Kota Radja

Schutsboomstraat 71 5374 CB Schaijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kota Radja

Tarunjj .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Het eten in prima. Goed verzocht maar niet bijzonder. Lekker dus maar verwacht geen baanbrekende recepten. De service daarentegen is echt zeer goed. Uiterst vriendelijk en gastvrij. Daar kunnen veel andere restaurants wat van leren.
De aankleding van het restaurant is zoals een Chinees restaurant van twintig jaar geleden. Wel lekker rustig overigens.
Fvbokhorst .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Was hier met mijn zoon van 5 jaar en we hebben lekker gegeten. Het is inderdaad gee culinair hoogstaand restaurant echter de service is boven gemiddeld goed. een vriendelijk ontvangst en aanpassing van het gerecht naar een kinder portie was geen probleem. erg fijn.
We komen zeker weer
Els V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Wat een vriendelijke en persoonlijke ontvangst kregen wij. De verschillende gerechten smaakten ons goed. Vooral de Mei Chin Kei ( kip met groenten in zoetzure saus) die wij op aanraden van de gastheer aten was heerlijk, een aanrader!
Verwacht geen culinaire hoogstandjes in dit restaurant , maar voor een smakelijke Aziatische maaltijd kan je hier goed terecht.