Kraaybeekerhof

-Lunch 11:00-15:00
Donderdag t/m Zaterdag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kraaybeekerhof

John V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Verassende gelegenheid met dito (lunch)kaart. Vriendelijk adequate bediening, eerlijke fantasierijke gerechten. Topper.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het eten was erg lekker en mooi verzorgd. De bediening had tussendoor en aan het einde nog wel mogen vragen of we nog iets wilden drinken.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk zitten an het water met een vriendelijke en correcte bediening. Het eten is lekker, vers en biologisch maar mist toch net dat beetje extra. Het is vrij vlak van smaak en niet echt bijzonder, jammer want de kennis is aanwezig maar er mag iets meer worden gedaan met kruiden.
Léon G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk biologisch gegeten. Bediening is precies op tijd en attent. Zeker aan te raden.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Op terras geluncht: ontspannen vriendelijke bediening, voelt behoefte gaten uitstekend aan. Gerechten zijn heerlijk en prachtig opgemaakt. Bijzondere plek, echt anders dan anders voor wie van puur natuur houdt, snel daar gaan genieten, zeker in deze zomerse omstandigheden onder stokoude bomen.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Ambiance zeker met mooi weer hemels; terrasje aan de vijver of het grotere terras direct naast het gebouw. Inrichting binnen is gezellig maar wat sleets.
Bediening was wat langzaam maar dat was overmacht, een der koks had zich verwond. Lunchgerechten buitengewoon smaakvol en natuurlijk biologisch. Maar zeker de helft van ons gezelschap stoorde zich echt aan de kleine porties en misschien iets 'te' gezonde samenstelling waardoor ze met een licht knorrende maag weggingen, Voor een belegd broodje verwacht je een serieuze bol/panini/ciabatta, niet twee sneetjes brood met overigens mooi en smaakvol beleg. En de saladebowls lijken groter maar hebben weinig vulling (veel slablaadjes naast de beloofde groente/vis/vlees); tenminste brood erbij geserveerd, of meer pasta/rijst/aardappel erin, had het draaglijk gemaakt.
Jacqueline O.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Bij goed weer buiten reserveren. Prachtig!
Corinne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fijne avond. Smakelijk eten. Sympathieke bediening.
J.P. W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Tafel aan het water op mooi landgoed. Tafel en stoelen zijn niet heel schoon. Eten erg smakelijk. Moest een paar keer om vergeten drankje vragen die uiteindelijk mijn dorst kon lessen. Outfit van serveerster is geschikt voor strandbestemming. Badslippers en korte broek nog nooit gezien in een restaurant.
Femke A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een hartelijk ontvangst. Wij voelden ons meteen op ons gemak. Oprechte aandacht en uitleg over de gerechten die ons heerlijk hebben gesmaakt. De bijpassende wijn werd nog bij het inschenken leuk toegelicht en voor mijn man, die liever bier drinkt, werden lekkere bijpassende bieren uitgezocht. We waren een heerlijke avond uit! Wij komen terug.
Geeskes S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Een moederdagverassing met een ontbijt. Een heerlijk uitgebreid ontbijt. Ik werd door mijn gezin en de bediening echt verwend. We werden allemaal lief ontvangen. De kinderen werd gevraagd waar ze van houden. Een mooie start van moederdag geweest.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hadden een lichte lunch. De smaakcombinaties en de gerechten zijn origineel, meteen één van de pluspunten van de Kraaybekerhof; er wordt met zorg en aandacht aan gerechten gewerkt. De ambiance was perfect; zomers kun je heerlijk op de steiger bij de vijver zitten. Bediening is correct en vriendelijk.
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Alleen asperges op de menu kaart.
En de asperges smaakten ook nog houterig, heel erg jammer.
De bediening had er volgens ons ook niet zo veel zin in,
Marga T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
alleen gerechten met asperges. En de aspergers waren erg "houterig".
we hebben bij jullie beter gegeten, jammer.
Johanneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
De kleuren en smaken waren uitmuntend. Afgestemd op elkaar en zeer eigen. De entourage aan de vijver, in de tuin maar ook binnen is sfeervol en rustig. Wij hebben met vier vrienden genoten van een zwoele lenteavond en komen zeker nog eens.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een prachtig terras op een bijzondere plek. Te weinig personeel, daardoor eten lauw, te laat de drankjes, te weinig aandacht. Het eten was niet onaardig echter gebrek aan “op smaak brengen”. En onbegrijpelijk dat een belangrijk hoofdgerecht uitverkocht is als je om 6 uur aankomt.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Het was prima toeven aan het water. Een zeer geslaagde avond.
Nanda D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Heerlijke avond gehad! Zowel eten, sfeer als bediening was top! Mooie verfijnende producten en hartelijke, gastvrije medewerkers die écht begrijpen wat gastvrijheid betekent. Tot zeker een volgende keer.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Op aanbeveling wilden we eens biologisch gaan met dat idyllische terras aan het meertje. Helaas te koud voor buiten maar dat is overmacht. Personeel is er voldoende maar de bediening is weinig attent en na ons commentaar dat het stoofpotje niet volgens verwachting was, liep ze uiteindelijk gewoon weg. Ongeveer 15 min geprobeerd om koffie en thee te bestellen (er waren 4 klanten binnen) zijn we maar weggegaan. Was gezellig maar eten zat nauwelijks bite op en dat mag wmb anders. Beste mdws, kijk eens meer om je heen en heb oog voor je klant. zou mijn beleving beter hebben gemaakt en zou je ook meer kunnen omzetten.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk biologisch dynamisch gegeten. Mooi opgemaakte borden, ziet er verrassend uit.