Koyo

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:30
6,9
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gezien de goede recensies hier onlangs gegeten. Algemene indruk: redelijk, maar niet geweldig. Sushi okee, maar springt er niet uit ten opzichte van andere restaurants. Andere gerechten, bijvoorbeeld eendeborst in een saus waarbij het zoutvaatje wel lijkt te zijn omgekieperd. Veel vleesgerechten niet echt onderscheidend van elkaar, waardoor het meer van hetzelfde leek. Aankleding van het restaurant saai, gewoon een grote ruimte met veel tafels, dat kan echt beter. Bediening okee, hoewel niet bijzonder betrokken. Kortom, gezien de verwachtingen viel dit tegen. Niet slecht, maar zeker niet opvallend goed.
Snorry .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Een paar weken geleden zijn we hier gaan eten. Het was op een doordeweekse dag, en het was erg rustig, wat me achteraf zeer verbaast, vanwege de uitstekende kwaliteit , en de heerlijke smaak van het eten. We vonden het helemaal geweldig . Voor ons is Koyo nu nu voortaan de eerste keus als we sushi willen gaan eten.
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Best sushi in town. Super verse sushi van uitzonderlijk hoge kwaliteit. Ook alle andere gerechten van de kaart zijn erg lekker. Wij moeten een uur rijden om hier te komen maar we gaan zeker vaak terugkomen.
Proever2013 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wat een goede kwaliteit voor een all you can wat! Goede gerechten van uitstekende kwaliteit, kraakverse heerlijke sushi. De krokante zijn een aanrader evenals de biefrolletjes. Een aanrader !
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Fantastisch verrassende gerechten, aanraders zijn de krokante sushi en de kangoeroespies.
Mooie aankleding van het restaurant, zeer uitnodigend, Een aanrader!