Kota Radja

Meer informatie over restaurant Kota Radja

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
FredvandenBerg .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Zeer goed chinees restaurant, fijne bediening - niets is te veel gevraagd, zelfs een speciaal plaatsje om gemakkelijk te zitten in mijn rolstoel. Eten is erg lekker - tippan gerechten - en altijd genoeg, zelfs sommige porties zijn in halve porties te krijgen en ook vegetarisch, gewoonweg zoals het eigenlijk overal hoort te zijn. De familie zelf is ook erg hartelijk. warm aanbevolen...Fred
Ferry3 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Mijn derde bezoek aan dit restaurant, voor mijn kids de eerste keer. Eén dag voor mijn verjaardag. En dat heb ik geweten. Het eten was hier weer helemaal goed ('t is nauwelijks te doen om alle uitstekende afzonderlijke gerechten te beschrijven), maar de verrassingen en de warmte die ons ten deel vielen hebben dit tot een werkelijk onvergetelijke avond gemaakt. Een enorm compliment is op z'n plaats. ALLES klopt hier!
Ferry3 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
Eenvoudig maar knus ogend restaurant in de kern van Heelsum. We kwamen er min of meer toevallig terecht omdat in de naaste omgeving veel zaken waren gesloten.
Het werd een bijzonder aangename verrassing! Heel vriendelijke ontvangst, snelle service en bovenal uitstekende maaltijden. Bereid op originele wijze, afwijkend van wat elders "gewoon" is.
Een tafel verderop bleken onze "buren" regelmatig een omweg te maken voor dit adres, en gelijk hebben ze, gaan wij ook doen!