Kota Radja

31-519294141

Meer informatie over restaurant Kota Radja

Griet S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vorige week hebben we met de buurtvereniging gegeten bij Kota Radja. Het was erg lekker en er was keus. Er waren heel veel mensen die zaterdag. Als ik zo de recensies lees begrijp ik dat wel. Wij zijn ook een paar keer eerder daar wezen eten en toen was het ook niet lekker. Misschien dat de eigenaars dit lezen, ze daar iets aan gaan doen! Er is geen gelijkmatigheid.
Tonnis S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Zomers eten we regelmatig een keer bij KOTA RADJA in Dokkumer als we daar met onze boot liggen. Ook onze kinderen gaan meestal mee. Het eten was er altijd goed, maar toen we gisteren van Boot Holland (Leeuwarden) terug naar Groningen reden zijn we via Dokkum gegaan om weer eens heerlijk te eten. Nou dat was een tegenvaller, achter de bakplaat stond een leerling kok, een goedkope kracht waarschijnlijk evenals bij de wok. Het gerecht bij de bakplaat dreef in de boter en de saus bij de wok was zo overdadig dat het bijna niet te eten was, verschrikkelijk zout. Het ene was te lang gewokt, de garnalen waren taai. We hebben er achteraf ook melding van gemaakt, erg jammer, voorlopig zien ze ons niet weer in dit restaurant.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Ter afsluiting van onze vakantie samen met onze Friese vrienden een Chinese rijsttafel afgehaald met nog extra babi pangang. De zaak ziet er aardig uit, was nog wel stil rond 18.00 uur. We werden direct geholpen en de bestelling kwam ook behoorlijk snel door. De dames achter de balie waren beleefd, maar bleven nogal afstandelijk. Het eten was niet slecht, goed warm en erg ruim qua porties. Maar erg speciaal vonden we het niet, de smaken waren vlakker dan we gewend zijn bij andere Chinese restaurants. Met name de babi pangang vonden wij geen succes: flauw van smaak en volledig ondergedompeld in de saus. Wij halen in onze eigen omgeving af en toe krokante babi pangang, met de saus apart: een wereld van verschil.
Frank En Chardee K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Vandaag eten afgehaald bij deze Chinees. Eerst 40 min gewacht . Nasi en bami stelt niks voor , gekookte bami met een paar stukjes prei en totaal geen smaak. Geld het zelfde voor de nasi. Alles was ook lauw. Biefstuk ketjap was taai en zat weinig vlees is. Eten terug gebracht.

Kortom slechte Chinees!
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
We hebben hier gegeten van de kaart. Hollands-chinees, noemen we dit. Dat kán heel lekker zijn. Nou was het hier niet slecht hoor - niks mis mee, maar het was allemaal slap van smaak. De bami was gelukkig niet Zo'n bak vet als het vaak wel is bij de chinees. Maar evengoed, dit noemen wij een strak ingerichte vreetschuur. In het weekeinde is het er vast stervensdruk bij het buffet.
MarjoleinEvelien .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Samen met mijn schoonouders hebben mijn partner en ik onze vakantie afgesloten in Kota Radja. Ik was in eerste instantie wat huiverig aangezien ik absoluut geen fan ben van de standaard Chinese keuken maar mijn schoonmoeder, die hier al eerder had gegeten, wist mij te overtuigen met haar enthousiasme. Daarnaast wist ze dat dit restaurant veel meer te bieden had dan alleen maar de standaard chinese gerechten.
Naast een uitgebreide menukaart bieden ze een all inclusive arrangement aan bestaande uit een enorme keus op het gebied van Aziatisch eten, varierend van sushi tot wok tot tepanyaki. Wij kozen voor het all inclusive arrangement en hebben uitstekend gegeten. Alles was vers en zeer smaakvol. BIj het schrijven van deze recensie loopt het water me weer in de mond bij de gedachte aan het heerlijke eten. De bediening en de koks waren daarnaast zeer vriendelijk en beleefd. De prijzen zijn tenslotte ronduit laag! We komen er heel graag nog eens!
Aanschuifstudent .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2013

Dit onlangs geopende restaurant aan de Dokkumer Ee heeft een modern fraai Chinees interieur. Het wordt aangekondigd als een wok restaurant maar er is ook een gewone kaart.
De bediening is vriendelijk en de gerechten smakelijk en van goede kwaliteit. De sechuan saus bij het varkensvlees was aan de milde kant en had ik graag wat pittiger gehad. Mijn tafelgenoten waren ook zeer tevreden over het gebodene.
Zoals normaal in Chinese restaurants waren de porties overdadig en mensen met niet zoveel eetlust kunnen beter vragen om een halve portie bami of rijst.
Ik hoop er zeker weer eens terug te komen.
Sibbien H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Al een paar keer gegeten in de nieuwe Kota Radja.
Elke keer all inclusive. Wat een feest. Zo lekker!
Goed vlees, kakelverse groenten, fijne sauzen, mmm.
Ook de sushi vooraf is gevarieerd en goed vers.
De laatste keer lagen er zelfs oesters!
De sateh is al jaren de beste uit de buurt. Een aanrader.
Bediening is prima.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Dit restaurant is inmiddels verhuist naar een mooie nieuwbouw pand aan de Hantumerweg. Het restaurant heeft nu ook een wok-gelegenheid en is heel kortgeleden geopend.

Op zaterdag hebben wij hier met 11 personen gegeten ter viering van de 65ste verjaardag van onze moeder. Bij binnenkomst verwachtten wij een gastvrouw, uiteindelijk hebben we zelf maar gevraagd of we het restaurant binnen mochten komen. Verder bleek onze reservering niet genoteerd te zijn, we stonden niet in het boek. Uiteindelijk hebben we toch een plekje toegewezen gekregen, maar toch.. we houden het op opstartprobleempjes.

We hebben allen gegeten van het wok arrangement wat bestaat uit wok-gerechten, teppanyaki aangevuld met traditionele Chinese gerechten en soepen. Over het algemeen waren de smaken redelijk onderscheidend. Verder leek ons de kwaliteit van de gerechten ook prima, maar ik twijfel over de rouwe kip die toch verdacht een beetje rook.

Wegens het ontvangst geven we voor de service slechts een 6. Het gebouw en de inrichting ervan is netjes, maar op akoestiek lijkt bespaard te zijn, het is zeer gehorig, aan het einde van de avond had ik last van een schorre keel door het luide praten. Voor het decor daarom ook een 6. Het eten moet dan veel goed maken en dat doet het voor ons: een 8!