Kraton Rosbeijer

Hamersveldseweg 57 3833 GL Leusden Nederland Kaart

Over het restaurant Kraton Rosbeijer

Indonesische heerlijkheid

Dit Indonesische restaurant is zeker een pareltje! Chef Tien Loedyo Hartono tovert gegarandeerd de meest heerlijke gerechten op je bord. Haar passie voor eten is duidelijk te proeven. De Javaanse inrichting creëert een fijn ambiance. Een plek om te genieten van lekker eten en van elkaar, dat kan bij Kraton Rosbeijer in Leusden!

Meer informatie over restaurant Kraton Rosbeijer

• Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Y. G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Pareltje van constante kwaliteit

Gisteravond met tafelgenoot weer eens terug geweest bij Kraton Rosbeijer. Dit Indonesische restaurant blijkt een pareltje van constante kwaliteit te zijn, want ook gisteravond hebben we weer genoten van de authentieke smaken uit de Javaanse keuken die door Chef Tien Loedyo Hartono op tafel worden getoverd. En het fijne is, dat ze er géén vetsin gebruiken (de smaakversterker, waar sommige mensen heel beroerd van worden).

Directe aanleiding om naar Leusden te gaan, was Kraton’s recente mailing met een leuke aanbieding (20% korting op dinsdag, woensdag en donderdag bij online reserveren) op het nieuwe maandmenu Adisutjipto en op de rijsttafel Kraton. En hoewel we allebei vergeten waren online te reserveren, hebben we toch voor de grote rijsttafel Kraton gekozen. We wilden de kans niet voorbij laten gaan en daar hebben we geen spijt van gekregen: toen de bijna 20 schaaltjes op tafel stonden, waren we even stil. Dat waren we ook toen we bijna álles óp hadden.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Eten perfect, duidelijke uitleg, goede porties, tempo er goed in!
Puntje van aandacht: er lag een gebruikt kleedje op tafel met vlekken en aangekoekte kruimels.
Puntje van aandacht: let op dat de uitleg van de gerechten geen 'opgedreund automatisme' wordt.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Gastvrij, heerlijk eten, nette prijzen
V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Voor een ‘lange zit’ moet je niet hier zijn; zeer snelle bediening en opdienen van gerechten.
Wel lekker gegeten, maar het tempo waarin moet je vooral zelf bepalen. Anders is het een
erg kort avondje uit eten; we vonden de prijsstelling van de gerechten ook aan de hoge kant.
Tegelijkertijd vonden wij het een fijne culinaire beleving met gastvrije bediening.
r.bobbert .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
we zijn beter gewend. aanvankelijk verkeerde bestelling gekregen waar duidelijk om was gevraagd. En ook de eindafrekening was niet correct, waardoor we daarover wat hebben gezegd. Zijn beide al jaren klant en hebben dit niet eerder mee gemaakt
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Echt een aanrader!
Ines S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Helaas geen saté kambing meer. De vervanger hier voor door saté domba maakte alles goed. later kwam er helaas een hele drukke groep, waardoor het geluidsniveau meer dan levendig werd.
De gerechten waren als vanouds uitstekend.
D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten smaakte veeel beter dan de vorige keer, toen was het absoluut beneden de maat.... Maar aangezien we gemiddeld 30 x per jaar een Indonesisch restaurant bezoeken, glipte deze er per ongeluk nog een keer tussendoor... Toen we aankwamen, werd de gevel herkend, en kwamen de herinneringen weer boven. Bijna waren we doorgereden, maar toch besloten om het nog een kans te geven.... Geen spijt van, er was niks mis mee! Smaakte allemaal bijzonder goed! Alleen was het enorm rumoerig, aangezien er een grote groep had gereserveerd, en er weinig van werd gezegd door het personeel...[ onze bestellingen moesten bijna letterlijk ''doorgeschreeuwd'' worden... Maar het eten maakte veel goed! Gr. uit Leerdam.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Top!
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Alles was naar wens. maar voor de bereiding van de atjar ketimun was te weinig azijn ingezet.
Maar verder hebben we heerlijk gegeten, net als voorheen en dus blijven we komen.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten ! Een echte aanrader als je van Indonesisch houdt of er mee kennis wilt maken !
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Gezellig, lekker gegeten (rijsttafel Kraton).
Lulu S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Een heerlijke avond. Meer dan voldoende.

Bedankt voor alles!

Lulu
D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het was de eerste keer dat wij dit restaurant bezochten maar zeker niet de laatste keer.
Het eten is goed van smaak en de bediening uitstekend!
I B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Rendang was aangebrand,we waren met 2personen,ieder 2getechten,voor €54,te duur was het niet waard voor wat je krijgt
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Er word toch erg snel gereserveerd lijk wel of ze je snel weer weg willen hebben uit eten doe je toch echt voor de gezelligheid.
O.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Goede en vriendelijke ontvangst en hierdoor het gevoel gekregen zeer welkom te zijn.
Bij de tafel aangekomen stonden de borden reeds op de warmhouders. De door ons bestelde drankjes werden per omgaande geserveerd. Menukaart zeer overzichtelijk en helder!

Goed advies bij het maken van de keuze. Heerlijke gerechten en er werd goed in de gaten gehouden of drankjes op waren en uitlevering van de volgende gangen verliep ook zeer vlot.

Vriendelijk uitgelaten door de gastvrouw.
Wij komen hier vaker na volle tevredenheid!