Kraton Rosbeijer

Hamersveldseweg 57 3833 GL Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Kraton Rosbeijer

Indonesische heerlijkheid

Dit Indonesische restaurant is zeker een pareltje! Chef Tien Loedyo Hartono tovert gegarandeerd de meest heerlijke gerechten op je bord. Haar passie voor eten is duidelijk te proeven. De Javaanse inrichting creëert een fijn ambiance. Een plek om te genieten van lekker eten en van elkaar, dat kan bij Kraton Rosbeijer in Leusden!

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kraton Rosbeijer

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Op 19/10 bij Kraton Rosbeijer gegeten met twee personen via Ah-aktie.
Menu met soto (kippensoep) en nasi rames en ijs of koffie was zeer smaakvol en word door vriendelijke bediening vlot geserveerd. De geserveerde wijn smaakte ook goed maar vonden wij prijzig (€4,75).
Hebben lekker gegeten, maar vonden inrichting en sfeer wat steriel en niet Indisch ademend ook door de achtergrondmuziek.
Totaalbeleving is positief en zullen hier zeker terugkomen.
Nan A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten was goed; erg smakelijk. De wijn (een Italiaanse zwoele) lekker. Wij kregen na de maaltijd de verkeerde koffiesoorten. Die accepteerden wij na enig overleg, want men zou het anders weggooien en nou ja: dan neemt de een maar genoegen met dit en de ander met dat. We zijn al verwend genoeg. Echter het stond later gewoon op de rekening. Hier was het bij nader inzien wel iets hoffelijker geweest van de medewerkster van het restaurant om niet (de volle prijs voor) die kopjes koffie in rekening te brengen. De bediening was verder vriendelijk en kordaat, nadat wij eenmaal als gasten plaats hadden genomen.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten
efsittrop .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zoals altijd, weer lekker gegeten, nu via AH restaurant actie. Maar menu doet volledig recht aan Indonesische keuken. Lekkere sotto (kippensoep) vooraf, en hierna nasi rames als hoofdgerecht, met voldoende vlees- en groentegerechten. Zeker voor onze magen (60+' ers) ruim voldoende. Dessert lekker ijs met slagroommousse.
Al met al, waar voor je geld. We kijken er altijd naar uit, als we hier gaan eten. Voor ons , aanrader!!
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit geweldige Indonesische restaurant! Wij hebben de rijsttafel besteld en alle gerechten waren heerlijk! Echt een aanrader, wij komen zeker nog eens terug.
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
In een ongedwongen sfeer, genoten van heerlijke gerechten. We waren ditmaal met de AH restaurantactie bij Kraton, maar er is geen onderscheid te merken in de aanbieding van de gerechten en zo hoort het ook. Dit restaurant is een AANRADER.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wederom fantastisch gegeten bij Kraton Rosbeijer! Vooraf bij de reservering nasi Kuning besteld. In combinatie met de heerlijke a la carte gerechten en wat extra tempé kering was het weer een waar feest!
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
een beetje rommelig als je twee verschillende menu's besteld voor twee pp, misschien een idee om ook een uitgebreide menu samen te stellen voor 4 personen, ook waren wij eerder aan tafel dan de andere twee waardoor het bakje met kroepoek al bijna leeg was toen de andere twee kwamen, ik had verwacht dat dat wel aangevuld zou worden bij het bestellen van het eten... maar dat was dus niet het geval.... terwijl het bakje met kroepoek voor een tafel van twee het zelfde portie was, dat vond ik een beetje jammer , verder hebben we heerlijk gegeten.
Myra B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd een feestje om bij Kraton te eten. De gerechten zijn heerlijk en stellen nooit teleur. Bediening en sfeer ook prima.
Patricia Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wat een heerlijk eten wordt er hier geserveerd !!
We waren met zn zessen (waaronder twee rasechte Indo's) en zelfs zij waren onder de indruk :)
Restaurant is sfeervol ingericht bediening was vriendelijke en het eten uitstekend !!
Ik raad iedereen de rijsttafel aan,
Echt alles was lekker !
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij zijn er geweest met de AH actie. Het voorgerecht van de actie die wij wilden bleek uitverkocht maar we kregen een ander aangeboden. Klonk lekker dus gedaan nou en hij was lekker!! Hoofdgerecht op 1 bord zag er goed uit en was ook heerlijk.
Top prima gegeten.
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Alles was naar wens, eten, ambiance en bediening.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
zeer smakelijk eten fijne sfeer en een goede prijs.
Herman O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gastvrije en vriendelijke ontvangst, rustige en gemoedelijke sfeer, gezellige inrichting en erg lekker Indonesisch eten.
C T.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Voorgerechten prima, rijsttafel via ah aktie redelijk. Vlees aan droge kant. Zeer slechte bediening duurde erg lang. Ook moesten we eindeloos wenken om nog een drankje te bestellen. Zelf een keer vragen was er niet bij. Dit is de 3 e keer dat dit ins hier overkomt. Vorig jaar klacht over ingediend waar ze weinig mee deden. Nee geen topper.
ed W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eén van de beste Indische restaurants van Nederland.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
dit was de 4e keer dat we,met z,n tweeen of met vriendenj bij Kraton aten.
we verheugen ons er altijd op ,de sfeer is warm en knus.
de prijs is ok en het personeel erg vriendelijk!
\het eten is erg smakelijk!
Karen P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie om kennis te maken met Kraton Rosbeijer. Daar gold een vast menu voor en de vegetarische variant heeft ons beslist niet teleurgesteld. De loempia's vooraf vonden we heel smakelijk en het hoofdgerecht bami rames ook. Stuk voor stuk prachtige lichte gerechtjes, met zorg en toewijding bereid en mooi gekruid. De porties zijn ruim en je blijft er van snoepen... Daardoor hebben we het nagerecht niet kunnen proeven. Doen we een volgende keer!.
Rozemond Z.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk bediend in een prettige, sfeervolle entourage.
J.C. L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het AH menu bestond uit 3 gangen. Soto (soep), of 2 loempia's, een nasirames en als desert mooi opgediend ijs of koffie/thee.
Behalve het bord met de nasirames werden er ook nog 5 aparte schaaltjes gerechten geserveerd. Wij waren dik tevreden. Een week ervoor waren we nog in Bronbeek (Kumpulan) geweest. Daar is het echte Indische eten ook prima. Maar bij Kraton vonden wij het zeer verfijnd.