Kraton Food (Amicitia Food Village)

Stadsring 154 3811 HS Amersfoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kraton Food (Amicitia Food Village)

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Daanje3 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Sateh is prima, lamskarbonaatjes ook maar voor de rest weinig bijzonder. ben persoonlijk sowieso niet zo fan van het amicitia food village
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prima sate kambing met dito saus, heerlijke, kruidige nasi rames zoals die echt hoort te smaken, Aardige bediening. Helaas wel met plastic borden en dito bestek. Zo lekker eten voor zo weinig geld moet natuurlijk ergens op inleveren, maar zou een concept als Amicitia food village niet met echt bestek en borden kunnen bestaan? Of volgende keer zelf borden en bestek meenemen?
Henderine H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Geweldig en het eten wordt keurig opgediend, vooral de Sate Kambing en de overheerlijke saus.Ik ben er iedere week 1 x te vinden.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Hier kun je simpele gerechtjes eten, voor de betere kookkunst moet je naar Kraton in Leusden. Veel keus is er niet: enkele saté's, nasi goreng, gado gado en nasi rames, het gewone werk dus. Wij proefden de nasi kambing met drie lamskarbonaatjes in kruidige sojasaus. Smaakte goed.
Echt gezellig wil het niet worden in de food village. Die is dan ook niet bedoeld voor een uitgebreid diner. Maar voor een snelle hap kun je hier goed terecht.
MarjoleinEvelien .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
In Leusden was het altijd al genieten bij Kraton. Geweldig dat ze nu een tweede locatie hebben. Ze serveren een klein maar heel goed uitgekozen gedeelte van de Leusdense menukaart. De geitensaté is één van mijn favoriete hapjes: super mals en smakelijk vlees en een geweldige marinade.
De dames van de bediening van Kraton zijn erg lief en prettig: je zou ze zo mee naar huis nemen! :-)
Helaas vind ik de ambiance van Amicitia Food Village nog wat kil en ongezellig, maar daar kunnen de dames van Kraton niets aan doen natuurlijk. Het is aan de Food Village zelf om het gezelliger, stijlvoller en sfeervoller te maken.
Voor Kraton dus een dikke duim!!
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Ik kwam al graag in Leusden, maar ben blij dat ze nu wat dichterbij zitten. De sateh is overheerlijk, kip is mals, saus net pittig genoeg. Pangsit word voor je neus gefrituurd, schone olie en weer een lekker sausje.