Kota Radja

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Kota Radja

Gert H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Top restaurant. Tapas geweldig concept en zeer smaakvol. Bediening top! Echt een aanrader. Hier proef je Chinees zoals in mijn ogen Chinees eten moet zijn.
Uiteten123456 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Eten was redelijk. Wel veelal dezelfde sausen/smaken en lauw opgediend. Tapas concept is leuk. Bediening was heel onvriendelijk en langzaam... Tussen de rondes moet je heel heel lang wachten... Totaal niet wat ik gewend ben van tapas. Je moet steeds zelf vragen of je nog een ronde mag bestellen en dan duurt het heel lang voordat de gerechten op tafel staan. Ze vroegen aan het eind niet eens of het gesmaakt had, of we tevreden waren. Nou nee dus.. Voor ons echt geen tweede keer.
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden zonder afspraak binnen 2 min aan een tafel gekoppeld rond 19:45.
Personeel zeer vriendelijk en de bediening was heel netjes.
Het eten was heerlijk waarvan sommige gerechtjes ongelovelijk lekker was.
Het was een TOP avond en de complimenten aan de kok en de bediening en de manager die ons binnen 2 min aan een tafel koppelde zonder dat we een reservering hadden geboekt
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Lekker eten, volop keuze. Bami en nasi altijd goed. Veel mogelijkheden en leuke, aparte gerechtjes. Binnenkort maar eens tapas uitproberen ! Vlotte en gastvrije bediening. Interieur is netjes en 'traditioneel' Chinees, wat toepasselijk is voor de sfeer maar het zou iets moderner kunnen
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Al jarenlang een vertrouwd adres in Kampen. De bami is van een speciale soort die je niet vaak ziet bij Chinese restaurant. Kota Radja is een klassieke Indisch-Chinees restaurant zoals die niet meer weg te denken zijn in Nederland. Zeer vriendelijk personeel. Vraag om de specialiteiten van de kok.