Kraton Rosbeijer

Hamersveldseweg 57 3833 GL Leusden Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Kraton Rosbeijer

Indonesische heerlijkheid

Dit Indonesische restaurant is zeker een pareltje! Chef Tien Loedyo Hartono tovert gegarandeerd de meest heerlijke gerechten op je bord. Haar passie voor eten is duidelijk te proeven. De Javaanse inrichting creëert een fijn ambiance. Een plek om te genieten van lekker eten en van elkaar, dat kan bij Kraton Rosbeijer in Leusden!

Meer informatie over restaurant Kraton Rosbeijer

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kraton Rosbeijer

Alex P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Als liefhebbers van de Indische keuken proberen we regelmatig nieuwe restaurants uit in het genre en na deze eerste ontmoeting zetten we Kraton met stip op 1! Mooie gerechten in de rijsttafel, fijne smaaknuances, alles vers en zelfgemaakt. (Zelden lekerder kipsate gegeten) TOPTOPTOP!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Rena V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Vriendelijke bediening, plezierige ambiance, rijsttafel werd geserveerd met uitleg, o.a. saté in het algemeen en saté domba in het bijzonder (leuk!), gerechten stuk voor stuk smakelijk. Kraton Rosbeijer: een aanrader voor fijnproevers!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Wij komen uit Zuid-Oost Brabant. Als wij in of in de buurt van Amersfoort zijn of logeren dan gaan wij altijd eten bij Kraton. Het was weer erg lekker en een persoonlijk praatje met de eigenaresse werd natuurlijk erg op prijs gesteld. Tot de volgende keer maar weer.
Jan Verleijsdonk
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten prima. Alleen veel vliegen, niet prettig. Met blauw licht werken zoals bij slagers.
Bediening kan beter , na half uur gewacht te hebben konden we pas bestellen.
Laurens O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Mooi kwaliteitsrestaurant. Elk gerechtje met zorg gemaakt, heel vriendelijk, alert en correct personeel. Echt een aanrader.
Jiyce V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Wederom ongelooflijk lekker gegeten!
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Vriendelijke bediening en uoitstekende kwaliteit. Origineel indonesisch. En niet zoals bij vele andere TE kleine schaaltjes. Werkelijk TOP
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben best wel ervaring met Indonesisch eten en vonden het eten bij Kraton het beste tot nu toe. Bediening ook erg netjes en vriendelijk. Dat is overigens bij alle Indonesische restaurants. Het eten was meer dan genoeg en erg lekker.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Heerlijk restaurant, zeer vriendelijke en vakkundige medewerkers, supersnelle service, een echte aanrader. We komen graag weer terug
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We komen hier al jaren maar het blijft elke keer een feestje!
Dewi P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker gegeten! Echt typische midden Javaanse eten, met name Jogjakarta. Kruidig maar niet te pittig en wat zoet. Heel goede combinatie van smaken! Het hoort bij de keuken uit midden Java. Als je meer pittig wilt, kan je gewoon sambal erbij vragen. Ik ben Indonesisch en ik ga niet zo gauw naar een Indonesische restaurant uiteten. Ik wil graag dit restaurant aanbevelen omdat het een goed Indonesische restaurant is. Mijn favoriet is de saté kambing en lams rack. Lekker mals! Je kunt zien dat ze echt goede kwaliteit vlees hebben gebruikt. De kok (eigenaar) is zo vriendelijk! Chapeu!
annem20 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Goede afstemming van gerechten van de rijsttafel. Fijne bediening in gezellige ambiance. Kortom, wij komen weer terug !
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Alweer de tweede keer in korte tijd dat we hier na een rondje golfen met vrienden hebben gedineerd. En het bevalt meer en meer. We rijden hier graag voor om alvorens huiswaarts te keren.
Voorheen al een aantal keren met vrouw en kinderen hier wezen eten en het was altijd prima.
B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel bij Kraton Rosbeijer. Tien is een uitstekende chef die zorgt voor authentieke Indische gerechten. Kortom een plek om echt te genieten.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Blijft een geweldig restaurant!!!
B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Kraton bestaat 5 jaar. Dat hebben wij gevierd. Tien en haar ploeg doet het geweldig!
Wij aten het feestmenu. Kraton is echt Indisch en een parel voor de gehele omgeving van Amersfoort!
Graag minimaal nog 5 jaar erbij Tien.

Chris en Glenn
Shoshi F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk eten , vrolijk personeel!! we hebben genoten, aanrader!
Wil je lekker Indische eten dat is het juiste plek.
Het lijkt wel groot restaurant maar door de indeling voel je het niet echt.
maartenkneppers .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Sublieme gerechten, met smaak en liefde bereid! Leuk om al die gerechtjes in kleine bakjes te krijgen, zodat je geen gevoel hebt dat je 'volgepropt' wordt. Een half uur wachten voordat er eindelijk iemand komt vragen (nadat we iemand aangesproken hebben) wat je wilt eten, vonden wij wel erg lang duren. Pas na 1,25 uur konden we gaan eten... Verbeter puntje, voor de rest een aanrader voor geur en smaak!
O.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
zoals altijd prima kwaliteit eten maart helaas zoals eerder zijn de gerechten onvoldoende warm. verder prima kwaliteit en vriendelijke bediening