Kosteluk Fun & Food

Service5,4/10
Decor7,3/10
Dirk2001 . Proever (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een tip die ik kan meegeven; representatief personeel zonder tattoos en positieve uitstraling. Daarnaast een persoon die enkel de mensen voorziet van drankjes en veilige gerechten zoals biefstuk/entrecote. Of het steengril arrangement volledig doorvoeren. Ik gun derhalve kosteluk alle goeds toe!
Susanne L. Fijnproever (2 recensies) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Eten slecht, zeker voor de prijs die je betaalt. Drankjes en eten duurden lang. Entourage en toiletten een beetje viezig. Enige positieve is dat de kinderen een leuke middag hebben gehad in het speelgedeelte. Wij komen niet terug.
Daisye . Fijnproever (2 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
wij hebben gebruik gemaakt van het onbeperkt pannenkoekenarangement voor de kinderen. zelf hebben wij van de kaart besteld. Jammer genoeg was het een zware teleurstelling. we waren al 20 minuten binnen toen we eindelijk iemand aan onze tafel kregen om drinken te bestellen. Slechte bediening, die paar tafels die zij hebben (het was slecht weer dus het terras was dicht) zouden zij gemakkelijk moeten kunnen bedienen, maar het leek ze ook weinig te interesseren. Heel lang moeten wachten op het eten, en toen de pannenkoeken eindelijk kwamen waren ze al koud. Stroop was op, dus vroegen we een nieuwe fles. Hier zat echter ook zo weinig in dat we het maar hebben laten zitten. Ik kan eindeloos doorgaan, zoveel voorbeelden te benoemen van de slechte service. De spelletjeskamer was dicht, volgens het personeel was het te druk. Uiteindelijk zwaar chagrijnig van het wachten ervoor gekozen om naar huis te gaan. Nooit maar dan ook echt nooit meer terug. Jammer, want het concept is leuk bedacht. Wellicht dat er met ervaren bedienend personeel nog een hoop winst te behalen valt!
Fluwa . Meesterproever (14 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Eten is op zich prima. Faciliteiten voor de kids helemaal top!
Bediening vermoedelijk niet horeca-geschoold, daarom gaan de dingen niet zo snel en loopt het soms een beetje rommelig. Verder wel vriendelijk en gastvrij
Renzo L. Fijnproever (2 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Net 3,5 uur lopen irriteren in de chaos van Restaurant Kosteluk. Onbeperkt pannenkoeken bestellen is wel mogelijk maar uiteindelijk hebben we 3 van de 10 (!) Bestelde pannenkoeken gekregen. Tot 3x toe moesten we erom smeken. Het BBQ vlees was lekker inclusief sauzen en vandaar die ene ster. Service was echt dramatisch en uiteindelijk stonden er ook nog meer drankjes op de rekening dan waren besteld. De eigenaresse vond het echter belangrijker dat al haar inkomsten binnen kwamen dan dat er tevreden gasten naar buiten gingen.. Jammer want het eten was goed en de locatie en faciliteiten zijn uitstekend. Personeel (duidelijk zonder horecaervaring) heeft de avond uiteindelijk verpest..
Miranda J. Expertproever (5 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Eten is van goede kwaliteit, leuke locatie zeker met kinderen; openlucht zwembad, speeltuin en overdekte speelzaal. Helaas was de bediening paar keer ons vergeten en ging allemaal erg langzaam..... Jammer want verders goed om op het terrassen te zitten en de kinderen te laten spelen
M_alkmaar M. Expertproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Samen met onze kinderen en ouders hebben wij hier prima gegeten.
Vriendelijke bediening en lekker eten. We hadden een Groupon arrangement (indoor BBQ) en het was precies genoeg (we hadden wel frietjes bij besteld). Dessert was ook erg lekker.
De kinderen hebben heerlijk kunnen spelen en wilden uiteraard niet weg.

We komen hier zeker (ook in de zomer) vaker terug.