Kozee

Woensdag en donderdag 12:00 - 21:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 21:30

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Kozee

Christopher G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Zeer goede gastvrouw! Lekker culinair eten!
Albert Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
bijzonder smaakvol gegeten
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een heerlijk rustige ambiance, waar ongemerkt hard gewerkt wordt door een jong team. Leuk om de ambitie en het succes te zien!
Bo G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
wederom heerlijk gegeten! We kregen een verrassings gerecht.
de laatste keer dat ik hier gegeten heb kreeg ik een visgerecht als voorgerecht maar omdat ik daar niet zo van hou, heb ik om wat anders gevraagd.
Dit was geen probleem dus ik kreeg als voorgerecht een gerechtje met kip, als hoofdgerecht een heerlijk malse steak en als nagerecht een heerlijk fris ijsje.
ik kom hier snel weer eten!
Bo G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
na een warm welkom, heerlijk gegeten. wij komen hier zeker weer terug!
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het is altijd een waar genoegen om bij Kozee te eten. Niet alleen is de kwaliteit van het eten geweldig, maar ook de bediening is een feest.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hadden een verrassingsmenu genomen. Nou, het overtrof onze verwachtingen! Mooi opgediend (een lust voor het oog), zalig van smaak. Echt een aanrader!
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Behoorlijke prijs voor relatieve kleine gerechtjes. Misverstand rond het 3-gangen-menu met de Iens aanbieding. Geen discussie daarover willen voeren, maar achteraf gezien acht ik de vooraf gegeven toelichting onduidelijk.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Kozee verdient een groot publiek. Uitstekend eten in een fijne ambiance. Absoluut top 3 Purmerend
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het was erg rustig in het restaurant en daardoor zouden we heel snel hebben kunnen eten en dit wilden we niet en dat konden we ook aan geven en dat verliep prima!
marcel S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening prijs /kwaliteit uitstekend is een aanrader
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Erg duur!
Clemens R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prettige ontvang en bediening. De gerechten zijn klein en werd ons geadviseerd 3 gerechten te kiezen. Eerst brood genomen en 2 gerechten en een toetje. € 122,00. Veel te veel voor de kleine gerechten. Klein kaasplankje is € 14,00 kwaliteit eten is prima, maar veel te duur.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De gerechten smaakten prima maar alle 4 de gangen plus de amuse waren voorzien van groentenschuim. Dat was ook lekker maar dan wordt het een beetje hetzelfde en ook alle gangen chips van knolselderij. Ik raad aan om 5 gangen te nemen want de porties waren erg klein. En er zat een hondje (van gasten) en dat vind ik ook niet horen in een restaurant. Er zijn een heleboel mensen die allergiesch voor honden zijn en die kunnen er last van krijgen. En het was nog wel een stamgast ook , dus dan stapelen de allergenen zich op.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ontzettend goed gegeten bij Kozee. Een aanwinst voor Purmerend. Verrassingsmenu genomen met bijpassend wijnarrangement, alle smaken erg goed op elkaar afgestemd. Gerechten heel verrassend.
Tot de volgende keer!
Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zeer fijn en rustig restaurant.
De persoonlijke benadering en vriendelijkheid, alsmede de rustige sfeer maakt dit echt een van de toprestaurants in de regio.
Heel knap hoe dit jonge stel zo'n mooie tent runt!
Tot snel,
Fam Blaauboer
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prima sfeer en goede bediening. Een aanwinst voor Purmerend.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wij hebben door Kozee ons kerstdiner voor 26 collega's laten verzorgen en hebben een top avond gehad! Na een vriendelijk ontvangst eerst wat geborreld met heerlijke hammen en daarna aan 1 lange tafel genoten van het het kerstdiner. We hebben alle 26 heerlijk gegeten en ook allemaal tegelijk. De avond was super verzorgd, vriendelijk personeel en het restaurant was in gezellige kerstsfeer gedecoreerd. Zeker een aanrader ook voor grote groepen!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een vriendelijke sfeer. Gerechten hadden het formaat van een tussengerecht. Dit werd van te voren duidelijk gezegd maar het blijft vreemd om meer dan 1 voorgerecht te bestellen, zeker wanneer de gerechten € 12,50 euro kosten. De gerechten waren inderdaad klein maar zeer smakelijk. Een puntzakje friet, een heerlijk toetje en koffie met chocolaatjes geven je toch een heel vol en voldaan gevoel.
Raoul T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gisteravond genoten van het aangeboden 4 gangenmenu. De kwaliteit was echt erg goed en zeer smaakvol. Verder was de bediening top. Kortom een hele fijne avond gehad en ik zou dit restaurant aan een ieder willen aanbevelen.