Kraton Rosbeijer

Hamersveldseweg 57 3833 GL Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Kraton Rosbeijer

Indonesische heerlijkheid

Dit Indonesische restaurant is zeker een pareltje! Chef Tien Loedyo Hartono tovert gegarandeerd de meest heerlijke gerechten op je bord. Haar passie voor eten is duidelijk te proeven. De Javaanse inrichting creëert een fijn ambiance. Een plek om te genieten van lekker eten en van elkaar, dat kan bij Kraton Rosbeijer in Leusden!

Glas champagne

Vrijdag en zaterdag 16:30 - 22:00 uur
Zondag 16:30 - 21:30 uur

Matty H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten. Heerlijke lamsrack! Prima bediening.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier wordt je blij van. Leuk dat ook Leusden een goed restaur
ant herbergt.
B.D. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Al het personeel was uiterst vriendelijk. Er was naar voorkeuren van ons geluisterd: we kregen een rustig hoekje. Het eten was heel erg goed! Hoewel het behoorlijk bezet was, werd er goed op ons gelet en kwam het eten op de juiste tijden. Alle lof voor de bediening. Verder was het er huiselijk en gezellig. Werkelijk niets op aan te merken, en we komen hier beslist weer eens terug, al moeten we er 120 km. voor rijden!
fam. Hoffman uit Enschede
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goed Indisch eten en correcte bediening. mooie zaak.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een zeer goed restaurant waar mijn 2 vrienden en ik 1 maal in de 2 maanden komen. Het eten is werkelijk geweldig, alle hulde aan de eigenaresse die ook de kok is.
Dit zijn de werkelijke Indonesische smaken, wij eten elke maand bij een ander Indonesisch restaurant maar deze heeft nog steeds onze voorkeur.
Werkelijk een aanrader!!!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk eten. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer
R H V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De Indonesische keuken met finesse. Kraakverse ingrediënten precies gaar genoeg, geraffineerde sauzen en zeer mals vlees. Bijna té chic. Iets meer pedis (heet) zou van mij wel mogen. Sommige serveersters kennen de regels niet goed (over rechterschouder dingen neerzetten, etiket van de wijn laten zien bij proeven), maar aan vriendelijkheid ontbrak het niet. We nemen ons voor nog eens te gaan.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een aanvaardbare prijs. Goede fles rode wijn, Malbec, bij het eten gedronken die vergeleken met de winkelprijs niet abnormaal over de kop is geprijsd zoals elders vaak het geval is. Prima adres voor Indonesisch eten.
Art L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Vanavond met 10 personen heerlijk gegeten. Was voor ons de eerste keeren is voor herhaling vatbaar! Rijsttafels genomen, incl een vegetarische tafel. Heerlijke mix van gerechten. Lekker buiten op het terraa gezeten. Kortom, meer dan prima
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Top Indisch eten en je zit hier heerlijk speciaal is de saté gambing heerlijk ook de vegetarische rijsttafel van mijn vrouw was top
john V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Na alle goede recensies op Iens besloten we in deze sfeervolle zaak een avondje Indisch te gaan smullen. We namen de kraton rijsttafel met een uitstekende soto ayam vooraf. Bij de rijsttafel namen we nog een extra portie saté kambing en saté babi. Deze waren overigens verrukkelijk ! We dronken bij de maaltijd een prima Italiaanse rode huiswijn. Deze wijn is een aanrader en netjes geprijsd (18,25 euro ) Over de rijsttafel zelf niks dan lof. We vonden alle gerechtjes smakelijk en authentiek. Voor ons was het samen met de extra saté meer dan voldoende en we hadden geen zin meer in koffie of dessert. De rekening voor dit diner incl. 2 wijntjes als aperitief, de extra saté en fles rode huiswijn bedroeg 113,40 euro. Niet heel goedkoop maar het zeker waard. Wij komen terug !

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij eten altijd de rijsttafel Kraton. Overheerlijk!!!! Hebben al heel wat indonesische restaurants bezocht in ons leven, maar Kraton Rosbeijaard is de beste!!
qroki .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het is zeker niet de eerste keer dat we hier komen. Bij binnenkomst ervaar je de warme sfeer. Ondanks de drukte is er genoeg aandacht voor je. We eten vooraf de djadjan tiga warna, 3 kleine lekkere hapjes. Daarna de voortreffelijke rijsttafel Kraton . Er kan niets meer bij. Voordat we afrekenen even de dame die de scepter zwaait en die de eigenaresse is groeten, en wat van de heerlijke sambal meenemen.
P en S .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Voorheen zijn we hier geweest toen het nog een gewoon restaurant was. Nu is het een Indonesisch restaurant en om eerlijk te zijn is dat geen achteruitgang, integendeel, we hebben ons culinair laten verrassen. We kozen vanwege ons gezelschap voor de rijsttafel Kraton. Een verzameling Indonesische gerechten die stuk voor stuk bijzonder lekker waren. De gesuikerde frietjes, de gekookte eieren, het rundvlees, de garnalen en de gehaktballetjes, ondanks de totaal verschillende smaken paste alles goed bij elkaar zonder dat je een favoriet gerecht aan kon wijzen. Vergezeld van een goede Pinot Gris hadden we een heerlijke avond in een mooi restaurant met goede bediening.
herhab .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Ontvangst,bediening en ten laatst het geserveerde eten klopt in optima forma !
Saté kambing is een aanrader !
Open keuken, goed personeel met gevoel voor humor.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten, ook volgens mijn echtgenote die van Indonesische afkomst is. Alle gerechten in de rijsttafel hadden hun eigen volle smaak. Als liefhebber van sate Kambing kan ik zeggen; 100%!
Ook de Tjendal achteraf smaakte goed. Een de huiswijn was van uitstekende kwaliteit. Dat gevoegd bij de perfecte bediening heeft tot een prima avondje uit geleid.
Wordt zeker vervolgd.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Verassende lekkere gerechten en goede bediening ook een goede prijs kwaliteit verhouding. We zijn erg tevreden dank jullie wel.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Uitstekend eten. Rijsttafel Kraton. Je proeft wat dit restaurant in huis heeft: een geweldige Indische keuken. Vriendelijke bediening. Nette entourage.
.. .
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij Kraton. Van elk gerecht proef je de authentieke smaak. Een lekkere bijpassende wijn gedronken. Zaak is mooi, modern en gezellig ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kraton zit pal naast Amersfoort en vlakbij de snelweg A28 en is met de auto zeer makkelijk bereikbaar. Parkeren is gratis en vlak voor de deur. Ik vind dit absoluut een topper. Tot de volgende keer!