Kratiam Thai Cuisin

31-207508113

Meer informatie over restaurant Kratiam Thai Cuisin

Donz .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Thais restaurant gemerkt. Dat vind ik jammer, want het kan ook zeker anders. Je mag ook wel wat voor die prijs verwachten. Ik zal niet zo snel een kritische recensie plaatsen, maar vond het nu onvermijdelijk. Ik hoop dat er wat met dit signaal gebeurt. Per slot van rekening ben ik na 20 jaar een kenner van de Thaise keuken.
Ikhouvankoe .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Regelmatig gaan wij eten bij dit fijne Thaise restaurantje. Het eten is nog nooit tegengevallen en altijd overheerlijk, de prijs is goed in orde en de service is altijd vriendelijk en goed!
Persoonlijk favoriet zijn de Beef Masaman curry en de groene curry met eend en lychee.
Echt een aanrader dit restaurantje als je in West woont.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten zo een trek in Thais dus even op internet gezocht en deze was in mijn buurt, maar nog nooit geweest. Het is een knus restaurant en erg gezellig ingericht. De eigenaar let op details en dat zien we terug in onze gerechten. De salade Som Tam is een aanrader en nog nooit zo lekkere viskoekjes gegeten bij een Thai. De bediening is zeer beleefd en attent. We komen zeker terug.
Mar T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Goede Thai, lekker eten zonder overdreven kunstmatige smaken. Kortom aanrader voor een goed Thais gerecht voor een goed prijs.
Joon B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Heerlijke Thai met zeer vriendelijke bediening. Klein zaakje en vaak vol dus reserveren is aan te raden.. We hebben ins laten adviseren door de bediening en heerlijke gerechtsdeskundigen gegeten. Mag zeker ook niet duur genoemd worden, waren zeer schappelijke prijzen. Kortweg een aanrader om eens te eten in de buurt, lekker!
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Bespottelijk lekker eten, elke keer weer. De bediening is heel erg vriendelijk en de zaak zelf is goed op orde. Netjes, schoon en het is er fijn zitten. In de zomermaanden kun je ook buiten zitten en dat is erg goed te doen. Je kunt hier ook bestellen en afhalen, wat wij nog wel eens doen als het te druk is voor een tafel. De prijs kwaliteit balans is ook echt supergoed. Aanrader.
FloortjeB .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Leuke tent, heerlijk eten! Ik kom hier vaker en ook vanavond was fijn. In verband met de herdenking konden we tussen voor- en hoofdgerecht even naar het monument aan de overkant van de straat, ze vonden het geen enkel probleem.
Saskia F.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Dit is een zeer goede Thai. Het eten is supervers en heel erg lekker. Bediening kan beter. Bestelling opnemen, drankjes bijvullen, borden weghalen, het duurde allemaal net even te lang. Maar het eten is super en je kunt ook afhalen. Een hele goeie tent.
E. M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Op een drukke woensdagavond was ik hier voor de 1e keer, met een vriendin samen. Het is ons prima bevallen en zeker voor herhaling vatbaar !! Vooraf de 'Pikante limoenfrisse soep met kip' en een 'Combinatie van diverse voorgerechten', gevolgd door 'Kai Priew Waan' en'Neua prik Thai Dam' e-mails dessert 'tropisch ijs met Lychee' en Tropisch ijs met gebakken banaan'. Ja, we hebben er absoluut een uitmuntend adres bij !! Tot ziens !!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Deze simpele Thai aan de Bos en Lommerweg bestaat nu bijna vijf jaar en heeft zich langzaam maar zeker opgewerkt naar een druk bezocht adres, zelfs op maandag. De kaart is al lang dezelfde, maar alles is even vers en wordt dan ook á la minute bereid. De kippensoep met limoen die we vaker eten, is heerlijk en men onthoudt altijd dag wij een extra partje limoen krijgen! Die aandacht en dienstbaarheid vormen ook een van de sterkste punten van dit restaurantje: wie er ook bedient, ze zijn allemaal even aardig. Als hoofdgerecht hadden we zoetzure kip, respectievelijk roergebakken rundvlees met knoflook en zwarte peper. Beide geserveerd met een enorme portie witte rijst. Daarbij een heerlijk glas vriendelijk geprijsde huiswijn, een Barefoot Pinot Grigio, en een smakelijke maaltijd is verzekerd. Ook de rekening is hier steeds een aangename verrassing. Hard werken heeft hier terecht succes!