Kraton Rosbeijer

Hamersveldseweg 57 3833 GL Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Kraton Rosbeijer

Indonesische heerlijkheid

Dit Indonesische restaurant is zeker een pareltje! Chef Tien Loedyo Hartono tovert gegarandeerd de meest heerlijke gerechten op je bord. Haar passie voor eten is duidelijk te proeven. De Javaanse inrichting creëert een fijn ambiance. Een plek om te genieten van lekker eten en van elkaar, dat kan bij Kraton Rosbeijer in Leusden!

Glas champagne

9,2
C. W.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Eten bij Kraton blijft een feest. In plaats van de rijsttafel hebben we dit maal gekozen voor a la carte gerechten. Vooraf een heerlijke Martabak en als hoofdgerechten Blado, Rendang, Sayoer Lodeh, Oerap en de overheerlijke tempé kering. Vooraf hadden wij al doorgegeven dat wij graag nasi Kuning wilde eten. (op bestelling verkrijgbaar) Dit alles werd geserveerd met verschillende bijgerechten. Alles was heerlijk. Vriendelijke bediening, sfeervol restaurant en zelfs op de woensdagavond gezellig druk.
JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gegeten met de ah restaurantactie.
keuze beperkt, dat was bekend.
voorgerecht (een bladerdeeg gerecht) zeer goed, prima gekruid, mooi opgemaakt
hoofdgerecht diverse gerechten op bord, met 4 schaaltjes. Goed, mooi opgemaakt
nagerecht ijs met slagroom, goed en ook mooi opgemaakt.
mooi restaurant, goede bediening en professionele uitstraling.
Voor herhaling,, ja met dan een ander hoofdgerecht, smaakt naar meer
wim K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
prima eten, lekker en mooi
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Het ontvangst was prima, de wachttijd tot het eten was wel wat lang, misschien omdat het restaurant volledig bezet was?
Het eten was wederom heerlijk! Het bedienend personeel was nu wel alert in tegenstelling tot voorgaande keren toen er totaal niet werd opgelet of men aan een nieuw drankje toe was of niet? Het personeel is vriendelijk en welwillend om het overgebleven eten in bakjes te doen en mee te geven.
We komen zeker graag weer eens terug!
Fopjan V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben het idee dat je met de AH kaart minder gast bent. Duurde erg lang tafels na ons zonder AH kaart werden meteen geholpen. 1,5 uur voor er iets kwam mandje kroepoek tot het laatste kruimel opgegeten. Erg jammer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vriendelijk personeel, en het eten was heerlijk! Voor ons was het de eerste keer dat we hier waren maar we gaan zeker nog een keer terug. Als ik een cijfer zou mogen geven, wordt het een dikke tien!!
martin.brouwer .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Indonesisch restaurant met leuke ambiance en vriendelijke bediening. Gevarieerd aanbod van specifiek indonesische gerechten. Druk bezocht (op zaterdagavond). Wij waren hier voor het eert en komen zeker nog eens terug.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eten is prima porties klein. Wij kwamen hier proef eten met de bedoeling om hier tgv n verjaardag binnenkort met Circa 30 personen te komen eten. We kwamen om 19.00 uur binnen en na 10 minuten stond de rijsttafel al voor ons en dat vonden we wel erg snel. Ook vonden wij porties best wel erg klein. De eigenaresse had toegezegd om langs te komen om de wensen voor de volgende afspraak door te spreken. We hebben haar niet gezien!
nico G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goede ontvangst, fijne vriendelijke bediening en fantastisch eten wat een geweldige smaken. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader.
jetty J.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De sfeer zou meer Indonesisch kunnen zijn. De gerechten warren goed, omdat het hier om een actie ging is het moeilijk iets te zeggen over prijs-kwaliteits verhouding.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten! ????????
Wel kan het personeel meer aandacht geven aan de klanten! ( zijn wel heel vriendelijk )
We moesten zelf vragen om drinken (onder het eten ) en extra rijst vragen! Dus zou ???????? zijn als het personeel goed kijkt bij de tafels of alles naar wens is.

Vooruitgang geboekt op mijn vorige bezoek... mbt terras ! Wat gezelliger aangekleed ( plantenbakken )
Goed gedaan!
Let wel op het hoekje om de deur!
( staat een twee persoonstafelrje ligt daarnaast nog wat rotzooi / blauwe zakken / doet lijken of het vuilnis is.
Inrichting binnen is prachtig.
Eten.... heerlijk!!!!!! Komen graag weer eens terug.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Geweldig eten en lieve mensen!!
tineke123 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Afgesproken om 18:00! Na ruim ëén uur kwam pas het voorgerecht. Idem gold dit ook voor het hoofdgerecht waar we weer een hele tijd op moesten wachten. Klanten die na ons kwamen gingen voor en kregen hun bestelling eerder uit geserveerd..Hebben een teleurstellend etentje gehad waar we erg naar uitgekeken hadden. Ã la carte-eters waren al lang vertrokken.
Voelden ons benadeeld. (Ah aktie )
C. W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten echt een top plek voor als je van de Indonesische keuken hou.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was prima.We hebben 1,5 uur moeten wachten voordat ons hoofdgerecht kwam.Ik had het idee, dat we met onze AH bon niet erg meetelde.
Patricia T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben weer super lekker gegeten in een gastvrije omgeving!
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Erg lekker gegeten. Het is nogal veel om zowel een voorgerecht als een rijsttafel te bestellen. :-)
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het was geweldig, goede kwaliteit en uitstekende vriendelijke bediening!
Lekkere relaxte sfeer.
Hetty S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prima restaurant met een goede sfeer en vlotte bediening. Wat eten betreft ok, maar waren er met de AH aktie. Hadden graag wat meer keuze mogelijkheden gehad.