Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

AH Restaurantactie

Drinks not included.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Annie Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
De bediening was uitstekend!
Alwin M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Voor 3 nov. online tafel buiten gereserveerd voor diner voor 3 personen. Na half uur wachten naar binnen gegaan om te melden dat wij bestelling wilden opgeven. Letterlijke reactie: Buiten wordt niet gegeten. Toen ik aangaf dat wij dat bij onze reservering hadden vermeld, kon het wel. Twee andere stellen vertrokken, omdat het wachten te lang duurde. Later kwam er nog een stel en een clubje van 4 vriendinnen. Ook zij konden eerst niet buiten eten; later wel.
Voor de duidelijkheid: buiten zaten rokers.
Na drie keer vragen werd de buitenverwarming aangezet.
Ik bestelde een dubbele portie (= 2x2 stuks) lamskoteletjes. Ik kreeg er 1x 2, die wel heel lekker waren. Ook miste ik stukjes brood bij de tzatziki.
Wij kwamen vaker in dit restaurant , maar zullen dat niet gauw meer doen.
Beste Alwin,
Volgens mij ben je een beetje in de war... Ten eerste hebben wij zaterdag geen gasten gehad die buiten wilden zitten. Omdat het op Zaterdag in het restaurant in het algemeen vol zit zouden we het hélemaal niet erg vinden als iemand buiten wilt zitten. Helaas wilt bijna niemand dit, omdat, u raadt het al; wij geen terrasverwarmers hebben...
Ook hebben wij geen gerechten met 1 of 2 x 2 lamskoteletten.
Ik denk dat u zich vergist heeft in het restaurant waar u bent geweest. Wij zitten in Rotterdam-Oost, op de Hesseplaats. Voor u is een recensie makkelijk geplaatst, maar voor onze gasten die eerlijke recensies verwachten te lezen is het natuurlijk moeilijk om dit te onderscheiden van de "echte" recensies. Ik zou u dus willen vragen in het vervolg iets beter op te letten en pas een recensie te plaatsen wanneer u daadwerkelijk bij ons bent komen eten!

Graag tot ziens in ons restaurant of op ons terras (helaas wel zonder terrasverwarmers)
Vriendelijke groet,
Kostas de Griek (Hesseplaats)
Mira B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben hier met de AH restaurant actie gegeten. Ze legde van tevoren goed uit wat de bedoeling was en we konden moeilijk iets van de kaart kiezen. Er waren simpelweg teveel lekkere gerechten! Eenmaal gekozen waren we erg blij met onze keuze. Alles heel vers en heerlijk mals. Ik had als hoofdgerecht zwaardvis en heb deze nog nergens zo lekker gegeten als hier. Heerlijk zacht en sappig, om je vingers bij af te likken! Ook het toetje wat we samen deelden was geen probleem. Zeer vriendelijke, vlotte (maar niet te snelle) bediening. Kortom, een aanrader! Ga hier aub eten, het is zeer de moeite waard!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Was een geslaagde avond ,met heerlijk eten.
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vriendelijke bediening en goede uitleg over de AH restaurantactie. Eten is goed, lekker en veel. Vlees was wel wat lauw, had warmer opgediend mogen worden. Tijd tussen de gerechten was goed, met zijn tweeën hebben we er ruim 2 uur gezeten (voor-, hoofd- en nagerecht). Zonder de AH-actie wel prijzig (zou dan gemiddeld op €100,- voor 2 personen uitkomen).
Karelvanandel V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We zijn eerder bij Kostas geweest om te dineren. Als van ouds in een ontspannende sfeer heerlijk gegeten.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met uiterst vriendelijke medewerkers.
Maj.rekkers R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Wij hebben heerlijk a la carte, met de a.h. dinerkaart, gegeten in een prettige, ongedwongen sfeer, met zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Niet voor herhaling vatbaar
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellige avond gehad, alles was goed
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en de bediening is zeer klantvriendelijk. Wij komen zeker terug!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gewoon heerlijk gegeten leuk ingericht zeer vriendelijke bediening. Werd uitgelegd gegeven over de gerechten. Men kwam niet steeds ongevraagd aan je tafel om te vragen of je wat wou. Daar stond een lampje voor op je tafel. Als je die omdraaide werd die rood. En dan kwam de bediening langs. Ideale oplossing voor mij echt een sublieme oplossing. En het eten was goede bereid hoog op smaak en meer dan voldoende. Kortom een aanrader..
Babs W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Super goede service.Er was iets niet goed gebakken, kreeg nieuw gerecht en excuses hiervoor. Bij afrekenen nogmaals excuus van de eigenaar en kregen ook nog eens een fles rode wijn. Super!!!
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Gezellig restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening. Zijn al een paar keer geweest en gaan zeker nog eens.
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Kom hier vaker en elke keer weer uitstekende bediening. erg vriendelijk en heerlijk eten, voor een nette prijs.
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten was heerlijk en ruim voldoende . Vriendelijk personeel. We komen zeker terug.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Was erg druk vanavond met veel grote gezelschappen ik kon amper mijn partner verstaan
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Goede deal met de Ah bonnen eten vanaf de gewone kaart.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten en wederom weer heerlijk. Super vriendelijke bediening en gezellige sfeer. We komen zeker weer terug!
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben een fijne avond gehad in een gezellig overvol restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening,We hadden de AH actie en er is niet verminderd op het eten zoals sommige restaurants wel doen. Een echte aanrader!