Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

AH Restaurantactie

Drinks not included.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Lysette P.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Gezellige "huiskamer" sfeer. Gastvrij onthaal met glaasje ouzo. Ruime keuze AH menu. Heerlijk eten en leuk opgediend. Zeer vriendelijke bediening. Werd rekening gehouden met speciale wensen. Erg leuke verassing voor m'n moeder die jarig was. (Ik vertel natuurlijk niet wat, want dan is het geen verassing) Wij gaan zeker terug!
edgoyarts G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Eten was heerlijk echt aan te raden was wel erg druk voor het personeel maar keurig bedient enkelt decor liet ter wensen over
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een hele gezellige zaak. De bediening was zeer vriendelijk. Wij hebben heerlijk gegeten. Leuk gedecoreerd. Goede wachttijd tussen de gerechten door. Voor herhaling vatbaar.
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Prettige sfeer, leuk (familie?) restaurant met een vriendelijke eigenaar. Volgens ons geen verschil tussen gasten met/zonder AH bonnen, behalve een aangepaste kaart waar overigens genoeg lekkere gerechten op stonden.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Prima bevallen. Voorgerecht Saganaki was uitstekend. De dolmades waren iets minder. Die kan nog wat meer kruiden gebruiken. De gyros was in 1 woord geweldig. Niet zoals je vaak ziet alleen gesneden vlees maar heerlijk gegratineerd met champignons en groente en geserveerd met een royale hoeveelheid frites. Als nagerecht: baklava. Heerlijk. Huiswijn en bier tegen een redelijke prijs. Het interieur is een beetje gedateerd maar de bediening en het eten maakt alles goed. Een absolute aanrader, zeker als je het vergelijkt met andere Iens menu's.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bij binnenkomst werden we naar onze tafel begeleid. Het duurde even voordat ze ons wat te drinken aanboden. Maar verder was de bediening heel vriendelijk, eten was goed maar ook veel. Voor ons net even iets teveel.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Verrukkelijk gegeten, entourage buiten is minimaal, maar het diner maakt alles goed.
Met de Albert Heijn aktie, ze hadden zelfs een
aangepaste menukaart.
Margreet K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Warm entree. Goed ontvangst met gezellige Griekse sfeer, placemats, servetten. Goede vriendelijke bediening en grote porties
marjaels .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We hebben echt heel lekker gegeten. Het keuzemenu voor de aktie was voldoende gevarieerd. Vooral de Gyros Tiganaki was zeer verrassend en heel erg lekker. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Dikke pluim.
Lageland V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Net terug van vakantie uit Zakyntos. Weer heerlijk authentiek gegegeten bij Kostas inclusief gastvrije ontvangst en prima bediening. Prima sfeer en kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs. Net als in Griekeland zelf.
AnnMarie T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Feta kaas voorgerecht was heerlijk! En de mix van verschillende hapjes. Alles was gewoon super lekker!
Vriendelijk personeel en een griekse sfeer.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Op zondag met de ah-actie gegeten bij Kostas de Griek. Bijna aLles was perfect. Het enige minpuntje waren de harde stoeltjes. We gaan zeker een keer terug en dat vragen we een plekje op de bankjes.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Leuke sfeer, vriendelijk personeel en goed eten! Alleen de groenten waren wat minder bijzonder, maar al met al een aanrader.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Het eten was heerlijk. We konden zelfs op een terrasje zitten. De bediening is hier altijd heel vriendelijk. Wij komen zeker een keer terug!
jennefer12 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
We zijn vaker bij Kostas de Griek geweest en het was altijd lekker, maar deze keer
vonden wij het minder. De moussakas viel tegen, misschien andere recept?
Ook het vlees was niet goed doorgebakken , jammer. De bediening was vriendelijk niks op aan te merken.

Willem O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Vriendelijke mensen!
De zaak ligt in een winkelcentrum, daardoor weinig sfeervol.
De porties zijn groot, en het eten is uitstekend.
Voor herhaling vatbaar!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
het vlees was erg lekker.
jammer dat het toetje zo tegen viel. volgens de serveerster was het ijs op en zou ze doorgeven dat wij niet tevreden waren.
als wij nog eens teruggaan zal ik zeker geen nagerecht meer bestellen
Jozefbaars B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
de kok had blijkbaar zijn dag niet. We kregen eerst een gerecht, wat niet besteld was. Dat werd keurig omgeruild. Daarna bleek het vlees aangebrand. Ook dat werd netjes omgeruild.
Bediening was perfect, en iedereen bleef vriendelijk.
e.v.zijl .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Afgelopen woensdag hier gegeten met de AH restaurant actie.
Bij binnenkomst kregen we gelijk het keuze menu bijbehorend bij de actie.
De voorgerechten waren in orde.
Wij hadden ook nog stokbrood met kruidenboter extra besteld, dit was niet zo lekker, namelijk taai en zacht.
Hoofdgerecht Frappë Olé was prima.
Nagerecht van ijs met fruit viel tegen, het werd geserveerd in een diep bordje en was al behoorlijk gesmolten.
Mijn man had weinig fruit en ik weer te veel.
De service vonden wij goed, het personeel was voorkomend en aardig.
Voor de prijs i.v.m. de actie was het aardig maar helaas komen wij hier niet meer terug.
Dit ligt meer aan de prijs - kwaliteit verhouding dan aan de service, deze was prima.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Heerlijk gegeten! Wij komen vaker bij dit restaurant, en we zijn eigenlijk altijd tevreden. Leuke aparte menukaart voor de ah-restaurantactie.