Kota Radja

Meer informatie over restaurant Kota Radja

7,1
Evanheerde .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Vriendelijke mensen in een afgetrapte zaak. Hier mag wel eens een frisse wind door. Het eten is een smakeloze aaneenschakeling van dezefde platte sauzen waar het hoofdbestanddeel onder gebukt gaat. Het ingrediënt waarop je het gerecht van de kaart kiest is smakeloos en van een zeer slechte kwaliteit. ik heb hier verschillende keren met meerdere personen gegeten. Treurig. Hier moet structureel iets veranderen.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Ik kom al jaren bij Kota Radja. En ja in het weekend kan het wel een wat drukker zijn en moet je iets langer wachten. Maar dit lossen ze altijd perfect op door de persoonlijke benadering van Cheung Heung Ip en zijn personeel. Mij favouriete gerechten zijn toch wel de dungesneden ossenhaas op de zoetzuren fijngesneden sla en de peking eend met de pannenkoekjes. Het leukste is om voor de chapas te gaan dan kun je bijna de hele kaart in 1 avond proeven want er zijn zulke lekkere gerechten. Vraag gastheer IP voor een bijpassende wijn en je hebt een top avond!
Wouter1648 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Met zijn vieren wezen eten chapas eten hier.
Echt hardstikke goed.
Leuke bediening, de zaak zat stampvol op zaterdagavond, dat hadden we niet verwacht bij de " chinees".
Een goed teken dus.
De chapas hapjes zijn met zorg bereid en zijn net even wat anders.
Een echte aanrader.
Tot de volgende keer.
Phijnproever .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Altijd goed bij onze oude vertrouwde chinees! Erg vriendelijk personeel, en smakelijk eten. Over kleine aanpassingen doen ze niet moeilijk, en buiten de kaart om ook niet! Vraag eens naar gerechten die niet op het menu staan.
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Vanavond weer eens een "Chapas" genomen met vrienden. De kwaliteit was gewoon erg goed. Een hele leuke formule van dit restaurant. I.p.v. tapas noemen zij het Chapas, Chinese tapas, dit betekent lekkere kleine Chinese hapjes. Erg goed van kwaliteit. Dit in combinatie met een heerlijk glaasje wijn. De eigenaar van dit restaurant heeft een opleiding gevolgd bij Peter Klosse, eigenaar van restaurant De Echoput in Apeldoorn, dus dat zit wel goed. Echt aan te bevelen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
We waren hier op een maandagavond. Blijkbaar in Hattem geen uit eten avond , de zaak was op twee tafeltjes na helemaal leeg. De standaard Chinese inrichting doet dan nog ongezelliger aan. We hebben goede ervaringen met Chinese tapas menu's , dus besloten dit te doen. Voor ons een grote teleurstelling. De gerechtjes werden wat liefdeloos gepresenteerd op goedkoop uitziende bordjes. Zelfs de dimsum werd hierop geserveerd i.p.v. het gebruikelijke bamboemandje. Maar als het nou lekker was is dat verder niet belangrijk maar dat was het niet. Bijna alle gerechten waren overgoten met veel te zoete sauzen waardoor de smaak van de oorspronkelijke ingrediënten nauwelijks meer te proeven was. We vonden eigenlijk alleen de peking-eend pannenkoekjes wel lekker alhoewel de eend iets teveel was doorbakken. Dieptepunt was de saté, vieze gekookte brokken vlees op een stokje met iets wat op pindasaus moest lijken. Gezien de vorige goede recensies was de vaste kok waarschijnlijk afwezig , of had hij zijn avond niet, maar wij hebben zelden zo slecht Chinees gegeten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Al 20 jaar de chinees van de regio. Een menu dat in de afgelopen jaren is verandert van robuust naar verfijning. Deze ondernemer kijkt om zich heen en past zich zijn gerechten aan. Wat je ook kiest, eten is buitengewoon goed op smaak. Het is een van de eerste Aziatische restaurants die ook de koffie aandacht geeft. Top espresso en cappuccino volgens de laatste standaard.
Heleen90 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Wij namen het chapas arrangement. Hierbij bestel je in een aantal rondes gerechtjes van de menukaart. Wij vonden alle gerechtjes heerlijk! Véél lekkerder dan de standaard all you can eat wok buffetten en dergelijke. Bediening was zeer goed. Erg vriendelijk, en wist precies wanneer we wat nodig hadden. Het restaurant is leuk ingedeeld, waardoor er een knusse sfeer ontstaat.
Delekkersteoliebol .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Vandaag gegeten, ken het restaurant al jaren en altijd constante kwaliteit. Uiterst vriendelijke bediening. Lekker flesje wijn besteld, Chardonnay op aanraden van de dame in de bediening, lekker! Gekozen voor de reguliere kaart, Chapas ook een aanrader voor wie van kleine hapjes houdt. Deze keer als voorgerecht nr 10, de gegrilde stukjes ossenhaas op sla met citroendressing en nr 19 de Tipan Biefstuk in Zwarte Pepersaus. Heerlijk en ook nog eens betaalbaar, kortom hier zit je altijd goed !
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Regelmatig eten wij bij dit restaurant. Zij hebben een leuke formule bedacht de Chinese tapas, Chapas genoemd. Dit zijn kleine goed bereide gerechtjes. Je kunt kiezen uit vele gerechtjes en ook bepalen hoeveel je wilt hebben. De eigenaar van dit restaurant weet erg veel van wijnen. Er zijn dus ook bijzondere wijnen verkrijgbaar. Dit is bij de meeste Chinese restaurants niet het geval en hier onderscheiden zij zich dan ook in. Een echte aanrader en reserveren in het weekend is noodzakelijk.
Jb1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Wij komen hier regelmatig en met veel plezier. De kaart kennen wij al wel uit het hoofd :-)

Chapas is een leuke variant van Chinese Tapas, ook een Chinees Tsing Tao biertje is heerlijk.

Personeel is zeer vriendelijk, humorvol en belangstellend.

Prijs kwaliteitsverhouding is prima, dit vinden wij met een van de beste Chinese restaurants van Nederland!