Kraton Rosbeijer

Hamersveldseweg 57 3833 GL Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Kraton Rosbeijer

Indonesische heerlijkheid

Dit Indonesische restaurant is zeker een pareltje! Chef Tien Loedyo Hartono tovert gegarandeerd de meest heerlijke gerechten op je bord. Haar passie voor eten is duidelijk te proeven. De Javaanse inrichting creëert een fijn ambiance. Een plek om te genieten van lekker eten en van elkaar, dat kan bij Kraton Rosbeijer in Leusden!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kraton Rosbeijer

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaatsen bij het restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m donderdag 17:00 - 21:30 uur
Vrijdag en zaterdag 16:30 - 22:00 uur
Zondag 16:30 - 21:30 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,3
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Sybren Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Via de AH restaurantactie hebben wij in dit sfeervolle restaurant heerlijk gegeten. Leuke ontvangst en prettige bediening. Een aanrader!

S.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij hebben hier jaren geleden al eens gegeten en dat was fantastisch en kwamen nu met de AH kaart nogmaals terug . We zijn zeker niet teleurgesteld want het eten is nog steeds geweldig!. We konden kiezen uit een samengesteld menu met enkele keuze,s.De bediening is vriendelijk en we hebben lekker buiten gezeten.Wij komen als we in de buurt zijn zeker nog eens terug
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Lekkerste eten in de regio Amersfoort/Leusden
A. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gehoord van kennissen dat dit een goed restaurant is. Geen woord te veel gezegd. Je proeft de liefde in het eten. Nog nooit zo goed Indonesisch gegeten als in dit restaurant. Bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Dit restaurant ligt zeer centraal in Nederland en je kunt er gratis parkeren. Een aanrader!
Ewout V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed restaurant met zeer vriendelijke service! Het eten is goed gekruid, geen laffe hap. Wij waren er met de AH restaurantactie dus dan is er een specifiek menu. Het enige wat ik op dat menu kan aanmerken als verbeterpunt is dat er weinig groente bijzit en dat het met teveel olie was bereid. Prijs/kwaliteit is prima.
ahor001 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Middels de ah restaurantactie geboekt en dito menu gehad, hoofdgerecht was een nasi rames , wat zeer smaakvol was met diverse soorten vlees en groentes, die ook alle een ander smaak hadden.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was erg lekker, dat moet gezegd.
We hebben echter ruim anderhalf uur op het hoofdgerecht moeten wachten. Er was blijkbaar een grote groep aan het beten. Logistiek kon men dat niet aan. De bediening liep (te) vaak langs om te vragen of we nog wat wilden drinken of stond te niksen. Om het eerste pilsje hebben we 3 maal moeten vragen.
Na anderhalf uur heb ik gezegd dat we weg zouden gaan wanneer het eten niet snel zou komen.
Binnen 5 minuten was het eten er. Als "goedmakertje" was er een extra gerechtje. Maar we waren inmiddels zo flauw van de trek, dat we er niet volop van hebben kunnen genieten.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten gisterenavond heerlijk!! ????????
Voor het eten kom ik hier graag terug.

Inrichting binnen / mooi ingericht!

Terras waardeloos zit!

Totaal niet leuk / niet sfeervol ingericht!
Daar moet zeker wat aangedaan worden.
Zo belangrijk voor het hele plaatje van dit restaurant! Echt zonde want het is ren mooi groot terras. Als ze dit aanplakken zal hun omzet stijgen in de zomermaanden ( gemiste kans nu )

Volgende keer reserveer ik binnen.
paul D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wij hebben met 12 personen heerlijk gegeten, zeer traditioneel en prima kwaliteit. Een aanrader en wij komen er zeker nog eens terug.
Mariandel-Peter .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We maken gebruik van de AH restaurantactie, waarbij Kraton Rosbeijer een driegangendiner biedt met een keuze voor het voor- en nagerecht. Een van de keuzes voor het voorgerecht (loempia) bleek op, maar de vervanging (martabak) was minstens net zo lekker, net als de tweede keuze, de soto Javaanse kip. Het hoofdgerecht, witte rijst of nasi goreng met een keur aan lekkere hapjes: pittig en zoet rundvlees, ei, varkenshaassatéen een gehaktballetje. Allemaal zeer smakelijk en goed bereid, met (voor ons) slechts één nadeel: het is een beetje veel!
Voor het nagerecht de keuze uit ijs of koffie. Wij doen de twee (lekkere) bolletjes ijs, en bestellen de koffie apart erna.
Al met al zeer de moeite waard, met lekker eten en zeer vriendelijke en kundige bediening.
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Op zaterdagavond weer eens naar Kraton Rosbeijer gereden. Gelukkig had ik gereserveerd want het zat op het oog helemaal vol. Aan de inrichting is veel zorg besteed. Op zich een grote ruimte maar met room dividers ontstaat er een knusse sfeer. De bediening is stuk voor stuk vriendelijk en attent. Wij bestelden onder andere de rijsttafel waarbij wij aangaven dat wij de pisang goreng graag wilde wisselen voor tempé. Geen probleem. De meest goddelijke tempé kering werd voorgeschoteld. Wij vroegen om de gerechten wat extra pedis te krijgen. De extra sambal was een prima alternatief. Wat lief ook dt op verzoek petehbonen werden toegevoegd aan de ayam pedis. De daging blado was trouwens ook weer geweldig! Heerlijk gegeten en absoluut aan te bevelen!
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten!????
f0odie .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Met AH actie, groep van 8 personen. Ruime porties, Lekker eten. Netjes ontvangen en goed bediend. Dank jullie wel. Wel vreemd dat de recensie meer dan 120 tekens moet bevatten ???
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk eten, prettige bediening
PaulCuisionair .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Uitermate goede service, heerlijk eten! We hebben gedineerd met 9 gasten. 1x visallergie, 1x notenallergie.
De zorg voor de gasten met allergie was ongekend. Tot in de kleins te details is hier rekening mee gehouden. Zeer smaakvolle en verse gerechten. Kortom, we komen weer!
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Prima restaurent, sfeervol, eten uitstekend, bediending zeer goed, een adres om aan te bevelen.
Komen zeker terug, al moet je er voor om rijden, het is de moeite waard!
wvdwakker .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten, ales is van een goede kwaliteit dat kun je proeven.
Het is authentiek klaargemaakt, de echte Indische keuken. Vriendelijk personeel . Een echte aanrader !
aart D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Enkele gerechten van de dessertkaart bleken (pas na bestelling) niet aanwezig. Kan beter vooraf worden aangegeven. En de inhoud van de glazen bij de drankjes mag wel iets ruimer.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Kraton is en blijft een grote aanwinst voor Leusden. Mijn Indonesische familie uit Semarang hier al meermalen naar toe genomen en die blijven laaiend enthousiast.