Kota Radja

Prinses Marijkelaan 5-7 3708 DA Zeist Nederland Kaart

Over het restaurant Kota Radja

Hattem, Hanzestad aan de IJssel heeft veel te bieden op het gebied van natuur en cultuur.
Bij Kota Radja bent u van harte welkom om te genieten van de Kantonese en Szechuanese keuken, daarnaast ook de bekende geroosterde Pekingeend. Naast het afhalen en dineren in het restaurant kunt u bij Kota Radja ook “Chapas” ervaren. “Chapas” staat voor Chinese Tapas. Dit zijn kleine culinaire hapjes die in een “all-you-can-eet” worden geserveerd. Verder is het ook mogelijk om catering/live cooking door Kota Radja te laten verzorgen.

Meer informatie over restaurant Kota Radja

Erg rustig
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Kota Radja

Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer amateuristisch. Was eigenlijk alleen afhaal-chinees.
Geen alcoholische consumpties verkrijgbaar.
Gerechten voor het gezelschap op totaal verschillende momenten geserveerd.
Geen servetjes. Zeer onaantrekkelijk opgedaan.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heb 4 Chinese restaurants (afhaal) in Zeist geprobeerd. Dit is m.i. de beste. Verse, knapperige ingredienten en smaakvolle sauzen.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gezellig en erg lekker gegeten , heel verrassend de tapas. Echt een aanrader. Wij waren op woensdag . rustig en snelle bediening.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heb al meerdere keren heerlijk gegeten bij Kota Radja. Vooral de echte chinese gerechten als Sang Kwat, Koe Lo Ha (vraag om King Size garnalen), Cha Sieuw en Sieuw Ab zijn prima. Van de afhaalgerechten zijn vooral de knapperige Tjap Tjoy , de bijzondere Sate Babi en de Japanse Maki's aan te bevelen. De nasi en bami vind ik echter niets; daar zit niets in. Kies liever voor de chinese bami of mie. Het personeel is altijd vriendelijk. Prima kok! Gun hem de tijd, dan bereidt hij alles vers.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Afgehaald. En ai, dit is niet best helaas. Lie er schrijf je een positief verhaal maar zelden zo miserabel chinees gegeten. De sushi waren dan nog redelijk op smaak. Daarna babipangang die droog en taai was, foeyong hai ook droog, alleen de tjap choy was wel oke. Geen aanrader dus.
Sam H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Onwijs vieze sushi. Kwaliteit van niks. Nu is de sushi daar in verhouding ook goedkoper dan andere sushi restaurants. Ik betaal voortaan liever wat meer voor betere kwaliteit. Zelfs de sojasaus was smerig. Nooit meer dus.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Gisteravond hebben wij hier afgehaald, het was een grote ramp. Decor is vies en het nodigde zoziezo niet uit om te komen eten. Maar mijn man was tevreden over de sushi die hij een keer had afgehaald stemde ik in om af te halen. We hadden 3 loempia's, kroepoek, een tomatensoep en een babi pangang met bami besteld. Toen we thuis kwamen zat er in plaats van bami nasi bij. Kan gebeuren, mijn man heeft gebeld en ze zouden (na aandringen) een bakje bami komen bezorgen. Toen ontdekte we in de babi pangang een zwarte haar terwijl wij beiden blond zijn dus kon niet missen dat hij niet van ons was. Kan gebeuren denk je maar wel vervelend.. Toen pakte ik een stukje kroepoek en ontdekte ik nog een zwarte haar in de kroepoek gebakken! Dat was het toppunt we hebben alles weggegooid en mijn man is terug naar de zaak gegaan om zijn geld terug te krijgen. Ondertussen kwam ook de bami die ik gelijk in de prullenbak heb gemikt.