Kota Radja

Eibergsestraat 68 7481 HM Haaksbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kota Radja

Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Het personeel is vriendelijk en altijd behulpzaam. Enige aanpassingen in de gerechten kunnen gewoon worden aangevraagd en worden ook netjes verwerkt. Het eten is altijd erg goed, ik kom erg vaak bij dit restaurant en het verveelt nooit. Inmiddels heb ik alle gerechten van de menukaart wel een keer gehad en het is altijd goed bereid. Een echte aanrader!
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
We hebben bij Kota Radja meerdere keren gegeten en nog veel vaker afgehaald. Nog nooit zijn we teleurgesteld in de smaak of de versheid van een gerecht. Als er familie uit Noorwegen komt, willen ze altijd in dit restaurant gezamelijk eten. Gunstige prijs / kwaliteitsverhouding en zeer prettige bediening.
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Hier hebben we vele malen gegeten. We kiezen meestal voor een combinatie van de chinees-indische rijsttafel. Heel veel gerechten worden opgediend. Met 4 of meer mensen eten we heel gezellig en praktisch aan een ronde tafel met draaibaar plateau. De verschillende gerechten zijn van behoorlijke kwaliteit. Niet echt voor fijnproevers maar wel heel veel waar voor het geld. Vriendelijke bediening. Geen extra betaling voor extra witte rijst, nasi goreng of bami. Vermeldenswaard is dat men vers geperst sinaasappelsap kan leveren. Al met al een van de betere chinees-indische restaurant met deze prijzen. Voor het eten een 8 gegeven gezien het prijspeil!