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Eindelijk weer Thais eten gegeten. Er zijn veel Thaise restaurants in Amsterdam en een aantal daarvan serveren een soort kip Siam van een supermarktmerk (De magnetron Thai). Hier is het anders. Vers, lekker, authentiek en de mensen van dit restaurant zijn bereidt om je favoriete gerecht te maken al staat het niet op de kaart. Ze gaven me hoop. Eend rode curry is erg lekker. Ik ga hier vaker komen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Geweldig Thais eten, zeer smaakvol, verse ingrediënten. Zowel rode curry met kip als ook de gegrilde eend, maakt niet uit wat je kiest, TOPETEN en ook nog een rustige ambiance met zeer vriendelijke bediening. Porties ruim voldoende, in alles een aanrader!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Al een paar keer bij het knusse Kratiam Thai gegeten, afgehaald en de laatste keer met een wat groter gezelschap weer gegeten.
Het is en blijft een verrassend goed adres in West. Het eten is elke keer vers à la minute bereid en smaakt erg lekker. De laatste keer hebben we als voorgeerecht een combinatie van allerlei hapjes besteld, daarna kip met cashewnoten, garnalen met oestersaus en in nog een andere variant, rundvlees met broccoli en eend in groene curry. Als dessert, gebakken banaan met ijs. De porties waren goed. De service is heel vriendelijk, discreet en behulpzaam.
Dit restaurant is voor mij een toppertje!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Heerlijke en betaalbare Thai op loopafstand van mijn huis, wat wil je nog meer. De inrichting is smaakvol en Thais en de bediening vriendelijk en correct. Maar het belangrijkste, het eten, is erg goed. De Som Tam (salade) is zeer pittig, en mag met 3 * worden vermeld in plaats van 1 *, maar toch neem ik deze keer op keer ondanks de pittigheid. Voor het eerst hier een Pad Thai genomen, smaakte prima, maar wel erg grote portie, eigenlijk genoeg voor 2 personen, net als de Kao Pad die mijn tafelgenoot had, het is misschien beter om dan een bijgerechtje te nemen en dit met 2 personen te delen. Ze gebruiken uitsluitend verse ingredienten en geen MSG, wat ook erg prettig is. Zeker een aanrader, ze doen ook afhaal.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Leuk thais restaurant afgelopen vrijdag gegeven, lekker pittig maar niet te. De bediening is zeer vriendelijk. We waren met een gezelschap vrienden en collega's van het werk en werden met alle egards ontvangen.
Davidu .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Uitstekend thai restaurant. Ietsje duurder, maar erg lekker. Redelijk pittige keuken, maar precies goed. Wijnen goed, prijs goed, bediening goed, sfeer goed. Ik ben hier regelmatig te vinden.
Marnix B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Een heerlijk thais restaurant. Een beetje verstopt in Amsterdam West / Bos en Lommer.
Hele vriendelijke bediening, maar vooral fantastisch eten! Zelf erg fan van de biefstuk reepjes met peper of oestersaus. Bij het laatste erg veel verse groenten meegewokt.

Pepijn B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
In de zomer op het terras leuk maar binnen wat gewoontjes. Eten is echt prima! Heel prettig om deze thai in de buurt te hebben om te halen of om daar te zitten.
JO72 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Na vele Thai-ervaringen moet deze een speciale vermelding krijgen: heerlijk! Vooral de Pad Thai is een aanrader, precies zoals de stalletjes in de straten van Bangkok. Bediening is vriendelijk. Een aanwinst voor Bos en Lommer.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Het Thaise restaurant aan de Bos en Lommerweg ziet er gewoontjes uit, maar het eten is goed. Nu twee keer hier gegeten zonder teleur gesteld te worden. De voorgerechtjes en curries zijn prima. Uitblinker was de groene curry met eend en lychee, bijzonder en lekker.
Service is uitermate vriendelijk en behulpzaam; ook kunnen gerechten buiten de kaart besteld worden door bijvoorbeeld verschillende gerechten te combineren. Alles volledig zonder moeite.