Kota Radja

Tolberterstraat 10 9351 BG Leek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kota Radja

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het viel ons erg tegen, had zelf een combi menu besteld en mijn vrouw bami rames compleet met een sinas en een biertje (bier sloeg al meteen dood in het glas) in eerste instantie begonnen we enthousiast aan onze maaltijd, de smaak was redelijk maar niet hoogstaand, mijn vrouw had er o.a. rundvlees bij wat bijna zwart verbrand was nadat ik ca. de helft van mijn portie had opgegeten ontdekte ik een haar op mijn bord, de eetlust was meteen over. Ik riep de eigenaar en deze stuurde de (nog erg jonge) serveerster, ze nam het mee voor analyse. Na ca 7/8 minuten kwam ze terug met de verklaring dat het een randje van een ei was. Tja zal wel maar had geen behoefte om een rel te schoppen. Vond het ook erg zwak van de eigenaar dat hij niet zelf naar ons toe kwam. Uiteindelijk afgerekend (volledige rekening) en weg gegaan. Erg jammer, ons zien ze er niet terug.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Ik was blij verrast dat er nog zulke ouderwetse Chinese restaurants bestonden. Fantastisch! Van die old-school figuurzaagwerkjes aan de wand, en een wat oudere dame die vraagt of je nog "sambal bij" wilt. Of de tijd heeft stilgestaan. Wij haalden een menu speciaal af. Geweldig. Maar ook het eten was ouderwets. Heerlijke knapperige groenten, zeer royale porties en forse stukken mals gegrild varkensvlees in saus. En dat voor een paar euro. Wat kan het leven mooi zijn.
Just-serious .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Kota Radja is onze huis chinees. Opgegroeid met hun smaak en hun gerechten maakt dat ik hun babi pangang de lekkerste ooit vind. Ook prima rijsttafels en lopend buffet.
Zeer grote porties voor een zeer schappelijke prijs, gewoon een heel goed chinees restaurant. Een tip zou zijn om eens wat variatie te brengen in het buffet of de kaart, voor mijn gevoel is dit de afgelopen 20 jaar niet verandert. Van de andere kant, als je meer dan 20 jaar overleeft doe je ook iets heel goed.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Zaterdag 23 maart 2013 met z'n zessen voor het buffet van Kota Radja gekozen. Een traditioneel Chinees restaurant. De kwaliteit was uitstekend en ook de keus, het aantal gerechten, was gewoon prima. Naast kroepoek, kleine loempia's, heerlijke verse atjar, augurkjes, pinda's e.d. en gebakken banaan, kun je kiezen uit een stuk of tien Chinese en Indische gerechten met rundvlees, kip, eieren, varken en vis. Alles vers gemaakt. Verder gewokte? knapperige groenten (favoriet bij mijn vrouw), satésaus, zwarte bonensaus en meer plus witte rijst, bami, nasi koening en mihoen. En dan vergeet ik vast ook nog wat. Er wordt goed aangevuld. De bediening is onopvallend maar heel attent. Ze komen regelmatig langs. Inclusief drankjes, meerdere malen bier en wijn, moest ik (voor 6 personen!!!) € 97,- afrekenen. Het buffet zelf kost maar€ 12,80 p.p.!! Je snapt bijna niet hoe het uit kan!