongeman die alles aan ons uitlegde hoe het concept werkt, uitleg over de wijn en hun inkoop, waar de kreeft vandaan kwam enz. Niets mis mee.
Maar bovenal het eten de kreeftenrolls waren verukkelijk en een goede basis om mee te beginnen een superkreeftensoep buitengewoon lekker en toen het kreeftje met een salade en heerlijke friet.
Tot slot kregen we nog een kopje koffie van het huis !!
Wij komen zeker terug