Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

AH Restaurantactie

Drinks not included.

Available on the booked timeslot.

DEFAULT description

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Kostas de Griek

Griekse gezelligheid

Wij hebben echt genoten, het is bij ons om de hoek, de kwaliteit van het eten is top en er heerst een familiaire sfeer. Een restaurant dat al snel je hart steelt. Hier gaat het om genieten, de passie spat er van af. Kostas zet de lekkerste authentieke Griekse gerechten op tafel en zorgt dat het je aan niks ontbreekt.

Meer informatie over restaurant Kostas de Griek

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellige avond gehad, alles was goed
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en de bediening is zeer klantvriendelijk. Wij komen zeker terug!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gewoon heerlijk gegeten leuk ingericht zeer vriendelijke bediening. Werd uitgelegd gegeven over de gerechten. Men kwam niet steeds ongevraagd aan je tafel om te vragen of je wat wou. Daar stond een lampje voor op je tafel. Als je die omdraaide werd die rood. En dan kwam de bediening langs. Ideale oplossing voor mij echt een sublieme oplossing. En het eten was goede bereid hoog op smaak en meer dan voldoende. Kortom een aanrader..
Babs W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Super goede service.Er was iets niet goed gebakken, kreeg nieuw gerecht en excuses hiervoor. Bij afrekenen nogmaals excuus van de eigenaar en kregen ook nog eens een fles rode wijn. Super!!!
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Gezellig restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening. Zijn al een paar keer geweest en gaan zeker nog eens.
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Kom hier vaker en elke keer weer uitstekende bediening. erg vriendelijk en heerlijk eten, voor een nette prijs.
J.M. P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten was heerlijk en ruim voldoende . Vriendelijk personeel. We komen zeker terug.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Was erg druk vanavond met veel grote gezelschappen ik kon amper mijn partner verstaan
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Goede deal met de Ah bonnen eten vanaf de gewone kaart.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten en wederom weer heerlijk. Super vriendelijke bediening en gezellige sfeer. We komen zeker weer terug!
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben een fijne avond gehad in een gezellig overvol restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening,We hadden de AH actie en er is niet verminderd op het eten zoals sommige restaurants wel doen. Een echte aanrader!
Eablok .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Ziet er leuk uit maar vriendelijkheid is dubieus en met de AH kaart ontstaat zelfs een discussie tussen personeel, doe er dan gewoon niet aan mee. Vervolgens wordt het hoofdgerecht wat kleiner dan op de kaart. M.n. de duurste stukken vlees worden niet verstrekt mix grill zonder Suzuki en schnitzel. Lijkt een vorm van misleiding c.q. …. vul maar in, net als de welkomst Ouzo, dit is feitelijk limonade. Hoofdgerecht gevulde varkenshaas leek wel compleet maar met de saus veeeel te nat. Dessert was een Yochurt, deze was OK en een ijsje in een oude sinaasappelschil met chocolade en advocaat, dit was een regelrechte misser en geklieder. Niet voor nog een herhaling vatbaar. Eerdere ervaring waren ook als teruglopend in beleving. In de bediening ging nog meer wat vreemd, maar dit bespaar ik u verder. M.i. dus een neergaande spiraal. Ondanks de AH kortingskaart eigenlijk gewoon te duur. Een aantal keren geweest, maar de verwachtingen komen nooit uit en we hebben iedere keer weer spijt. Grote PUNT erachter.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Ik heb gezellig met mijn zus gegeten.Gezellig en lief personeel.Niet is te veel in deze zaak.
Carina M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Ik vond het eten goed de bediening vriendelijk en voor de aanbieding van AH was het eten niet verminderd, we hebben een fijne avond gehad.
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Zoals gewoonlijk. Geweest met de AH actie, keuze uit de volledige kaart. Doordat je alles vooraf al moet doorgeven (voor-, hoofd- en nagerecht) hoef je tussendoor ook niet lang op je eten te wachten.
Topservice door lieve mensen!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eten prima maar te veel. Liever kleinere porties en dan ook goedkoper.
Marlien S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Gezellige en rustige sfeer. Vriendelijke bediening. Prima gelegenheid om er even tussenuit te zijn.
Stefanie M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Aardig personeel , goed eten ! Wat wil je nog meer ?
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Mijn moeder is met 8 personen voor haar verjaardag bij dit restaurant gaan eten met de AH-bonnen (2de 3gangendiner-gratis). Zij moest ruim €229 betalen, (hoezo 2de diner gratis????) Niks geen 2de diner gratis, alleen het hoofdgerecht, wat nog zwart gebakken was (te lang) ook. Zij MOESTEN WEL een voorgerecht en dessert nemen, alle 8 pers, wat ze gewoon moesten betalen. Nee, dit was de 1ste maar ook de laatste keer dat we daar zijn gaan eten
Victor D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vlees van de ( 2x) spiesjes was aan de droge kant, de gyros was wat droog en kleine stukjes verbrand vlees.
Bestelling klopte niet helemaal maar dat was niet zo erg, beetje opzij schuiven.