Kota Radja

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Met groep tennisvrienden gegeten bij Kota Radja. Na een hele dag fietsen hadden we wel trek. De menukeuze was snel gemaakt. Het keizerlijk menu, dat de kwaliteit van KR uitstekend laat zien. Zoals altijd uiterst correct bediend en bij het hoofdgerecht spontaan extra gerechten aangeboden gekregen. Kreeft is topper bij hen. Ook de wijn (Kaiken uit Argentinië) komt goed tot zijn recht.
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Op 18 februari 2015 ook gegeten en genoten van diverse gerechten , ik heb toen een negen gegeven als waardering voor de gerechten , met de opmerking van , zet het puntje op de i , dan geef ik de volgende keer een 10 .
Op 17 januari weer gegeten ( nu met vier personen , toen twee ) weer lekker gegeten maar nog niet het puntje op de i gevonden.
Ga zo door , kom van de zomer met vier personen weer terug .

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wij gaan vanavond voor de 100 ste keer eten bij onze vrienden, mogen we wel zeggen.
wij zijn nog nooit teleur gesteld.
Ooit wel eens een minder gerecht gehad, maar dat heb ik thuis ook en dan licht het meestal ook nog aan je eigen keuze.
De vriendelijkheid en de service, welke deze mensen geven, de aandacht en de interesse in hun gasten.
Daar kan heel horeca Nederland nog veel van leren.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We waren met vrienden voor de eerste keer in Kota Radja. Een vriend was vegetarich en daar werd prima mee rekening gehouden door een vegetarische rijsttafel. Een vriendin was allergisch voor ve-tsin. Daar werd wel rekening mee gehouden door de sauzen apart te serveren, maar een aparte saus ging kennelijk niet.
Drie van ons hadden een Szechuan menu. De soep was lekker, al niet speciaal. De garnalen in zoetzure saus waren goed. Van de hoofdgerechten vonden wij de ossenhaas niet geweldig. De saus was veel te zout. De andere gerechten waren goed, maar de meningen waren wat verdeeld.
Het kiwi dessert was heerlijk.
De vegetarische rijsttafel was eenvoudig, maar lekker.
De prijs-kwaliteitsverhouding was ruim voldoende.
JLJM V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijk gegeten zoals altijd en de gastvrijheid en de interesse voor iedere gast van de eigenaar Hong Cheng en zijn vrouw met alle personeel zijn fenomenaal.
niet voor niets in de top 100 van Nedeland.

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Dit keer iets van de specialiteitenkaart genomen. De Peking eend is er altijd zeer goed van smaak, terwijl de begeleidende gerechten zoals ossenhaas met knoflook en groenten eveneens prima smaakten. De bediening is prima en vlot.
De flessen Kaiken Malbec is wel mijn favoriet alhier. Prima wijn voor een redelijke prijs.
FRANSWIL .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Zeer vriendelijke ontvangst . Alle gerechten uit het door ons ( mijn vrouw en ik ) gekozen menu waren voortreffelijk op smaak . ( het menu is vanaf vier personen , maar was nu voor twee personen geen probleem . ) Komen zelf uit Amsterdam , maar als we in de buurt zijn zeker weer een bezoekje waardig. Ga zo door of maak het nog beter . Zet het puntje op de i .
Twan W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Vanavond met 5 personen gegeten bij Kota Radja in Helmond. Het eten was erg goed. Zoals bijna altijd bij de Chinees was het wel erg veel. De prijs kwaliteit verhouding was erg goed.

We werden uitstekend ontvangen. Personeel was erg vriendelijk en niet opdringerig. Klein aandachtspuntje: een van de personeelsleden sprak wat gebrekkig Nederlands, maar er ontstond geen communicatieprobleem.

Restaurant ziet er vrij standaard uit. Wel netjes, en voldoende ruimte tussen verschillende tafeltjes.

Graag komen wij hier een keer terug!
SiuFung C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Geheel bij toeval hier terecht gekomen. Alles was dicht voor de lunch, dus toen maar de Chinees in gerend. Zeer vriendelijk eigenaar die het van zijn vader had overgenomen. Hoewel het standaard gerecht zijn hebben wij prima hier gegeten. Aanrader om Chinees te eten met lunch!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Simpelweg de beste chinees van de regio! Mocht je graag iets willen eten buiten de kaart om is dat helemaal geen probleem als het van tevoren wordt aangegeven, zoals oesters.
Chantal1972 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Heb hier afgelopen weekend heerlijk gegeten met wat vrienden. Ik heb nog nooit zo lekker chinees gegeten! Ik kan iedereen de tipan ossenhaas van harte aanbevelen, wordt aan tafel geflambeerd en geserveerd met een heerlijke saus. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Luisterde goed naar onze wensen en was erg gastvrij. Ondanks de drukte was het eten heerlijk en was de bediening snel. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. Ik kom er zeker nog eens terug, heb er erg genoten!