Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie

Drinks not included.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Va V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De reservering via Iens was niet doorgekomen. Er was buiten nog een tafeltje vrij. Dat kwam goed uit want we wilden ook graag buiten zitten. Zowel het (warme) voorgerecht als het hoofdgerecht (moussaka) waren lauw . Waar de ober in het begin niet bij ons tafeltje was te slaan hebben we naar het hoofdgerecht erg lang op het dessert en drinken moeten wachten omdat hij ineens bardienst had... De porties zijn aan de ruime kant,wat opzich niet erg is natuurlijk maar ik zou aan het voor gerecht al genoeg kunnen hebben aangezien daar ook stokbrood en tzatziki saus bij zat. Al met al redelijk gegeten maar geloof niet dat ik hier nog eens op een drukke zaterdag avond naar toe ga. Ik was hier al eens eerder op een doordeweekse dag geweest en toen was de kwaliteit en bediening beduidend beter.
Wim E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het personeel was wel vriendelijk maar het duurde wel lang; pas na 40 minuten kregen we een menu en konden we wat te drinken bestellen.
Ingrid S.
lekker eten
beetje veel prima voor goede eters
Alain M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Smakelijk gegeten. Duurde allemaal langer dan normaal omdat velen met de AH restaurant actie kwamen eten. Gezellige tent met vriendelijk en adequaat personeel.
Els E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Vriendelijke ontvangst, lekker eten, zeer ruime porties. Al met al heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De wachttijd was lang omdat een groep voor ons een verjaardag vierde en veel langer aan tafel bleef dan was ingeschat. Wij waren met 7 personen. De zaak was verder vol. We hebben buiten op het terras gezeten en kregen een rondje van de zaak om het wachten te compenseren. Ook kregen de 2 kinderen alvast een bordje frietjes. Verder werden we regelmatig op de hoogte gehouden. Het eten smaakte heerlijk, dus het was het wachten waard.
Sandra B.
Heerlijk gegeten!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Redelijk eten, maar vooral erg veel. Sfeer prima met tot twee maal toe "lang zal die leven". Bediening prima, inrichting Grieks.
Robert E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht. Kwam omdat het druk was, werd ons verteld. Het vuile bestek werd ook niet gewisseld voor schoon bestek. Door de drukte was er een tekort aan bestek, werd ons verteld.

Het eten was echter uitstekend. En de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk eten met zeer vriendelijke bediening in een aangename gastvrije sfeer.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Zoals altijd was het weer een heerlijk etentje. Goede producten, smakelijk bereid. Zeer vriendelijk personeel en ondanks dat het er altijd druk is geen overlast van andere tafels. Kortom wij komen er graag!
Janus S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Een goed restaurant , goede en vriendelijke bediening.
Het hoofdgerecht mocht wel minder van omvang zijn.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
021018 samen met mijn vrouw hier gegeten voor mijn verjaardag.
Goed ontvangen. Eten was te veel en goed.
Op het toetje nog een fontijn kaars en er werd door de muziekinstallatie een nummer gedraaid voor mijn verjaardag.
Het was een gezellige avond.

Een aanrader.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zeer vriendelijke begroeting. Er hangt een gezellige sfeer. Bediening weet wat gastvrijheid is.
Hier met AH bon gegeten en je mag van de kaart kiezen.
Heerlijk gegeten. Porties waren voor ons te groot. Maar ik zag ook lege borden opgehaald worden.
Dankzij de AH actie deze zaak ontdekt en kom hier zeker nog eens terug.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten een aanrader ! en vriendelijk personeel
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
gezellig ,goed eten en prima bediening in een woord TOPPIE
Ralph G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Over het algemeen een gezellig tentje met lekker eten. Handig zijn de lampjes die je kan omdraaien als je service wilt.

Groot minpunt vind ik dat er binnen wel redelijk wat vliegen rondvliegen, die je continue moet weg wapperen.
L. T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Was voor een doordeweeks avond redelijk bezet. Het Hoofdgerecht was gewoon teveel voor ons en kregen dit netjes verpakt mee.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De opmerking van de serveerster aan het einde van de avond "smaken verschillen" blijf ik onterecht vinden. Wij eten minstens 2x per week buiten de deur, dus kunnen we goed beoordelen of smaak/kwaliteit voldoen.
Voorgerecht keftedakia: gehakt was wat droog, tomatensaus prima. Gebakken champignons: fantasieloos, had ik zelf ook kunnen maken en witte wijn was nergens te bespeuren.
Hoofdgerecht "De Griek schotel" smakelijk, sommige delen wel verbrand. En waarom zit er geen tzaziki bij?
Stifado: smaak was prima, het vlees was echter gortdroog. Zo zonde! Bijgeleverde frites waren om te huilen, de ene was nog bleker dan de ander.
Tot slot het nagerecht, we namen allebei de Galaktoboureko. Wat een ontzettend groot, massief gebak! We schrokken van de veel te grote hoeveelheid! Normaal gesproken vinden wij galaktoboureko heerlijk, maar dit was alles behalve lekker. Het werd erg koud geserveerd, dit hoort lauw te zijn. Bladerdeeg was amper te bespeuren, griesmeelpudding was veel te massief. Zelfs na een paar happen lag het zwaar op de maag. Bijna alles hebben we laten staan, geloof ons, dat gebeurt ons normaal nooit bij het dessert! Het was gelukkig wel het tweede driegangen menu gratis vanwege de AH actie.
Esmée S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk eten, prettige sfeer en vriendelijke bediening