Kota Radja

Meer informatie over restaurant Kota Radja

Kan beter
P. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
We kwamen er met een Groupon voucher, goed voor een luxe rijsttafel. We konden kiezen uit drie verschillende menu's, waarvan het Szechuan menu ons het meest aansprak. We dachten dat het wat moois zou worden, maar wat er uiteindelijk voorbij kwam was ronduit bedroevend. Eerst kwam er een dikke, stijfselachtige soep. Het hoofgerecht bestond uit drie schaaltjes. Een had welgeteld 2 garnalen met paprikasnijsel. Het tweede bestond uit kipfiletstukjes omhuld met veel te zout beslag, het derde bestond uit een doorsnee mix van varkenshaas en ossehaas, ook met veel paprikasnijsel, in een saus die eveneens aan de te zoute kant was. Tja, vers gesneden groenten is we voorhanden, dat moet je ze nageven. Maar dan...Als bijgerecht hadden we bami en mihoen besteld. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het geserveerd werd alsof het op rantsoen was. Op 2 kleine schaaltjes waar je in je eentje nog amper genoeg aan zou hebben. Ik dacht dat het een soort grap was. Overigens liet de dame des huizes ook toelichting over de rijsttafel helemaal achterwege, in de trant van: Dit is wat het is, daar moet je het maar mee doen. Afrekenen: We hadden een grote fles Spa besteld, plus een flesje bier. Totaal was €13,75. Bleek dat het muizenhapje mihoen €3,75 moest kosten. Ik dacht opnieuw dat dit een soort grap was, maar blijkbaar is een handje mihoen erg luxe tegenwoordig. Toch was dit alles bij elkaar NIET ons idee van een luxe rijsttafel. Het was er een parodie van. Zo zout hebben we het lang niet gegeten. Daarom zou ik zeggen: Ga er niet heen met de Groupon voucher, want dan maken ze zich er af met 'n Jantje van Leiden. We waren heel teleurgesteld en voelden ons met reden in de maling genomen.
SdeR1984 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Nieuwjaarsdag gegeten bij Kota Radja. We wilden eigenlijk gaan wokken maar dat hadden we vantevoren aan moeten geven. Nu konden we kiezen uit een nieuw concept namelijk Chinese tapas. Het concept is inmiddels bekend maar wordt hier prima uitgevoerd waarbij je ook nog de mogelijkheid hebt om gerechtjes zelf samen te stellen en te laten wokken. Kortom, leuke avond met prima eten voor een betaalbare prijs. En het voordeel is dat je ook nog eens langer dan een uur bij de Chinees zit :)
wout K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Deze keer thuis laten bezorgen, vandaar het lage cijfer voor het decor. Prima binnen de afgesproken tijd bezorgd, goed op temperatuur. Had een ossenhaas, viel erg tegen qua smaak, ook de bij gevoegde bami had weinig smaak. wat mij betreft geen aanrader.