Kota Radja

Meer informatie over restaurant Kota Radja

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Wij hebben hier heerlijk gegeten. de bami rames Kota Radja was echt erg lekker! Het eten zag er mooi uit en werd keurig geserveerd. De vriendelijkheid van de man die ons bediende was echter niet geweldig. De rames werd zonder bami geserveerd. Kan gebeuren. Maar dan is het niet handig om met de klant in een onbeleefde en onplezierige discussie te gaan. Serveer gewoon snel wat je bent vergeten! Het lekkere eten kreeg zo een vervelende bijsmaak. Het toetje hebben we maar ergens anders genuttigd.....
Nelleke26 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Wij hebben gekozen voor de indische rijstafel. Dit bleek een goede keuze te zijn. Prima gegeten voor een meer dan goede prijs. De bediening was attent en behulp zaam . Bij een volgend bezoek aan Hardenberg komen wij hier zeker weer.
Daniellejj .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Het eten bij Kota Radja is van hoge kwaliteit. Wij hebben er voor gekozen om met vier personen de chinees indische rijsttafel te nemen. De verschillende gerechten waren hoog van smaak en divers. Alles was goed bereid en erg vers.
De bediening in het restaurant is erg vriendelijk en snel. Je zit hier niet lang zonder drinken, want de bediening was snel aan tafel om een bestelling op te nemen.
Het restaurant is klein van opzet, waardoor het knus en gezellig is. Het restaurant is mooi aangekleed zoals jehetvan een goed chinees restaurant verwacht. Mooie vazen, gouden randen, luze stoffen en veel versieringen.

Een echte aanrader.