Kraton Rosbeijer

Hamersveldseweg 57 3833 GL Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Kraton Rosbeijer

Indonesische heerlijkheid

Dit Indonesische restaurant is zeker een pareltje! Chef Tien Loedyo Hartono tovert gegarandeerd de meest heerlijke gerechten op je bord. Haar passie voor eten is duidelijk te proeven. De Javaanse inrichting creëert een fijn ambiance. Een plek om te genieten van lekker eten en van elkaar, dat kan bij Kraton Rosbeijer in Leusden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kraton Rosbeijer

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaatsen bij het restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 21:30 uur
Vrijdag en zaterdag 16:30 - 22:00 uur
Zondag 16:30 - 21:30 uur

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Moniek G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Kwaliteit blijkt net zo goed als de vorige keren. Heerlijke Indonesische smaken. Vriendelijke en accurate bediening. We hebben een geslaagde avond gehad en hopen vaak terug te komen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig druk voor de woensdagavond.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
De maaltijden waren van uitstekende kwaliteit,De bediening; mgl. teveel schaaltjes tegelijk in de handen die naar onze tafel
gebracht moesten worden,waarbij de vlees jus rijkelijk over mijn beige pantalon werd uitgestort,maar ja,een wasmachine heeft een ieder thuis.Waarschijnlijk lag het aan de drukte,ook de lange wachttijd>1uur
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Restaurant was goed, maar Iens had de reservering niet doorgegeven. We konden gelukkig wel terecht, maar volgende beter bellen voor reservering. Was niet de eerste keer voor het restaurant dat reservering niet doorgegeven was.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Geweldig lekker gegeten!
Vriendelijke bediening en ze geven je alle tijd.
Ylse V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten, 4 rijsttafels met 5 personen was voldoende. Ontzettend genoten van de spekkoek!
Antonie R.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Kom zeker terug.
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met onze 2 tieners heerlijk gegeten bij dit Indonesisch pareltje. We waren hier voor het eerst maar kan je vast verklappen dat het voor herhaling vatbaar is. We hebben 2 rijsttafels uitgezocht: allemaal verschillende gerechtjes met vlees, vis en groente, werden in aparte schaaltjes geserveerd. Werkelijk fantastische smaken en geen vetrandjes (zoals meestal bij stoofvlees...) te bekennen. Mooi opgemaakte nagerechten smaakten ook uitstekend, vooral de pannenkoek met kokos en pandanijs! We waardeerden de sfeer, de aankleding en de service erg hoog. Wel iets aan de prijzige kant maar de kwaliteit was er naar.
marijke W.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Warme ontvangst en heerlijk eten.
Matty H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten. Heerlijke lamsrack! Prima bediening.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier wordt je blij van. Leuk dat ook Leusden een goed restaur
ant herbergt.
B.D. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Al het personeel was uiterst vriendelijk. Er was naar voorkeuren van ons geluisterd: we kregen een rustig hoekje. Het eten was heel erg goed! Hoewel het behoorlijk bezet was, werd er goed op ons gelet en kwam het eten op de juiste tijden. Alle lof voor de bediening. Verder was het er huiselijk en gezellig. Werkelijk niets op aan te merken, en we komen hier beslist weer eens terug, al moeten we er 120 km. voor rijden!
fam. Hoffman uit Enschede
Ella P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar!
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Goed Indisch eten en correcte bediening. mooie zaak.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een zeer goed restaurant waar mijn 2 vrienden en ik 1 maal in de 2 maanden komen. Het eten is werkelijk geweldig, alle hulde aan de eigenaresse die ook de kok is.
Dit zijn de werkelijke Indonesische smaken, wij eten elke maand bij een ander Indonesisch restaurant maar deze heeft nog steeds onze voorkeur.
Werkelijk een aanrader!!!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk eten. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer
R H V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
De Indonesische keuken met finesse. Kraakverse ingrediënten precies gaar genoeg, geraffineerde sauzen en zeer mals vlees. Bijna té chic. Iets meer pedis (heet) zou van mij wel mogen. Sommige serveersters kennen de regels niet goed (over rechterschouder dingen neerzetten, etiket van de wijn laten zien bij proeven), maar aan vriendelijkheid ontbrak het niet. We nemen ons voor nog eens te gaan.
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een aanvaardbare prijs. Goede fles rode wijn, Malbec, bij het eten gedronken die vergeleken met de winkelprijs niet abnormaal over de kop is geprijsd zoals elders vaak het geval is. Prima adres voor Indonesisch eten.