Kota Radja

Meer informatie over restaurant Kota Radja

Jouw recensie over het restaurant Kota Radja

Sander363 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben gister weer ontzettend lekker gegeten hier, de ten pan is echt een aanrader!
Wij komen hier al jaren, de eigenaresse is altijd heel gastvrij. Verder is het personeel ook erg vriendelijk.
Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding ook top, je krijgt behoorlijke porties en waar voor je geld.
Janice C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten voor een nette prijs. Zowel afhaal als om te zitten. Inrichting wat gedateerd maar heeft ook wel weer zijn charme. Bediening is altijd vriendelijk met een lieve bazin.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijke authentieke gerechten, de Kong pao jiting is echt een aanrader.
Ma pah runderhaas is ook heerlijk.
Vaak fijne aanbiedingen bij afhalen.
Hier ook echte Chinese gerechten verkrijgbaar.
Prettige bediening en lage prijzen !
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
aanbiedingsmenu was weer geweldig , heerlijke bami met veel vlees , groente en ei .
tevens gebruik gemaakt van twee soep halen een betalen.
vriendelijke bediening , op elke vraag is een oplossing voor dezelfde prijs.
haal regelmatig daar mijn eten. ( woon in Amsterdam )
Hendrikus V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
we begonnen met heerlijke kippensoep.
als hoofdgerecht:1 X tenpan garnalen en 1x Ma Pah (gebakken plakjes runderhaas met groenten in pikante saus) beiden met miefang, bijde gerechten was top.zeker.voor herhaling .
als toetje een lekker ijsje.
Bediening is zeer vriendelijk
de rekening was laag voor hetgeen we hadden gegeten.
we komen zeker vaak terug.
Hermkolk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Wat te eten gehaald, ossehaas in oestersaus,,, wat een smakeloze hap, een bak vol saus met groenten. De ossehaas was ver te zoeken. Je moet minstens padvinder zijn om iets te vinden. Wat je vind is taaier dan een slechte biefstuk. De loempia zag er goed uit maar had ook geen smaak. Jammer, zonde van je geld
Petya M.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Ik ben daar een paar keren geweest. Het eten is heel erg lekker, ik heb babi pangang en foe yang hai genomen en het was heerlijk. De bami is ook heel erg lekker.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Op dinsdag 7 augustus hadden we ineens zin in Chinees-Indisch eten, dus we maakten van de gelegenheid gebruik om voor 't eerst in ons leven Kota Radja te proberen.
Shame shame, omdat we als echte IJmuidenaren hier nooit eerder zijn geweest.

Eten:
Wat een royale porties, hier moet je echt met een lege maag komen.
En lekker, de mie was zeer goed bereid. De Mongolische Ten Pan runderhaasschotel kwam al sissend aan.
Heerlijke zoetzure saus met o.a. gember

En ook de soep was goed (ik had haaievinnensoep)

Service:
Heel goed, zeer aardige gastvrouw, 50 jaar maar nog steeds een jonge god(in).
Mijn vrouw bestelde ook een kannetje groene thee, maar de gastvrouw zei, dat ze wel een extra kopje zou halen omdat mijn pot thee meer dan genoeg zou zijn voor ons 2-en.
Zeer attent en totaal geen euro's in de ogen !

Decor:
Lekker ouderwets Chinees, maar schoon decor. Er was goed afgestoft bij het raam.
Indeling is knus

Wanneer we volgende keer trek hebben in Chinees-Indisch, dan komen we voortaan hier.
En zeer schappelijke prijzen, tsja daarom bestaan ze ook 40 jaar.