Kouros

Meer informatie over restaurant Kouros

Voordelig
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Prima restaurant, grote porties, vriendelijke bediening, wij waren zeer tevreden. Wij hebben genoten van de olijven, feta, gebakken courgette en griekse salade. Een tipje voor de menukaart, zorg dat op de menukaart alle ingrediënten van de gerechten staan. Zo kom je als gast niet voor verrassingen te staan. Verder erg prettig gegeten.
KNed .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Na een rondje op het marktplein gemaakt te hebben gekozen voor Kouros. En dat is ons goed bevallen.
Omdat we niet super veel trek hadden het voorgerecht overgeslagen maar samen gekozen voor een schotel voor twee personen. De geserveerde hoeveelheid was best veel. Het was kwalitatief heel erg goed. De bediening erg vlot en vriendelijk, met name de man had leuk contact met de gasten.
Zeker een aanrader!
René H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Een dikke acht op alle gebied. Het eten was voortreffelijk, het was betaalbaar en de vriendelijke bediening werkte snel en goed.
We hadden een gevarieerde voorgerechten schotel voor twee personen met allerlei Griekse lekkernijen. Als hoofdgerecht een stoofschotel van lamsvlees (stifado). Mijn lievelingsgerecht bij de Griekse restaurants en als het op de kaart staat dan neem ik dit meestal. En het was weer een goede keuze. Samen met een eenvoudige rode landwijn een heerlijke afsluiting van de werkweek!
Wolkie1972 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Al enkele keren hier wezen eten.
Het eten is zondermeer lekker te noemen, sfeer is leuk.
Kaart is grootgenoeg om er keuze te maken.
Alleen is het geserveerde erg veel, eet graag iets vooraf en na dus voor mij mag het hoofdgerecht iets kleiner dit is geen kritiek maar een mening .
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Hier gegeten met de carnaval, erg druk dus...maar de service bleef beheerst en vriendelijk. Vooraf goede gevulde wijnbladeren en sardientjes. Malse vleesschotels als hoofdgerecht, jammer dat de lam helemaal doorgebakken was.. Voor beide een grote bak salade als bijgerecht, misschien een tip om dit per twee personen te serveren? Nu wordt er mede door de grote vleesschotels erg veel weggegooid ! Als dessert nog een Kersen coupe na, prima maar met 6 kersen uit pot en als saus het vocht ervan een beetje magertjes ..
Het is een mooi ingerichte zaak, maar voor ons niet meer met carnaval.
Lupardo X.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Het vlees was aardig, de grote frieten lekker. Kindermenu was ruim en voldoende keus. Service was prima. Prijs/kwaliteit voldoende. Decor prima.
M D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2013
Leuk stadscentrum Kerkrade met een aantal restaurants rondom het marktplein na even rond te hebben gelopen vonden we deze Griek Kouros leuke vlotte bediening en een goede Gyros met een zéér verfijnde tzatziki, heerlijke pasta met tomaat een paprika, frieten en salade.
Goed terras met ruime tafels dat heb je wel nodig want je krijgt waar voor je geld. We hadden een witte wijn bij het gerecht, je proeft de zon in het glas heerlijk.