Kota Radja

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Wiskey .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Mijn vrouw en ik hebben daar op 2-augustus heerlijk gegeten, omdat wij geen vetsin kunnen hebben hebben wij dat vooraf kenbaar gemaakt, en men heeft zich in deze keuken er prima aan gehouden, vooraf hadden wij championsoep en haaivinnensoep, daarna een babi ketjap en een tipan tausi als hoofdgerecht. de service was prima in orde en wij gaan zeker terug komen !
Rest nog te vermelden dat de prijs kwaliteit verhouding goed is.
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Voor een Chinees in Nederland uitstekend eten. Met een Aziatische achtergrond ben ik altijd meer geïnteresseerd in authentieke gerechten, wat hier helaas beperkt geserveerd wordt. Volgens de bediening is daar gewoon te weinig vraag naar. De gerechten waren echter fris en kwamen vers over, zonder de vaak plakkerige en bedompte smaken die je helaas tegenwoordig vaak tegenkomt bij een Chinees restaurant. Werd verder snel en vriendelijk geholpen. De zaak ziet er netjes uit, en we zaten er prima.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Met twee personen wezen eten. We bestelden respectievelijk mini-loempia's en een loempia speciaal vooraf en voor daarna tjap tjoy ossenhaas en tjap tjoy garnalen. Plus natuurlijk drinken, witte wijn en een pilsje.
Het voorgerecht kwam al niet bijster vlug, maar voor het hoofdgerecht moesten we meer dan een half uur na het voorgerecht wachten. Dat was wel vreemd, want we waren bijna de enige gasten. Er werd wel regelmatig afgehaald. Toen we vroegen of er iets niet goed was gegaan m.b.t. het hoofdgerecht, kregen we als reactie dat er nogal wat afhalers waren en dat de kok daar de prioriteit legde. Excuses kwamen er niet. Het restaurant is gezellig ingericht, aan het eten mankeerde niets, maar de service was dus beneden peil. Jammer.
Jaap1 W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Zaterdag met vier personen gegeten bij Chinees-Indisch restaurant 'Kota Radja' in Heemstede. Een uitgebreide menukaart met voor elk wat wils. Ook voor vegetariërs een ruime keuze aan gerechten. Gekozen voor de Chinese combinatiegerechten met nasi en de gefrituurde tongfilet met een chilisaus en bami. Goede kwaliteit, niet vlak van smaak. Beetje karig met de nasi. Maar heerlijk gegeten. Gastvrije en vriendelijke bediening. Inrichting van het restaurant is keurig. Zeker geen 'dertien-in-een-dozijn-Chinees'. Van harte aanbevolen.