Meer informatie over restaurant Kraaybeekerhof

Woensdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jaron K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
(H)eerlijk restaurantje met een simpele maar huislijke inrichting op een mooi perceel. Warm welkom, mooie grote open keuken en een toegewijde chef. Producten van het seizoen op een zo puur mogelijke wijze bereidt tegen een eerlijke prijs. Kleine maar goede kaart. Ben je hier in de buurt kies dan voor Kraaybeekerhof. Groet J&J
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een knusse plek met veel aandacht voor elk detail van de maaltijd.
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Hier met 2 personen heerlijk gegeten. Het restaurant is wat lastig te vinden en is gelegen in een mooi park.
De binnenkomst is prima, gezellige ontvangst.
Het restaurant is klein en je kijkt vanaf de tafels direct de keuken in. De gehele uitstraling is gezellig en dat geldt ook voor de mensen die er werken.

Het eten, wij hadden een 3 gangen menu, was erg goed. Alles is biologisch, al vraag ik me af of dat voor de smaak uitmaakt. De opmaak van de borden is goed.

Alles smaakt vers en zorgvuldig bereid. Zeker een aanrader.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Mooie ligging op een rustige plek, gemoedelijke ambiance met eerlijke biologische gerechten. Je proeft de aandacht voor het voedsel.
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Ondanks dat de menukeuze een beetje beperkt was, waren alle gerechten zonder uitzondering heerlijk van smaak en mooi opgediend.
De bediening was correct, er werd steeds goed uitgelegd wat er in de diverse gerechten was verwerkt en de kaasplank met een bijzondere sherry was zeer verrassend. Kortom, zeker een aanrader!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Op basis van de beoordelingen en recensies uitgekozen en natuurlijk ook omdat het biologisch was. Maakte verwachting meer dan waar, heel gezellige ambiance en heerlijk gegeten. Aardige bediening en prachtig plekje wat ook nog goed bereikbaar was. We zullen het onthouden voor als we weer eens in de buurt zijn!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Met een goede vriend geluncht. Omdat we niet konden kiezen hebben we de Proeverij genomen. Dat is een staalkaart van de gerechten op de kaart. Een heerlijk soepje, een frittata, een broodje met echt lekkere kaas, een kleine salade, zeer smakelijke bloemkoolpuree, kortom een klein smaakfestijn. En toe koffie met een miniappeltaartje. We zaten heerlijk op het terras aan het water. Het restaurant ligt wat verstopt en heeft vooral klanten die weten wat ze zoeken. Ik vind dat prima. We werden zeer vriendelijk bediend.
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk gegeten op prachtige plek. We zaten buiten aan het water. De kaart is bescheiden maar alles is lekker! Vegetarische lasagne en vis. Mooi opgemaakte borden, porties goed. Vriendelijke bediening. Ik kom nog een keer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
3 gangenmenu geprobeerd, weer was mooi genoeg om buiten te zitten. Voor- en nagerecht waren vast, hoofdgang keuze uit vlees/vis/vega. Alles was prachtig opgemaakt, bijzondere smaken, prima klaargemaakt, temperaturen goed, helemaal niets op aan te merken. Het was net niet hemels, dan werd het een tien. Maar het kwam dichtbij. Prettige bediening, geen muziek, prachtig gelegen. In eerste instantie wat verbaasd door de afwezigheid van placemat/servet, maar eigenlijk past dat wel in de zeer ecologische opstelling van deze gelegenheid. Na het eten het park rondgelopen. Oh ja: tempo was ook prima, geen haast, maar ook geen slakkengang. en na wat 'ontdooitijd' ook gezellig en persoonlijk. We komen terug!
Nienkevdveen .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Tafel aan het water, tot twee keer kwam een ijsvogeltje langs gevlogen. Heerlijk gegeten, de aanbevolen dessertwijn paste perfect bij het frisse toetje
Info793 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor een voor- en hoofdgerecht. Goede service. Buiten zitten is zo prachtig. De inrichting in het restaurant is een beetje sober.
Wjaltena .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Wij kozen voor de driegangen-variant.
Stuk voor stuk heerlijke gerechten.
Echter nadat we ons hoofdgerecht genuttigd hadden verscheen de bediende met de boodschap dat ze verzuimd had de kom met gemengde salade aan ons te serveren. Tsja, dan helpen excuses niet meer, want het alsnog te laten opdienen is als mosterd na de maaltijd.
Helaas kwam deze jongedame niet op het idee ons dan maar een kopje koffie als slotakkoord aan te bieden.
Tip: Zet de gemengde salade erbij op het menu, zodat de dinergasten er naar kunnen informeren als het niet bij het hoofdgerecht geserveerd wordt.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten van een kleine maar prima kaart. Zeer aardige bediening en kundige kok, die alleen in de open keuken werkt. Prima!
Buiten het restaurant een zeer groot terrein waar heerlijk te wandelen is na het eten.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
In alle opzichten een oase. Heerlijk eten, verrassende gerechten, gastvrij en rust, rust.
Aan de vijver eten in de ondergaande zon....
Wist ik maar eerder dat het hier zo fijn was.
Bvdka71 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We vonden het allebei bijzonder smaakvol. Zeer goede ingrediënten gebruikt in alle gangen wat ons betreft. De bediening was uiterst vriendelijk. Het decor is werkzaam eenvoudig, bewust sober van inrichting.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Met grote zorg gemaakt diner, een heerlijk terras aan het water (binnen een beetje alternatief). We hebben een goed verzorgde avond gehad!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Een knus, gemoedelijk restaurant met mooi uitzicht op het landgoed én op de (open) keuken. Zoals het hoort bij een biologisch restaurant veel aandacht voor groenten. De kaart is klein, maar elke gang komt met meerdere ingrediënten met een eigen, uitgesproken smaak. De hoofdgang was een keuze tussen vegetarisch (hoofdingrediënt falafel), vlees (eendenborst) en vis (zeebaars). We waren met zijn drieën, dus deze gang volledig kunnen 'testen': alle heel smaakvol. Op de favorietenlijst!
Christina55 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Het voorgerecht was een plaatje van groenten en kwark met een kletskop. Hoofdgerecht vis en vlees was ook uitstekend. En goed prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader. Het enige minpuntje was dat de gangen wel wat snel na elkaar kwamen.
Mike-suus .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Eten was prima. De linzensoep als tussengerecht was eerder in de hoeveelheid als hoofdgerecht.
De bediening was er niet helemaal bij, vergat de rode wijn te brengen en vroeg niet of we nog iets wilden drinken.
Tijdens de avond stoorde ons het lawaai wat de afwasmachine maakte, de volledig open keuken vonden we wel erg leuk zodat we konden zien hoe ons eten werd bereid!
Xandervanasperen .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Uitstekende plek om te dineren. Er wordt zichtbaar zorg aan het eten besteed.
Het enige minpuntje is dat als je het terrein oprijdt, het lijkt als of je rechts op een nog al modderige plek moet parkeren. Wat niet aangegeven wordt is dat er zo'n 50 meter verder om de hoek een uitstekende verharde parkeerplek is