Kraton Rosbeijer

Hamersveldseweg 57 3833 GL Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Kraton Rosbeijer

Indonesische heerlijkheid

Dit Indonesische restaurant is zeker een pareltje! Chef Tien Loedyo Hartono tovert gegarandeerd de meest heerlijke gerechten op je bord. Haar passie voor eten is duidelijk te proeven. De Javaanse inrichting creëert een fijn ambiance. Een plek om te genieten van lekker eten en van elkaar, dat kan bij Kraton Rosbeijer in Leusden!

Meer informatie over restaurant Kraton Rosbeijer

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kraton Rosbeijer

Cjvdbusse V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
heerlijk gegeten zijn al meerdere keren geweest iedere keer weer uitstekend.
Nan A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
De ontvangst kan stukken beter. Men is uiteindelijk wel beleefd, maar het gevoel dat je ook welkom bent wordt niet versterkt. Het is altijd prettig als men je jas aanneemt, bijvoorbeeld. Men is wel pro-actief als het op een glaasje meer inschenken aankomt, maar niet als de mensen allang uitgegeten zijn en op de volgende gang of de rekening wachten. Tenslotte verwachtten wij niet dat je als er gevraagd wordt of er genoeg gebakken rijst is, dit extra kommetje voor de volle prijs op de rekening komt. Verder hebben wij hier weer erg lekker gegeten. De ambiance is ook prima.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Heerlijk eten en vriendelijke bediening
Stenson .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Uitstekend eten. Ik kom net als Ibu Tien uit Semarang en het eten was authentiek en uitmuntend. Het was redelijk bezet, maar we moesten na het hoofdgerecht vrij lang wachten tot er werd afgeruimd voor er werd opgenomen voor het nagerecht. Voor eenieder aan te bevelen vanwege de kwaliteit van het eten.
D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Aangenaam restaurant met heerlijk eten. Wel zal ik volgende keer vragen of er vooraf keus is in scherpte van het eten. Voor mijn doen erg pittig en mag iets minder.
G. Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Echt heel lekker ,authentieke smaak v An ieder gerecht.
Nelly D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Wij hebben heerlijk a la carte gegeten, alles kraakvers en met liefde klaargemaakt.
De zaak is sfeervol met goeie en gemeend gastvrije bediening. Je voelt je welkom.
Een top restaurant dat de rit er naartoe waard is.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Geweldig restaurant met authentieke Indonesische gerechten
Mooi restaurant uitstekende bediening
Geweldige kokkin met open keuken
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Sinds de opening komen wij er op Tweede Kerstdag. De rest van het jaar komen we er ook wel eens of we bestellen het en eten het thuis op. De sfeer is altijd fijn en gezellig. Het personeel van jong tot oud doet er alles aan je thuis te laten voelen en juist dat gevoel is naast de geweldige kwaliteit van het eten ook zo belangrijk. Voor ons een 10+ en we hopen er nog vaak te komen.
S A B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Top restaurant. Goed eten tegen een redelijke prijs.
blaricum L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Met familie bestaande uit 8 personen heerlijk gegeten. Zowel de rijsttafels Kraton en Sultan als de à la carte gerechten smaakten authentiek Indisch/Indonesisch. Bijzonder goed waren de Tahoe Telor, Urapan en de Ketoprak. De menuliefhebbers hebben genoten van de verschillende verfijnde gerechtjes. Alles deed mij denken aan het eten van vroeger toen we thuis of bij tantes hebben gesmuld. Voor de eerste keer hier geweest, maar wij omen zeker terug.
Evert W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijke rijsttafel
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Ieder gerecht zijn eigen smaak, met verse ingredienten; dat is Indisch eten in de overtreffende trap. Daarnaast sfeervol restaurant, gezellig, tafels goed bezet. Heerlijk om in zo'n ambiance uit eten te gaan.
Arthur F.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Team Mediadvies (10 personen) had gisteren haar Kerstdiner in de Kraton bij Tien.
Zoals gewoonlijk weer voortreffelijk gegeten, gerechten precies op smaak en ruim voldoende.
Dank voor de mooie en smakelijke avond. Dafne en crew ook hartelijk dank voor de verzorging.
Allemaal fijne dagen en een mooi 2019!!

Grt. Arthur
Kiki D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten
Fred E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten en Service was uitmuntend. Een aanrader!
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Gisteravond ben ik weer wezen eten bij de Kraton met een vriend en het was ouderwets genieten. Deze keer heb ik de rijsttafel Kraton gehad en de bakjes gingen stuk voor stuk schoon leeg. Wat het eten zo goed maakt, is dat je bij elk gerecht heel goed de afzonderlijke smaken proeft. Dat is bij sommige andere Indonesische restaurants nog wel eens anders waar het eten teveel worden aangepast aan de Nederlandse smaak waardoor ze vlak worden en teveel op elkaar lijken. En als Indo zijnde, wil je dat natuurlijk niet hebben. En hou je van goede sambal, vraag dan naar de zelfgemaakte pedis versie, heerlijk!
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Onze moeder was net 90 jaar geworden en na 2 leuke dagen elders wilden wij het afsluiten bij haar favoriete restaurant. Het was weer grandioos, zowel maaltijden als personeel.
We hebben weer een topavond gehad!
Plonie M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Een gezellige locatie met vriendelijk personeel. Het eten is voortreffelijk en je krijgt nette uitleg over de gerechten