Kota Radja

Meer informatie over restaurant Kota Radja

• Af te huren , Wi-Fi
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
We meerden met ons bootje in Grou af. De meeste "gewone" restaurants bleken gesloten en hebben daar geen spijt van gekregen. Kota Radja bleek een uitstekend alternatief. Heerlijke mihoen met garnalen, prima "nasi Kota Radja". Niets mis mee, in tegendeel. En bij het kopje koffie en thee niet het standaard koekje in een standaard papiertje, Heerlijke nougat en bon bonnetje. Heerlijk gegeten en prima ontvangen.
Joël V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Eenvoudig ingericht restaurant. waren er met gezelschap van 15 personen, kort vooraf aangemeld. Tafel stond mooi op tijd klaar. eten was zeer goed , Meer dan genoeg eten. Goede bediening. Voorkomend zonder te overdrijven. ook erg leuk het verrassingstoetje met vuurwerk voor de 2 jarigen in het gezelschap. Bij afrekenen zelfs nog een fles wijn gekregen. Kortom een aanrader als je goed en betaalbaar wilt eten.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
We hebben al diverse keren bij dit restaurant gegeten en hier eten gehaald. Kota Rodja is zeker een van de betere in zijn soort. De porties zijn royaal, de kwaliteit is prima en de prijs is laag. De bediening is prima, maar in het restaurant zou mijn zeker attenter kunnen zijn. Qua decor behoort Kota Radja ook tot de betere in zijn soort. Onze favourieten zijn kip met cashew noten en de reguliere maaltijden als sate en babi pangang. Dit is echt een prima adres voor een snelle hap.